abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70687223
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoor
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
pi_70687275
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Dus we zitten daar op de stoep en ik kijk met de armen omhoog zo eens een beetje naar links-omlaag en naar rechts-omlaag... En ik zeg: "Beeb, dit is niet sjiek! Ik ga éven een schaar zoeken!" Dus ik weer naar binnen, schaar gezocht. En op zich lukte het best: gewoon op gevoel een beetje knippen. Ging eigenlijk wel heel kek, tot ik wat overmoedig werd. En toen knipte ik in mijn oksel

Ik kan je zeggen: dat is niet lekker
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.
  maandag 6 juli 2009 @ 00:09:15 #228
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70687315
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
puntje van m'n stoel
Ontspannen maar; het spannendste heb je nu wel gehad

De politiemannen kwamen, hebben het pand doorzocht, vonden niets en concludeerden dat het een foutje in het alarm zal zijn geweest. Dat de deur naar het achtereind open kon, vonden ze niet zo schokkend (een stuk minder schokkend dan ik; een van de mannen liep er gewoon fluitend naar binnen... zo dat donkere gat in ).

Ze wensten ons nog een fijne dag en vertrokken weer... Bummer ende anticlimax!

Drie uur later ging het alarm weer, maar toen kreeg de meldkamer broer-ElisaB te pakken, dus die beurt ging aan me voorbij. Weer nix overigens. Morgen dus op zoek naar de oorzaak van de loos-alarm-meldingen-dingussen.

Nou, was dit spannend, of was dit spannend
Je had erbij geweest moeten zijn.... denk ik

PS: ik heb een heel klein gaatje en een bloedblaartje onder mijn arm. Sielug hè
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 juli 2009 @ 00:10:25 #229
33954 ElisaB
pi_70687355
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.
Alsof ik dat bedacht had kunnen krijgen terwijl ik stijf stond van de adrenaline van de spanning ende sensatie

Maar op zich wel een goed idee. Toch wel
  maandag 6 juli 2009 @ 00:14:50 #230
33954 ElisaB
pi_70687464
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal plassen omdat het te spannend werd!

Ik moest er maar eens een boek van gaan schrijven. Wordt vást een bestseller
pi_70687481
Brrrr.. Ik zou ook niet naar binnen durven

Ik heb mijn kledingkast gelabeld uit verveling
pi_70687505
Ik vind het toch best een spannend verhaal hoor!! Maar goed dat het niet nóg spannender werd, want ik ga nu slapen en dan had dat niet gekund natuurlijk!!
  maandag 6 juli 2009 @ 00:19:46 #233
331 Merel
Be here now.
pi_70687591
Elisaaaaaa wat een eng verhaal! En het ergste is nog, de volgende keer dat er een melding is dan denk je "ach, het zal wel weer niks zijn" en dan storm je naar binnen en dan sta je opeens oog in oog met een enge inbreker!! Maar gelukkig heb je je beeb-met-honkbalknuppel om je te beschermen
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:

Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Ik zou nu ook niet zomaar de stad in gaan met een korte broek aan hoor, maar dat is gewoon omdat ik het lompe dingen vind die ik voor vakantie bewaar. Maar als ik dan op vakantie ben laat ik m'n cellulitis liever thuis
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 6 juli 2009 @ 00:20:22 #234
33954 ElisaB
pi_70687607
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
Brrrr.. Ik zou ook niet naar binnen durven
Ik ben een echte bange poeperd; in mijn eentje ga ik écht niet. Ik kijk wel link uit! Als ik vannacht weer moet, dan bel ik óf de monteur, óf Mamma-ElisaB (die vind het om onduidelijke redenen wel gezellig om 's nachts mee te gaan als er alarm is). De beeb is 's nachts niet op haar best, dus die laat ik bij voorkeur lekker doorknorren!
quote:
Ik heb mijn kledingkast gelabeld uit verveling
Waaróm

quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het toch best een spannend verhaal hoor!! Maar goed dat het niet nóg spannender werd, want ik ga nu slapen en dan had dat niet gekund natuurlijk!!
Kind, je zou geen oog meer dichtdoen. Er had wel een hele boevenbende binnen kunnen zitten
  maandag 6 juli 2009 @ 00:20:59 #235
331 Merel
Be here now.
pi_70687624
En ik ga ook slapen want het was weer een idioot weekend en morgen moet ik weer werken terwijl ik het gevoel heb dat het vakantie is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 6 juli 2009 @ 00:22:05 #236
33954 ElisaB
pi_70687650
Slaap lekker meisjes! En niet dromen van enge inbrekers en zulks!
pi_70687665
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Waaróm

Saaiste post ooit:

Uhhh... Omdat ik als ik was heb dat op de grond krijg omdat m'n moeder mijn "systeem" niet snapt. En dat als ik vraag of m'n vriendje alsjeblieft even *bijv. sokken* in de kast wil leggen dan zegt hij altijd: Ik snap het niet.. Waar moehoeeet het dan .

Of zo !

pi_70687838
Ik ben ook echt een mietje met dat soort dingen en al helemaal in het donker
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70688117
slapen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 6 juli 2009 @ 08:00:38 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70689786
goedemorgen! Spannend verhaal Elisa *ril Voor wie het interessant vindt; ik ga wel gewoon in een korte broek de stad in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:19:30 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70689924
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:

[..]

nou ja, ik draag wel rokjes ja, ook tot boven de knie, ook al is mn been daar al niet zo mooi meer (mn kuiten en knieholtes zijn ook afzchtelijk...dus ja... maar geen echte minirokjes...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70689925
ik zie nu echt cartoonest twee vrouwtjes met een honkbalknuppel zo achter elkaar aansluipen

spanning ende sensatie Maar wel fijn dat 't loos alarm was, dat dan weer wel

goedemorgen
Ja doei.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:21:56 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70689944
goetmeuning... ik moet dus zo naar de fysio (spannend verhaal gisteravond elisaB! wauw! dat had ikmaar mooi gemist)...

en alles doet pijn en zit vast en de oefeningen lukten deze week helemaal niet

nou ik ga mjn zonnige zelf weer even ergens anders uitlaten. doewie!
  maandag 6 juli 2009 @ 08:25:01 #244
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70689973
Spannend verhaal Elisa .

Goeiemorgen . Tentamen nr 1, here I come (ooooh ik ben zo moe ).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70689991
succes Chico!!!!
Ja doei.
pi_70690031
Lijstje voor vandaag:

O: 3 rijstwafels met pindakaas/sambal
T: -
L: 2 kampioentjes met filet a
T: druifjes
D: kippensoep met nog iets erbij.. geen brood.. iemand een idee?
Ja doei.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:33:22 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70690048
mo, je eet wel echt heel weinig....ik zou zeggen "een maaltijd" bij je kippensoep

maar zonder gekheid, ik weet niet wat je bij kippensoep kan eten dat geen brood is...geen inspiratie vandaag...
pi_70690082
ja, ik weets, maar ben echt ontzettend niet hongerig..

zoek ook nog iets goed voor bij de kip, moet nog boodschappen doen, maar weet nog niet wat ik erbij kan eten. Kippensoep is overigens wel 2 grote mokken nog, wat er over is.
Ja doei.
pi_70690162
owh, en daarbij wil ik A) niet te veel eten omdat ik nauwelijks beweeg zit 5 dagen stil op mn stoel op kantoor (weet nu zeker dat ik dat echt niet wil ) en B) waren de tussendoortjes thuis op anders had ik 's ochtends nog wel wat fruit gegeten
Ja doei.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:53:34 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70690240
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en daarbij wil ik A) niet te veel eten omdat ik nauwelijks beweeg zit 5 dagen stil op mn stoel op kantoor (weet nu zeker dat ik dat echt niet wil ) en B) waren de tussendoortjes thuis op anders had ik 's ochtends nog wel wat fruit gegeten
Je lijkt mij wel
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')