Oh?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja eh, ik moet je wat vertellen
[..]
pfieuw!
Niet liefquote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die PM las ik pas nadat ik gepost had.
Eyez thank theequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eyez thank thee![]()
Theeeen persoonlijk voornaamwoord in het Engels
bijna net zo mooi als thyquote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eyez thank thee![]()
Theeeen persoonlijk voornaamwoord in het Engels
Vertel, schenk je me een zoon of een dochter?quote:
Al is dat op zich een bezittelijk voornaamwoord, maar okeequote:
Uhm nou Fles.. ik denk niet dat het jouw kind isquote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel, schenk je me een zoon of een dochter?
Nee, een stinkende tour-titelquote:
Hollanderquote:
Doe maar een wijntje... ehm... wacht, ik had een alcohol-loze dag vandaagquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
Uhm nou Fles.. ik denk niet dat het jouw kind is
Weet Fred het al wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm nou Fles.. ik denk niet dat het jouw kind is
geen idee. Maar ik heb een eicel van Fha gemist.quote:
Wat danquote:
JIj fantastquote:
Jamaar, jij was niet zwanger van Fles....quote:Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
JIj fantast![]()
@MPG: die is goed op de hoogte van allesdus ook dat er niks is haha
Ik ben gewoon helemaal niet zwangerquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jij was niet zwanger van Fles....
Nu snap ik er niks meer van.
Wat was daar raar aan dan, eigenlijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Jamaar, jij was niet zwanger van Fles....
Nu snap ik er niks meer van.
Leuk hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, ik schrijf zelfs over dat stinkende kutfietsen op de FP ja.
Tour: Cavendish wint wederom
quote:
Dat heb ik in het vorige tpoic al bejubeld!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik schrijf over koffie![]()
'Koffie geneest Alzheimer'
niemand zwanger??quote:
Mocht ik ooit Alzheimer krijgen, dan ga ik wel koffie drinken... mits ik het niet vergeet, natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik schrijf over koffie![]()
'Koffie geneest Alzheimer'
Het gaat om de cafeine, dus een zooi blikjes cola is ook goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik ooit Alzheimer krijgen, dan ga ik wel koffie drinken... mits ik het niet vergeet, natuurlijk.
Kinderenquote:
Beter mikken. Penetreren schijnt al te helpen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Maar ik heb een eicel van Fha gemist.
Ga naar Martijn jijquote:
Jaquote:
Stuur je 't even deze kant op?quote:
Nou, kom op met die stationsnaambordjesquote:
Potver, moet ik weer met die troep gaan beginnen, ik ben net 7 maanden colaloosquote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om de cafeine, dus een zooi blikjes cola is ook goed.
Ja, die heb ik dus nietquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kom op met die stationsnaambordjes
Ohwja diequote:
Ik hou het zelf nog even een kwartiertje, daarna zal ik het door sturenquote:
Joa, maar nochtans zeker en vast 'ne meter tweejenzeuventig ze!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme belsen![]()
hoe lang is een chinees.
ben al een half uur aan het uitleggen en nog begrijpen ze het niet
Dankjewelquote:Op maandag 6 juli 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou het zelf nog even een kwartiertje, daarna zal ik het door sturen
Flitssssss
We? Praat voor jezelfquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
Waarom hebben we het over zwanger zijn trouwens?
zoiets dusquote:Op maandag 6 juli 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, maar nochtans zeker en vast 'ne meter tweejenzeuventig ze!
Kindequote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
Waarom hebben we het over zwanger zijn trouwens?
Muck deed toch iets in laboratoriums? Misschien heeft ze daar een koffiezaadje van MPG gebruikt?quote:
quote:
quote:Top 100 van zaterdag 4 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
25. 092 Pien85
32. 077 Papierversnipperaar
Nog steeds, eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, is het al weekend?
Ik heb er hier nog wel een paar die je zo mag overnemen hoor.quote:
morgen begint hetquote:
quote:Top 100 van zondag 5 juli 2009
65. 080 JortK
95. 057 Papierversnipperaar
Mits tijdelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel een paar die je zo mag overnemen hoor.
Buurtkinderen
Hier schijnt nog steeds de zon hoor... na die 5 natte minuten van vrijdagmiddag geen druppel regen meer gezien hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Muck het volgende:
bih gek, net noodweer hier
als het over 10 minuutjes maar droog is
Hier twee druppels. Zinloos. Laat het dan gewoon 30+ blijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier schijnt nog steeds de zon hoor... na die 5 natte minuten van vrijdagmiddag geen druppel regen meer gezien hier.
Hier 't zelfde... al weet ik niet of 't hier gisteren geregend heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier schijnt nog steeds de zon hoor... na die 5 natte minuten van vrijdagmiddag geen druppel regen meer gezien hier.
Mja, ik snap niet dat mensen op maandag werkenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, de komende 6 dagen is het ook nog weekend.
Heb jij nou al weer vakantie?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, de komende 6 dagen is het ook nog weekend.
Hij heeft toch altijd vakantie? of heb je hem ooit kunnen betrappen op werk? Hij telt handmatig alle posts van KSC'ers, dat is al een dagtaak op zich. En maar streepjes zetten bij de namen.quote:
joah, ik studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoekquote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck deed toch iets in laboratoriums? Misschien heeft ze daar een koffiezaadje van MPG gebruikt?
Gaarheidquote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
Was trouwens wel grappig, was een oude schaaps-schuur, daar hebben ze de voorkant vanaf gehaald en een naambord opgeplakt, en daar stopte de trein
En je afstudeerproject wordt het onderzoeken wat koffie doet als je dat inbrengt bij een eicel? Of er nog een MPG uitkomt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, ik studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek
* Fha stuurt doorquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Pien85 het volgende:
Regen en een beetje koelte, als het even kan!
Wie wat waar?quote:
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doenquote:
Vakantie is voor het plebsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Beats me.quote:
Ik geloof er niets van, jij hebt veels te veel vakantie alquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Ik spreek Marc ook even in zijn eigen taal aan. Afgelopen weekend heb ik namelijk veldonderzoek verricht naar hoe ontspannend zwembaden kunnen zijn en hoe gezellig strandfeesten kunnen zijn.quote:
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jongquote:
Ach wat is te jongquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jong![]()
.
Die ken ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ik schatte de gemiddelde leeftijd van de aanwezige vrouwen op ongeveer 15... en bij die schatting heb ik de (bezette) (bijna-)dertigers van onze groep meegerekendquote:
Dat kan ik niet ruiken over het web.quote:
Chickies zijn ehmm... hoe zeg je dat een beetje klinisch? Vrije radicalenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ook.quote:
Tofquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh, je hebt wel de KSC meet gemist Pien.
Net als alle andere deelnemers!
Op 2 na dan tochquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Die van KG?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Nee, die ander.quote:
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.
Die niet doorging.quote:
Oefenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Het wentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of nietquote:
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of niet.
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat welquote:
Ik doe het nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat wel
Moet ik iemand PK'enquote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het nog steedsIk word alleen altijd uitgescholden door de andere
Nou ja, zulke spelletjes speel ik niet eens... Heb sowieso wat problemen met mijn oog/hand coordinatiequote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.
Hahaha geweldigquote:Op maandag 6 juli 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik iemand PK'enIk heb nog wel wat gosu chars op mijn accounts denk ik
Ze zullen wel expired zijn, maar zolang niemand de naam heeft gebruikt kan ik ze nog gebruiken
Ik zie ouder worden helemaal niet als probleem, het alternatief is vooralsnog stukken minder aantrekkelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-lekker-ding-.html
Ja, lekker representatief ook![]()
Vrouwen die zichzelf een lelijk vadsig afstotelijk nijlpaard vinden gaan sowieso niet reageren op zo'n enquete natuurlijkDus wat er eigemnlijk staat is "Van de vrouwen die tevreden zijn over hun lijf, is minstens driekwart "tevreden tot zeer tevreden" over haar lichaam." Ja, zo kan ik het ook
Ja ja ja ja jaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef es70 het volgende:
Ik zie ouder worden helemaal niet als probleem, het alternatief is vooralsnog stukken minder aantrekkelijk. Ben zondag jarig, hieperdepiep
.
quote:
Sorceressquote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha geweldig![]()
MJah ze worden altijd boos op mij, want ik ben Scoso(jesus ik weet nog steeds niet hoe je dat nou schrijft), iig dat wijf met een stokkie. Maar ik kan geen teleport want daar had ik gewoon geen zin in om dat te kunnen. En nu scheld iedereen mij altijd verrot omdat ik dat niet kan
Praat eens geen poep, kippenboutquote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
SorceressOf kortweg soso vaak op bnet. En dat komt omdat ze zelf te lui zijn om het runeword enigma te regelen. Dan krijg je +1 teleport, ongeacht je character. Mijn level 94 hammerdin gooit iedereen van act 1 normal naar act 5 hell, inclusief ancients en baalruns. Als iemand wat te zeiken had ging de hostile aan en mochten ze buiten tristram vertellen wat ze dan wilden. Behalve voor GoTters, de groep waar ik het meeste bij zat rushen, ubertristen en meer van dat soort gehobby
Damn, ik ben diablo-nerd.
pinguinquote:
Ik nog niet....quote:
Ik heb afgelopen weekend Overlord weer geinstalleerd en ben verder gegaan waar ik gebleven ben. Guess what.. Ben er nu verslaafd aanquote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga Colin McRae Rallye 2 maar weer eens installeren
Ik lig in bed, moet echt zo pitten aangezien ik anders er morgenochtend niet goed uit kom (06:10u)quote:
quote:
en dan moet jij ook in bedquote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Een tijdje al, de kinderen hier mogen niet na 9 uur opblijven he.
watjequote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lig in bed, moet echt zo pitten aangezien ik anders er morgenochtend niet goed uit kom (06:10u)
quote:
Toch welquote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. JIj hoeft geen werkdag morgen te voltooien
dat gelooft niemandquote:
Het werd er stil vanquote:
whehehe zal daar niet aan liggenquote:
Geef me je tel maar, dan bel ik je nu op. Nou ja, eigenlijk een kwartier geleden al.quote:
Wie is er hier dan al om 9 naar bed gegaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Een tijdje al, de kinderen hier mogen niet na 9 uur opblijven he.
Bedankt voor het geven van een teken van levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog steeds wat grieperig, maar ik leef nog gewoon uiteraard.
Of zijn script draait door.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van een teken van leven
ella ellaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:00 schreef JortK het volgende:
Q. is met Pien?
ella ella he hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:04 schreef OA het volgende:
Ella ella la la lala ♫♫♪♪♪♫
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
Surveillance-Fiets, pm's posten, 48 uur.
Dan vind je mij ook oudquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Als het zijn eigen PMs zijn moet het toch worst zijn?quote:
Waren het zijn eigen PM's dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zijn eigen PMs zijn moet het toch worst zijn?
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?quote:
I don't think so Tim.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?
Wie is Tim?quote:
Nja, ik denk dat het van een andere user is, waarvan S_F de pm gepost had. Dit is wel banbaar zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?
Dat wel, maar hoe kan hij in de pmboxen van andere users kijken. of bedoel je een inkomend bericht dat hij gepost heeft?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat het van een andere user is, waarvan S_F de pm gepost had. Dit is wel banbaar zover ik weet.
denk dat hij dat heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe kan hij in de pmboxen van andere users kijken. of bedoel je een inkomend bericht dat hij gepost heeft?
en de topic is bijna volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, dit is topic nummer 1400, zie het nu pas
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-07-2009
![]()
01. 061 Pheno
02. 055 Ladylike
03. 054 Dr_Flash
04. 052 goldfinger1963
05. 048 JortK
06. 042 Pien85
07. 042 marcb1974
08. 041 Muck
09. 030 DaMart
10. 028 Fha
11. 023 MPG
12. 018 OA
13. 010 Sjowhan
14. 008 es70
15. 005 dndiek
16. 003 Frutsel
17. 001 sabby01
18. 001 Papierversnipperaar
19. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
vind ik een prima ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op deze verzopen morgen.
Er is vannacht en vanochtend al aardig wat water gevallen, als ik zo naar buiten kijk. En die donderklap die me wekte, doet vermoeden dat hij ergens is ingeslagen.
Maar goed, de natuur heeft weer wat water gehad, mag nu de zon terugkomen.
En waag het dan niet om hierheen te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag de zon overal terugkomen, behalve bij jou!
En aangezien ik overal ben heeft iedereen pechquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag de zon overal terugkomen, behalve bij jou!
Hater.quote:
quote:
En zon. En wat niet?quote:
Ik haat de zon niet. Dat jij dat nou blijkbaar graag wil is JOUW probleemquote:
Broekiequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat de zon niet. Dat jij dat nou blijkbaar graag wil is JOUW probleem
quote:
Haterquote:
quote:
Ah, was dat hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
Ja, heelhuids teruggekomen van vakantie
Indahquote:
Redelijk, nog altijd last van de griep ja:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah
Hoe is het er nou mee?
Nog last van je griep?
Define "de griep". Ben je al naar een kundig iemand geweest om te bepalen of je een mexicaanse zieke gringo bent?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Redelijk, nog altijd last van de griep ja:
H1N1 Flu Worldwide Outbreak #15
een griepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define "de griep". Ben je al naar een kundig iemand geweest om te bapelen of je een mexicaanse zieke gringo bent?
Dat is hier in het zonnige zuiden al een hele tijd het gevalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
En toen was daar het bewijs dat MarcB's wil geen wet is... ik zie zonneschijn buiten.
Mallorcaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, was dat het
Leuke vakantie gehad? Waar ben je heen geweest?
Hier heeft het alleen nog maar geregend vandaag. maar ik geloof dat het in oostelijke richting trekt, dus wellicht kun jij ook nog van wat regen en onweer gaan genieten vandaag... ik zal goed op de zon passen voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hier in het zonnige zuiden al een hele tijd het geval![]()
Alles wat bij jullie is gevallen, valt niet meer in het oostenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier heeft het alleen nog maar geregend vandaag. maar ik geloof dat het in oostelijke richting trekt, dus wellicht kun jij ook nog van wat regen en onweer gaan genieten vandaag... ik zal goed op de zon passen voor je.
De wolken die wegtrekken zijn nog niet leeg hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat bij jullie is gevallen, valt niet meer in het oosten
Wie snapt het nu weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
En toen was daar het bewijs dat MarcB's wil geen wet is... ik zie zonneschijn buiten.
Ze zijn nog niet in het oosten, dus ze kunnen daarvoor nog leeg gerakenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wolken die wegtrekken zijn nog niet leeg hoor.
.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie snapt het slecht geformuleerde zinnetje van marcb nu weer niet
DaMart!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Hoe bruin zijn jullie teruggekomen?
Ik geloof dat er landinwaarts vandaag juist weer buien tot ontwikkeling gaan komen, terwijl het in het westen droger wordt... maar ja, dat is de voorspelling, die klopt wel vaker nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in het oosten, dus ze kunnen daarvoor nog leeg geraken
Goed. Ik ben zaterdag ineens behoorlijk gekleurd bij De Houtvaart. Alleen was die kleur voor het grootste deel roodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart!
Vriendlief is een ware neger, ik word altijd wat minder bruin; maar goed, de pret was er niet minder om! Het was werkelijk een super vakantie
Hoe is het met jou?
Ah, size does matterquote:
Ja, ik was ook 1 dag flink roodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Ik ben zaterdag ineens behoorlijk gekleurd bij De Houtvaart. Alleen was die kleur voor het grootste deel rood.
Don't ya talk no shit 'bout me boyfriends dickquote:
maar ik wil geen buienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat er landinwaarts vandaag juist weer buien tot ontwikkeling gaan komen, terwijl het in het westen droger wordt... maar ja, dat is de voorspelling, die klopt wel vaker niet.
Afhankelijk van waar je nu bent, kan het de lucht zijn die hier nu over trekt. Allleen schijnt de zon nog tussen de wolken door.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
Hier is het droogik zie wel donkere lucht aankomen in de verte...
ksssjt!quote:
Dan hoefde je in ieder geval niet meer te douchen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ksssjt!
ik ben gisteren al twee keer natgeregend
Dan hou die troep maar daar.quote:
Ik ook nietquote:
weeeeelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoefde je in ieder geval niet meer te douchen!
WMzquote:
Volgende keer gewoon je shampoo meenemen voor als je op de fiets door een bui moetquote:
http://atdhe.net/ ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
En de Tour kijken via EuroSport is NIET leuk, maar goed, er is niet beter hier.
hier niet meerquote:
Hier net ook een paar.quote:
Nee hoor. Ik attendeer de rest er alleen op dat het tpoic bijna vol isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer die spiegel in huis mijden?.
Nog lang nietquote:
En waarom moet ik dan weer genoemd worden? Ik heb al 2 weken geen topic geopendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik attendeer de rest er alleen op dat het tpoic bijna vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |