Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoor
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Dus we zitten daar op de stoep en ik kijk met de armen omhoog zo eens een beetje naar links-omlaag en naar rechts-omlaag... En ik zeg: "Beeb, dit is niet sjiek! Ik ga éven een schaar zoeken!" Dus ik weer naar binnen, schaar gezocht. En op zich lukte het best: gewoon op gevoel een beetje knippen. Ging eigenlijk wel heel kek, tot ik wat overmoedig werd. En toen knipte ik in mijn oksel
Ik kan je zeggen: dat is niet lekker
Ontspannen maar; het spannendste heb je nu wel gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
puntje van m'n stoel
Alsof ik dat bedacht had kunnen krijgen terwijl ik stijf stond van de adrenaline van de spanning ende sensatiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.
Ik zou nu ook niet zomaar de stad in gaan met een korte broek aan hoor, maar dat is gewoon omdat ik het lompe dingen vind die ik voor vakantie bewaar. Maar als ik dan op vakantie ben laat ik m'n cellulitis liever thuisquote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Ik ben een echte bange poeperd; in mijn eentje ga ik écht niet. Ik kijk wel link uit! Als ik vannacht weer moet, dan bel ik óf de monteur, óf Mamma-ElisaB (die vind het om onduidelijke redenen wel gezellig om 's nachts mee te gaan als er alarm is). De beeb is 's nachts niet op haar best, dus die laat ik bij voorkeur lekker doorknorren!quote:
Waarómquote:Ik heb mijn kledingkast gelabeld uit verveling
Kind, je zou geen oog meer dichtdoen. Er had wel een hele boevenbende binnen kunnen zittenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het toch best een spannend verhaal hoor!!Maar goed dat het niet nóg spannender werd, want ik ga nu slapen en dan had dat niet gekund natuurlijk!!
nou ja, ik draag wel rokjes ja, ook tot boven de knie, ook al is mn been daar al niet zo mooi meer (mn kuiten en knieholtes zijn ook afzchtelijk...dus ja... maar geen echte minirokjes...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Je lijkt mij welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en daarbij wil ik A) niet te veel eten omdat ik nauwelijks beweegzit 5 dagen stil op mn stoel op kantoor
(weet nu zeker dat ik dat echt niet wil
) en B) waren de tussendoortjes thuis op
anders had ik 's ochtends nog wel wat fruit gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |