ik heb ook niet op foto gezocht maar op goedkope plinten hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef styliste het volgende:
[..]
ja!
alleen vond ik eerst de site en toen de foto
ow hahaha ik dacht dat je naar het adres van de foto gekeken hadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik heb ook niet op foto gezocht maar op goedkope plinten haha
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
[..]
ow hahaha ik dacht dat je naar het adres van de foto gekeken had
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef truttebosje het volgende:
ik zou voor de hoogste gaan...vind ik wel erg mooi.
Die is heel vaak in de aanbieding hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef styliste het volgende:
net ff een papiertje tegen de muur gezet (15 cm) en ik denk dat die het gaat worden inderdaad beneden
oeh, ik zag trouwens dat de flexa 9001 en 9010 weer in de aanbieding is. 10 liter + 25% gratis (oftewel 12,5 liter) voor 39,91 bij Gamma (oftewel, nog goedkoper bij hornbach)
Eh....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is heel vaak in de aanbieding hoor
Elke paar weken bij de Gamma, Praxis e.d.
Leuke dingen trouwens Styliste
Wij gaan ook voor hoge plinten, ik ga binnenkort is op die site kijken.
Je krijgt na je bod de totaalprijs dus incl btw en veilingkosten te zien alvorens je akkoord gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, nog even een vraagje, ik wil graag ergens op bieden via die veiligsite BVA Auctions. Ik vraag me alleen af welke kosten erbij komen als ik ergens op bied. Is het gewoon de prijs die ik bied en dan komt er nog BTW bij ofzo? Al die dingen als Opgeld, mijngeld,en Plokgeld zegt me helemaal niets...
Ben een beetje bang dat die leuke dingen toch ineens veel duurder zijn dan ik dacht...
So please, help me
van de site:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, nog even een vraagje, ik wil graag ergens op bieden via die veiligsite BVA Auctions. Ik vraag me alleen af welke kosten erbij komen als ik ergens op bied. Is het gewoon de prijs die ik bied en dan komt er nog BTW bij ofzo? Al die dingen als Opgeld, mijngeld,en Plokgeld zegt me helemaal niets...
Ben een beetje bang dat die leuke dingen toch ineens veel duurder zijn dan ik dacht...
So please, help me
even op bekijk bod klikken dusquote:Hoe moet ik bieden?
Om te kunnen bieden dient u zich eenmalig te registreren (zie verderop.) Nadat u ingelogd bent en de veiling is open, gaat u naar de kavel waarop u wilt bieden. Onderaan deze kavel staat een box waarin u het bedrag dat u wilt bieden kunt invoeren. Zodra u op "bekijk uw bod" klikt, rekent de computer uw bod door (incl. veilingkosten en BTW). Vervolgens kunt u uw bod accorderen. Pas na akkoord hebt u een bieding gedaan.
Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat het bieden in onze veilingen niet vrijblijvend is. Een eenmaal geplaatst bod is bindend en u dient de kavels af te nemen voor het door u geplaatste bod en de op de website vermelde afhaaldag. Bedenk dat u geen garanties krijgt op werking en staat van de kavels.
Let op! Consumenten zijn bij verkopingen per opbod niet beschermd door de wet verkoop op afstand.
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
van de site:
[..]
even op bekijk bod klikken dus
Maar als ik dan een bod heb gedaan maar niet geaccoordeerd heb, kan ik dus neem ik aan ook nog cancellen, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
van de site:
[..]
even op bekijk bod klikken dus
Klopt! Succes alvast! (geeft een vette kick als je de veiling 'wint')quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar als ik dan een bod heb gedaan maar niet geaccoordeerd heb, kan ik dus neem ik aan ook nog cancellen, toch?
Anders lijkt het me wel vreemd.
Ik ga me eens registreren en morgen vlak voor de veilig afloopt bieden, er heeft tot nu toe nog niemand geboden dus gaat denk ik goedkomen
Bedankt voor de antwoorden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |