Een bed?? Pfff daar kom ik nooit meer uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef styliste het volgende:
mja die spiegel is ook niet mijn ding en volgens mij is het een bed![]()
Plafonds beneden zijn ongeveer 2,6 m hoog. Boven wordt straks 2,4 dus het valt nog wel mee.
Ik wil wel mooie architraven om de deuren heen
met een moker?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die zijn een stuk mooier idd.
Ik leef me wel uit op de blauwe.
Badkamer is niet zo heel groot dus ik zat te denken aan pool of sprankeling op alle muren en dan 1 van de donkerdere kleuren op 1 muur waar dan mijn mooie badje tegenaan komt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:
Mooie kleuren Styliste ! (en graag gedaan hoor)
Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.
Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
ow jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Haha nee ze gaan er wel af maar die muur moet netjes blijvengeen badkamertegels in de woonkamer.
Klinkt goed! Maar wordt het niet druk zo? Of heb je grote muren en een grote slaapkamer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:
Mooie kleuren Styliste ! (en graag gedaan hoor)
Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.
Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat bed is echt cool. Maar is het niet vreselijk duur om zoiets te láten maken?
Dat is wel megatof zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij!Het lijkt er op dat ze nu bezig zijn met 2 varianten, 1 met en 1 zonder hemel.
Eens in de zoveel tijd krijg ik een update met foto en de foto van het bed met kleur maar zonder hemel is de laatste die ik opgestuurd kreeg dus ik ben errug benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.
en thanks trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |