quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef _VoiD_ het volgende:
jij hebt toevallig ook dat blaadje binnengekregen van wildkamp vandaag?
Snap ook niet dat die dingen zo gigantisch duur zijn. Beetje RVS met een waterslot....
Die rand moet je trouwens iets onder je tegel houden. Dan kun je er nooit tegenaan butsen.
Bij die engelse site Designer Colours waar jij naar kleuren keek, is ook een heel hoofdstuk over "door furniture", heb je dat wel gezien? Daar staat in een "keuzegids" dat rozetten meer gewild zijn "on the continent", terwijl UK designers meer gaan voor deurschilden. Ik dacht nou, dan verkopen ze ze misschien ook wel los, maar dat kan ik niet vinden (misschien wel op aanvraag?). Bij de Galanterie hebben ze geeneens krukken met schilden, laat staan losse.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef styliste het volgende:
Deurschilden zijn die dingen waar je klink op zit. Sommige mensen noemen het slotplaat. Is dus langer als een rozet. Dat is zo'n rondje om je klink in plaats van een lange plaat.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef styliste het volgende:
En jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk dat je nooit genoeg stopcontacten hebt maar om er nou 22 midden op de muur te hebben is wel een beetje jammer... (denk aan, leuk schilderij, waar laten we het? past net niet want stopcontact en anders hangt ie tegen het plafond aan)
@ ML-etje die wcd's heb ik in het begin ook even op lopen staren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |