Wie wat waar?quote:
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doenquote:
Vakantie is voor het plebsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Beats me.quote:
Ik geloof er niets van, jij hebt veels te veel vakantie alquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al weer? Je bent nu in de war met OA, die telkens onderzoek moet doen.
Laatste vakantie was kerst vorig jaar, dus het mag wel weer eens.
Ik spreek Marc ook even in zijn eigen taal aan. Afgelopen weekend heb ik namelijk veldonderzoek verricht naar hoe ontspannend zwembaden kunnen zijn en hoe gezellig strandfeesten kunnen zijn.quote:
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jongquote:
Ach wat is te jongquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het onderzoek wees uit dat er geen vrouwen rondliepen in een acceptabele leeftijdscategorie... ze waren allemaal veel te jong![]()
.
Die ken ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ik schatte de gemiddelde leeftijd van de aanwezige vrouwen op ongeveer 15... en bij die schatting heb ik de (bezette) (bijna-)dertigers van onze groep meegerekendquote:
Dat kan ik niet ruiken over het web.quote:
Chickies zijn ehmm... hoe zeg je dat een beetje klinisch? Vrije radicalenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's definitie van chickies....
Ook.quote:
Tofquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh, je hebt wel de KSC meet gemist Pien.
Net als alle andere deelnemers!
Op 2 na dan tochquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Die van KG?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Nee, die ander.quote:
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien ik niet heb deelgenomen heb ik dus niets gemist.
Die niet doorging.quote:
Oefenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Het wentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
Een muis is vele malen toffer dan een touchpad.
Nee, daar kan ik idd niet mee omgaan.
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of nietquote:
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor spelletjes een muis handiger is, of niet.
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat welquote:
Ik doe het nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar maar eens gestopt met deel 2. Na 9 jaar online spelen mocht dat wel
Moet ik iemand PK'enquote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het nog steedsIk word alleen altijd uitgescholden door de andere
Nou ja, zulke spelletjes speel ik niet eens... Heb sowieso wat problemen met mijn oog/hand coordinatiequote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Of een joystick. Ik speel bijna geen spellen op de macbook of laptop van me. Starcraft II zal ik nog spelen (muis) en natuurlijk weer Diablo 3. Ook muis.
Hahaha geweldigquote:Op maandag 6 juli 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik iemand PK'enIk heb nog wel wat gosu chars op mijn accounts denk ik
Ze zullen wel expired zijn, maar zolang niemand de naam heeft gebruikt kan ik ze nog gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |