quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzang
Ik heb 't maar een klein beetje, maar ik wil cellulitisvrije photoshopbenen!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
Je hebt cellulitus en cellulitus. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Hiero ga ik eten Mariaatje: http://www.ouwebrandweer.nl
klein beetje:quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'.
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. (quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufIk had het vuurwerk toetje
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. ()
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
wandelen welquote:Op zondag 5 juli 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
@Mo: Wandelen in de Pyreneeën is echt relaxt. Maar wel als je naar de top gaat (hoeft geen eens een hoge te zijn), gewoon zomaar even wandelen is best suf.
Je zei toch dat je misschien ging wandelenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wandelen welik had 't over hardlopen waar ik écht niet aan ga beginnen
ah, ik zag geen quote, dus ik dacht dat je het over mn hardlopen daar hadquote:Op zondag 5 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zei toch dat je misschien ging wandelenDaar reageerde ik op..
Jij onthoudt ook alles.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.
Staat er op de kaart van alles wat er in het toetje zit en dan 'en ...' Ja puntje puntje puntje zegt al wel genoeg.
Ben je zwanger??quote:Op zondag 5 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
ER komt hier maar geen einde aan de honger. Naast het reeds geposte lijstje heb ik vanavond óók nog gegeten: een ei, een mini-magnum, een waterijsje, een augurk, een calvados, stukje choco
Ik hoop het nietquote:
Ik wist ook niet dat dat kon. Maar ik mag niet klagen, zolang ik m'n kont niet aanspan zie je er niets van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik niet meer rook, minder drink, minder suiker eet, 10 kg ben afgevallen én meer sport heb ik bijna geen cellulites meerTenminste, in de winter. Want tijdens de zomermaanden eet ik te veel ijs.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef loveli het volgende:
Mijn lijstje:
L: stukje kip
S: middagdutje
T: 3 aardbeien
T: aspirine
Jammer dat ik het niet heb kunnen binnenhoudenVoel me nu gelukkig weer een stuk beter.
Is buienrader.nl niet meer nauwkeurig?!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Ja, maar ik kijk uit gewoonte vaak op Weeronline. Maar da's nu dus mooi afgelopenquote:
Buienradar werkt met een vrij grof 'grid', dat ik weet. En daarnaast zijn voorspellingen over hoe buien zich verplaatsen nooit zo nauwkeurig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |