\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je krijgt na je bod de totaalprijs dus incl btw en veilingkosten te zien alvorens je akkoord gaat.
Tip biedt op het laaaaatste moment!
Anders wordt het of nog duur of niks..
Mooi hoor, groen is heerlijk rustig. En ookal is het groen, ik vind het een hele warme kleurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef styliste het volgende:
hij is heel mooi ja, komt ook maar op 1 muur (die waar het bad tegenaan komt) de rest wordt licht van kleur.
Misschien toch eens nadenken over een rijbewijs?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef styliste het volgende:
ja het gaat hard nou he?
Gister een heel leuk kavel gezien bij BVA... kan m alleen niet ophalen
Neeeeee, en nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef styliste het volgende:
net is het werkeiland weer omgeruild.....
3 keer raden....
Had je hem al verkocht Styliste?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef sylliek het volgende:
mooi project styliste, jammer dat je de huidige keuken wegdoet, ik vind hem erg mooi, maar de nieuwe wordt vast ook heel mooi.
dank je! Keuken kopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef sylliek het volgende:
mooi project styliste, jammer dat je de huidige keuken wegdoet, ik vind hem erg mooi, maar de nieuwe wordt vast ook heel mooi.
ik denk niet dat ik akkoord ga met nog een omruiling..quote:
nope.. Ga alle apparatuur er maar los op zetten, misschien dat dat werkt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |