abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70943753
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
daar kun je echt hele leuke in krijgen
ik hou me aanbevolen voor tips!
pi_70943972
dit is mooi

gaat dus om de plint

ik liet het zien aan vriendlief en die zei tot mijn grote verbazing dat hij het ook heel mooi vindt
pi_70944737
zeker mooi! Heb je hoge plafonds? Want je hebt bijpassende plafonds en die zijn ook .
Bankje vind ik overigens ook mooi en de spiegel

Ehmm zal straks even meekijken met sluitingen moet even wat voor mijn werk afmaken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70944812
mja die spiegel is ook niet mijn ding en volgens mij is het een bed
Plafonds beneden zijn ongeveer 2,6 m hoog. Boven wordt straks 2,4 dus het valt nog wel mee.
Ik wil wel mooie architraven om de deuren heen
pi_70945805

http://link.marktplaats.nl/263903756

Nou dat was al heel makkelijk de eerste afbeeldingen waren al raak
pi_70945863
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef styliste het volgende:
mja die spiegel is ook niet mijn ding en volgens mij is het een bed
Plafonds beneden zijn ongeveer 2,6 m hoog. Boven wordt straks 2,4 dus het valt nog wel mee.
Ik wil wel mooie architraven om de deuren heen
Een bed?? Pfff daar kom ik nooit meer uit.
pi_70977080
hmm ik denk dat ik voor de badkamer een histor kleurtje neem (tenks, Rallydame). Ik zit te denken aan Pool/Sprankeling met Tropisch/Kans.. (mooie namen he?)

edit: of zal ik dit in de slaapkamer doen? zucht... niets zo veranderlijk als een (vrouw)mens...
pi_70977551
Mooie frisse kleuren idd
Even heel flauw..heb nog tegeltje voor je bijpassend
pi_70977743
ehh nog niet onze badkamer hé
Maar idd
pi_70978055
nee dank je wel.
Ik heb hele mooie bruin/bronze metallic tegels en houtlook tegels voor op de vloer
pi_70978090
Hihi die zijn een stuk mooier idd.
Ik leef me wel uit op de blauwe.
pi_70978109
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die zijn een stuk mooier idd.
Ik leef me wel uit op de blauwe.
met een moker?
pi_70978892
op 1 muur misschien wel ja de andere moet heel blijven.
pi_70979209
wat ga je er mee doen dan? laat je ze zitten en ga je er overheen tegelen/schilderen? of blijven ze zoals ze nu zijn?
pi_70982598
Haha nee ze gaan er wel af maar die muur moet netjes blijven geen badkamertegels in de woonkamer.
pi_70984572
Ik kijk hier ook stiekem even mee, misschien kan ik nog wat ideetjes pikken
Hier had uw advertentie kunnen staan
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:05:25 #68
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_70991855
Mooie kleuren Styliste ! (en graag gedaan hoor )

Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.

Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
pi_70992442
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:

Ik weet niet hoe groot je badkamer is maar wij hebben maar een kleine badkamer en dan zou ik voor pool / sprankeling gaan.

Bovendien vind ik die kleuren wel erg mooi. Had ze hier ook al op een staaltje liggen. Zat er aan te denken om een kleur als Sprankeling in de slaapkamer te gebruiken. Maar dan als de kleur van een vlak... (bruine muur, lichtblauw vlak... witte fotolijst... en dan op een andere muur.... witte muur, bruin vlak, lichtblauwe fotolijst... zoiets)
Badkamer is niet zo heel groot dus ik zat te denken aan pool of sprankeling op alle muren en dan 1 van de donkerdere kleuren op 1 muur waar dan mijn mooie badje tegenaan komt.

Maar... er is een kansje dat ik hetzelfde idee niet in de badkamer maar in de slaapkamer doe, want mijn bed staat vast ook heel mooie tegen Tropisch of Kans....

dus. Ook al zie ik het in beide ruimtes al helemaal voor me, dikke kans dat ik op het allerlaatste moment weer iets anders besluit. (als in: want 101woonideeën heeft zo'n mooie vergrijsde paarse verf, waar smeer ik die dan op? Ik denk niet dat dat mooi staat in de badkamer....)

En misschien zoek ik voor de slaapkamer wel een mooi behangetje uit voor 1 muur en kies ik een verf die daar bij past en gaat het blauw toch naar de badkamer en zit ik weer met die paarse verf te koekeloeren.
pi_70992453
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Haha nee ze gaan er wel af maar die muur moet netjes blijven geen badkamertegels in de woonkamer.
ow ja
pi_70995311
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Rallydame het volgende:

Klinkt goed! Maar wordt het niet druk zo? Of heb je grote muren en een grote slaapkamer?
pi_70995897
Dat bed is echt cool. Maar is het niet vreselijk duur om zoiets te láten maken?
pi_70996080
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat bed is echt cool. Maar is het niet vreselijk duur om zoiets te láten maken?
Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij! Het lijkt er op dat ze nu bezig zijn met 2 varianten, 1 met en 1 zonder hemel.

Eens in de zoveel tijd krijg ik een update met foto en de foto van het bed met kleur maar zonder hemel is de laatste die ik opgestuurd kreeg dus ik ben errug benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

en thanks trouwens!
pi_70996131
Dat heb ik ook niet meegekregen, maar wat ontzettend gaaf!
Krijg je straks, als ze het daadwerkelijk in productie nemen, nog iets extra's ?
pi_70996164
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef styliste het volgende:

[..]

Oh, dan heb je het verhaal niet helemaal mee gekregen denk ik. Het is mijn eigen ontwerp, dat heb ik vorig jaar ingestuurd naar aanleiding van een oproepje op de website van dit bedrijf. Ze belden me vervolgens enthousiast op dat mijn ontwerp helemaal in hun lijn (maar dan op zn bels) past en dat ze er graag mee aan de slag wilden maar dat er net een nieuwe collectie was uitgebracht dus dat het op zijn vroegst dit voorjaar zou worden (wat mij perfect uitkwam omdat onze verbouwing ook dan gepland stond). Dat hebben ze moeten verzetten naar het najaar (wat mij wederom perfect uitkwam omdat onze verbouwing naar het najaar verzet was). En nu zijn ze dus bezig om een testversie te maken van het bed om te kijken of ze haar daadwerkelijk in productie gaan nemen. En die testversie (handgemaakt dus) is sowieso voor mij! Het lijkt er op dat ze nu bezig zijn met 2 varianten, 1 met en 1 zonder hemel.

Eens in de zoveel tijd krijg ik een update met foto en de foto van het bed met kleur maar zonder hemel is de laatste die ik opgestuurd kreeg dus ik ben errug benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

en thanks trouwens!
Dat is wel megatof zeg. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt, want je kiest bijzondere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')