quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzang
Ik heb 't maar een klein beetje, maar ik wil cellulitisvrije photoshopbenen!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
Je hebt cellulitus en cellulitus. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Hiero ga ik eten Mariaatje: http://www.ouwebrandweer.nl
klein beetje:quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'.
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. (quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufIk had het vuurwerk toetje
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. ()
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
wandelen welquote:Op zondag 5 juli 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
@Mo: Wandelen in de Pyreneeën is echt relaxt. Maar wel als je naar de top gaat (hoeft geen eens een hoge te zijn), gewoon zomaar even wandelen is best suf.
Je zei toch dat je misschien ging wandelenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wandelen welik had 't over hardlopen waar ik écht niet aan ga beginnen
ah, ik zag geen quote, dus ik dacht dat je het over mn hardlopen daar hadquote:Op zondag 5 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zei toch dat je misschien ging wandelenDaar reageerde ik op..
Jij onthoudt ook alles.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.
Staat er op de kaart van alles wat er in het toetje zit en dan 'en ...' Ja puntje puntje puntje zegt al wel genoeg.
Ben je zwanger??quote:Op zondag 5 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
ER komt hier maar geen einde aan de honger. Naast het reeds geposte lijstje heb ik vanavond óók nog gegeten: een ei, een mini-magnum, een waterijsje, een augurk, een calvados, stukje choco
Ik hoop het nietquote:
Ik wist ook niet dat dat kon. Maar ik mag niet klagen, zolang ik m'n kont niet aanspan zie je er niets van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik niet meer rook, minder drink, minder suiker eet, 10 kg ben afgevallen én meer sport heb ik bijna geen cellulites meerTenminste, in de winter. Want tijdens de zomermaanden eet ik te veel ijs.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef loveli het volgende:
Mijn lijstje:
L: stukje kip
S: middagdutje
T: 3 aardbeien
T: aspirine
Jammer dat ik het niet heb kunnen binnenhoudenVoel me nu gelukkig weer een stuk beter.
Is buienrader.nl niet meer nauwkeurig?!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Ja, maar ik kijk uit gewoonte vaak op Weeronline. Maar da's nu dus mooi afgelopenquote:
Buienradar werkt met een vrij grof 'grid', dat ik weet. En daarnaast zijn voorspellingen over hoe buien zich verplaatsen nooit zo nauwkeurig.quote:
Niet mijn kat, haar overlevingsmechanisme is een beetje stukquote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Inderdaad niet zo slim! Maar als je die kat laat zitten komt ze er heus wel af
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
Vakantie in Frankrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poes keek vooral heel zielig en snapte maar niet waarom ze bij mn handen moest komenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
ChicoIk zie het tafereel voor me, jij uit het raam bungelend! En poes kijken van 'wat doe jij nou moeilijk'!
Oh Vik, mijn ouders waren ook naar The Proposal geweest en ze vonden het superleuk! Zelfs mijn vader vond hem grappig, vooral het stukje met de hond en die vogel
Gelukkig dat het nu beter is! Is voor overdag anders de badkamer geen koele plaats, dat ze daar kan liggen? Of mag ze daar niet in?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Merel, nu zijn de beestjes blij, want het is ondanks nul regen wel wat afgekoeld vanavond. Alle deuren en ramen open gehad net een uurtje en nu is het 24 graden in de woonkamer, dat gaat nog wel. Vanmiddag was het 27 graden en dan gaat Bink op elk plekje wat ze kan vinden ongeveer 5 seconden liggen, heel zielig. Steeds op zoek naar koelte. Maar nu is ze rustig
Ik ook!! Maar ik wil niet te veel raden, ik ben bang dat ik het goed raad en dan is de lol er vanafquote:Ik ben zo nieuwsgierig wat die vakantie van je inhoudt!
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooooi!
Smakkerd voor Loveli!![]()
Wie wil er nog meer één?XM is nog niet gesignaleerd he?
Jeukupdate:
w.b. jeukopdate: cardiflor is echt DES DUIVELS... ik ken niemand met eczeem waarbij t van cardiflor niet érger wordt. calendulan helpt meestal wel. EDIT: maar als t bij jou helpt ben ik blij voor je hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar echt, vethouden is wel het allerbeste (als de hromonen hun werk hebben gedaan). desnoods met sudocreme (ook gewoon bij de drogist)
want wat j nu smeert is jeukstillend, maar niet huid herstellend zeg maar...
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakveense op 05-07-2009 23:49:25 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
tjsa, ik heb zo'n kont maar dan erger, en een stuk dikker, en ik wil óók gewoon naar het strand zonder mn burka... als mensen het lelijk vinden kijken ze maar een andere kant op...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
ja GVD! ik ben kletsnat geregend in Gouda! en Boskoop! (het regende zo hard dat we bijna niet meer konden verder rijden emt de auto vanwege water op de henegouwerweg en slecht zicht) maar regen in Leiden, nee hoor!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tjsa, ik heb zo'n kont maar dan erger, en een stuk dikker, en ik wil óók gewoon naar het strand zonder mn burka... als mensen het lelijk vinden kijken ze maar een andere kant op...
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op 't strand is wat anders, vind ik. Maar ga jij de stad in in een minirok of hotpants? Ikke niet, hoor
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Dus we zitten daar op de stoep en ik kijk met de armen omhoog zo eens een beetje naar links-omlaag en naar rechts-omlaag... En ik zeg: "Beeb, dit is niet sjiek! Ik ga éven een schaar zoeken!" Dus ik weer naar binnen, schaar gezocht. En op zich lukte het best: gewoon op gevoel een beetje knippen. Ging eigenlijk wel heel kek, tot ik wat overmoedig werd. En toen knipte ik in mijn oksel
Ik kan je zeggen: dat is niet lekker
Ontspannen maar; het spannendste heb je nu wel gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
puntje van m'n stoel
Alsof ik dat bedacht had kunnen krijgen terwijl ik stijf stond van de adrenaline van de spanning ende sensatiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Je had ook even een knoop kunnen leggen in de bovenkant van het hemdje.........op zich was dat minder pijnlijk geweest.
Ik zou nu ook niet zomaar de stad in gaan met een korte broek aan hoor, maar dat is gewoon omdat ik het lompe dingen vind die ik voor vakantie bewaar. Maar als ik dan op vakantie ben laat ik m'n cellulitis liever thuisquote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Ik ben een echte bange poeperd; in mijn eentje ga ik écht niet. Ik kijk wel link uit! Als ik vannacht weer moet, dan bel ik óf de monteur, óf Mamma-ElisaB (die vind het om onduidelijke redenen wel gezellig om 's nachts mee te gaan als er alarm is). De beeb is 's nachts niet op haar best, dus die laat ik bij voorkeur lekker doorknorren!quote:
Waarómquote:Ik heb mijn kledingkast gelabeld uit verveling
Kind, je zou geen oog meer dichtdoen. Er had wel een hele boevenbende binnen kunnen zittenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het toch best een spannend verhaal hoor!!Maar goed dat het niet nóg spannender werd, want ik ga nu slapen en dan had dat niet gekund natuurlijk!!
nou ja, ik draag wel rokjes ja, ook tot boven de knie, ook al is mn been daar al niet zo mooi meer (mn kuiten en knieholtes zijn ook afzchtelijk...dus ja... maar geen echte minirokjes...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik bedoelde, want het onderwerp begon met de vraag of je wel of niet een korte broek aan zou doen met cellulitis.
Je lijkt mij welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en daarbij wil ik A) niet te veel eten omdat ik nauwelijks beweegzit 5 dagen stil op mn stoel op kantoor
(weet nu zeker dat ik dat echt niet wil
) en B) waren de tussendoortjes thuis op
anders had ik 's ochtends nog wel wat fruit gegeten
Ja, wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitjequote:Op maandag 6 juli 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vrees dat 't een saaie salade wordtmet gerookte kip (om maar even bij de kip) te blijven... met rucola en tomaatjes enzo? En dan nog een lekkere dressing erbij
honing mosterd ofzo?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
augurk! bah!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitje
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Het gesprek gooi ik even in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerktquote:Op maandag 6 juli 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
XM, dat klinkt alsof je goed terecht bent gekomen daar!
Muizelientje, voel je je al wat beter mop?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Thnxquote:Op maandag 6 juli 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
XM, gefeliciteerd met jullie jubileum en wat lief dat jullie ook de halve jaren vieren!![]()
Welke films heb je gezien?
Ja, wazig ben ik altijdquote:Op maandag 6 juli 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.
En een béétje wazig zal je altijd wel blijven, dat komt door de McArmy luuuuuuuuuuuuuv, dat maakt je wat afwezig soms. Heb ik ook
Ik moet nog bijlezen, maar ik heb de fimpjes die erbij horenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt goed XM! Ben trots op je!
Nog even terug komen op het cellulitesverhaal: afvallen helpt op zich niet. Wat wel helpt is gezond eten, weinig alchohol, niet roken en regelmatig sporten. En toevallig val je daar ook nog van af
Haha leukquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
ChicoIk zie het tafereel voor me, jij uit het raam bungelend! En poes kijken van 'wat doe jij nou moeilijk'!
Oh Vik, mijn ouders waren ook naar The Proposal geweest en ze vonden het superleuk! Zelfs mijn vader vond hem grappig, vooral het stukje met de hond en die vogel
Ik denk dat er 3 stadia zijn in cellulitus. Namelijk:quote:Op maandag 6 juli 2009 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijk, maar op mijn billen kan je nog steeds poffertjes bakken als je dat zou willen. Het wordt ook echt nog niet minder ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey XM, wat fijn en goed dat je bent gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Auwquote:Op maandag 6 juli 2009 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh,
Eenvoor hen die het nodig hebben.
Struikelen over je kat en dan je pols breken kan ik niemand aanraden
![]()
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar katquote:
Dudequote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar kat![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |