abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70832118
echt een tof bed (alhoewel ik m in een donkere tint mooier vond)
en tevens tvp

veel gekocht nu aan de klus dan maar.
pi_70832381
In de testversie leek het een hemelbed te worden, maar het wordt dus een laag model?

Verder even een dikke tvp, want je hebt echt toffe dingetjes ertussen zitten ^^
pi_70832695
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Candaasje het volgende:
In de testversie leek het een hemelbed te worden, maar het wordt dus een laag model?

Verder even een dikke tvp, want je hebt echt toffe dingetjes ertussen zitten ^^
Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.
pi_70832755
Wat een skeetje...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70832969
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:20 schreef styliste het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.
Ah ok Ik dacht het omdat ze bij de laatste (witte) versie van het bed de knoppen er al op hebben zitten. (Maar dat begreep je zelf geloof ik ook al ) Maar hemelbedden zijn echt super! (Hoewel dan weer verre van praktisch op een zolderkamer met schuine wanden, dus ik moet nog even wachten )
pi_70878297
vloer is uitgekozen!

dit wordt m: (beetje slecht te zien, zal van de week even een foto maken van het stuk wat we mee hebben gekregen om thuis te bekijken)

Het is Meister LD 200 laminaat, nr 6026. Walnoten.
We mochten 44 m2 van de verzekering uitzoeken, de overige +/- 16 m2 moeten we zelf betalen en we hebben een v-groef gekozen dus een prijsklasse hoger. Met een beetje bijleggen hebben we voor 700 euro een compleet nieuwe vloer voor de gehele begane grond, incl ondervloer, leggen, verwijderen oude vloer, afwerken van alle randjes etc

O, ja, al het laminaat wat nog goed is gaat naar boven dus eigenlijk hebben we voor 700 euro 2 nieuwe vloeren!
pi_70886190
Mooi! het oogt niet zo laminaatiger dus dan is het mooi beter hoor maar 700 euro.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70886209
Ow en zag dat ik je bed gemist had..supermooi! Wilde dat wij geen schuin dak hadden maarjaaa kan niet alles hebben.
pi_70886817
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ow en zag dat ik je bed gemist had..supermooi! Wilde dat wij geen schuin dak hadden maarjaaa kan niet alles hebben.
Thanks! Ik verheug me er nu al op!

Dakkapelletje geen optie?
Morgen maar eens kleuren uit gaan zoeken die mooi bij het bed staan in de slaapkamer..
pi_70887058
Kan ik me voorstellen
Die dakkapel zit er al.. en 2 is een beetje overdreven.
Och kan niet alles hebben ga gewoon met voile aan de slag.
pi_70897433
Het scheelt wel heel veel ruimte he een dakkapel. Wij hebben er ook 1 maar willen (in de toekomst, als de portemonnee het toe laat) er toch een tweede bij....

Ik zit nog wel met een dilemma... we hebben nou die schitterende deurklinken liggen maar ik wil daar mooie deurschilden bij hebben, en ik heb niet zo veel geld meer. Hoe kom ik nou aan mooie deurschilden? Helaas helpt marktplaats niet heel hard mee (of ik gebruik de verkeerde zoektermen, dat kan ook nog)..

Tips anyone?
pi_70898836
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
Het scheelt wel heel veel ruimte he een dakkapel. Wij hebben er ook 1 maar willen (in de toekomst, als de portemonnee het toe laat) er toch een tweede bij....

Ik zit nog wel met een dilemma... we hebben nou die schitterende deurklinken liggen maar ik wil daar mooie deurschilden bij hebben, en ik heb niet zo veel geld meer. Hoe kom ik nou aan mooie deurschilden? Helaas helpt marktplaats niet heel hard mee (of ik gebruik de verkeerde zoektermen, dat kan ook nog)..Tips anyone?
speur eens in de online catalogus van Wientjes(?) voor de benaming ?

* de naam even kwijt
pi_70898940
thanks voor de tip! Die komen ook met deurschilden maar daar kan ik op marktplaats niets op vinden en via google krijg ik allemaal van die 25 jaar getrouwd schilden etc.
pi_70900967
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef styliste het volgende:
thanks voor de tip! Die komen ook met deurschilden maar daar kan ik op marktplaats niets op vinden en via google krijg ik allemaal van die 25 jaar getrouwd schilden etc.
Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.
pi_70901009
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.
in google?
als ik op mp zoek krijg ik sowieso maar 4 resultaten..
pi_70901082
Oh solly btje duf... deurschilden hmm ga eens peinzen.
pi_70901606
voor iedereen die een RAL waaier heeft:

de muren worden RAL 9001 (crèmewit),
de plinten en deurposten worden RAL 9010 (Zuiver wit) en de deuren zelf RAL 1035 (Pearl beige, op zn nederlands parelmoer grijs maar het houdt het midden tussen parelmoer beige en grijs)
muur in de keuken (tegenover de keuken eigenlijk) wordt RAL 1004 (Goudgeel, beetje 'vies' geel eigenlijk) of 1005 (honinggeel, ook beetje 'vies'geel maar dan donkerder) denk ik... moet even kijken of er vinyl is wat er een beetje bij mached.

over de rest ga ik nu nadenken..
pi_70904197
ik heb laatst hier: designercolours.com een pak met engelse kleurstalen gekocht (kost geen bal). De Farrow&Ball kaart had ik al een waaier van maar de rest nog niet en er zitten echt verschrikkelijk mooie kleuren tussen!

Ik ben nu helemaal weg van de kleuren van Devine color. Ik zit te denken aan de kleur 'Devine Breeze' voor de badkamer. De kleur van Farrow&Ball (daar hebben meer mensen denk ik een kleurkaart of waaier van) no83 'Chappell Green' komt daar heel dichtbij. Straks even kijken hoe die bij de tegels staat..
pi_70909240
jij kan dat dus duidelijk wel zonder de ruimte gezien te hebben de kleuren erbij zetten.
Ga zo de waaier hier eens pakken
Uit de zon met waaier op de bank gewaagd hoor! Het gelige is niet mijn ding maarja ik mijd zelfs gele bloemen. Ben erg benieuwd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ml-etje op 12-07-2009 20:48:12 ]
pi_70915690
Krijg ook geen schild gevonden wat wel helpt is deurschild en klinken tegelijk in te vullen. Scheelt de huwelijks gedoetjes.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:25:38 #46
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70916060
Wat bedoel je precies met deurschild? Kan me hier niets bij voorstellen en google geeft me nou ook niet echt een duidelijk antwoord.

Je moet je soms wat dommer inschakelen op MP.
Als vb. moet je maar eens op michael jackson zoeken of micheal jackson. vaak een wereld van verschil.
Big mouth strikes again
pi_70916398
Deurschulden zijn die dingen waar je klink op zit. Sommige mensen noemen het slotplaat. Is dus langer als een rozet. Dat is zo'n rondje om je klink in plaats van een lange plaat.
pi_70929867
Lang- en kortschild zijn volgens mij juiste zoektermen.
pi_70943305
daar kun je echt hele leuke in krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')