Niets mis met vrouwen die je vast kan houden. Wat direkt de "lelijk dik"-categorie uitsluitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben mollig. Niet lelijk dik of zo, maar wel molligMaaar daar is gelukkig ook een markt voor
OKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
Dat kan bels wel beantwoordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ongeveer gelijk.
Straks als ik thuis ben mag het losgaan, heerlijk vind ik datquote:
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepostquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk, kan ook een blik erwten en worteltjes open trekken voor je.. of appelmoes
oh dan ban ik ook volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
dan niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow shit, dan moet ik zeker helemaal naar Utrecht
quote:
of nietquote:
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Neuh hoor. Jij valt nog onder slank.
er zitten wat full frontals bij hoor en ook spontane - maar ik post wel de leukste foto's ja. Niet die waarop ik een dikke koe benquote:
En wie zegt dat full frontal niet één van jouw goede hoeken is? Hm?quote:
Dat B. nog even geen antwoord gaat gevenquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden laten.
Ohh meis toch, een paar dagen niet eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijn
Uiteraard, maar ik ben al het vertrouwen in foto's kwijt. Daarom zet ik ook alleen kiekjes waar ik met twee handen te zien ben op het fobo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |