Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Candaasje het volgende:
In de testversie leek het een hemelbed te worden, maar het wordt dus een laag model?
Verder even een dikke tvp, want je hebt echt toffe dingetjes ertussen zitten ^^
Ah okquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:20 schreef styliste het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt het gewoon een hemelbed zoals ik hem ontworpen heb. Ze zijn er nog niet klaar mee dus ik ga er van uit dat die hemel nog komt. Zij hebben wel van de meeste bedden een gewoon en een hemelmodel dus ik denk dat dit de testversie van het gewone model is.
Thanks! Ik verheug me er nu al op!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ow en zag dat ik je bed gemist had..supermooi! Wilde dat wij geen schuin dak haddenmaarjaaa kan niet alles hebben.
speur eens in de online catalogus van Wientjes(?) voor de benaming ?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
Het scheelt wel heel veel ruimte he een dakkapel. Wij hebben er ook 1 maar willen (in de toekomst, als de portemonnee het toe laat) er toch een tweede bij....
Ik zit nog wel met een dilemma... we hebben nou die schitterende deurklinken liggen maar ik wil daar mooie deurschilden bij hebben, en ik heb niet zo veel geld meer. Hoe kom ik nou aan mooie deurschilden? Helaas helpt marktplaats niet heel hard mee (of ik gebruik de verkeerde zoektermen, dat kan ook nog)..Tips anyone?
Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef styliste het volgende:
thanks voor de tip! Die komen ook met deurschilden maar daar kan ik op marktplaats niets op vinden en via google krijg ik allemaal van die 25 jaar getrouwd schilden etc.
in google?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zoekstuk op bouw en verbouw /doe het zelf zetten scheelt je die schilden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |