Ow, die trek ik me niet aan. Want ik vind hem nergens op slaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent een soort van vrouwelijke sedan
Dat doe ik ook niet.quote:Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je impliceert het. Maar laat ik mijn vraag anders stellen. Zoals je je hier gedraagt is zoals je je wil gedragen, niet gehinderd door de kortzichtigheid van anderen?
Daar zijn we het niet over eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nu
O, das jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Er is maar een heeeele kleine kans dat ik de majoor nog zie voor z'n vakantie...
Je moet je er gewoon niet druk om maken. Dan is er niks aan de hand. Maar jij hebt altijd honger. Blijft maar happen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nu
hehe zeker wetenquote:
Ja zeker, als ieder ander zou zeggen dat iemand een nerd is anwegen een iphone dan wordt er grappig over gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Het gaat om de manier waarop je het brengt en vooral dat je achteraf altijd loopt te janken dat ze altijd jou moeten hebben.
Impliceert dit niet dat je zelf ook een BOSMONGOOL!!!11!!! hebt? Ik vond "liefje" toch leuker klinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
Ter illustratie even de sedanreactie:
KIJK NAAR JE EIGEN< BOSMONGOOL!!!11!!!
Hij gaat vrijdag weg en komt pas de 28e terug.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das jammer
en hoe lang heeft ie vakantie en vanaf wanneer enzo?
De < was een mislukte komma, uiteraardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Impliceert dit niet dat je zelf ook een BOSMONGOOL!!!11!!! hebt? Ik vond "liefje" toch leuker klinken.
Caps gebruik ik nooit, behalve als het echt dik erop ligt dat iemand weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
Ter illustratie even de sedanreactie:
KIJK NAAR JE EIGEN< BOSMONGOOL!!!11!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag is ook wel kort dag nog!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij gaat vrijdag weg en komt pas de 28e terug.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag is ook wel kort dag nog!
Hoop dat ie een gaatje heeft voor je
Ik denk dat ze meer kans heeft als zij een gaatje voor hem heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien vanavond laat of morgenavond.. maar die kans is zeer klein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
Jaaa, daar dacht ik inderdaad ook aan toen ik hem postte, ik vond hem alleen iets tè flauwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans heeft als zij een gaatje voor hem heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik stel me bij zo'n boze post van jou ook voor dat je met roodaangelopen hoofd je posts tegen het beeldscherm schreeuwt. En dat gaat beter met caps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk bedoelde je hem niet zo maar tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zitten nu niet in elkaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk precies met jou en de majoor, cue?
Wat wil je precies weten rip?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk precies met jou en de majoor, cue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |