* Kn0x heeft World Tour sinds 2 weken en is loving it!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Mocht je mn post gemist hebben
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/8079869
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=172438quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:04 schreef Blue Thunder het volgende:
en nog steeds op zoek naar gh3 voor de xbox...
en een hele slechte tvp
Werkt ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef Splobber het volgende:
Uh, in een andere USB aansluiting aansluiten? Anders dat ding wat in die usb aansluting moet resetten
Ebay of Marktplaats?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Splobber het volgende:
Ik vraag me toch nog steeds af waar ik GH1, GH2, en GH Rock the 80's kan kopen
2/3 maanden?! Hoeveel speelde je Guitar Hero dan wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ging binnen 2/3 maanden naar expert.
En Greatest Hits is idd echt nergens te krijgen. Ook niet in grote steden.
2 uur per dag of zo. Niet eens zo heel veel. En speelde ook nog drums en mic erbij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Splobber het volgende:
[..]
2/3 maanden?! Hoeveel speelde je Guitar Hero dan wel?
Dan ben je wel een wonderkind zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
2 uur per dag of zo. Niet eens zo heel veel. En speelde ook nog drums en mic erbij.
World Tour, en nee ik haalde ze niet 5 sterren gelijk. Nu wel natuurlijk, heb heel Metallica ook op expert uitgespeeld. Gewoon beetje spelen en doorkrijgen hoe snel je moet strummen, wennen aan up and down strummen. En bv de truukjes leren bij BYOB en dan kan je bijna alle nummers wel op expert.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Splobber het volgende:
[..]
Dan ben je wel een wonderkind zegWelke GH had je? En ik neem aan dat je niet meteen alle liedjes op 4-5 sterren haalde.
Ik begon met GH3, die relatief moeilijke liedjes heeft, en ik kan wel op expert spelen enzo, maar ik raak dan gefrustreerd dat ik maar 3 sterren haal
Ah ja, ik heb wel veel problemen met op en neer strummen, ben nog steeds ergens op internet aan het zoeken hoe je het beste kan doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
World Tour, en nee ik haalde ze niet 5 sterren gelijk. Nu wel natuurlijk, heb heel Metallica ook op expert uitgespeeld. Gewoon beetje spelen en doorkrijgen hoe snel je moet strummen, wennen aan up and down strummen. En bv de truukjes leren bij BYOB en dan kan je bijna alle nummers wel op expert.
Wat zijn jullie snel zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat ook binnen 2 of 3 maanden op Expert, en ben begonnen op medium, easy vond ik al te saai
Ahha!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben ook op medium begonnen. Easy is easy![]()
Speel ook echte gitaar dus de ritmes kende ik al en de vingers ook. Is natuurlijk niet hetzelfde als het spel. Maar die 2 dingen helpen wel een beetje.
Dit is pas 33% van de hele setlist hequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die liedjes die activision geconfirmed heeft zijn trouwens om te janken zeg. GH5 sla ik misschien over
Linkje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is pas 33% van de hele setlist he
Zal vast nog wel wat goeds komen.
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is pas 33% van de hele setlist he
Zal vast nog wel wat goeds komen.
quote:• Band Of Horses - “Cigarettes, Wedding Bands”
• Beastie Boys - “Gratitude”
• Beck - “Gamma Ray”
• Billy Squier - “Lonely Is The Night”
• Blur - “Song 2”
• Bob Dylan - “All Along The Watchtower”
• Children Of Bodom - “Done With Everything, Die For Nothing”
• Coldplay - “In My Place”
• Darkest Hour - “Demon(s)”
• David Bowie - “Fame”
• Deep Purple - “Woman From Tokyo ('99 Remix)”
• Elliott Smith - “L.A.”
• Iggy Pop - “Lust For Life (Live)”
• Jeff Beck - “Scatterbrain (Live)”
• John Mellencamp - “Hurts So Good”
• Kings Of Leon - “Sex On Fire”
• Queens Of The Stone Age - “Make It Wit Chu”
• Rose Hill Drive - “Sneak Out”
• Santana - “No One To Depend On (Live)”
• The Bronx - “Six Days A Week”
• Thrice - “Deadbolt”
• Tom Petty - “Runnin' Down A Dream”
• Vampire Weekend - “A-Punk”
• Wolfmother - “Back Round”
De rest van de lijst van bands is net zo erg. Heb niks tegen oude bands of zo. Maar in dit spel wil ik wel wat beters spelen dan Duran Duran en al die oude bandsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Dark_Prince het volgende:
beastie boys..... waarom in godsnaam?
En toch gevonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ging binnen 2/3 maanden naar expert.
En Greatest Hits is idd echt nergens te krijgen. Ook niet in grote steden.
Ik ga zaterdag in Den Haag kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
En toch gevonden.
Gewoon bij de Mediamarkt in Zwolle. Daar lagen er nog een heleboel.
Dus nog wel te krijgen
Dude, wat zeg je nu? Kings of Leon, Dire Straitsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.
[..]
Volgens mij is wat je post lang niet alles wat er in de game komt te zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alle bands zijn al aangekondigd en daar zit ook echt niks tussen.
[..]
Nee duh. Ik zeg toch ook dat het alleen over de nummers gaan die door Activision geconfirmed zijn. Alle bands zijn wel al bekend en dat valt ook zwaar tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij is wat je post lang niet alles wat er in de game komt te zitten.
Zouden wel erg weinig nummers zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |