Wie wat waar?quote:
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doenquote:
Vakantie is voor het plebsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Beats me.quote:
Ik geloof er niets van, jij hebt veels te veel vakantie alquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Ik spreek Marc ook even in zijn eigen taal aan. Afgelopen weekend heb ik namelijk veldonderzoek verricht naar hoe ontspannend zwembaden kunnen zijn en hoe gezellig strandfeesten kunnen zijn.quote:
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jongquote:
Ach wat is te jongquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jong![]()
.
Die ken ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ik schatte de gemiddelde leeftijd van de aanwezige vrouwen op ongeveer 15... en bij die schatting heb ik de (bezette) (bijna-)dertigers van onze groep meegerekendquote:
Dat kan ik niet ruiken over het web.quote:
Chickies zijn ehmm... hoe zeg je dat een beetje klinisch? Vrije radicalenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ook.quote:
Tofquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh, je hebt wel de KSC meet gemist Pien.
Net als alle andere deelnemers!
Op 2 na dan tochquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Die van KG?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Nee, die ander.quote:
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.
Die niet doorging.quote:
Oefenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Het wentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of nietquote:
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of niet.
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat welquote:
Ik doe het nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat wel
Moet ik iemand PK'enquote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het nog steedsIk word alleen altijd uitgescholden door de andere
Nou ja, zulke spelletjes speel ik niet eens... Heb sowieso wat problemen met mijn oog/hand coordinatiequote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.
Hahaha geweldigquote:Op maandag 6 juli 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik iemand PK'enIk heb nog wel wat gosu chars op mijn accounts denk ik
Ze zullen wel expired zijn, maar zolang niemand de naam heeft gebruikt kan ik ze nog gebruiken
Ik zie ouder worden helemaal niet als probleem, het alternatief is vooralsnog stukken minder aantrekkelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-lekker-ding-.html
Ja, lekker representatief ook![]()
Vrouwen die zichzelf een lelijk vadsig afstotelijk nijlpaard vinden gaan sowieso niet reageren op zo'n enquete natuurlijkDus wat er eigemnlijk staat is "Van de vrouwen die tevreden zijn over hun lijf, is minstens driekwart "tevreden tot zeer tevreden" over haar lichaam." Ja, zo kan ik het ook
Ja ja ja ja jaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef es70 het volgende:
Ik zie ouder worden helemaal niet als probleem, het alternatief is vooralsnog stukken minder aantrekkelijk. Ben zondag jarig, hieperdepiep
.
quote:
Sorceressquote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha geweldig![]()
MJah ze worden altijd boos op mij, want ik ben Scoso(jesus ik weet nog steeds niet hoe je dat nou schrijft), iig dat wijf met een stokkie. Maar ik kan geen teleport want daar had ik gewoon geen zin in om dat te kunnen. En nu scheld iedereen mij altijd verrot omdat ik dat niet kan
Praat eens geen poep, kippenboutquote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
SorceressOf kortweg soso vaak op bnet. En dat komt omdat ze zelf te lui zijn om het runeword enigma te regelen. Dan krijg je +1 teleport, ongeacht je character. Mijn level 94 hammerdin gooit iedereen van act 1 normal naar act 5 hell, inclusief ancients en baalruns. Als iemand wat te zeiken had ging de hostile aan en mochten ze buiten tristram vertellen wat ze dan wilden. Behalve voor GoTters, de groep waar ik het meeste bij zat rushen, ubertristen en meer van dat soort gehobby
Damn, ik ben diablo-nerd.
pinguinquote:
Ik nog niet....quote:
Ik heb afgelopen weekend Overlord weer geinstalleerd en ben verder gegaan waar ik gebleven ben. Guess what.. Ben er nu verslaafd aanquote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga Colin McRae Rallye 2 maar weer eens installeren
Ik lig in bed, moet echt zo pitten aangezien ik anders er morgenochtend niet goed uit kom (06:10u)quote:
quote:
en dan moet jij ook in bedquote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Een tijdje al, de kinderen hier mogen niet na 9 uur opblijven he.
watjequote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lig in bed, moet echt zo pitten aangezien ik anders er morgenochtend niet goed uit kom (06:10u)
quote:
Toch welquote:Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. JIj hoeft geen werkdag morgen te voltooien
dat gelooft niemandquote:
Het werd er stil vanquote:
whehehe zal daar niet aan liggenquote:
Geef me je tel maar, dan bel ik je nu op. Nou ja, eigenlijk een kwartier geleden al.quote:
Wie is er hier dan al om 9 naar bed gegaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Een tijdje al, de kinderen hier mogen niet na 9 uur opblijven he.
Bedankt voor het geven van een teken van levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog steeds wat grieperig, maar ik leef nog gewoon uiteraard.
Of zijn script draait door.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van een teken van leven
ella ellaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:00 schreef JortK het volgende:
Q. is met Pien?
ella ella he hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:04 schreef OA het volgende:
Ella ella la la lala ♫♫♪♪♪♫
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
Surveillance-Fiets, pm's posten, 48 uur.
Dan vind je mij ook oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |