quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef twentemeisje het volgende:
Even laten weten dat ik nog wel mee lees.
Thanks voor het meedenken! Ik denk dat ik maar over de grenzen ga kijken. Ik denk dat er in de UK wel het een en ander te vinden is..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Kwameisje het volgende:
[ afbeelding ]
Kost wat, maar... enz.
(nu hou ik echt op, ik beloof het)
You're welcomequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef styliste het volgende:
die is al afgelopen, heb er ook nog 1 in schoonhoven (geen idee waar het ligt trouwens) gezien maar dat zijn allemaal stoelen enzo, dus dat lijkt me niet zo handig. Had al besloten om het maar niet te doen, had ik maar eerder mijn rijbewijs moeten halen![]()
Maar heel tof dat je er aan denkt! Dank je wel!
Geen idee of wat je zoekt ook in België te vinden is... maar ik woon straks nog geen kilometer van de Belgische grens (richting Antwerpen) dus daar zit ik dan weer in de buurt om evt iets voor je te kunnen betekenen... Scheelt misschien weer iets in verzendkosten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:03 schreef styliste het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken! Ik denk dat ik maar over de grenzen ga kijken. Ik denk dat er in de UK wel het een en ander te vinden is..
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef Bibine het volgende:
Geweldige smaak heb je.
Ik kan opsommen wat ik mooi vind, maar dan blijf ik bezig
Dan zit je niet zo ver hier vandaan denk ik. Tilburg is ook niet zo heel ver van Antwerpen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Geen idee of wat je zoekt ook in België te vinden is... maar ik woon straks nog geen kilometer van de Belgische grens (richting Antwerpen) dus daar zit ik dan weer in de buurt om evt iets voor je te kunnen betekenen... Scheelt misschien weer iets in verzendkosten...
Staan wel mooie dingen op de site...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
hmmm kwam net dit tegen:
http://www.ruan-totaalonderhoud.nl/decoratie/index.php
eens kijken of het wat is...
Dat is wel fijn..1 juli sale hé allemaal tegelijk in Beglië onthoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:41 schreef Rallydame het volgende:
Ik woon straks zo'n 20 km van Breda af (eronder), in een dorpje wat tussen Zundert (wellicht bekend van Bloemencorso) en de Belgische grens in ligt (beiden op nog geen km afstand).
Ik heb altijd in Eindhoven gewoond dus daar vandaan is het ook niet zo heel erg ver tot de Belgische grens. Toch vergeet ik vaak om ook in België te kijken voor mijn spullen. Best zonde maar nu dacht ik er ineens aan![]()
Natuurlijk meteen even roepen.
die hebben we bij het lichtpaleis hier in Tilburg gekocht (de lamp dan he? Niet de hond..). Volgens mij hebben ze hem op heel veel plekken en heb ik hem zelfs bij de hornbach gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ik vind de lamp boven de eettafel heel leuk! Waar heb je die gekocht?
En de hond is ook leuk
die komt hier vandaan! Is echt de moeite waard om een keer te gaan kijken als je in de buurt bent. Ze hebben daar zo veel! Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het daar. Tot hele kasteel trappen aan toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |