Wat voor splitter heb je nodig dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je hebt dan alleen geen splitter dus heb je er weinig aan.
Dan koop je er eentje voor 80 cent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je hebt dan alleen geen splitter dus heb je er weinig aan.
Gewoon een 3,5mm jack splittertje, dingen zijn overal verkrijgbaar zo'n beetje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor splitter heb je nodig dan?
Precies ja.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
Dat is toch gewoon zo een geluidssplitter?
ach, ik kreeg vandaag Rock Band 1 binnen, en binnenkort komt Smash Hits ook nog binnen.... dus heb nog veel te doen voordat GH5 uitkomt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:36 schreef Splobber het volgende:
Haha, krijg ik binnenkort GH2 nog eens binnen, Is Guitar Hero 5 er over een paar dagen al![]()
Wat is dat een prut expert voor musequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Woei!
Matthew Bellamy in Guitar Hero 5![]()
![]()
Muse staat bekend om de meest klote nummer in GH, met de meest onritmische en onlogische noten, maar dit is wel saaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:56 schreef afro het volgende:
[..]
Wat is dat een prut expert voor muse
Ik vind Assasin en Knights of Cydonia wel lekker om te spelen, ik zou zeggen: meer Muse nummersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Muse staat bekend om de meest klote nummer in GH, met de meest onritmische en onlogische noten, maar dit is wel saai
Maar Jeff Beck is gewoon de man, daarom dat hij ook een plaats heeft in the Rock and Roll Hall of famequote:
Zal ook wel leuk worden op de drum danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar Jeff Beck is gewoon de man, daarom dat hij ook een plaats heeft in the Rock and Roll Hall of fame
Ik blijf altijd bij de GH3 gitaar, dat World Tour ding vind ik zo'n onding. Na 10 minuten krijg je al kramp van de hals, en de knopjes zijn kut. En dan die verrekte strumbar, ook waardeloos. Het enige goede aan die gitaar is de Star Power knop en de langere Whammy bar, maar toch. Mocht mijn GH3 gitaar ooit stuk gaan, dan koop ik daar weer een nieuwe van.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef Splobber het volgende:
Vraagje, wat is de beste/fijnste gitaar van Guitar Hero voor de PS3 (die ik nog moet kopen)
ziet er geinig uitquote:
Ja sorry daarvoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gast denkt dat het niet te zien is, dus houden we de camera er vlak voor
aaah hahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja sorry daarvoorOp het cameraschermpje leek het niet te zien
Ja dat is mijn filmpje als je dat nog niet snapte
Ik speelde tot nu toe alleen maar met Avatarquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
aaah hahaik hield het nog netjes, wist idd niet zeker of jij het was
![]()
maar goed.. ziet er wel tof uit, zeker party play... alleen met avatar is best lame
haha lame dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik speelde tot nu toe alleen maar met Avatar
Ik speel nu met 4 skelettenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
haha lame dus
ik krijg er een enorm Wii gevoel van... zeker als je met allemaal avatars speelt...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik speel nu met 4 skeletten
Nouja, ik speel nu niet want ik heb hem net uitgespeeld.
Ik heb denk ik de helft gespeeld, je hoeft alleen maar bij het één-na laatste venue te komen (dus die ene vóór de ene waar staat ''Complete career to unlock''), daar een stuk of 15-20 sterren te halen, dat unlockt een nummer van Rush. Die speel je ff op de gitaar (onmogelijk op expertquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:38 schreef Morthill het volgende:
[..]geek, ik heb nog niet eens de helft van de nummers gespeeld.
Jij zegt onmogelijk op expert, dan ga ik denk ik op medium spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de helft gespeeld, je hoeft alleen maar bij het één-na laatste venue te komen (dus die ene vóór de ene waar staat ''Complete career to unlock''), daar een stuk of 15-20 sterren te halen, dat unlockt een nummer van Rush. Die speel je ff op de gitaar (onmogelijk op expert), of op de bassgitaar en je bent klaar
Heb maar 290 sterren tot nu toe geloof ik.
Oefenen oefenen oefenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef Morthill het volgende:
Vandaag nog wat GH3 gedaan, geprobeerd HArd alles naar vijf sterren te zetten. Alleen Museen uiteraard Slayer willen niet. Beide op 4 >_<. Muse faal ik extreem op het laatst, kan niet in het ritme komen
Expert inmiddels eindelijk een nummer uit de laatste tier gehaald. Nu nog de andere drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |