abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 14:08:33 #126
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_71148687
Yeah, heb net Pull me under op expert gehaald
pi_71157215
Ik speel nu gitaar en zing op expert te gelijk. Echt vet zeg
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:45:18 #128
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_71169522
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Werkt ook niet
Weet niet of je nog met het probleem zit, maar je kunt bij defecten altijd terugvallen op de leverancier, en dat is in dit geval de winkel waar je het product gekocht hebt. je hebt het van hun gekocht, niet van de fabrikant. mochten ze moeilijk doen, zoek dan hulp in het rechtenforum hier op fok :-)
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_71170582
Zo, Through The Fire And The Flames op expert gitaar + vocals tegelijk gehaald

In me 1tje kan ik hem tot 91% nu.
pi_71170971
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo, Through The Fire And The Flames op expert gitaar + vocals tegelijk gehaald

In me 1tje kan ik hem tot 91% nu.
haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.
er waren 3 of 4 stukjes waar ik echt starpower nodig had, maar verder vond ik hem niet eens zo heel moeilijk.
heb echt het idee dat die in GH3 veel lastiger is....
One great rockshow can change the world!
pi_71171052
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Tommyjunk het volgende:

[..]

haalde hem laatst ook voor het eerst, samen met een vriend op bas.
er waren 3 of 4 stukjes waar ik echt starpower nodig had, maar verder vond ik hem niet eens zo heel moeilijk.
heb echt het idee dat die in GH3 veel lastiger is....
Dat is ie ook.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_71182644
Hey allemaal.. ik ben sinds een week de bezitter van guitar hero world tour.. helemaal geweldig maar ik moet bekennen dat ik de nummers beu begin te raken die erbij zitten.. de helft is van voor mijn tijd, de andere nummers zijn totaal niet mijn smaak en heb zin in andere nummers.. in het spel zelf zag ik dat je ze kon downloaden maar hoe gaat dat in zijn werk? Waar moet ik daarvoor terecht? Ik neem aan dat je microsoft points ervoor nodig hebt, maar dat zie ik vanzelf wel..
pi_71194245
je hebt er idd microsoft points voor nodig... en als je naar de marketplace gaat kan je daar ook nummers kopen... die worden dan automagisch gedownload als je je xbox aanzet..

sterkte met het zoeken naar goeie nummers voor gh
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:48:30 #134
260227 Splobber
pi_71207454
Kan een van jullie me helpen met Electric Eye en Seventeen uit GH Rock the 80's?
Heb hem bijna uitgespeeld op expert, alleen ik kom niet verder
pi_71234704
iemand tips voor de mosh 1 sectie van raining blood op gh3?

samen met ttfaf is dat het enige nummer wat ik niet kan
Ik ben niet ziek
pi_71242138
was hier niet laatst een filmpje gepost hoe dat redelijkn eenvoudig kan? Gewoon de onderste fret inhouden en met je elleboog de eerste fret aanslaan om vervolgens met je wijsvingers de andere noten te tikken.
pi_71245990

Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet! Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
pi_71246233
Geen idee eigenlijk. Ik heb guitar gedaan op hard en bass op expert
pi_71246481
Dat wou ik ook doen maar byob op bass vond ik echt onmogelijk.. Heb jij die gehaald?? Respect
pi_71246653
dat was ook echt een klote nummer eerste klas zeg
pi_71250461
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:

Ik net na veeeeel oefenen byob gehaald op expert, zodat ik nu elk nummer van de career mode op expert heb gehaald (met uitzondering van die 'bonus' gig met oa satch boogie). Ik vol verwachting wachten op de achievement.. Komt ie niet! Waarschijnlijk omdat ik gh eerst op hard had uitgespeeld en nu pas op expert. Maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen voor die achievement? Of is het ook goed als ik de times square gig in 1x uitspeel? Thanks
is het de 1e x dat je expert haalt?
weet je zeker dat je alle nummers gehad hebt.. Ik heb het namelijk ook gehad dat ik dacht dat ik alles gedaan had... was ik 1 nummer vergeten, dus eindigde mijn carriere niet op times square maar ergens anders
pi_71250619
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:

In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.
pi_71251572
ik heb een hele career met lefty flip gespeeld op Easy bij GH3 maar heb de achievement voor de lefty filp nooit gekregen
pi_71257641
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

In mijn herinnering had ik hetzelfde op Hard, alleen toen ik een willekeurig ander nummer deed kreeg ik opeens wel de achievement. Dus niet direct na het uitspelen.
hmm, daar staat mij ook wel iets van bij jah...

na 1 nummer van een gig kreeg ik ineens de achievement...
pi_71257674
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een hele career met lefty flip gespeeld op Easy bij GH3 maar heb de achievement voor de lefty filp nooit gekregen
terecht, tenzij je linkshandig bent
pi_71257793
Je moet wel ook de bonus gig spelen voor de achievement lijkt mij dan.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:08:28 #147
260227 Splobber
pi_71257951
Iemand moet mij helpen met het vingerwerk voor Electric eye

Vanaf 0:57, dat ritme zegmaar kan ik niet volhouden. Gaat helemaal mis bij mij, waardoor mijn rock meter te laag komt om een paar foutjes bij de solo met star power te veroorloven.

Kan iemand mij helpen met hoe je dat het snelste leert?
pi_71276084
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je moet wel ook de bonus gig spelen voor de achievement lijkt mij dan.
nope, hoeft niet
pi_71276126
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Splobber het volgende:
Iemand moet mij helpen met het vingerwerk voor Electric eye

Vanaf 0:57, dat ritme zegmaar kan ik niet volhouden. Gaat helemaal mis bij mij, waardoor mijn rock meter te laag komt om een paar foutjes bij de solo met star power te veroorloven.

Kan iemand mij helpen met hoe je dat het snelste leert?
kom op zeg, zo moeilijk is dat niet als ik het zo zie...

beetje moeite voor doen hoor, niet gelijk janken na 2x dat het niet lukt... Als je dit niet lukt vraag ik me af of je de andere nummers (pull me under op expert) echt hebt gehaald... (het begin dan hè , de solo is best lastig jah)
pi_71276610
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

terecht, tenzij je linkshandig bent
ik kan het allebei, een vriend van mij speelt alleen maar linkshandig dus als wij samen spelen (om en om eigenlijk) speel ik het ook maar. rechtshandig ben ik overigens wel veel beter, met links kom ik niet verder dan medium/hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')