Ik ram daar gewoon als de malle werkt perfect voor mij!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb hulp nodig met GH3 LoR:
Career: HARD
Stage: Kalhua
Song: Knights of Cydonia - Muse
De normale noten (singles. dubbels, tripples) hit ik goed en ook de solo gaat redelijk. Ik ga altijd hard af door dat super snelle stuk erin. Ik krijg die niet in de maat gestrummed waardoor ik door uiteindelijk na 5 seconde naast elke noot strummen afga.
Iemand een tip? PS ik strum boven->onder en niet alleen naar onder, maar het lukt me gewoon niet om in de maat te strummen op dat krankzinnig tempo. Of ik ga te snel of te langzaam.
HELP!?
Dat heb ik ook nog wel eens ja....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb hulp nodig met GH3 LoR:
Career: HARD
Stage: Kalhua
Song: Knights of Cydonia - Muse
De normale noten (singles. dubbels, tripples) hit ik goed en ook de solo gaat redelijk. Ik ga altijd hard af door dat super snelle stuk erin. Ik krijg die niet in de maat gestrummed waardoor ik door uiteindelijk na 5 seconde naast elke noot strummen afga.
Iemand een tip? PS ik strum boven->onder en niet alleen naar onder, maar het lukt me gewoon niet om in de maat te strummen op dat krankzinnig tempo. Of ik ga te snel of te langzaam.
HELP!?
Iemand nog een idee?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef knars het volgende:
Vraagje: is de PS2 versie van GH:Metallica speelbaar met de PS2 GH3 LoR Kramer gitaar? Of mis ik dan iets vanwege die fretknoppen die op de WT gitaren zitten?
doe de training tutorial eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef Komakie het volgende:
hammerons en pulloffs
Soms zie je mensen wel eens niet zo vaak strummen maar redelijk veel noten maken. Hoe werkt dat
Hmmm en moet je de strum dan vast houden of niet? misschien moet ik dat eens proberen aangezien ik nog wel eens een solo mis omdat ik het niet bij kan houden of de maat dan niet meer goed krijg ofzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
doe de training tutorial eens
feitelijk komt het erop neer dat je voor solo de eerste noot moet strummen en de rest kun je alleen met je vingers doen, zolang je niets mist
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm en moet je de strum dan vast houden of niet? misschien moet ik dat eens proberen aangezien ik nog wel eens een solo mis omdat ik het niet bij kan houden of de maat dan niet meer goed krijg ofzo...
ok, bedankt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Het werkt wel. Die extra knoppen op de WT gitaren werken toch voor geen meter dus die gebruik je toch niet.
Plaatjes doen het nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef afro het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net gehaald
![]()
aha ok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:11 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hier de groene normaal en de andere 3 met witte gloed.\
strum 1x groen en dan kan je die met wittegloed indrukken zonder te strummen
Tot er weer een komt zonder gloed dus die volgende groene
Anders had ik je veel succes gewenst met dragonforce de intro das dan onmogelijkXDquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
aha ok.
thnx, ik ga het gelijk vanmiddag proberen
ik heb me altijd eigenlijk al afgevraagd waarom ze wit waren... dacht iets met bonussen ofzo
ik vind hem met hammerons/pulloffs nog steeds redelijk onmogelijk op hard/exprertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef afro het volgende:
[..]
Anders had ik je veel succes gewenst met dragonforce de intro das dan onmogelijkXD
het is inderdaad wennen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Komakie het volgende:
Haha ik heb die 1 keer geprobeerd op easy geloof ik. Dat vond ik al pittig terwijl ik de overgang probeer te maken van medium naar hard.
Btw, ik heb het geprobeerd en het principe is duidelijk maar ik moet er nog wel erg aan wennen en ik vind het nog wel lastig. Maar het is wel grappig
welke GH heb je trouwens? worldtour of legends of rock of nog een andere?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:26 schreef afro het volgende:
vind alleen jammer dat Bass zo ongelofelijk simpel is op expert heb over de 15 nummers 100% gehaald.
zelfde geld voor gitaar de meeste nummers maar ben nu met de laate paar solos bezig om die te oefenen
Ik heb ze allebij dus legends of rock en world tour voor de pcquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
welke GH heb je trouwens? worldtour of legends of rock of nog een andere?
Die rechter ziet er bruut uit hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, zo zijn de guitars er nu uit, na het aanbrengen van eigen design folie
[ afbeelding ]
ontwerpen gemaakt in illustrator en daarna de folie besteld en zelf aangebrachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:42 schreef afro het volgende:
[..]
Die rechter ziet er bruut uit hoe heb je dat gedaan
Hmm een uitdagingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef afro het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat sommige mensen dat niet door hebben:| het maakt de meeste dingen 1000x makkelijker
net gehaald
![]()
Net bol gebelt moet weer retour zenden en heb alvast nieuwe besteltquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:24 schreef afro het volgende:
Heb eindelijk me nieuwe gitaartje binnen de neck strip is weer kapot en rode knop is weer moeilijk in te drukken![]()
Nope was pc ging ze 1 voor 1 af en vond wel grappig dat ik 1stond telkens na 1x spelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm lol, check net mn scores op die 2 nummers en zie dat ik al hoger heb
Dacht dat dat de xbox leaderboards waren.
In Amerikaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
Waar kan je een extra kick bass los kopen voor je drum kit, zodat je dual kick bass hebt?
Gewoon op de site van RedOctane gaan, bij Warranty, zeggen dat ie stuk is en een week later krijg je gratis een nieuwe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
Waar kan je een extra kick bass los kopen voor je drum kit, zodat je dual kick bass hebt?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon op de site van RedOctane gaan, bij Warranty, zeggen dat ie stuk is en een week later krijg je gratis een nieuwe.
quote:For new RMAs, please call 1-800-205-4713.
For technical support, troubleshooting and all other warranty claim assistance, please call 310-255-2050.
For online email support, please visit the following link: http://www.activision.com/support
Doe je het toch niet goed, bij mij werkt het gewoon.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je het toch niet goed, bij mij werkt het gewoon.
1. http://www.activision.com/support
2. klik op ''Click here if you need a replacement for a Guitar Hero product.''
3. Netherlands
4. English
5. 5/10/2009 (of een andere datum binnen 6 maanden, let op: datum is maand/dag/jaar)
6. Xbox 360 (in mijn geval, maar kan jij ook doen, drumpedalen zijn allemaal hetzelfde)
7. Guitar Hero World Tour
8. Guitar Hero World Tour Drum Pedal
9. The drum pedal does not work at all
10. Yes
11. volgende klikken
12. volgende klikken
13. serial nummer, gewoon volgende klikken, niets invullen
14. als je wilt kan je wat invullen, hoeft niet.
15. adres invullen
En klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |