Hoe staat het er nu voor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef styliste het volgende:eindelijk is het dan zo ver! De vergunning is er
, de offerte van de aannemer ook
en er moet nog wat onderhandeld worden over prijzen, kosten en geld maar het gaat binnenkort toch echt gebeuren! Ik en mijn
gaan ons eerste huisje verbouwen!
Hoe zit het in elkaar?
We hebben in 2006 een huis gekocht uit 1929 waarvan er vrijwel geen authentieke elementen meer over zijn dus we willen de sfeer er weer een beetje inbrengen.
Het is nu een beetje een vreemd huis. De meeste huizen uit die tijd hier hebben beneden een badkamer en waren vroeger echt zo'n pijpelaatje. Bij ons huis is de oorspronkelijke gang al omgebouwd naar een halletje met meterkast en is de trap verplaatst naar de woonkamer (jaja een open trap in de woonkamer is erg fijn voor de stookkosten). We hebben een open keuken met daar achter de wasmachine en daarachter weer de badkamer. (zie ook de plattegrond hieronder)
De vorige bewoners zijn vrolijk begonnen aan een verbouwing van alle verdiepingen maar hebben het meeste geld opgegeten en hebben het dus niet af gemaakt. gelukkig hebben we het dan alleen over de binnenkant van het huis en liggen er geen gevels open. De badkamer is vrij luxe maar ligt dus op de begane grond.
Boven zijn ze ook al flink bezig geweest. De zolder ziet er mooi uit (op de troep na die we tegen kwamen toen we een muurtje openmaakten) daar doen we voorlopig niks aan behalve de ruimte in het trapgat wat groter maken.
De 1e verdieping is een ander verhaal. We hebben nu 1 slaapkamer met inloopkast maar dat is allemaal redelijk aan de kleine kant. Ook hebben we een enorme hal waar we niks mee doen en dubbele suitedeuren (zoals in een hotel) met op ongeveer een meter afstand....... de spouwmuur!![]()
Daar gaan we uitbouwen. Er komt een hele nieuwe slaapkamer, de badkamer gaat naar boven, er komt een extra toilet en beneden wordt de keuken groter, krijgen we openslaande tuindeuren, een apart toilet en helemaal aan de voorkant van de woning komen glas-in-lood schuifdeuren.
Foto's van het huis zoals het nu is volgen nog maar wel alvast twee plattegrondjes:
Beneden:
en boven:
helaas is de nieuwe slaapkamer niet zo groot als wij wilden. De gemeente had onze woning te klein in het nieuwe bestemmingsplan gezet waardoor we niet zo heel ver meer mochten uitbouwen en natuurlijk kwamen we daar pas achter toen het al te laat was
haha! ja dat vroeg ik me nou ook afquote:Op zondag 5 juli 2009 21:52 schreef KlusMolletje het volgende:
Strakke samenvatting, was daar nou dat hele vorige topic voor nodig!
grapje, kei gaaf
Voor mij was het niet alleen maar ouwehoeren hoor, ik heb flink wat dingen uit moeten zoeken en er is heel wat tijd gaan zitten in het afstruinen van marktplaats. Al het voorwerk is nu zo'n beetje gedaan dus nu kunnen we gaan beginnen. We gaan nu beginnen met het inpakken van onze spullen want dat moet allemaal naar de opslag. Vanaf eind juli hebben we vakantie dus dan kunnen we flink gaan aanpakken. En zoals ik in de OP ook al schreef gaan we in het weekend van 9 augustus beginnen met slopen, de aannemer komt 12 augustus ongeveer om te stutten en de wanden in te zagen, die halen wij er dan uit samen met het dak en de balkenlaag en de 25e komt de aannemer om de ruwbouw te doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:58 schreef tinny het volgende:
ik voilg het topic nu al een tijdje Styliste maar ben je het nu niet beu om alleen maar er over te ouwehoeren... wil je niet eens de armpjes uit d emouwen steken en beginnen? of wacht je nog op iets speciaals? Ik kon me vaag iets herinneren over een aannemer die de ruwbouw deed???
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
www.retrobad.nl althans daar had ik de goedkopere gezien.
Hmm ergens begint nu het idee te komen dat we daar geld voor moeten gaan vragen...goedkope verbouwingsite.nl?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Top! Ik heb echt al een hoop dingen genoteerd door jullie
Hmmm I like your thoughts...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ergens begint nu het idee te komen dat we daar geld voor moeten gaan vragen...goedkope verbouwingsite.nl?
nee, er liggen tegels onder het laminaat. De keuken staat op die tegels en het laminaat ligt zeg maar tegen de keuken aan (tot aan de pootjes van de kastjes) het eiland staat wel op het laminaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
Heb je nu je keuken op het laminaat geplaatst?
omdat het eiland later is toegevoegd. Wij gebruiken het eiland eigenlijk alleen als kastruimte en om aan te zitten, dus zo heel spannend is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef error_404 het volgende:
Waarom heb je ervoor gekozen om het eiland op laminaat te zetten eigenlijk en niet op de bouwkundige ondervloer?
Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Candaasje het volgende:
In de testversie leek het een hemelbed te worden, maar het wordt dus een laag model?
Verder even een dikke tvp, want je hebt echt toffe dingetjes ertussen zitten ^^
Ah okquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:20 schreef styliste het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.
Thanks! Ik verheug me er nu al op!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ow en zag dat ik je bed gemist had..supermooi! Wilde dat wij geen schuin dak haddenmaarjaaa kan niet alles hebben.
speur eens in de online catalogus van Wientjes(?) voor de benaming ?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
Het scheelt wel heel veel ruimte he een dakkapel. Wij hebben er ook 1 maar willen (in de toekomst, als de portemonnee het toe laat) er toch een tweede bij....
Ik zit nog wel met een dilemma... we hebben nou die schitterende deurklinken liggen maar ik wil daar mooie deurschilden bij hebben, en ik heb niet zo veel geld meer. Hoe kom ik nou aan mooie deurschilden? Helaas helpt marktplaats niet heel hard mee (of ik gebruik de verkeerde zoektermen, dat kan ook nog)..Tips anyone?
Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef styliste het volgende:
thanks voor de tip! Die komen ook met deurschilden maar daar kan ik op marktplaats niets op vinden en via google krijg ik allemaal van die 25 jaar getrouwd schilden etc.
in google?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.
Een bed?? Pfff daar kom ik nooit meer uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef styliste het volgende:
mja die spiegel is ook niet mijn ding en volgens mij is het een bed![]()
Plafonds beneden zijn ongeveer 2,6 m hoog. Boven wordt straks 2,4 dus het valt nog wel mee.
Ik wil wel mooie architraven om de deuren heen
met een moker?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die zijn een stuk mooier idd.
Ik leef me wel uit op de blauwe.
Badkamer is niet zo heel groot dus ik zat te denken aan pool of sprankeling op alle muren en dan 1 van de donkerdere kleuren op 1 muur waar dan mijn mooie badje tegenaan komt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:
Mooie kleuren Styliste ! (en graag gedaan hoor)
Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.
Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
ow jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Haha nee ze gaan er wel af maar die muur moet netjes blijvengeen badkamertegels in de woonkamer.
Klinkt goed! Maar wordt het niet druk zo? Of heb je grote muren en een grote slaapkamer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:
Mooie kleuren Styliste ! (en graag gedaan hoor)
Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.
Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat bed is echt cool. Maar is het niet vreselijk duur om zoiets te láten maken?
Dat is wel megatof zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij!Het lijkt er op dat ze nu bezig zijn met 2 varianten, 1 met en 1 zonder hemel.
Eens in de zoveel tijd krijg ik een update met foto en de foto van het bed met kleur maar zonder hemel is de laatste die ik opgestuurd kreeg dus ik ben errug benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.
en thanks trouwens!
Cool he? ben er echt ontzettend blij mee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Anne het volgende:
Dat heb ik ook niet meegekregen, maar wat ontzettend gaaf!
Krijg je straks, als ze het daadwerkelijk in productie nemen, nog iets extra's?
Uh ik weet ff niet welk grijs je bedoeld? Of bedoel je vergrijsd? Tja, grijs raakt niet zo snel uit hoor, je kan het met zoveel dingen combineren, en of het nou grijs of vergrijsd is, als je het hebt over wanddecoratie en accessoires, als je er op uit gekeken bent heb je het zo weer vervangen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
Dat grijs is wel erg mooi hé styliste, maar waar ik dan weer bang voor ben is dat het over een paar jaar mega verveeld omdat grijs dan heel erg uit is.
ach ja, die ene wand, da's zo gebeurd. Het is geen wand van 100 m2 hequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Vergrijsd bedoel ik ja
Nou af en toe schilderen ok maar iedere 2 jr![]()
Heb net van histor ook witte waas voor meubelen gevonden dus misschien krijgt onze gangtafel een nieuw leventje ipv enkele weg vuilnisbak.
Dat gaat alleen over de buitenkant van je huis hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik kwam dus net dit tegen:
http://www.eigenhuis.nl/V(...)/Laag+BTW-tarief.htm
waar staat dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat alleen over de buitenkant van je huis hè?
Als je dat wilt doen heel graag! We gaan bij een stucadoor kijken hoe zijn werk er uit ziet en dan wellicht een offerte laten maken dus dan is het wel handig om dit mee te nemen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef Treasa het volgende:
Inderdaad alle schilder en stukwerk is lagere tarief.
Had ooit een link naar de site met uitleg... maar dat was op mijn oude computer.
Als je wil kan ik hem wel even opzoeken... ?
Gaat trouwens wel om constructieve werk...
Dus helaas (voor mij) niet voor een zwevende houten vloer die nodig geschuurt en gelakt moet worden...![]()
Die kranen voor de wasbakken zijn echt heel![]()
(ik geef het op voor vandaag met netjes typen...)
Ben ik nu erg onbeleefd als ik om foto's vraag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Treasa het volgende:
Het was even zoeken, maar hier is ie dan.
Van de Belastingdienst zelf, dus lekker betrouwbaar.
@MI-tje, sinds een jaar nu. Eind juni overdracht en begin juli ben ik er gaan wonen.
Helemaal leuk. Alleen wat verborgen gebreken, dat was minder...
Verschillende dingen heb ik al gedaan, andere staan nog op de planning. Ben wel een luie klusser![]()
nee hoor, ik vind van niet...(nou gaat het niet om mijn huis maar ik vind:) Showen met die huizen!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben ik nu erg onbeleefd als ik om foto's vraag?ach wat bijna
.
De slaapkamer is 355 x 310 cm. Hoogte 240 cm. De muur waar tegen ons bed komt te staan is 355 x 240 dus voor een vlak zou dat wel kunnen. De andere muur is misschien ook wel een beetje té dan..quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar wordt het niet druk zo? Of heb je grote muren en een grote slaapkamer?
hehe...... neequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
Goed bezig joh!
Kun je bij mij over een tijdje ook langs komen?
Klinkt goed die stucadooren zou het allemaal doen als dat kan, straks heb je spijt en alles ineens is vaak goedkoper dan twee keer een stuk.
eh nee, geloof het niet, alles wat ik nu koop moet natuurlijk ook weer opgeslagen worden dus ik probeer (met de nadruk op probeer) even niets te kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef heartwork het volgende:
Goede tip van de stickertjes! Ga ik proberen te gebruiken haha.
Nog mooie dingen gekocht / in de bestelling staan?
Het kleine slaapkamertje aan de achterkant gaat dienst doen als kast kamer... Dus er komen geen kledingkasten in de slaapkamer te staan. Klinkt best luxe zoquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef styliste het volgende:
het is een mooie ruimte, als er geen kast komt te staan zou je 2 wanden kunnen doen, anders zou ik er maar 1 doen want dan heb je kans dat het redelijk druk wordt...
Ik heb allebeiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:18 schreef styliste het volgende:wat grappig dat iedereen het zo'n goede tip vind! Ik voelde me al een beetje een neuroot toen ik die stickertjes aan het plakken was...
@ML-etje 1 blik ja, nou vooruit, ik geef het toe, en een kwast. Ik was wel 7 euro kwijt!![]()
@Rallydame, heerlijk hoor! Als je geen kast in je kamer hebt! Ik had de keuze, of werkruimte, of een 'kleedkamer'. Nou ja, dan maar werkruimte want die mis ik nu echt..
het probleem heeft zich zojuist opgelost! Koper wilde liever 300 euro bijleggen voor een hele nieuwe enquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:29 schreef Rallydame het volgende:
En wat betreft je dilemma... zou zo 1, 2 ,3 ook niet weten wat je het beste kan doen...
Misschien begrijp ik het verkeerd maar je wil hem naar de werkkamer doen als je een glad blad hebt? Zo niet dan kun je hem dus eigenlijk niet meer gebruiken?
Begrijp ik het nu goed?![]()
Want als dat het is, kun je dan niet ergens anders een glad blad kopen voor het eiland?
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
*hierbij herdoop ik u tot "Twijfeliste"*
nee hoor, ze waren gewoon errug snel!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Dacht eigenlijk dat ze dat kreng zomaar ergens neer hadden gemikt.
Morgen IKEA maar weer bellen...quote:
Geen idee, het is aan de kopse kant. Zit een grote scheur in het hout (fineer) van het blad.quote:
uh ja... moet je daar wel de kans voor krijgen..quote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn god zeg..volgende keer dus uitpakken waar de bezorgers bij zijn
Ik heb ooit eens in mijn vorige huis hele mooie goedkope plinten gemaakt van stroken mdf en daar verschillende afwerklatjes op geplakt. het hele spul geverfd en het was 1 geheel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:06 schreef styliste het volgende:
IKEA gebeld, we horen waarschijnlijk pas volgende week weer iets van zeAls ze zo doorgaan zit het ding al in de opslag voordat we weer iets horen.
Wel mooie plinten gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik het voor mekaar krijg dat zelf uit mdf te frezen dus dan maar kopen... is weer een klap centjes zeg... pfoei
ik twijfel alleen nog over de hoogte, 95,115 of 150 mm hoog
mja dan zegtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Sjiek hoor!
Ehmm de hoogte kun je het beste bepalen door even zoiets tegen je muur te houden..werkte bij ons perfect
ben ik dan alles bij elkaar (met grondverf etc) niet duurder uit dan 4,90 p/m?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:31 schreef truttebosje het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dus, maar dan anders.
dat zwarte verbrande ding was eigenlijk de foto van de sierlat, maar het ging even niet zoals ik wilde.
valt mee he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef truttebosje het volgende:
voor die 4,90 p/m zou ik de moeite niet eens nemen nee, maar dacht dattie duurder zou zijn.
Dat is helemaal niet duur, wij zijn voor uit mijn hoofd 15 cm 7,50 kwijt. En dat is dan gewoon rechttoe rechtaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef styliste het volgende:
[..]
ben ik dan alles bij elkaar (met grondverf etc) niet duurder uit dan 4,90 p/m?
ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef truttebosje het volgende:
haha...ja bij plintencentrum.nl toevallig?
(ik kan ook zoeken)
Jullie doen ze 15 cm?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet duur, wij zijn voor uit mijn hoofd 15 cm 7,50 kwijt. En dat is dan gewoon rechttoe rechtaan.
ik heb ook niet op foto gezocht maar op goedkope plinten hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef styliste het volgende:
[..]
ja!
alleen vond ik eerst de site en toen de foto
ow hahaha ik dacht dat je naar het adres van de foto gekeken hadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik heb ook niet op foto gezocht maar op goedkope plinten haha
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
[..]
ow hahaha ik dacht dat je naar het adres van de foto gekeken had
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef truttebosje het volgende:
ik zou voor de hoogste gaan...vind ik wel erg mooi.
Die is heel vaak in de aanbieding hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef styliste het volgende:
net ff een papiertje tegen de muur gezet (15 cm) en ik denk dat die het gaat worden inderdaad beneden
oeh, ik zag trouwens dat de flexa 9001 en 9010 weer in de aanbieding is. 10 liter + 25% gratis (oftewel 12,5 liter) voor 39,91 bij Gamma (oftewel, nog goedkoper bij hornbach)
Eh....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is heel vaak in de aanbieding hoor
Elke paar weken bij de Gamma, Praxis e.d.
Leuke dingen trouwens Styliste
Wij gaan ook voor hoge plinten, ik ga binnenkort is op die site kijken.
Je krijgt na je bod de totaalprijs dus incl btw en veilingkosten te zien alvorens je akkoord gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, nog even een vraagje, ik wil graag ergens op bieden via die veiligsite BVA Auctions. Ik vraag me alleen af welke kosten erbij komen als ik ergens op bied. Is het gewoon de prijs die ik bied en dan komt er nog BTW bij ofzo? Al die dingen als Opgeld, mijngeld,en Plokgeld zegt me helemaal niets...
Ben een beetje bang dat die leuke dingen toch ineens veel duurder zijn dan ik dacht...
So please, help me
van de site:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, nog even een vraagje, ik wil graag ergens op bieden via die veiligsite BVA Auctions. Ik vraag me alleen af welke kosten erbij komen als ik ergens op bied. Is het gewoon de prijs die ik bied en dan komt er nog BTW bij ofzo? Al die dingen als Opgeld, mijngeld,en Plokgeld zegt me helemaal niets...
Ben een beetje bang dat die leuke dingen toch ineens veel duurder zijn dan ik dacht...
So please, help me
even op bekijk bod klikken dusquote:Hoe moet ik bieden?
Om te kunnen bieden dient u zich eenmalig te registreren (zie verderop.) Nadat u ingelogd bent en de veiling is open, gaat u naar de kavel waarop u wilt bieden. Onderaan deze kavel staat een box waarin u het bedrag dat u wilt bieden kunt invoeren. Zodra u op "bekijk uw bod" klikt, rekent de computer uw bod door (incl. veilingkosten en BTW). Vervolgens kunt u uw bod accorderen. Pas na akkoord hebt u een bieding gedaan.
Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat het bieden in onze veilingen niet vrijblijvend is. Een eenmaal geplaatst bod is bindend en u dient de kavels af te nemen voor het door u geplaatste bod en de op de website vermelde afhaaldag. Bedenk dat u geen garanties krijgt op werking en staat van de kavels.
Let op! Consumenten zijn bij verkopingen per opbod niet beschermd door de wet verkoop op afstand.
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
van de site:
[..]
even op bekijk bod klikken dus
Maar als ik dan een bod heb gedaan maar niet geaccoordeerd heb, kan ik dus neem ik aan ook nog cancellen, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
van de site:
[..]
even op bekijk bod klikken dus
Klopt! Succes alvast! (geeft een vette kick als je de veiling 'wint')quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar als ik dan een bod heb gedaan maar niet geaccoordeerd heb, kan ik dus neem ik aan ook nog cancellen, toch?
Anders lijkt het me wel vreemd.
Ik ga me eens registreren en morgen vlak voor de veilig afloopt bieden, er heeft tot nu toe nog niemand geboden dus gaat denk ik goedkomen
Bedankt voor de antwoorden trouwens
Goede deal BBQ kip !quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben er helemaal blij mee!
voor nog geen 21 euro incl. 5 stoelen
Ik moet mijn ventje nog een beetje overtuigen dat die stoelen leuk zijn, zo niet, gooi ik ze op marktplaats of op zolder. Maar voorlopig lijkt het me helemaal leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:03 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Goede deal BBQ kip !![]()
En de kapstokhaken komen echt... Als ik ook eens vrij ben als het postkantoor open isVolgende week donderdag versturen, is dat oke?
![]()
Erg mooi!quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Plints like these gaan het worden. Zonder freesrandje.
Wat een sh_tzooi met je eiland!
het wordt een taart gevuld met lemoncurd en kersen en 1 met tobleronemousse en abrikozen. De eerste ben ik nu aan het decoreren (alleen wil mn fondant niet meewerken)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe taartje!
Wat voor taartje wordt het?
Als het taartje in de oven staat kun je toch schuren? Of moet je hem in de gaten houden?
Wich reminds me.... ik ga ook weer eens iets doen. Lekker het laatste kozijn met de Dremel bewerken
\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je krijgt na je bod de totaalprijs dus incl btw en veilingkosten te zien alvorens je akkoord gaat.
Tip biedt op het laaaaatste moment!
Anders wordt het of nog duur of niks..
Mooi hoor, groen is heerlijk rustig. En ookal is het groen, ik vind het een hele warme kleurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef styliste het volgende:
hij is heel mooi ja, komt ook maar op 1 muur (die waar het bad tegenaan komt) de rest wordt licht van kleur.
Misschien toch eens nadenken over een rijbewijs?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef styliste het volgende:
ja het gaat hard nou he?
Gister een heel leuk kavel gezien bij BVA... kan m alleen niet ophalen
Neeeeee, en nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef styliste het volgende:
net is het werkeiland weer omgeruild.....
3 keer raden....
Had je hem al verkocht Styliste?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef sylliek het volgende:
mooi project styliste, jammer dat je de huidige keuken wegdoet, ik vind hem erg mooi, maar de nieuwe wordt vast ook heel mooi.
dank je! Keuken kopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef sylliek het volgende:
mooi project styliste, jammer dat je de huidige keuken wegdoet, ik vind hem erg mooi, maar de nieuwe wordt vast ook heel mooi.
ik denk niet dat ik akkoord ga met nog een omruiling..quote:
nope.. Ga alle apparatuur er maar los op zetten, misschien dat dat werkt...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef _VoiD_ het volgende:
jij hebt toevallig ook dat blaadje binnengekregen van wildkamp vandaag?
Snap ook niet dat die dingen zo gigantisch duur zijn. Beetje RVS met een waterslot....
Die rand moet je trouwens iets onder je tegel houden. Dan kun je er nooit tegenaan butsen.
Bij die engelse site Designer Colours waar jij naar kleuren keek, is ook een heel hoofdstuk over "door furniture", heb je dat wel gezien? Daar staat in een "keuzegids" dat rozetten meer gewild zijn "on the continent", terwijl UK designers meer gaan voor deurschilden. Ik dacht nou, dan verkopen ze ze misschien ook wel los, maar dat kan ik niet vinden (misschien wel op aanvraag?). Bij de Galanterie hebben ze geeneens krukken met schilden, laat staan losse.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef styliste het volgende:
Deurschilden zijn die dingen waar je klink op zit. Sommige mensen noemen het slotplaat. Is dus langer als een rozet. Dat is zo'n rondje om je klink in plaats van een lange plaat.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef styliste het volgende:
En jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk dat je nooit genoeg stopcontacten hebt maar om er nou 22 midden op de muur te hebben is wel een beetje jammer... (denk aan, leuk schilderij, waar laten we het? past net niet want stopcontact en anders hangt ie tegen het plafond aan)
@ ML-etje die wcd's heb ik in het begin ook even op lopen staren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef twentemeisje het volgende:
Even laten weten dat ik nog wel mee lees.
Thanks voor het meedenken! Ik denk dat ik maar over de grenzen ga kijken. Ik denk dat er in de UK wel het een en ander te vinden is..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Kwameisje het volgende:
[ afbeelding ]
Kost wat, maar... enz.
(nu hou ik echt op, ik beloof het)
You're welcomequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef styliste het volgende:
die is al afgelopen, heb er ook nog 1 in schoonhoven (geen idee waar het ligt trouwens) gezien maar dat zijn allemaal stoelen enzo, dus dat lijkt me niet zo handig. Had al besloten om het maar niet te doen, had ik maar eerder mijn rijbewijs moeten halen![]()
Maar heel tof dat je er aan denkt! Dank je wel!
Geen idee of wat je zoekt ook in België te vinden is... maar ik woon straks nog geen kilometer van de Belgische grens (richting Antwerpen) dus daar zit ik dan weer in de buurt om evt iets voor je te kunnen betekenen... Scheelt misschien weer iets in verzendkosten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:03 schreef styliste het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken! Ik denk dat ik maar over de grenzen ga kijken. Ik denk dat er in de UK wel het een en ander te vinden is..
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef Bibine het volgende:
Geweldige smaak heb je.
Ik kan opsommen wat ik mooi vind, maar dan blijf ik bezig
Dan zit je niet zo ver hier vandaan denk ik. Tilburg is ook niet zo heel ver van Antwerpen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Geen idee of wat je zoekt ook in België te vinden is... maar ik woon straks nog geen kilometer van de Belgische grens (richting Antwerpen) dus daar zit ik dan weer in de buurt om evt iets voor je te kunnen betekenen... Scheelt misschien weer iets in verzendkosten...
Staan wel mooie dingen op de site...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
hmmm kwam net dit tegen:
http://www.ruan-totaalonderhoud.nl/decoratie/index.php
eens kijken of het wat is...
Dat is wel fijn..1 juli sale hé allemaal tegelijk in Beglië onthoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:41 schreef Rallydame het volgende:
Ik woon straks zo'n 20 km van Breda af (eronder), in een dorpje wat tussen Zundert (wellicht bekend van Bloemencorso) en de Belgische grens in ligt (beiden op nog geen km afstand).
Ik heb altijd in Eindhoven gewoond dus daar vandaan is het ook niet zo heel erg ver tot de Belgische grens. Toch vergeet ik vaak om ook in België te kijken voor mijn spullen. Best zonde maar nu dacht ik er ineens aan![]()
Natuurlijk meteen even roepen.
die hebben we bij het lichtpaleis hier in Tilburg gekocht (de lamp dan he? Niet de hond..). Volgens mij hebben ze hem op heel veel plekken en heb ik hem zelfs bij de hornbach gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik vind de lamp boven de eettafel heel leuk! Waar heb je die gekocht?
En de hond is ook leuk
die komt hier vandaan! Is echt de moeite waard om een keer te gaan kijken als je in de buurt bent. Ze hebben daar zo veel! Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het daar. Tot hele kasteel trappen aan toequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:01 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Lichtpaleis zit in de Heuvelstraat toch? Mijn vriend en ik hebben nog wat lampen nodig namelijk. Helaas is Ringlicht (Ringbaan Oost, om de hoek voor ons) opgeheven.
Ik ga eens overal rondkijken
Ik heb ook een lampentik. Ik zal even wat plaatjes opzoeken.... monumentjequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:56 schreef Treasa het volgende:
Zal ik eens doen, als ik daar in de buurt ben.
Wel jammer, enkele weken geleden was ik nog bij Eindhoven in de buurt.
Wel is het mijn idee om een boekenkast op maat te laten maken omdat ik hem tot plafond wil en 3,30m breed.
Gefeliciteerd met de schilden!
Verlichting is echt een lastige... zoveel leuke lampen... (heb een lampentik...)
Leuk joh! Ga je nu aan het ontwerpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef styliste het volgende:
Ik heb vandaag mijn snijplotter en pers binnen gekregen![]()
En ik heb m aan de praat! De plotter snijd!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk joh! Ga je nu aan het ontwerpen
Lekker makkelijk... hun probleem jou probleem denken te maken...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef styliste het volgende:
ze hebben een aanbetaling gedaan van 50 euro.
We kregen net het verzoek om het stutten met de aannemer een dag te verzetten
oh ja, zij gooiden het op het feit dat we na 8 augustus gezegd zouden hebben. We hebben toch duidelijk gezegd rond 8 augustus omdat zij dan terug zouden komen. En inderdaad, als er iets beschadigd is het niet ons probleem en als ze het daardoor niet willen hebben is hetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Whahaha wijs ze op de eerdere afspraak en dat een aannemer iets belangrijker is.
Die 50 euro kunnen ze naar fluiten als ze niet komen natuurlijk![]()
hun vakantiequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef Treasa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk... hun probleem jou probleem denken te maken...
Wat is dan zo belangrijk dat ze later dan gepland terug komen?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:08 schreef Treasa het volgende:
50 euro terugstorten houdenen de boel slopen... zotten...
Rond de 8e en dan +4 dagen... hmmm dat is dan toch niet meer rond de 8e... ?
Dagje op of af oke, maar 4 dagen op... voor hun vakantie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |