Van een ander wordt het geaccepteerd omdat anderen ook wel eens iets leuks vertellen, opmerken, of wat dan ook. Ik spreek voor mezelf, maar naar mijn mening kom jij alleen in Singles om te bitchen, om vervolgens met het vingertje te wijzen dat ze altijd jou moeten hebben.quote:Ja zeker, als ieder ander zou zeggen dat iemand een nerd is anwegen een iphone dan wordt er grappig over gedaan.
Bij mij is het gewoon leuk omdat ik eropin ga.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die trek ik me niet aan. Want ik vind hem nergens op slaan
need I say more!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
Ter illustratie even de sedanreactie:
KIJK NAAR JE EIGEN< BOSMONGOOL!!!11!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet goed gevolgd, dus eigenlijk allesquote:
meer dat zij een gaatje voor hem heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag is ook wel kort dag nog!
Hoop dat ie een gaatje heeft voor je
Wel meer!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meer dat zij een gaatje voor hem heeft
Dat valt ook wel mee, maargoed daar ga ik verder niet over in discussie. Ontopic is verder toch weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van een ander wordt het geaccepteerd omdat anderen ook wel eens iets leuks vertellen, opmerken, of wat dan ook. Ik spreek voor mezelf, maar naar mijn mening kom jij alleen in Singles om te bitchen, om vervolgens met het vingertje te wijzen dat ze altijd jou moeten hebben.
Dat is niet waar, dat is iets wat je zelf veroorzaakt hebt.
Halfuurtje nog iddquote:
Uhm goede vraag haha.. Loopt nu sinds eind mei en zie hem 1x in de 2 weken ofzo. Tis gewoon een scharrel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het niet goed gevolgd, dus eigenlijk alles
Hoe lang ga je al met 'm om, vind je 'm leuk etc
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.quote:Dat valt ook wel mee, maargoed daar ga ik verder niet over in discussie. Ontopic is verder toch weinig.
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm goede vraag haha.. Loopt nu sinds eind mei en zie hem 1x in de 2 weken ofzo. Tis gewoon een scharrel.
Veels te oud voor mij om er meer mee te willen en ook in die zin niet echt geheel mijn type.
Hij is wel erg goed!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?
goede reis naar huis meisje. en wacht ze op het vliegtuigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?
Een slachtofferrol is áltijd makkelijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.
Nee omdat ik het niet met je eens ben, en had ik alleen hier gekomen om te "bitchen" dan had ik niet zo met je gepraat nu denk je ook niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.
Jullie zijn ook ZO gemeenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een slachtofferrol is áltijd makkelijker.
Uhm ? Snuit ? Dit is echt een niet Snuit waardige postquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wel stom.. Zou je gezellig een hapje eten.. Tijdje niets gehoord over hoe en wat enzo.. vraag je, heeey, gaat ut nog door... Krijg je weer te horen dat ze moe is.. pfffffffff vrouwen... Kan er niets mee!
she's just not that into youquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wel stom.. Zou je gezellig een hapje eten.. Tijdje niets gehoord over hoe en wat enzo.. vraag je, heeey, gaat ut nog door... Krijg je weer te horen dat ze moe is.. pfffffffff vrouwen... Kan er niets mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |