dan ben ik lichterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee wat ik weegik denk iets van 82 ofzo? Ik heb gewoon heel veel mazzel met mijn rug, nooit last van. Ook niet na een middagje houthakken of in de tuin werken ofzo. En mijn bovenbenen zijn door ruim 10 jaar voetbal behoorlijk sterk dus tillen is geen probleem eigenlijk.
Sorry lief bengeltje met een slecht ruggetje![]()
Edit: Klopt af
Ik heb hier nog min of meer "Verplichtingen" om me in te houden, IRL nietquote:
Jij bent heel tof! online en IRLquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan niet ingelogd blijven, dus vandaar maar op deze manier
@Bengel:![]()
@Spook: Dat komt vooral omdat de meeste meets waren toen ik hier nogal een chaggie persoon was enzo
@Djayzz: liever online geen reet aan dan in het echt
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee wat ik weegik denk iets van 82 ofzo? Ik heb gewoon heel veel mazzel met mijn rug, nooit last van. Ook niet na een middagje houthakken of in de tuin werken ofzo. En mijn bovenbenen zijn door ruim 10 jaar voetbal behoorlijk sterk dus tillen is geen probleem eigenlijk.
Sorry lief bengeltje met een slecht ruggetje![]()
Edit: Klopt af
quote:
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?Kan jij toch niets aan doen.
Heeft een kutmod verplichtingen danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hier nog min of meer "Verplichtingen" om me in te houden, IRL niet.
Tuurlijk. Als je niet voldoende slowchat, word je nooit FA.quote:
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.
En goed wat ik al eerder zei, de meeste zie ik toch nooit
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er zijn er maar drie hier die me irl hebben gezien, neem aan dat ik redelijk hetzelfde ben.
Wat is dit nou weer. Daarnet werkte dat verdomde plaatje nog welquote:
Ik doe alleen aan daten ripje dus tjaa....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voor
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voor
Mensen denken wat ze willen, maar je kan ze ook zelf een beeld geven die niet klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.
En goed wat ik al eerder zei, de meeste zie ik toch nooit
Ik dacht daarnet precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat jij je sig eens wat moet updaten....
Het is niet jouw kwaakvaak dag geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat jij je sig eens wat moet updaten....
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen denken wat ze willen, maar je kan ze ook zelf een beeld geven die niet klopt.
Ik ook niet, kies ik wel zelf voor natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |