Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, bijgelezen!
Ik heb gister zalig gegeten bij DE en haar meneerBeetje veel gedronken, wel
Gelukkig krijg ik zelden katers als ik enkel wijn drink
Helaas, spierpijn in m'n bovenbenen van gister, dus ik ga niet hardlopen. Wat met deze hitte misschien wel zo verstandig is
Lijst voor vandaag:
O: blueberry pancakes
L: bruschetta's met tomaat, olijf en basilicum
D: gegrillde kabeljauwhaasjes met aioli en butter beans, een tamelijk spannend recept van Rick Stein. Ben benieuwd! Erbij een fles rose.
Ik heb net ook jam gemaakt. Van kruisbessen, banaan en appel. ERg lekker geworden.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben verdorie gister al de halve dag en vandaag de hele en misschien morgen ook nog wel bezig met jam maken. Lekker pruttelen in de keuken, met dit weer.
Ik ben erg hittebestendig, dat scheelt.
Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zoquote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook gewoon trek hoor! Hier is het een graad of 25 trouwens, dat is toch niet echt heet??
Dat vind ik een superidee!! Ik heb ook nog komkommer, dus dan maak ik een soort gado gado!! Thnx!!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zo![]()
De varkensfiletlapjes grillen en dan met satehsaus eten? Ook lekker bij de boontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 05-07-2009 17:48:45 ]Ja doei.
Hoeft ook niet meerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
zo schiet dat niet op met afvallen dames![]()
de guacamole is
En weet je wel hoeveel kcal er in guacamole stekenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
zo schiet dat niet op met afvallen dames![]()
de guacamole is
pff waar hang jij uit? Wij zweten hier anders flinkquote:Op zondag 5 juli 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
Bij ons is het helemaal niet zo warm meer! We twijfelen nu zelfs of we nog naar de zee gaan, vrijdag was er ook al een ijzige snijdende wind.
Amsterdamquote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar? Ik wil ook![]()
Heb echt last van die hitte.
Sow ik zou echt buiten gaan zitten dan!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam
Het regent hier echt pijpenstelenHet lijkt net alsof er een drumband in de tuin staat, zo hard roffelt de regen op de prullenbak en potten
![]()
ik weet 'tquote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En weet je wel hoeveel kcal er in guacamole stekenBijna net zoveel als in een handje noten Of in een paar biertjes
Nou dat ging me een beetje ver, maar de deur staat hier wijd open om de regengeur naar binnen te latenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sow ik zou echt buiten gaan zitten dan!
Het is toch discriminerend dat 'ie alleen maar op donkere vrouwen valt? [/Aaf Brandt Corstius-modus]quote:Op zondag 5 juli 2009 18:10 schreef sigme het volgende:
Ik ging op vakantie en ik nam mee:
"Alleen maar nette mensen" Robbert Vuijstje
Nu jij het over pijpenstelen hebt moet ik denken aan dat suffe liedje van Herman van Veen (sorry Greys!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam
Het regent hier echt pijpenstelenHet lijkt net alsof er een drumband in de tuin staat, zo hard roffelt de regen op de prullenbak en potten
![]()
Als je nog tips nodig hebt moet je maar even bij mij aan kloppen. Van wat voor boeken houd je?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil ook nieuwe boeken voor in de vakantie.
Ik ken het niet, maar de tekst;quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu jij het over pijpenstelen hebt moet ik denken aan dat suffe liedje van Herman van Veen (sorry Greys!):
Het regent pijpenstelen
en regent het geen pijpenstelen
dan gaat het
pijpenstelen regenen.
Ik hoef er niet meer over na te denken, heb een pakket boeken van een oud-collegaatje gehad en die gaan dus meequote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil ook nieuwe boeken voor in de vakantie.
hoe is Grand Slam want die wil ik ook hebben mits die beter te besturen is dan Top Spin 3, want die irriteert me mateloos.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Vier op een rij. Zo.
En nu ga ik grandslammen op de wii.
edit: chico.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Vier op een rij. Zo.
En nu ga ik grandslammen op de wii.
edit: chico.
Toen ik het boek gelezen had, bedacht ik me dat opmerkingen over ABC uit dat topic (waarom las ik dat?) over die schrijver moesten gaan. Ik leef ik een afgeleide wereld - via fok weet ik soms wat er gebeurtquote:Op zondag 5 juli 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is toch discriminerend dat 'ie alleen maar op donkere vrouwen valt? [/Aaf Brandt Corstius-modus]
Had ik al gezegd dat ik een echte Franse soepjurk gekocht heb, op vakantie in Frankrijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Sigme, echt hoor, volgens mij ben je zo relaxed enzo.
Die is leuk! Na het lezen wilde ik direct naar die gebieden afreizen, lijkt me een bijzondere omgevingquote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe boeken!
Aanraders:
Elizabeth Kostova: The Historian
Dat heeft Nikki French ook wel eens, en dat is níet handig als je zonder vriendje op vakantie ben (en hem al zo mist)quote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe boeken!
Aanraders:
Zadie Smith: White Teeth (*fangirl*) en On Beauty
Nick Hornby: High Fidelity en About a Boy (Slam is ook wel leuk maar minder)
Salman Rushdie: The Ground Beneath Her Feet en The Enchantress of Florence
J.K. Rowling: Harry Potter serie![]()
Elizabeth Kostova: The Historian
En als je van fantasyboeken houdt: Robin HobbJacqueline Carey is ook wel leuk (albeit wat gefocust op seks
).
Ik heb zelf ook nog Toni Morrison (Beloved en A Mercy) liggen, die schijnen ook heel goed te zijn. Maar ik ben eerst nog het laatste Hobb boek aan het uitlezen.
Supergaaf en goed te besturenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe is Grand Slam want die wil ik ook hebben mits die beter te besturen is dan Top Spin 3, want die irriteert me mateloos.
Je lijkt net een echte Franįaisequote:Op zondag 5 juli 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een echte Franse soepjurk gekocht heb, op vakantie in Frankrijk?
[ afbeelding ]
Bereid je vast voor op veelvuldig gebruik van het woord 'zeb'quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanaf morgen de vertellingen van duizend-en-één nacht lezen. Ben de laatste tijd een beetje in de ban van het M-O en in het meest recente boek dat ik las ('Dochter van Isfahan') kwamen ook duizend-en-één-nacht-achtige verhalen voor en die vond ik zo gaaf dat ik de echte verhalen nu ook wil lezen
.
In de Nederlandse vertaling?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bereid je vast voor op veelvuldig gebruik van het woord 'zeb'
Ok gaat die erbij op het lijstjequote:Op zondag 5 juli 2009 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico! Ik denk dat The Historian wel wat voor joe is? Gaat over de historische Dracula, en is ook een beetje geschreven als een 'puzzel de stukjes informatie samen' iets. Ik vond het echt geweldig, omdat je het idee van realisme en tegelijk wonderlijkheid krijgt![]()
Tof dat jij hem ook kent, Phaidra! En ik wou ook al die dingen zien jaAl ga je dan toch twijfelen hoe veilig dat is
![]()
![]()
Uniek: Robin HobbIk ben echt fan van The Farseer Trilogy, The Liveship Traders Trilogy en The Tawny Man Trilogy! De Soldier Son serie vind ik minder, al is die ook wel leuk.
Wow dankje! Dat scheelt helemaal een hoopquote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Daph_ het volgende:
Chico: bij bookdepository.co.uk kun je goedkoop boeken bestellen, verzending is gratis!
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow dankje! Dat scheelt helemaal een hoop.
Wat zat er eigenlijk in jouwboekenpakket
?
En de Fool-trilogie die er ook nog bij hoort?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek: Robin HobbIk ben echt fan van The Farseer Trilogy, The Liveship Traders Trilogy en The Tawny Man Trilogy! De Soldier Son serie vind ik minder, al is die ook wel leuk.
Dank je wel! Jij nog gefeliciteerd met je moeder!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Merel het volgende:
En PF's vader is jarig op dezelfde dag als mijn moeder dus PF gefeliciteerd met je vader!
Oeh leukquote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]alleen hardcover boeken schelen in prijs geloof ik niet zo heel veel.. (ik heb zo'n beetje alles paperback)
Oooh boekenpakket (als ik het me goed herinner, heb de boeken niet bij de hand):
Marian Keyes - This Charming Man
Jane Green - Second Chance
Rajaa Alsanea - Girls of Riyadh
Chicklit
Ja dat zou best kunnen, de boeken die ik bestel zijn 'gewone' leesboeken en dan scheelt het behoorlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh leuk.
Ik moet vooral studieboeken bestellen en het scheelt behoorlijk bij de meeste boeken. Er is maar 1 boek dat bij amazon goedkoper is (90 euro ipv 180 op bookdeposit), wel eerlijk dat ze dat erbij zetten. Heb jij zelf ervaring met deze site?
Foto!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:21 schreef Daph_ het volgende:
Lijstjedrop
O: croissantje met hagelslag, twee kleine afbakbroodjes met ieder een half plakje achterham, een beker vifit, een gekookt eitje en een glas thee
T: stukje versgebakken perzikkwarktaart van m'n schoonmoeder
B: 2 uurtjes winkelen (shoeshopping, mission accomplished!)
T: 2 perziken
T: bakje vruchtenmousse
D: rauwe witlof met perzikpartjes, stukjes appel en plakjes banaan met tortellini.
Zometeen nog een toetje: ik heb bedacht dat ik slagroomijs met framboosjes neem
CF is fan van McGee on Food, heeft ze mij iig een keer aangeraden, is engelstalig en die wil ik ook nog hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef SiTu het volgende:
Oeh, leuke site![]()
PF (of iemand anders), kan jij me toevallig nog een engelstalig, wetenschappelijk boek over voeding in het algemeen aanraden?
Ik heb net 2/3 van een ovenschaal met alleen maar groenten opsamen met wat pasta. En een appel toe.
Groente- en fruittekort van afgelopen week een beetje wegwerken
Uhm.. Wil je een leesboek of meer een soort encyclopedie?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef SiTu het volgende:
Oeh, leuke site![]()
PF (of iemand anders), kan jij me toevallig nog een engelstalig, wetenschappelijk boek over voeding in het algemeen aanraden?
Ik heb net 2/3 van een ovenschaal met alleen maar groenten opsamen met wat pasta. En een appel toe.
Groente- en fruittekort van afgelopen week een beetje wegwerken
Ook heel leukquote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
CF is fan van McGee on Food, heeft ze mij iig een keer aangeraden, is engelstalig en die wil ik ook nog hebben.
http://www.bookdepository(...)-on-Food-and-Cooking
Encyclopedie I guess, soort naslagwerkquote:Op zondag 5 juli 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Wil je een leesboek of meer een soort encyclopedie?
Ik geloof niet dat mijn vader wist dat het aan was tussen onsquote:
Mijn vader zat vorige week ook te zeiken over mijn buikje. Mannen hebben zo géén inlevingsvermogen hčquote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn vader wist dat het aan was tussen ons
Hij zei drie keer: P.F begint wel een beetje een buddahbuikje te krijgen..
En toen zei ik: AH!Als er iemand slank is, dan ben ik het wel!
![]()
En toen vond hij dat het mij aan enige zelfreflectie ontbrak.Maar ik vind wel dat ik heel dun en zo ben. Dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 05-07-2009 20:41:15 ]
Mannen zijn gewoon te veeleisendquote:Op zondag 5 juli 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader zat vorige week ook te zeiken over mijn buikje. Mannen hebben zo géén inlevingsvermogen hč.
Ik was meteen chagrijnig.
Ja ik ook. Waar zag ie dan een hangbuikje?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn vader wist dat het aan was tussen ons
Hij zei drie keer: P.F begint wel een beetje een buddahbuikje te krijgen..
En toen zei ik: AH!Als er iemand slank is, dan ben ik het wel!
![]()
En toen vond hij dat het mij aan enige zelfreflectie ontbrak.Maar ik vind wel dat ik heel dun en zo ben. Dus.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat leuk! Een privé kasteeltje voor jullie twee alleen of met meerdere mensen? En personeelquote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, mijn vriendje en ik hebben zo'n leuk hotelletje gevonden in Frankrijk waar we heen willen voor we een weekje gaan kamperen. Het is een kasteel(tje) met een eigen lap grond en een zwembad
Ik denk gekocht in de winkel. Denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
O en Sigme: je bent echt heel slank!!En hoe kom je aan al die Bonne Maman potjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, het is wel gewoon een hotel zegmaar, maar echt een prachtig middeleeuws pandquote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Een privé kasteeltje voor jullie twee alleen of met meerdere mensen? En personeel?
Vakantie in Frankrijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopen en leegetenquote:En hoe kom je aan al die Bonne Maman potjes??. Ik krijg ook wel eens wat (lege potjes).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die heb ik toevallig meegenomen!! Hele grote pot. Heb nog niet geproefd though.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef P.F het volgende:
In Frankrijk heb je rabarberjam van BM. Die schijnt heel lekker te zijn..
Geen idee, waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
weet iemand hoe je kan f5-en op je mobiel?
Ergens rond de 24e volgensmij. We gaan de 21e weg en pakken dan eerst een hotelletje in de Belgische Ardennen, vervolgens een hotelletje ergens in Frankrijk en daarna nog een weekje camping in Frankrijk. Zit jij heel erg zuidelijk? Volgensmij is die camping van ons ergens in het midden van Frankrijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig meegenomen!! Hele grote pot. Heb nog niet geproefd though.
GB: wanneer ben jij dan in het zuiden??
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik wil naar Santigold (om 20:30) en naar Diplo (om 23:00) in Paradiso.. Beide op 15 juli.. Als ik kijk op de site lijkt het alsof ik dus kaartjes voor 20:30 moet kopen en voor 23:00, dat zou uitkomen op 44 euro. Dat klopt toch niet![]()
?!
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ergens rond de 24e volgensmij. We gaan de 21e weg en pakken dan eerst een hotelletje in de Belgische Ardennen, vervolgens een hotelletje ergens in Frankrijk en daarna nog een weekje camping in Frankrijk. Zit jij heel erg zuidelijk? Volgensmij is die camping van ons ergens in het midden van Frankrijk.
hihiquote:
Welk ticket is waarvoor geldig?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik wil naar Santigold (om 20:30) en naar Diplo (om 23:00) in Paradiso.. Beide op 15 juli.. Als ik kijk op de site lijkt het alsof ik dus kaartjes voor 20:30 moet kopen en voor 23:00, dat zou uitkomen op 44 euro. Dat klopt toch niet![]()
?!
Ja, dat lijkt mij ook het beste... Maar moet je dan echt twee keer een kaartje kopen?!!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest met een kampquote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.
Maar als ik ga is het eerder: de 13e juli of zo. Morgen eerst maar eens uitzoeken of ik er uberhaupt kom zonder paspoort/rijbewijs.
Foei Co!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookquote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
En Merel heeft twee sta-broekjes lees ik. Wat ook erg is, en ik de hele tijd op terrassen om me heen zie: vrouwen die kortere rokjes dragen dan de stoelzitting, en dan opstaan met een heel rieten matbekleding-relief in hun bovenbenen afgedrukt.
nee dusquote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook het beste... Maar moet je dan echt twee keer een kaartje kopen?!!
Jullie miepen echt teveel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookDus ik weet niet zo goed of ik die shorts nou zal houden, want ik wil op vakantie natuurlijk ook niet alleen maar in lange dingen lopen.. Misschien moet ik gewoon wat bruiner worden (alsof me dat ooit gaat lukken...), want dan zie je het toch minder?
Ja, inderdaad de Loire!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.
Maar als ik ga is het eerder: de 13e juli of zo. Morgen eerst maar eens uitzoeken of ik er uberhaupt kom zonder paspoort/rijbewijs.
Aaah held dat je er bent!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef progje het volgende:
[..]
Welk ticket is waarvoor geldig?
Met een ticket voor Santigold, Kindred Spirits of Crystal Castles kan je in Melkweg of Paradiso blijven voor het daaropvolgende nachtprogramma. Tickets voor Jamie Lidell en Chris Cunningham, beiden in de Rabozaal, zijn niet geldig voor andere programma's in de Melkweg.
http://www.5daysoff.nl/index.php?id=408
bij mijn mobiel is het links onder, dan options - navigation options - reloadquote:
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzangquote:
Waar zat jij precies?? Kijk, hier was ik een dagje in de bergen, bij een rivierkloofje, was echt prachtig! Dat water was zo enorm helder!! We hebben de hele dag die stenen over geklauterd, veel leuker dan gewoon wandelen!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest met een kamp. Die omgeving is zó mooi (midi-pyreneeen, midden in de bossen zaten we).
Ik weet niet waar precies, het was in de buurt van een dorpje en een camping, uur rijden oid van Narbonne en midden in de bergen. En idd zo'n beekje, stenen ernaast en wij liepen dan gewoon midden door de rivierquote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zat jij precies?? Kijk, hier was ik een dagje in de bergen, bij een rivierkloofje, was echt prachtig! Dat water was zo enorm helder!! We hebben de hele dag die stenen over geklauterd, veel leuker dan gewoon wandelen!
[ afbeelding ]
Ja, ik heb daar een keer een fietsvakantie gehouden en ook in een kasteeltje geslapen, maar het stikt daar van de kasteeltjes, dus zou toeval zijn als het hetzelfde was. Mooi gebied!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de Loire!Ken je het gebied een beetje? Hotel in de Ardennen ga ik even opzoeken, thanks voor de tip!
Ah, dat is jammer! Had je je schoonzoon eens kunnen ontmoeten, hihihi
Ben ik nou zo een ei of staat dat er helemaal niet?quote:De servicekosten voor Ticketfast E-tickets zijn aanmerkelijk lager dan die bij de per post verzonden hard-copy tickets. Voor Ticketfast tickets selecteert u de prijssoort "Normaal via Ticketfast"
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookDus ik weet niet zo goed of ik die shorts nou zal houden, want ik wil op vakantie natuurlijk ook niet alleen maar in lange dingen lopen.. Misschien moet ik gewoon wat bruiner worden (alsof me dat ooit gaat lukken...), want dan zie je het toch minder?
Ja, ik vond alleen het stukje waar het hotel op stond al zo mooi, dus ik denk dat ik me daar wel ga vermakenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar een keer een fietsvakantie gehouden en ook in een kasteeltje geslapen, maar het stikt daar van de kasteeltjes, dus zou toeval zijn als het hetzelfde was. Mooi gebied!
Ik moet per kaartje 4 euro 18 betalen. En ik dacht eerst dat ik 2 kaartjes moest kopen, dus dat zou 8 euro 36 aan service kosten zijn. En nog lidmaatschap. En postbezorging.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef progje het volgende:
Ja belachelijk altijd die service kosten, kan ik altijd zo pissig van worden...
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie in Frankrijk
Ik lees de hele tijd : Sexy Sigme! en ik dacht: Die jurk is heel cute, maar sexy??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kopen en leegeten. Ik krijg ook wel eens wat (lege potjes).
![]()
Toen zag ik pas dat ik deze foto had gemist!Inderdaad: niks mis met het kontwerk!!
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzang
Ik heb 't maar een klein beetje, maar ik wil cellulitisvrije photoshopbenen!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
Je hebt cellulitus en cellulitus. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Hiero ga ik eten Mariaatje: http://www.ouwebrandweer.nl
klein beetje:quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'.
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. (quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufIk had het vuurwerk toetje
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. ()
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
wandelen welquote:Op zondag 5 juli 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
@Mo: Wandelen in de Pyreneeën is echt relaxt. Maar wel als je naar de top gaat (hoeft geen eens een hoge te zijn), gewoon zomaar even wandelen is best suf.
Je zei toch dat je misschien ging wandelenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wandelen welik had 't over hardlopen waar ik écht niet aan ga beginnen
ah, ik zag geen quote, dus ik dacht dat je het over mn hardlopen daar hadquote:Op zondag 5 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zei toch dat je misschien ging wandelenDaar reageerde ik op..
Jij onthoudt ook alles.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.
Staat er op de kaart van alles wat er in het toetje zit en dan 'en ...' Ja puntje puntje puntje zegt al wel genoeg.
Ben je zwanger??quote:Op zondag 5 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
ER komt hier maar geen einde aan de honger. Naast het reeds geposte lijstje heb ik vanavond óók nog gegeten: een ei, een mini-magnum, een waterijsje, een augurk, een calvados, stukje choco
Ik hoop het nietquote:
Ik wist ook niet dat dat kon. Maar ik mag niet klagen, zolang ik m'n kont niet aanspan zie je er niets van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik niet meer rook, minder drink, minder suiker eet, 10 kg ben afgevallen én meer sport heb ik bijna geen cellulites meerTenminste, in de winter. Want tijdens de zomermaanden eet ik te veel ijs.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef loveli het volgende:
Mijn lijstje:
L: stukje kip
S: middagdutje
T: 3 aardbeien
T: aspirine
Jammer dat ik het niet heb kunnen binnenhoudenVoel me nu gelukkig weer een stuk beter.
Is buienrader.nl niet meer nauwkeurig?!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Ja, maar ik kijk uit gewoonte vaak op Weeronline. Maar da's nu dus mooi afgelopenquote:
Buienradar werkt met een vrij grof 'grid', dat ik weet. En daarnaast zijn voorspellingen over hoe buien zich verplaatsen nooit zo nauwkeurig.quote:
Niet mijn kat, haar overlevingsmechanisme is een beetje stukquote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Inderdaad niet zo slim! Maar als je die kat laat zitten komt ze er heus wel af
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
Vakantie in Frankrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poes keek vooral heel zielig en snapte maar niet waarom ze bij mn handen moest komenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
ChicoIk zie het tafereel voor me, jij uit het raam bungelend! En poes kijken van 'wat doe jij nou moeilijk'!
Oh Vik, mijn ouders waren ook naar The Proposal geweest en ze vonden het superleuk! Zelfs mijn vader vond hem grappig, vooral het stukje met de hond en die vogel
Gelukkig dat het nu beter is! Is voor overdag anders de badkamer geen koele plaats, dat ze daar kan liggen? Of mag ze daar niet in?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Merel, nu zijn de beestjes blij, want het is ondanks nul regen wel wat afgekoeld vanavond. Alle deuren en ramen open gehad net een uurtje en nu is het 24 graden in de woonkamer, dat gaat nog wel. Vanmiddag was het 27 graden en dan gaat Bink op elk plekje wat ze kan vinden ongeveer 5 seconden liggen, heel zielig. Steeds op zoek naar koelte. Maar nu is ze rustig
Ik ook!! Maar ik wil niet te veel raden, ik ben bang dat ik het goed raad en dan is de lol er vanafquote:Ik ben zo nieuwsgierig wat die vakantie van je inhoudt!
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooooi!
Smakkerd voor Loveli!![]()
Wie wil er nog meer één?XM is nog niet gesignaleerd he?
Jeukupdate:
w.b. jeukopdate: cardiflor is echt DES DUIVELS... ik ken niemand met eczeem waarbij t van cardiflor niet érger wordt. calendulan helpt meestal wel. EDIT: maar als t bij jou helpt ben ik blij voor je hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar echt, vethouden is wel het allerbeste (als de hromonen hun werk hebben gedaan). desnoods met sudocreme (ook gewoon bij de drogist)
want wat j nu smeert is jeukstillend, maar niet huid herstellend zeg maar...
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakveense op 05-07-2009 23:49:25 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
tjsa, ik heb zo'n kont maar dan erger, en een stuk dikker, en ik wil óók gewoon naar het strand zonder mn burka... als mensen het lelijk vinden kijken ze maar een andere kant op...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
ja GVD! ik ben kletsnat geregend in Gouda! en Boskoop! (het regende zo hard dat we bijna niet meer konden verder rijden emt de auto vanwege water op de henegouwerweg en slecht zicht) maar regen in Leiden, nee hoor!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tjsa, ik heb zo'n kont maar dan erger, en een stuk dikker, en ik wil óók gewoon naar het strand zonder mn burka... als mensen het lelijk vinden kijken ze maar een andere kant op...
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoor
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Dus we zitten daar op de stoep en ik kijk met de armen omhoog zo eens een beetje naar links-omlaag en naar rechts-omlaag... En ik zeg: "Beeb, dit is niet sjiek! Ik ga éven een schaar zoeken!" Dus ik weer naar binnen, schaar gezocht. En op zich lukte het best: gewoon op gevoel een beetje knippen. Ging eigenlijk wel heel kek, tot ik wat overmoedig werd. En toen knipte ik in mijn oksel
Ik kan je zeggen: dat is niet lekker
Ontspannen maar; het spannendste heb je nu wel gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
puntje van m'n stoel
Alsof ik dat bedacht had kunnen krijgen terwijl ik stijf stond van de adrenaline van de spanning ende sensatiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.
Ik zou nu ook niet zomaar de stad in gaan met een korte broek aan hoor, maar dat is gewoon omdat ik het lompe dingen vind die ik voor vakantie bewaar. Maar als ik dan op vakantie ben laat ik m'n cellulitis liever thuisquote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Ik ben een echte bange poeperd; in mijn eentje ga ik écht niet. Ik kijk wel link uit! Als ik vannacht weer moet, dan bel ik óf de monteur, óf Mamma-ElisaB (die vind het om onduidelijke redenen wel gezellig om 's nachts mee te gaan als er alarm is). De beeb is 's nachts niet op haar best, dus die laat ik bij voorkeur lekker doorknorren!quote:
Waarómquote:Ik heb mijn kledingkast gelabeld uit verveling
Kind, je zou geen oog meer dichtdoen. Er had wel een hele boevenbende binnen kunnen zittenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het toch best een spannend verhaal hoor!!Maar goed dat het niet nóg spannender werd, want ik ga nu slapen en dan had dat niet gekund natuurlijk!!
nou ja, ik draag wel rokjes ja, ook tot boven de knie, ook al is mn been daar al niet zo mooi meer (mn kuiten en knieholtes zijn ook afzchtelijk...dus ja... maar geen echte minirokjes...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Je lijkt mij welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en daarbij wil ik A) niet te veel eten omdat ik nauwelijks beweegzit 5 dagen stil op mn stoel op kantoor
(weet nu zeker dat ik dat echt niet wil
) en B) waren de tussendoortjes thuis op
anders had ik 's ochtends nog wel wat fruit gegeten
Ja, wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitjequote:Op maandag 6 juli 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vrees dat 't een saaie salade wordtmet gerookte kip (om maar even bij de kip) te blijven... met rucola en tomaatjes enzo? En dan nog een lekkere dressing erbij
honing mosterd ofzo?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
augurk! bah!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitje
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Het gesprek gooi ik even in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerktquote:Op maandag 6 juli 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
XM, dat klinkt alsof je goed terecht bent gekomen daar!
Muizelientje, voel je je al wat beter mop?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Thnxquote:Op maandag 6 juli 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
XM, gefeliciteerd met jullie jubileum en wat lief dat jullie ook de halve jaren vieren!![]()
Welke films heb je gezien?
Ja, wazig ben ik altijdquote:Op maandag 6 juli 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.
En een béétje wazig zal je altijd wel blijven, dat komt door de McArmy luuuuuuuuuuuuuv, dat maakt je wat afwezig soms. Heb ik ook
Ik moet nog bijlezen, maar ik heb de fimpjes die erbij horenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt goed XM! Ben trots op je!
Nog even terug komen op het cellulitesverhaal: afvallen helpt op zich niet. Wat wel helpt is gezond eten, weinig alchohol, niet roken en regelmatig sporten. En toevallig val je daar ook nog van af
Haha leukquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
ChicoIk zie het tafereel voor me, jij uit het raam bungelend! En poes kijken van 'wat doe jij nou moeilijk'!
Oh Vik, mijn ouders waren ook naar The Proposal geweest en ze vonden het superleuk! Zelfs mijn vader vond hem grappig, vooral het stukje met de hond en die vogel
Ik denk dat er 3 stadia zijn in cellulitus. Namelijk:quote:Op maandag 6 juli 2009 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijk, maar op mijn billen kan je nog steeds poffertjes bakken als je dat zou willen. Het wordt ook echt nog niet minder ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey XM, wat fijn en goed dat je bent gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Auwquote:Op maandag 6 juli 2009 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh,
Eenvoor hen die het nodig hebben.
Struikelen over je kat en dan je pols breken kan ik niemand aanraden
![]()
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar katquote:
Dudequote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar kat![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |