* Kn0x heeft World Tour sinds 2 weken en is loving it!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Mocht je mn post gemist hebben
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/8079869
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=172438quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:04 schreef Blue Thunder het volgende:
en nog steeds op zoek naar gh3 voor de xbox...
en een hele slechte tvp
Werkt ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef Splobber het volgende:
Uh, in een andere USB aansluiting aansluiten? Anders dat ding wat in die usb aansluting moet resetten
Ebay of Marktplaats?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Splobber het volgende:
Ik vraag me toch nog steeds af waar ik GH1, GH2, en GH Rock the 80's kan kopen
2/3 maanden?! Hoeveel speelde je Guitar Hero dan wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ging binnen 2/3 maanden naar expert.
En Greatest Hits is idd echt nergens te krijgen. Ook niet in grote steden.
2 uur per dag of zo. Niet eens zo heel veel. En speelde ook nog drums en mic erbij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Splobber het volgende:
[..]
2/3 maanden?! Hoeveel speelde je Guitar Hero dan wel?
Dan ben je wel een wonderkind zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
2 uur per dag of zo. Niet eens zo heel veel. En speelde ook nog drums en mic erbij.
World Tour, en nee ik haalde ze niet 5 sterren gelijk. Nu wel natuurlijk, heb heel Metallica ook op expert uitgespeeld. Gewoon beetje spelen en doorkrijgen hoe snel je moet strummen, wennen aan up and down strummen. En bv de truukjes leren bij BYOB en dan kan je bijna alle nummers wel op expert.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Splobber het volgende:
[..]
Dan ben je wel een wonderkind zegWelke GH had je? En ik neem aan dat je niet meteen alle liedjes op 4-5 sterren haalde.
Ik begon met GH3, die relatief moeilijke liedjes heeft, en ik kan wel op expert spelen enzo, maar ik raak dan gefrustreerd dat ik maar 3 sterren haal
Ah ja, ik heb wel veel problemen met op en neer strummen, ben nog steeds ergens op internet aan het zoeken hoe je het beste kan doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
World Tour, en nee ik haalde ze niet 5 sterren gelijk. Nu wel natuurlijk, heb heel Metallica ook op expert uitgespeeld. Gewoon beetje spelen en doorkrijgen hoe snel je moet strummen, wennen aan up and down strummen. En bv de truukjes leren bij BYOB en dan kan je bijna alle nummers wel op expert.
Wat zijn jullie snel zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat ook binnen 2 of 3 maanden op Expert, en ben begonnen op medium, easy vond ik al te saai
Ahha!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben ook op medium begonnen. Easy is easy![]()
Speel ook echte gitaar dus de ritmes kende ik al en de vingers ook. Is natuurlijk niet hetzelfde als het spel. Maar die 2 dingen helpen wel een beetje.
Dit is pas 33% van de hele setlist hequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die liedjes die activision geconfirmed heeft zijn trouwens om te janken zeg. GH5 sla ik misschien over
Linkje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is pas 33% van de hele setlist he
Zal vast nog wel wat goeds komen.
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is pas 33% van de hele setlist he
Zal vast nog wel wat goeds komen.
quote:• Band Of Horses - “Cigarettes, Wedding Bands”
• Beastie Boys - “Gratitude”
• Beck - “Gamma Ray”
• Billy Squier - “Lonely Is The Night”
• Blur - “Song 2”
• Bob Dylan - “All Along The Watchtower”
• Children Of Bodom - “Done With Everything, Die For Nothing”
• Coldplay - “In My Place”
• Darkest Hour - “Demon(s)”
• David Bowie - “Fame”
• Deep Purple - “Woman From Tokyo ('99 Remix)”
• Elliott Smith - “L.A.”
• Iggy Pop - “Lust For Life (Live)”
• Jeff Beck - “Scatterbrain (Live)”
• John Mellencamp - “Hurts So Good”
• Kings Of Leon - “Sex On Fire”
• Queens Of The Stone Age - “Make It Wit Chu”
• Rose Hill Drive - “Sneak Out”
• Santana - “No One To Depend On (Live)”
• The Bronx - “Six Days A Week”
• Thrice - “Deadbolt”
• Tom Petty - “Runnin' Down A Dream”
• Vampire Weekend - “A-Punk”
• Wolfmother - “Back Round”
De rest van de lijst van bands is net zo erg. Heb niks tegen oude bands of zo. Maar in dit spel wil ik wel wat beters spelen dan Duran Duran en al die oude bandsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Dark_Prince het volgende:
beastie boys..... waarom in godsnaam?
En toch gevonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ging binnen 2/3 maanden naar expert.
En Greatest Hits is idd echt nergens te krijgen. Ook niet in grote steden.
Ik ga zaterdag in Den Haag kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
En toch gevonden.
Gewoon bij de Mediamarkt in Zwolle. Daar lagen er nog een heleboel.
Dus nog wel te krijgen
Dude, wat zeg je nu? Kings of Leon, Dire Straitsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.
[..]
Volgens mij is wat je post lang niet alles wat er in de game komt te zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.
[..]
Nee duh. Ik zeg toch ook dat het alleen over de nummers gaan die door Activision geconfirmed zijn. Alle bands zijn wel al bekend en dat valt ook zwaar tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij is wat je post lang niet alles wat er in de game komt te zitten.
Zouden wel erg weinig nummers zijn...
Ah ok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee duh. Ik zeg toch ook dat het alleen over de nummers gaan die door Activision geconfirmed zijn. Alle bands zijn wel al bekend en dat valt ook zwaar tegen.
tsja, ik vond GH3 juist totaal niet mijn ding, teveel waar ik niks mee had, bij deel 2 kende ik ook weinig, maar daar zat veel tofs tussenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:24 schreef Blue Thunder het volgende:
dat ik met gh3 begon waren het hoofdzakelijk nummers die ik niet kende... nu vind ik het goeie nummers![]()
Dat is ook met WT overigens en RB. je leert ze heus wel kennen en waarderen hoorGoed, het is wel leuker als je bekendere nummers kan spelen maar zo leer je ook weer nieuwe bands kennen
Tja dat ligt er ook maar aan wat bekende nummers zijn voor jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
tsja, ik vond GH3 juist totaal niet mijn ding, teveel waar ik niks mee had, bij deel 2 kende ik ook weinig, maar daar zat veel tofs tussen
Een goede GH wisselt gewoon voor mij bekende toffe nummers af met minder bekende, maar wel aardige muziek. Voorlopig lijkt het met de bekende muziek in 5 wel goed te zitten en ik zie eind augustus wel hoe het met de onbekende muziek zit.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Morthill het volgende:
snel strummen is de oplossing voor One Dark_Princedat ik daar niet zelf op ben gekomen
pols recht, strumbar tussen duim en wijsvingerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Splobber het volgende:
Maar ehm, hoe strummen jullie eigenlijk?
Ik doe het best gek volgens mij, want als ik strum hou ik mijn hele pols gebogen
Nopequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de World Tour DLC te gebruiken in Greatest Hits?
Ik krijg het ritme dan bijna nooit goed. Na een tijdje ga ik dan altijd de mist inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
pols recht, strumbar tussen duim en wijsvinger
damn die gast is snel....quote:
Geef het dan maar aan mijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik heb de Iron Maiden DLC voor RB maar het is toch niet mijn muziek.
Definitieve no-sale dusquote:
Haha, ik krijg het ritme nooit goed als ik op en neer moet strummen, van die lange stukjes zoals bij Rebel Yell ofzo, kwestie van oefenen denk ik...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik krijg het ritme dan bijna nooit goed. Na een tijdje ga ik dan altijd de mist in
vind de game sowieso geen fullprice waard, dus in dat opzicht was het al een no-salequote:
Binnen een week? Als de game ook nog naar een crewlid moet? Je weet toch hoe dat gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is geen RPG hehIedereen kent intussen GH wel en de tracks zijn ook niet nieuw. Had wel verwacht dat dit binnen een week gedaan kon worden.
Als je vorige delen hebt niet. Als je alleen bijv World Tour hebt zeker wel. Dus voor mij welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
vind de game sowieso geen fullprice waard, dus in dat opzicht was het al een no-sale
zeker? de game brengt niet de vernieuwingen die WT bracht, heeft 30 tracks minder en is eigenlijk dus niet meer dan een expansion pack.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je vorige delen hebt niet. Als je alleen bijv World Tour hebt zeker wel. Dus voor mij wel
Zo kun je het ook zien ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
zeker? de game brengt niet de vernieuwingen die WT bracht, heeft 30 tracks minder en is eigenlijk dus niet meer dan een expansion pack.
ik vind dat je meer een carriere modus hebt dan bij Greatest Hits en Metalica.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef Splobber het volgende:
En toch valt WT toch een beetje tegen bij mij. Je hebt niet een echte carriere modus, dus als je alle liedjes al hebt gehad op bijv. beginner of easy, heb je dat ook al op expert
Zullen we idd de discussie over de adviesprijs van games maar laten voor wat ie isquote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja.
Ik ga er even vanuit dat alle liedjes nieuw zijn en het eigenlijk dus een nieuwe game is. Maar vernieuwend als WT is hij zeker niet. Buiten dan dat je nu alle nummers met de hele band kunt spelen.
Maar wat vind je dan van Metallica? Ook eigenlijk meer een expansion dan waar je de volle prijs voor moet betalen. Dus dan zou die ook niet de prijs waard moeten zijn...
Ik zat meer te denken zo van, als je eerder GH's al hebt is het misschien niet zo interessant aangezien de enige meerwaarde dan is dat je ze met een hele band kunt spelen. Als je dan de hele prijs moet betalen voor liedjes die je al hebt maar alleen iets anders spelen, dan is het zeker niet een aanschaf waard denk ik.
Games zijn sowieso bizar duur maar dat terzijde....
3quote:Op maandag 13 juli 2009 17:48 schreef Trollface. het volgende:
GH3 is nog altijd de beste GH imo.
Ik heb zelf 2,3,A,M en RB. *S*
En WT en SH/GH vaak genoeg gespeeld bij een vriend.
wat voor geluid? een piepend geluid? dat kan je oplossen met een beetje wd-40quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:39 schreef Splobber het volgende:
Waarom maakt mijn gitaar zo'n kabaal![]()
Ik denk niet dat het aan de gitaar ligt, want een vriend van mij heeft een Les Paul, en die maakt evenveel kabaal
Hoe heeft de held Guitarherophenom zijn gitaar zo stil gekregen? Dat ding heeft wel een lekker geluidje![]()
is ie verder wel gelijk aan gh3?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo, Greatest Hits met band uitgespeeld. Tenminste, op TTFATF na danIntro lukt me nu wel steeds maar heb daarna net te weinig om verder te gaan.
Pittiger is niet per definitie beter natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Tokus het volgende:
Wel man. Alleen jammer van de vele covers.
En hij is een stuk pittiger dan WT en RB2.
Ik heb 3 niet, maar je kan de intro hier tappen zonder te strummen. En er zal wel meer tappen in zitten zonder te strummen bij verdere solo's.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
is ie verder wel gelijk aan gh3?
yup, ik heb de custom set van aerosmith, de magnetic album van metallica en verder alle 'dlcs' van gh 3 op mijn pcquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Beetje de wereld van de GH3 customs ondekt.
Vandaag een hoop charts gedl'd van Megadeth, Dream Theater en Dragonforce (). Zeker wel vet maar het instellen van de offset is soms flink klote. Meer mensen die customs spelen?
Als het goed werkt en bands willen er aan meewerken helemaal.. RB is wat dat betreft al superieur aan gh met dlc'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat Rockband Creator ding kan best wel eens de doodsteek worden voor GH.
Helaas. Het enige waar ik me aan stoor bij GH is de DLC die altijd waardeloos is, en te veel games. Voor mij is de set list van GH5 ook waardeloos. Rockband heeft echt heel veel leuke nummers, en een DLC berg iedere keer waar GH niet eens 1/5de van kan halenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als het goed werkt en bands willen er aan meewerken helemaal.. RB is wat dat betreft al superieur aan gh met dlc's
Er zijn slechts twee redenen waarom GH op dit moment nog toffer is: Dire Straits, The Police. Tis dat ik ook gewoon geen zin heb om nog geld te investeren in nog een muziekgame, anders had RB hier al lang gelegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Helaas. Het enige waar ik me aan stoor bij GH is de DLC die altijd waardeloos is, en te veel games. Voor mij is de set list van GH5 ook waardeloos. Rockband heeft echt heel veel leuke nummers, en een DLC berg iedere keer waar GH niet eens 1/5de van kan halen
Nieuwe drums:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan de controller pad naar beneden klappen trouwens. (Te zien in dit filmpje)
Ziet er mooi uit. Ronde cymbals, hopelijk ook steviger en gaat alles langer mee
Dire straits? Hmm, welke dan? Volgens mij heb ik die gemistquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn slechts twee redenen waarom GH op dit moment nog toffer is: Dire Straits, The Police. Tis dat ik ook gewoon geen zin heb om nog geld te investeren in nog een muziekgame, anders had RB hier al lang gelegen.
De band was al aangekondigdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dire straits? Hmm, welke dan? Volgens mij heb ik die gemist
Heb nu een setlist met zo'n 40+ Megadeth songs met de juiste offset. Echt geweldig om te spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
yup, ik heb de custom set van aerosmith, de magnetic album van metallica en verder alle 'dlcs' van gh 3 op mijn pc![]()
ook heb ik nog een paar echte customs maar die zijn af en toe flink waardeloos.. heb geen zin om met die offset te gaan experimenteren dus die laat ik maar zo
Weet niet of je nog met het probleem zit, maar je kunt bij defecten altijd terugvallen op de leverancier, en dat is in dit geval de winkel waar je het product gekocht hebt. je hebt het van hun gekocht, niet van de fabrikant. mochten ze moeilijk doen, zoek dan hulp in het rechtenforum hier op fok :-)quote:
haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo, Through The Fire And The Flames op expert gitaar + vocals tegelijk gehaald
In me 1tje kan ik hem tot 91% nu.
Dat is ie ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.
er waren 3 of 4 stukjes waar ik echt starpower nodig had, maar verder vond ik hem niet eens zo heel moeilijk.
heb echt het idee dat die in GH3 veel lastiger is....
is het de 1e x dat je expert haalt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet!![]()
Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet!![]()
Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
hmm, daar staat mij ook wel iets van bij jah...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een hele career met lefty flip gespeeld op Easy bij GH3 maar heb de achievement voor de lefty filp nooit gekregen
nope, hoeft nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je moet wel ook de bonus gig spelen voor de achievement lijkt mij dan.
kom op zeg, zo moeilijk is dat niet als ik het zo zie...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Splobber het volgende:
Iemand moet mij helpen met het vingerwerk voor Electric eye![]()
Vanaf 0:57, dat ritme zegmaar kan ik niet volhouden. Gaat helemaal mis bij mij, waardoor mijn rock meter te laag komt om een paar foutjes bij de solo met star power te veroorloven.
Kan iemand mij helpen met hoe je dat het snelste leert?
ik kan het allebei, een vriend van mij speelt alleen maar linkshandig dus als wij samen spelen (om en om eigenlijk) speel ik het ook maar. rechtshandig ben ik overigens wel veel beter, met links kom ik niet verder dan medium/hard.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Morthill het volgende:
[..]terecht, tenzij je linkshandig bent
Zit er nu al 2 dagen mee te klooien, en zeker wel meer dan 2x geprobeerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
kom op zeg, zo moeilijk is dat niet als ik het zo zie...
beetje moeite voor doen hoor, niet gelijk janken na 2x dat het niet lukt... Als je dit niet lukt vraag ik me af of je de andere nummers (pull me under op expert) echt hebt gehaald... (het begin dan hè , de solo is best lastig jah)
Ja zo is het bij mij ook gegaan uiteindelijk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.
Strum je al op en neer? Dan kan je dat rustig doen en gaat het vingerwerk makkelijker. Voor mij dan in ieder geval.. Heb dat nummer nooit gespeeld dus weet niet of het tempo er snel genoeg voor is maar probeer het een keer!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Splobber het volgende:
Iemand moet mij helpen met het vingerwerk voor Electric eye![]()
Vanaf 0:57, dat ritme zegmaar kan ik niet volhouden. Gaat helemaal mis bij mij, waardoor mijn rock meter te laag komt om een paar foutjes bij de solo met star power te veroorloven.
Kan iemand mij helpen met hoe je dat het snelste leert?
Ik strum niet altijd op en neer, bij zo'n stukje als die bijvoorbeeld ook niet, kan op een of andere manier mijn ritme niet vasthoudenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Strum je al op en neer? Dan kan je dat rustig doen en gaat het vingerwerk makkelijker. Voor mij dan in ieder geval.. Heb dat nummer nooit gespeeld dus weet niet of het tempo er snel genoeg voor is maar probeer het een keer!
Hmm om chord switches te oefenen zou ik ff GH3 erbij pakken om te oefenen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik strum niet altijd op en neer, bij zo'n stukje als die bijvoorbeeld ook niet, kan op een of andere manier mijn ritme niet vasthouden
Alle nummers zitten in de quickplay. Ben je wel ver genoeg in de careerquote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef justmattie het volgende:
Even een vraagje over GH World Tour,
Ik heb in carreer mode al vrij veel gespeeld, maar krijg er maar geen nieuwe liedjes bij in de quickplay. Nu heb ik gecheat (ja I know) maar ipv 84 nummers te hebben heb ik nog maar 40 ofzo. De bekende nummers waaronder die van Anouk heb ik nog steeds niet.
- Dus of ik heb een verkeerde code gebruikt (wat me sterk lijkt aangezien die 100x voorbij is gekomen)
- Of Anouk zit niet in de quickplay?
Ik heb nu 4 van die tours gehaald. Maar door een beetje vals te spelen kreeg ik veel meer nummers erbij. Alleen niet allesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alle nummers zitten in de quickplay. Ben je wel ver genoeg in de career(misschien domme vraag...)
4 gigs bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 van die tours gehaald. Maar door een beetje vals te spelen kreeg ik veel meer nummers erbij. Alleen niet alles
Juist, via het spelmenu een kleurencode ingevoerd. Was een code die 100.000 keer voorkwam via google. Dus ik snap het nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dark_Prince het volgende:
Door de unlock Quickplay cheat te gebruiken denk ik. Maar dat is niet echt vals spelen.
Als je geen Aerosmith of Metallica fan bent kun je die twee beter overslaan. World Tour is dan een betere keuze, maar ik zou voor Rock Band 2 gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
even snelle vraag, ik heb guitar hero legends of rock. Ik wil er nog een bij gaan kopen voor meer songs (heb hem zowat uitgespeeld op hard, en expert... tja expert komt nog wel 's)
Wat voor een raden jullie me aan? en kun je de games ook los krijgen:? ik zie overal bundels maar ik heb al 2 guitars ik hoef er niet nog meer...
ik heb een Wii
Guitar Hero World Tour (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero Encore: Rocks the 80s (PS2)
Guitar Hero: Aerosmith (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero: Metallica (PS2/PS3/360/Wii)
Ik neem aan dat mijn huidige legends of rock guitars ook werken met bovengenoemde spellen?
Daarnaast hoorde ik dat de guitars ook werken met rockband games, kan iemand dit bevestigen?
Ik heb zelf alleen GH legends of rock gespeeld, maar wel al ingelezen over rockband 2.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
Als je geen Aerosmith of Metallica fan bent kun je die twee beter overslaan. World Tour is dan een betere keuze, maar ik zou voor Rock Band 2 gaan.
En ja, de gitaren werken ook in Rock Band.
hmmm interessant, goede optie. Nu keek ik net op bol en zie dat de wii versie RB2 nog niet uit is.. wtf?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Tokus het volgende:
RB2 is makkelijker dan GH3, maar GH:WT is nog makkelijker.
ik zelf vind de opzet van RB2 wat leuker. Je unlockt gigs in steden door punten te scoren op nummers, je moet ook mystery setlists doen (dus dan weet je nog niet wat er gaat komen), etc.
Ja alleen duurt die carreer best langquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Code hoort gewoon te werken. Maar speel gewoon career en haal het dan zo
quote:The 15 new songs are followed by the full, confirmed tracklist below.
* 3 Doors Down - "Kryptonite"
* Arctic Monkeys - "Brianstorm"
* Blink-182 - "The Rock Show"
* Dire Straits - "Sultans Of Swing"
* Jimmy Eat World - "Bleed American"
* Johnny Cash - "Ring Of Fire"
* Megadeth - "Sweating Bullets"
* Mötley Crüe - "Looks That Kill"
* Muse - "Plug In Baby"
* Nirvana - "Smells Like Teen Spirit"
* Queen & David Bowie - "Under Pressure"
* Stevie Wonder - "Superstition"
* The Killers - "All The Pretty Faces"
* The Raconteurs - "Steady As She Goes"
* TV On The Radio - "Wolf Like Me"
The rest:
* A Perfect Circle - "Judith"
* AFI - "Medicate"
* Attack! Attack! UK - "You And Me"
* Band Of Horses - "Cigarettes, Wedding Bands"
* Beastie Boys - "Gratitude"
* Beck - "Gamma Ray"
* Billy Idol - "Dancing With Myself"
* Billy Squier - "Lonely Is The Night"
* Blur - "Song 2"
* Bob Dylan - "All Along The Watchtower"
* Bon Jovi - "You Give Love A Bad Name"
* Brand New - "Sowing Season (Yeah)"
* The Bronx - "Six Days A Week"
* Bush - "Comedown"
* Children Of Bodom - "Done With Everything, Die For Nothing"
* Coldplay - "In My Place"
* Darker My Love - "Blue Day"
* Darkest Hour - "Demon(s)"
* David Bowie - "Fame"
* Deep Purple - "Woman From Tokyo ('99 Remix)"
* The Derek Trucks Band - "Younk Funk"
* The Duke Spirit - "Send A Little Love Token"
* Duran Duran - "Hungry Like The Wolf"
* Eagles Of Death Metal - "Wannabe In L.A."
* Elliott Smith - "L.A."
* Elton John - "Saturday Night's Alright (For Fighting)"
* Face To Face - "Disconnected"
* Garbage - "Only Happy When It Rains"
* Gorillaz - "Feel Good Inc."
* Gov't Mule - "Streamline Woman"
* Grand Funk Railroad - "We're An American Band"
* Iggy Pop - "Lust For Life (Live)"
* Iron Maiden - "2 Minutes To Midnight"
* Jeff Beck - "Scatterbrain (Live)"
* John Mellencamp - "Hurts So Good"
* Kaiser Chiefs - "Never Miss A Beat"
* King Crimson - "21st Century Schizoid Man"
* Kings Of Leon - "Sex On Fire"
* Kiss - "Shout It Out Loud"
* Love and Rockets - "Mirror People"
* My Morning Jacket - "One Big Holiday"
* Nirvana - "Lithium (Live)"
* No Doubt - "Ex-Girlfriend"
* Peter Frampton - "Do You Feel Like We Do? (Live)"
* The Police - "So Lonely"
* Public Enemy Featuring Zakk Wylde - "Bring the Noise 20XX"
* Queens Of The Stone Age - "Make It Wit Chu"
* Rammstein - "Du Hast"
* The Rolling Stones - "Sympathy For The Devil"
* Rose Hill Drive - "Sneak Out"
* Rush - "The Spirit Of Radio (Live)"
* Santana - "No One To Depend On (Live)"
* Scars On Broadway - "They Say"
* Screaming Trees - "Nearly Lost You"
* Smashing Pumpkins - "Bullet With Butterfly Wings"
* Sonic Youth - "Incinerate"
* Spacehog - "In The Meantime"
* Sublime - "What I Got"
* Sunny Day Real Estate - "Seven"
* T. Rex - "20th Century Boy"
* The Sword - "Maiden, Mother & Crone"
* Thin Lizzy - "Jailbreak"
* Thrice - "Deadbolt"
* Tom Petty - "Runnin' Down A Dream"
* Tom Petty & The Heartbreakers - "American Girl"
* Vampire Weekend - "A-Punk"
* Weezer - "Why Bother?"
* The White Stripes - "Blue Orchid"
* Wild Cherry - "Play That Funky Music"
* Wolfmother - "Back Round"
nou..zeker een misser...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
UIteraard wel een misser dat er geen Fantomâs in de tracklist staat, dat zou wel een mooie afsluiter zijn voor GH:V....
inderdaad, als je mist krijgt je zeg maar 1 strafpunt en als mist strummed krijg je ook 1 strafpuntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oefenen.
Overigens stop ik gewoon altijd ff met aanslaan als het niet lukt. Beter niets raken dan mis raken (tenminste, voor mn gevoel)
bronquote:Van Halen nummers:
# Ain't Talkin Bout Love
# And The Cradle Will Rock
# Atomic Punk
# Beautiful Girls
# Cathedral (solo)
# Dance The Night Away
# Eruption (solo)
# Everybody Wants Some
# Feel Your Love Tonight
# Hang 'Em High
# Hear About It Later
# Hot For Teacher
# Ice Cream Man
# I'm The One
# Jamie's Cryin
# Jump
# Little Guitars
# Loss Of Control
# Mean Street
# Panama
# Pretty Woman
# Romeo Delight
# Running With The Devil
# So This Is Love
# Somebody Get Me A Doctor
# Spanish Fly (solo)
# Unchained
# You Really Got Me
Overige nummers:
# Alter Bridge - Come To Life
# Billy Idol - White Wedding
# Blink-182 - First Date
# Deep Purple - Space Truckin'
# Foo Fighters - Best Of You
# Foreigner - Double Vision
# Fountains Of Wayne - Stacy's Mom
# Jimmy Eat World - Pain
# Judas Priest - Painkiller
# Killswitch Engage - The End Of Heartache
# Lenny Kravitz - Rock And Roll Is Dead
# Queen - I Want It All
# Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick
# Tenacious D - Master Exploder
# The Clash - Safe European Home
# The Offspring - Pretty Fly For A White Guy
# Third Eye Blind - Semi-Charmed Life
# Weezer - Dope Nose
# Yellowcard - The Takedown
Ok, die laatste zin klopt volgens mij niet helemaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik verwachte dat het tegen zou vallen. Ik verwachte al niks goeds. Dat zei ik. Niet dat ik ik slechts zou verwachten en dan zelfs dat vind tegenvallen.
Agh, als hij dat kutmuziek vind is dat zijn smaakquote:
Bob Dylan is de originele uitvoerende?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze de bob dylan versie hebben gekozen ipv de jimi hendrix versie van "All Along The Watchtower", aangezien jimi toch de betere gitarist was
Yup, het was nog slechter dan ik verwachte. Negatief tof dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, die laatste zin klopt volgens mij niet helemaalJe verwachte geen toffe muziek, de game heeft geen toffe muziek en dat is een tegenvaller want de muziek is nog minder tof dan niet tof, dus negatief tof?
Verklaart dus genoeg denk ik zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:39 schreef Morthill het volgende:
Daar tel ik juist maar 3 nummers die ik zou willen spelen
Ik ram daar gewoon als de malle werkt perfect voor mij!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb hulp nodig met GH3 LoR:
Career: HARD
Stage: Kalhua
Song: Knights of Cydonia - Muse
De normale noten (singles. dubbels, tripples) hit ik goed en ook de solo gaat redelijk. Ik ga altijd hard af door dat super snelle stuk erin. Ik krijg die niet in de maat gestrummed waardoor ik door uiteindelijk na 5 seconde naast elke noot strummen afga.
Iemand een tip? PS ik strum boven->onder en niet alleen naar onder, maar het lukt me gewoon niet om in de maat te strummen op dat krankzinnig tempo. Of ik ga te snel of te langzaam.
HELP!?
Dat heb ik ook nog wel eens ja....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb hulp nodig met GH3 LoR:
Career: HARD
Stage: Kalhua
Song: Knights of Cydonia - Muse
De normale noten (singles. dubbels, tripples) hit ik goed en ook de solo gaat redelijk. Ik ga altijd hard af door dat super snelle stuk erin. Ik krijg die niet in de maat gestrummed waardoor ik door uiteindelijk na 5 seconde naast elke noot strummen afga.
Iemand een tip? PS ik strum boven->onder en niet alleen naar onder, maar het lukt me gewoon niet om in de maat te strummen op dat krankzinnig tempo. Of ik ga te snel of te langzaam.
HELP!?
Iemand nog een idee?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef knars het volgende:
Vraagje: is de PS2 versie van GH:Metallica speelbaar met de PS2 GH3 LoR Kramer gitaar? Of mis ik dan iets vanwege die fretknoppen die op de WT gitaren zitten?
doe de training tutorial eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef Komakie het volgende:
hammerons en pulloffs
Soms zie je mensen wel eens niet zo vaak strummen maar redelijk veel noten maken. Hoe werkt dat
Hmmm en moet je de strum dan vast houden of niet? misschien moet ik dat eens proberen aangezien ik nog wel eens een solo mis omdat ik het niet bij kan houden of de maat dan niet meer goed krijg ofzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
doe de training tutorial eens
feitelijk komt het erop neer dat je voor solo de eerste noot moet strummen en de rest kun je alleen met je vingers doen, zolang je niets mist
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm en moet je de strum dan vast houden of niet? misschien moet ik dat eens proberen aangezien ik nog wel eens een solo mis omdat ik het niet bij kan houden of de maat dan niet meer goed krijg ofzo...
ok, bedankt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Het werkt wel. Die extra knoppen op de WT gitaren werken toch voor geen meter dus die gebruik je toch niet.
Plaatjes doen het nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef afro het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net gehaald
![]()
aha ok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:11 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hier de groene normaal en de andere 3 met witte gloed.\
strum 1x groen en dan kan je die met wittegloed indrukken zonder te strummen
Tot er weer een komt zonder gloed dus die volgende groene
Anders had ik je veel succes gewenst met dragonforce de intro das dan onmogelijkXDquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
aha ok.
thnx, ik ga het gelijk vanmiddag proberen
ik heb me altijd eigenlijk al afgevraagd waarom ze wit waren... dacht iets met bonussen ofzo
ik vind hem met hammerons/pulloffs nog steeds redelijk onmogelijk op hard/exprertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef afro het volgende:
[..]
Anders had ik je veel succes gewenst met dragonforce de intro das dan onmogelijkXD
het is inderdaad wennen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Komakie het volgende:
Haha ik heb die 1 keer geprobeerd op easy geloof ik. Dat vond ik al pittig terwijl ik de overgang probeer te maken van medium naar hard.
Btw, ik heb het geprobeerd en het principe is duidelijk maar ik moet er nog wel erg aan wennen en ik vind het nog wel lastig. Maar het is wel grappig
welke GH heb je trouwens? worldtour of legends of rock of nog een andere?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:26 schreef afro het volgende:
vind alleen jammer dat Bass zo ongelofelijk simpel is op expert heb over de 15 nummers 100% gehaald.
zelfde geld voor gitaar de meeste nummers maar ben nu met de laate paar solos bezig om die te oefenen
Ik heb ze allebij dus legends of rock en world tour voor de pcquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
welke GH heb je trouwens? worldtour of legends of rock of nog een andere?
Die rechter ziet er bruut uit hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, zo zijn de guitars er nu uit, na het aanbrengen van eigen design folie
[ afbeelding ]
ontwerpen gemaakt in illustrator en daarna de folie besteld en zelf aangebrachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:42 schreef afro het volgende:
[..]
Die rechter ziet er bruut uit hoe heb je dat gedaan
Hmm een uitdagingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef afro het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijker
net gehaald
![]()
Net bol gebelt moet weer retour zenden en heb alvast nieuwe besteltquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:24 schreef afro het volgende:
Heb eindelijk me nieuwe gitaartje binnen de neck strip is weer kapot en rode knop is weer moeilijk in te drukken![]()
Nope was pc ging ze 1 voor 1 af en vond wel grappig dat ik 1stond telkens na 1x spelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm lol, check net mn scores op die 2 nummers en zie dat ik al hoger heb
Dacht dat dat de xbox leaderboards waren.
In Amerikaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
Waar kan je een extra kick bass los kopen voor je drum kit, zodat je dual kick bass hebt?
Gewoon op de site van RedOctane gaan, bij Warranty, zeggen dat ie stuk is en een week later krijg je gratis een nieuwe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
Waar kan je een extra kick bass los kopen voor je drum kit, zodat je dual kick bass hebt?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon op de site van RedOctane gaan, bij Warranty, zeggen dat ie stuk is en een week later krijg je gratis een nieuwe.
quote:For new RMAs, please call 1-800-205-4713.
For technical support, troubleshooting and all other warranty claim assistance, please call 310-255-2050.
For online email support, please visit the following link: http://www.activision.com/support
Doe je het toch niet goed, bij mij werkt het gewoon.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je het toch niet goed, bij mij werkt het gewoon.
1. http://www.activision.com/support
2. klik op ''Click here if you need a replacement for a Guitar Hero product.''
3. Netherlands
4. English
5. 5/10/2009 (of een andere datum binnen 6 maanden, let op: datum is maand/dag/jaar)
6. Xbox 360 (in mijn geval, maar kan jij ook doen, drumpedalen zijn allemaal hetzelfde)
7. Guitar Hero World Tour
8. Guitar Hero World Tour Drum Pedal
9. The drum pedal does not work at all
10. Yes
11. volgende klikken
12. volgende klikken
13. serial nummer, gewoon volgende klikken, niets invullen
14. als je wilt kan je wat invullen, hoeft niet.
15. adres invullen
En klaar
Wat voor splitter heb je nodig dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je hebt dan alleen geen splitter dus heb je er weinig aan.
Dan koop je er eentje voor 80 cent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je hebt dan alleen geen splitter dus heb je er weinig aan.
Gewoon een 3,5mm jack splittertje, dingen zijn overal verkrijgbaar zo'n beetje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor splitter heb je nodig dan?
Precies ja.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
Dat is toch gewoon zo een geluidssplitter?
ach, ik kreeg vandaag Rock Band 1 binnen, en binnenkort komt Smash Hits ook nog binnen.... dus heb nog veel te doen voordat GH5 uitkomt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:36 schreef Splobber het volgende:
Haha, krijg ik binnenkort GH2 nog eens binnen, Is Guitar Hero 5 er over een paar dagen al![]()
Wat is dat een prut expert voor musequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Woei!
Matthew Bellamy in Guitar Hero 5![]()
![]()
Muse staat bekend om de meest klote nummer in GH, met de meest onritmische en onlogische noten, maar dit is wel saaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:56 schreef afro het volgende:
[..]
Wat is dat een prut expert voor muse
Ik vind Assasin en Knights of Cydonia wel lekker om te spelen, ik zou zeggen: meer Muse nummersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Muse staat bekend om de meest klote nummer in GH, met de meest onritmische en onlogische noten, maar dit is wel saai
Maar Jeff Beck is gewoon de man, daarom dat hij ook een plaats heeft in the Rock and Roll Hall of famequote:
Zal ook wel leuk worden op de drum danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar Jeff Beck is gewoon de man, daarom dat hij ook een plaats heeft in the Rock and Roll Hall of fame
Ik blijf altijd bij de GH3 gitaar, dat World Tour ding vind ik zo'n onding. Na 10 minuten krijg je al kramp van de hals, en de knopjes zijn kut. En dan die verrekte strumbar, ook waardeloos. Het enige goede aan die gitaar is de Star Power knop en de langere Whammy bar, maar toch. Mocht mijn GH3 gitaar ooit stuk gaan, dan koop ik daar weer een nieuwe van.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef Splobber het volgende:
Vraagje, wat is de beste/fijnste gitaar van Guitar Hero voor de PS3 (die ik nog moet kopen)
ziet er geinig uitquote:
Ja sorry daarvoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gast denkt dat het niet te zien is, dus houden we de camera er vlak voor
aaah hahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja sorry daarvoorOp het cameraschermpje leek het niet te zien
Ja dat is mijn filmpje als je dat nog niet snapte
Ik speelde tot nu toe alleen maar met Avatarquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
aaah hahaik hield het nog netjes, wist idd niet zeker of jij het was
![]()
maar goed.. ziet er wel tof uit, zeker party play... alleen met avatar is best lame
haha lame dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik speelde tot nu toe alleen maar met Avatar
Ik speel nu met 4 skelettenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
haha lame dus
ik krijg er een enorm Wii gevoel van... zeker als je met allemaal avatars speelt...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik speel nu met 4 skeletten
Nouja, ik speel nu niet want ik heb hem net uitgespeeld.
Ik heb denk ik de helft gespeeld, je hoeft alleen maar bij het één-na laatste venue te komen (dus die ene vóór de ene waar staat ''Complete career to unlock''), daar een stuk of 15-20 sterren te halen, dat unlockt een nummer van Rush. Die speel je ff op de gitaar (onmogelijk op expertquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:38 schreef Morthill het volgende:
[..]geek, ik heb nog niet eens de helft van de nummers gespeeld.
Jij zegt onmogelijk op expert, dan ga ik denk ik op medium spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de helft gespeeld, je hoeft alleen maar bij het één-na laatste venue te komen (dus die ene vóór de ene waar staat ''Complete career to unlock''), daar een stuk of 15-20 sterren te halen, dat unlockt een nummer van Rush. Die speel je ff op de gitaar (onmogelijk op expert), of op de bassgitaar en je bent klaar
Heb maar 290 sterren tot nu toe geloof ik.
Oefenen oefenen oefenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef Morthill het volgende:
Vandaag nog wat GH3 gedaan, geprobeerd HArd alles naar vijf sterren te zetten. Alleen Museen uiteraard Slayer willen niet. Beide op 4 >_<. Muse faal ik extreem op het laatst, kan niet in het ritme komen
Expert inmiddels eindelijk een nummer uit de laatste tier gehaald. Nu nog de andere drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |