Ah ok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee duh. Ik zeg toch ook dat het alleen over de nummers gaan die door Activision geconfirmed zijn. Alle bands zijn wel al bekend en dat valt ook zwaar tegen.
tsja, ik vond GH3 juist totaal niet mijn ding, teveel waar ik niks mee had, bij deel 2 kende ik ook weinig, maar daar zat veel tofs tussenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:24 schreef Blue Thunder het volgende:
dat ik met gh3 begon waren het hoofdzakelijk nummers die ik niet kende... nu vind ik het goeie nummers![]()
Dat is ook met WT overigens en RB. je leert ze heus wel kennen en waarderen hoorGoed, het is wel leuker als je bekendere nummers kan spelen maar zo leer je ook weer nieuwe bands kennen
Tja dat ligt er ook maar aan wat bekende nummers zijn voor jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
tsja, ik vond GH3 juist totaal niet mijn ding, teveel waar ik niks mee had, bij deel 2 kende ik ook weinig, maar daar zat veel tofs tussen
Een goede GH wisselt gewoon voor mij bekende toffe nummers af met minder bekende, maar wel aardige muziek. Voorlopig lijkt het met de bekende muziek in 5 wel goed te zitten en ik zie eind augustus wel hoe het met de onbekende muziek zit.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Morthill het volgende:
snel strummen is de oplossing voor One Dark_Princedat ik daar niet zelf op ben gekomen
pols recht, strumbar tussen duim en wijsvingerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Splobber het volgende:
Maar ehm, hoe strummen jullie eigenlijk?
Ik doe het best gek volgens mij, want als ik strum hou ik mijn hele pols gebogen
Nopequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de World Tour DLC te gebruiken in Greatest Hits?
Ik krijg het ritme dan bijna nooit goed. Na een tijdje ga ik dan altijd de mist inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
pols recht, strumbar tussen duim en wijsvinger
damn die gast is snel....quote:
Geef het dan maar aan mijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik heb de Iron Maiden DLC voor RB maar het is toch niet mijn muziek.
Definitieve no-sale dusquote:
Haha, ik krijg het ritme nooit goed als ik op en neer moet strummen, van die lange stukjes zoals bij Rebel Yell ofzo, kwestie van oefenen denk ik...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik krijg het ritme dan bijna nooit goed. Na een tijdje ga ik dan altijd de mist in
vind de game sowieso geen fullprice waard, dus in dat opzicht was het al een no-salequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |