Het een sluit het ander niet uit.quote:
Als het zijn eigen PMs zijn moet het toch worst zijn?quote:
Waren het zijn eigen PM's dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zijn eigen PMs zijn moet het toch worst zijn?
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?quote:
I don't think so Tim.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?
Wie is Tim?quote:
Nja, ik denk dat het van een andere user is, waarvan S_F de pm gepost had. Dit is wel banbaar zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Ik wil hier wel een PM van mij neerzetten, kijken of ik een ban krijg?
Dat wel, maar hoe kan hij in de pmboxen van andere users kijken. of bedoel je een inkomend bericht dat hij gepost heeft?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat het van een andere user is, waarvan S_F de pm gepost had. Dit is wel banbaar zover ik weet.
denk dat hij dat heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe kan hij in de pmboxen van andere users kijken. of bedoel je een inkomend bericht dat hij gepost heeft?
en de topic is bijna volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, dit is topic nummer 1400, zie het nu pas
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 Pheno
02. 055 Ladylike
03. 054 Dr_Flash
04. 052 goldfinger1963
05. 048 JortK
06. 042 Pien85
07. 042 marcb1974
08. 041 Muck
09. 030 DaMart
10. 028 Fha
11. 023 MPG
12. 018 OA
13. 010 Sjowhan
14. 008 es70
15. 005 dndiek
16. 003 Frutsel
17. 001 sabby01
18. 001 Papierversnipperaar
19. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
vind ik een prima ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op deze verzopen morgen.
Er is vannacht en vanochtend al aardig wat water gevallen, als ik zo naar buiten kijk. En die donderklap die me wekte, doet vermoeden dat hij ergens is ingeslagen.
Maar goed, de natuur heeft weer wat water gehad, mag nu de zon terugkomen.
En waag het dan niet om hierheen te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag de zon overal terugkomen, behalve bij jou!
En aangezien ik overal ben heeft iedereen pechquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag de zon overal terugkomen, behalve bij jou!
Hater.quote:
quote:
En zon. En wat niet?quote:
Ik haat de zon niet. Dat jij dat nou blijkbaar graag wil is JOUW probleemquote:
Broekiequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat de zon niet. Dat jij dat nou blijkbaar graag wil is JOUW probleem
quote:
Haterquote:
quote:
Ah, was dat hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
Ja, heelhuids teruggekomen van vakantie
Indahquote:
Redelijk, nog altijd last van de griep ja:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah
Hoe is het er nou mee?
Nog last van je griep?
Define "de griep". Ben je al naar een kundig iemand geweest om te bepalen of je een mexicaanse zieke gringo bent?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Redelijk, nog altijd last van de griep ja:
H1N1 Flu Worldwide Outbreak #15
een griepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define "de griep". Ben je al naar een kundig iemand geweest om te bapelen of je een mexicaanse zieke gringo bent?
Dat is hier in het zonnige zuiden al een hele tijd het gevalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
En toen was daar het bewijs dat MarcB's wil geen wet is... ik zie zonneschijn buiten.
Mallorcaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, was dat het
Leuke vakantie gehad? Waar ben je heen geweest?
Hier heeft het alleen nog maar geregend vandaag. maar ik geloof dat het in oostelijke richting trekt, dus wellicht kun jij ook nog van wat regen en onweer gaan genieten vandaag... ik zal goed op de zon passen voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hier in het zonnige zuiden al een hele tijd het geval![]()
Alles wat bij jullie is gevallen, valt niet meer in het oostenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier heeft het alleen nog maar geregend vandaag. maar ik geloof dat het in oostelijke richting trekt, dus wellicht kun jij ook nog van wat regen en onweer gaan genieten vandaag... ik zal goed op de zon passen voor je.
De wolken die wegtrekken zijn nog niet leeg hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat bij jullie is gevallen, valt niet meer in het oosten
Wie snapt het nu weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
En toen was daar het bewijs dat MarcB's wil geen wet is... ik zie zonneschijn buiten.
Ze zijn nog niet in het oosten, dus ze kunnen daarvoor nog leeg gerakenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wolken die wegtrekken zijn nog niet leeg hoor.
.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie snapt het slecht geformuleerde zinnetje van marcb nu weer niet
DaMart!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Hoe bruin zijn jullie teruggekomen?
Ik geloof dat er landinwaarts vandaag juist weer buien tot ontwikkeling gaan komen, terwijl het in het westen droger wordt... maar ja, dat is de voorspelling, die klopt wel vaker nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in het oosten, dus ze kunnen daarvoor nog leeg geraken
Goed. Ik ben zaterdag ineens behoorlijk gekleurd bij De Houtvaart. Alleen was die kleur voor het grootste deel roodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart!
Vriendlief is een ware neger, ik word altijd wat minder bruin; maar goed, de pret was er niet minder om! Het was werkelijk een super vakantie
Hoe is het met jou?
Ah, size does matterquote:
Ja, ik was ook 1 dag flink roodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Ik ben zaterdag ineens behoorlijk gekleurd bij De Houtvaart. Alleen was die kleur voor het grootste deel rood.
Don't ya talk no shit 'bout me boyfriends dickquote:
maar ik wil geen buienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat er landinwaarts vandaag juist weer buien tot ontwikkeling gaan komen, terwijl het in het westen droger wordt... maar ja, dat is de voorspelling, die klopt wel vaker niet.
Afhankelijk van waar je nu bent, kan het de lucht zijn die hier nu over trekt. Allleen schijnt de zon nog tussen de wolken door.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
Hier is het droogik zie wel donkere lucht aankomen in de verte...
ksssjt!quote:
Dan hoefde je in ieder geval niet meer te douchen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ksssjt!
ik ben gisteren al twee keer natgeregend
Dan hou die troep maar daar.quote:
Ik ook nietquote:
weeeeelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoefde je in ieder geval niet meer te douchen!
WMzquote:
Volgende keer gewoon je shampoo meenemen voor als je op de fiets door een bui moetquote:
http://atdhe.net/ ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
En de Tour kijken via EuroSport is NIET leuk, maar goed, er is niet beter hier.
hier niet meerquote:
Hier net ook een paar.quote:
Nee hoor. Ik attendeer de rest er alleen op dat het tpoic bijna vol isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer die spiegel in huis mijden?.
Nog lang nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |