abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70996166
Dat grijs is wel erg mooi hé styliste, maar waar ik dan weer bang voor ben is dat het over een paar jaar mega verveeld omdat grijs dan heel erg uit is .
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70996184
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Anne het volgende:
Dat heb ik ook niet meegekregen, maar wat ontzettend gaaf!
Krijg je straks, als ze het daadwerkelijk in productie nemen, nog iets extra's ?
Cool he? ben er echt ontzettend blij mee.
En ik heb geen idee eigenlijk... Zien we dan wel. Ik weet wel dat als ik bij hun een soortgelijk bed zou moeten kopen ik minimaal een euro of 1000 kwijt zou zijn en dan is het nog geen handgemaakte..
pi_70996282
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
Dat grijs is wel erg mooi hé styliste, maar waar ik dan weer bang voor ben is dat het over een paar jaar mega verveeld omdat grijs dan heel erg uit is .
Uh ik weet ff niet welk grijs je bedoeld? Of bedoel je vergrijsd? Tja, grijs raakt niet zo snel uit hoor, je kan het met zoveel dingen combineren, en of het nou grijs of vergrijsd is, als je het hebt over wanddecoratie en accessoires, als je er op uit gekeken bent heb je het zo weer vervangen.
Ik ben toch wel een type wat na een jaar of 2 kriebels krijgt en de boel weer om wil gooien dus ik zorg dat mijn basis neutraal is en dan kan ik alle kanten op!
pi_70997100
Ik zag de foto's van je wc beslag en ik was ook op zoek naar die spullen alleen Van Leeuwen is een van de weinige leveranciers in Nederland die het leveren en die is echt héél duur !

Maar ik heb ze besteld bij: http://www.degalanterie.nl/deurbeslag.php

Heb van den week de bestelling binnen gekregen en het is echt goede zware kwaliteit !
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:08:10 #81
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_71004288
Dit topic wil ik volgen!

Ik ben ook helemaal verliefd op dat Eijffinger behang, maar dan in het licht roze

Succes met de verbouwing!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_71006895
Vergrijsd bedoel ik ja
Nou af en toe schilderen ok maar iedere 2 jr
Heb net van histor ook witte waas voor meubelen gevonden dus misschien krijgt onze gangtafel een nieuw leventje ipv enkele weg vuilnisbak.
pi_71007051
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Vergrijsd bedoel ik ja
Nou af en toe schilderen ok maar iedere 2 jr
Heb net van histor ook witte waas voor meubelen gevonden dus misschien krijgt onze gangtafel een nieuw leventje ipv enkele weg vuilnisbak.
ach ja, die ene wand, da's zo gebeurd. Het is geen wand van 100 m2 he
Histor heeft heel veel leuke producten. Voor kleine dingetjes zou je ook eens bij praxis naar de 101woonideeën lijn kunnen kijken, die hebben ook een aantal special effects verven.
pi_71007608
als ik zelf ga schilderen is dat n optie maar onze schilder kwast daar vast niet mee
Ga wel even kijken voor nu
pi_71008870
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik kwam dus net dit tegen:
http://www.eigenhuis.nl/V(...)/Laag+BTW-tarief.htm
Dat gaat alleen over de buitenkant van je huis hè?
pi_71008920
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat gaat alleen over de buitenkant van je huis hè?
waar staat dat?

edit: volgens mij niet hoor:

* onder het lage tarief valt (binnen de voorwoorden) ieder type schilder- en stukadoorwerk, dus zowel binnen als buiten als binnen/ buiten met uitzondering van thermische gevelisolatie en het plaatsen van (separatie) wanden;
pi_71009957
Inderdaad alle schilder en stukwerk is lagere tarief.
Had ooit een link naar de site met uitleg... maar dat was op mijn oude computer.
Als je wil kan ik hem wel even opzoeken... ?
Gaat trouwens wel om constructieve werk...
Dus helaas (voor mij) niet voor een zwevende houten vloer die nodig geschuurt en gelakt moet worden...

Die kranen voor de wasbakken zijn echt heel

(ik geef het op voor vandaag met netjes typen... )
pi_71010682
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef Treasa het volgende:
Inderdaad alle schilder en stukwerk is lagere tarief.
Had ooit een link naar de site met uitleg... maar dat was op mijn oude computer.
Als je wil kan ik hem wel even opzoeken... ?
Gaat trouwens wel om constructieve werk...
Dus helaas (voor mij) niet voor een zwevende houten vloer die nodig geschuurt en gelakt moet worden...

Die kranen voor de wasbakken zijn echt heel

(ik geef het op voor vandaag met netjes typen... )
Als je dat wilt doen heel graag! We gaan bij een stucadoor kijken hoe zijn werk er uit ziet en dan wellicht een offerte laten maken dus dan is het wel handig om dit mee te nemen...

En tenks! Wij vinden ze ook erg mooi!
pi_71011061
Ik zal later vanavond even gaan zoeken, moet nu weg...
Voor het eerst naar de vergadering van VvE. Spannend!
pi_71017613
Treasa heb jij dan ook net een nieuw huis?
pi_71018435
Het was even zoeken, maar hier is ie dan.
Van de Belastingdienst zelf, dus lekker betrouwbaar.

@MI-tje, sinds een jaar nu. Eind juni overdracht en begin juli ben ik er gaan wonen.
Helemaal leuk. Alleen wat verborgen gebreken, dat was minder...
Verschillende dingen heb ik al gedaan, andere staan nog op de planning. Ben wel een luie klusser
pi_71018632
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Treasa het volgende:
Het was even zoeken, maar hier is ie dan.
Van de Belastingdienst zelf, dus lekker betrouwbaar.

@MI-tje, sinds een jaar nu. Eind juni overdracht en begin juli ben ik er gaan wonen.
Helemaal leuk. Alleen wat verborgen gebreken, dat was minder...
Verschillende dingen heb ik al gedaan, andere staan nog op de planning. Ben wel een luie klusser
Ben ik nu erg onbeleefd als ik om foto's vraag? ach wat bijna .
pi_71018707
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ben ik nu erg onbeleefd als ik om foto's vraag? ach wat bijna .
nee hoor, ik vind van niet...(nou gaat het niet om mijn huis maar ik vind:) Showen met die huizen!!!
pi_71018774
Wij zijn bevooroordeeld , niet iedereen is zo gek om zijn hebben en houwen op i-net te mikken.
Al is het we leuk om te zien nou
pi_71018845
Zie je eigen topic: ik wil nog (ooit) een eigen topic aanmaken over mijn bescheiden huisje (postzegelformaatappartement van 55 a 60m2 in hartje stad)
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:35:54 #97
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71023963
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klinkt goed! Maar wordt het niet druk zo? Of heb je grote muren en een grote slaapkamer?
De slaapkamer is 355 x 310 cm. Hoogte 240 cm. De muur waar tegen ons bed komt te staan is 355 x 240 dus voor een vlak zou dat wel kunnen. De andere muur is misschien ook wel een beetje té dan..
pi_71027463
Hij is net zo groot als onze huidige slaapkamer. Heb daar ook 1 muur fleurig en de rest in 1 kleur anders was het behoorlijk druk.
pi_71028180
het is een mooie ruimte, als er geen kast komt te staan zou je 2 wanden kunnen doen, anders zou ik er maar 1 doen want dan heb je kans dat het redelijk druk wordt...
pi_71033994
zo, de eerste dozen zijn alvast ingepakt..
* styliste een heel mooi lijstje met een kleurtje voor elke kamer en cijfer voor elke doos aan het bijhouden is..

net een stucadoor gesproken die 10m2 rekent inclusief materialen en 10 jaar garantie op schrift
Nou zitten we er over te denken om het bestaande gedeelte van de woonkamer ook maar gelijk mee te nemen, dan ziet alles er weer perfect strak uit straks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')