Weet niet of je nog met het probleem zit, maar je kunt bij defecten altijd terugvallen op de leverancier, en dat is in dit geval de winkel waar je het product gekocht hebt. je hebt het van hun gekocht, niet van de fabrikant. mochten ze moeilijk doen, zoek dan hulp in het rechtenforum hier op fok :-)quote:
haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo, Through The Fire And The Flames op expert gitaar + vocals tegelijk gehaald
In me 1tje kan ik hem tot 91% nu.
Dat is ie ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.
er waren 3 of 4 stukjes waar ik echt starpower nodig had, maar verder vond ik hem niet eens zo heel moeilijk.
heb echt het idee dat die in GH3 veel lastiger is....
is het de 1e x dat je expert haalt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet!![]()
Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet!![]()
Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
hmm, daar staat mij ook wel iets van bij jah...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een hele career met lefty flip gespeeld op Easy bij GH3 maar heb de achievement voor de lefty filp nooit gekregen
nope, hoeft nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je moet wel ook de bonus gig spelen voor de achievement lijkt mij dan.
kom op zeg, zo moeilijk is dat niet als ik het zo zie...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Splobber het volgende:
Iemand moet mij helpen met het vingerwerk voor Electric eye![]()
Vanaf 0:57, dat ritme zegmaar kan ik niet volhouden. Gaat helemaal mis bij mij, waardoor mijn rock meter te laag komt om een paar foutjes bij de solo met star power te veroorloven.
Kan iemand mij helpen met hoe je dat het snelste leert?
ik kan het allebei, een vriend van mij speelt alleen maar linkshandig dus als wij samen spelen (om en om eigenlijk) speel ik het ook maar. rechtshandig ben ik overigens wel veel beter, met links kom ik niet verder dan medium/hard.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Morthill het volgende:
[..]terecht, tenzij je linkshandig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |