Niets dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.
Degene die ik wel vaak spreek weten wel beter.
yupz nog aan de arbeit tot half 6 maar word lekker opgehaald vandaagquote:
oh nog een uurtje dus...zozo doe maar luxequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
yupz nog aan de arbeit tot half 6 maar word lekker opgehaald vandaag
goeiemiddag duimquote:
Maar waarom ben jij zo'n giga eikel hier dan ? Je wordt er zelf niet beter van en de rest heeft meer zo iets van "ach het is Sedanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.
Degene die ik wel vaak spreek weten wel beter.
mooi zo!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
Geeneens een knuffel? Je stelt me teleur![]()
Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij zo'n giga eikel hier dan ? Je wordt er zelf niet beter van en de rest heeft meer zo iets van "ach het is Sedan"
ja gelukkig wel wat een grafdag zeg kwam helemaal fit op het werk maar ben nu echt klaar ermee gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Flena het volgende:
[..]
oh nog een uurtje dus...zozo doe maar luxe
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik ;Pquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?
Nou, somsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik ;P
wilde ik net een kut opmerking maken, maar na zo'n welkom kan ik dat niet maken natuurlijkquote:
Maar jij vindt dus dat je je sociaal gedraagt hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk geen zin om door de kortzuchtigheid van mensen me anders te gaan gedragen hier.
Nu wil ik hem weten ook, maak maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
wilde ik net een kut opmerking maken, maar na zo'n welkom kan ik dat niet maken natuurlijk
Haai
das wel een mooi vooruitzicht danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel wat een grafdag zeg kwam helemaal fit op het werk maar ben nu echt klaar ermee gewoon.
Wel een leuke chauffeuse geregeld voor de rit naar huis gelukkig
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar jij vindt dus dat je je sociaal gedraagt hier?.
Je impliceert het. Maar laat ik mijn vraag anders stellen. Zoals je je hier gedraagt is zoals je je wil gedragen, niet gehinderd door de kortzichtigheid van anderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Beter opletten L, ben ik niet van je gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |