Ja ik ook. Waar zag ie dan een hangbuikje?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn vader wist dat het aan was tussen ons
Hij zei drie keer: P.F begint wel een beetje een buddahbuikje te krijgen..
En toen zei ik: AH!Als er iemand slank is, dan ben ik het wel!
![]()
En toen vond hij dat het mij aan enige zelfreflectie ontbrak.Maar ik vind wel dat ik heel dun en zo ben. Dus.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat leuk! Een privé kasteeltje voor jullie twee alleen of met meerdere mensen? En personeelquote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, mijn vriendje en ik hebben zo'n leuk hotelletje gevonden in Frankrijk waar we heen willen voor we een weekje gaan kamperen. Het is een kasteel(tje) met een eigen lap grond en een zwembad
Ik denk gekocht in de winkel. Denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
O en Sigme: je bent echt heel slank!!En hoe kom je aan al die Bonne Maman potjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, het is wel gewoon een hotel zegmaar, maar echt een prachtig middeleeuws pandquote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Een privé kasteeltje voor jullie twee alleen of met meerdere mensen? En personeel?
Vakantie in Frankrijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopen en leegetenquote:En hoe kom je aan al die Bonne Maman potjes??. Ik krijg ook wel eens wat (lege potjes).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die heb ik toevallig meegenomen!! Hele grote pot. Heb nog niet geproefd though.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef P.F het volgende:
In Frankrijk heb je rabarberjam van BM. Die schijnt heel lekker te zijn..
Geen idee, waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
weet iemand hoe je kan f5-en op je mobiel?
Ergens rond de 24e volgensmij. We gaan de 21e weg en pakken dan eerst een hotelletje in de Belgische Ardennen, vervolgens een hotelletje ergens in Frankrijk en daarna nog een weekje camping in Frankrijk. Zit jij heel erg zuidelijk? Volgensmij is die camping van ons ergens in het midden van Frankrijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig meegenomen!! Hele grote pot. Heb nog niet geproefd though.
GB: wanneer ben jij dan in het zuiden??
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik wil naar Santigold (om 20:30) en naar Diplo (om 23:00) in Paradiso.. Beide op 15 juli.. Als ik kijk op de site lijkt het alsof ik dus kaartjes voor 20:30 moet kopen en voor 23:00, dat zou uitkomen op 44 euro. Dat klopt toch niet![]()
?!
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ergens rond de 24e volgensmij. We gaan de 21e weg en pakken dan eerst een hotelletje in de Belgische Ardennen, vervolgens een hotelletje ergens in Frankrijk en daarna nog een weekje camping in Frankrijk. Zit jij heel erg zuidelijk? Volgensmij is die camping van ons ergens in het midden van Frankrijk.
hihiquote:
Welk ticket is waarvoor geldig?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik wil naar Santigold (om 20:30) en naar Diplo (om 23:00) in Paradiso.. Beide op 15 juli.. Als ik kijk op de site lijkt het alsof ik dus kaartjes voor 20:30 moet kopen en voor 23:00, dat zou uitkomen op 44 euro. Dat klopt toch niet![]()
?!
Ja, dat lijkt mij ook het beste... Maar moet je dan echt twee keer een kaartje kopen?!!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest met een kampquote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.
Maar als ik ga is het eerder: de 13e juli of zo. Morgen eerst maar eens uitzoeken of ik er uberhaupt kom zonder paspoort/rijbewijs.
Foei Co!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou me verstoppen op de WC en alleen een kaartje kopen voor het 1e concert!!
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookquote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
En Merel heeft twee sta-broekjes lees ik. Wat ook erg is, en ik de hele tijd op terrassen om me heen zie: vrouwen die kortere rokjes dragen dan de stoelzitting, en dan opstaan met een heel rieten matbekleding-relief in hun bovenbenen afgedrukt.
nee dusquote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook het beste... Maar moet je dan echt twee keer een kaartje kopen?!!
Jullie miepen echt teveel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookDus ik weet niet zo goed of ik die shorts nou zal houden, want ik wil op vakantie natuurlijk ook niet alleen maar in lange dingen lopen.. Misschien moet ik gewoon wat bruiner worden (alsof me dat ooit gaat lukken...), want dan zie je het toch minder?
Ja, inderdaad de Loire!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, ik zit 4km van de Middelandse zee. Tussen Montpellier en Narbonne. Is dat kasteel van jullie in de buurt van de Loire?? En tip voor hotel in de Belg. Ard.: Pont d'Oye in Habay la Neuve.
Maar als ik ga is het eerder: de 13e juli of zo. Morgen eerst maar eens uitzoeken of ik er uberhaupt kom zonder paspoort/rijbewijs.
Aaah held dat je er bent!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef progje het volgende:
[..]
Welk ticket is waarvoor geldig?
Met een ticket voor Santigold, Kindred Spirits of Crystal Castles kan je in Melkweg of Paradiso blijven voor het daaropvolgende nachtprogramma. Tickets voor Jamie Lidell en Chris Cunningham, beiden in de Rabozaal, zijn niet geldig voor andere programma's in de Melkweg.
http://www.5daysoff.nl/index.php?id=408
bij mijn mobiel is het links onder, dan options - navigation options - reloadquote:
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzangquote:
Waar zat jij precies?? Kijk, hier was ik een dagje in de bergen, bij een rivierkloofje, was echt prachtig! Dat water was zo enorm helder!! We hebben de hele dag die stenen over geklauterd, veel leuker dan gewoon wandelen!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest met een kamp. Die omgeving is zó mooi (midi-pyreneeen, midden in de bossen zaten we).
Ik weet niet waar precies, het was in de buurt van een dorpje en een camping, uur rijden oid van Narbonne en midden in de bergen. En idd zo'n beekje, stenen ernaast en wij liepen dan gewoon midden door de rivierquote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zat jij precies?? Kijk, hier was ik een dagje in de bergen, bij een rivierkloofje, was echt prachtig! Dat water was zo enorm helder!! We hebben de hele dag die stenen over geklauterd, veel leuker dan gewoon wandelen!
[ afbeelding ]
Ja, ik heb daar een keer een fietsvakantie gehouden en ook in een kasteeltje geslapen, maar het stikt daar van de kasteeltjes, dus zou toeval zijn als het hetzelfde was. Mooi gebied!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de Loire!Ken je het gebied een beetje? Hotel in de Ardennen ga ik even opzoeken, thanks voor de tip!
Ah, dat is jammer! Had je je schoonzoon eens kunnen ontmoeten, hihihi
Ben ik nou zo een ei of staat dat er helemaal niet?quote:De servicekosten voor Ticketfast E-tickets zijn aanmerkelijk lager dan die bij de per post verzonden hard-copy tickets. Voor Ticketfast tickets selecteert u de prijssoort "Normaal via Ticketfast"
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik ook erg! En cellulitisbenen dus. Maar die heb ik zelf ookDus ik weet niet zo goed of ik die shorts nou zal houden, want ik wil op vakantie natuurlijk ook niet alleen maar in lange dingen lopen.. Misschien moet ik gewoon wat bruiner worden (alsof me dat ooit gaat lukken...), want dan zie je het toch minder?
Ja, ik vond alleen het stukje waar het hotel op stond al zo mooi, dus ik denk dat ik me daar wel ga vermakenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar een keer een fietsvakantie gehouden en ook in een kasteeltje geslapen, maar het stikt daar van de kasteeltjes, dus zou toeval zijn als het hetzelfde was. Mooi gebied!
Ik moet per kaartje 4 euro 18 betalen. En ik dacht eerst dat ik 2 kaartjes moest kopen, dus dat zou 8 euro 36 aan service kosten zijn. En nog lidmaatschap. En postbezorging.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef progje het volgende:
Ja belachelijk altijd die service kosten, kan ik altijd zo pissig van worden...
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie in Frankrijk
Ik lees de hele tijd : Sexy Sigme! en ik dacht: Die jurk is heel cute, maar sexy??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kopen en leegeten. Ik krijg ook wel eens wat (lege potjes).
![]()
Toen zag ik pas dat ik deze foto had gemist!Inderdaad: niks mis met het kontwerk!!
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
zitten hier volop. Ik zou me inhouden met een eventuele klaagzang
Ik heb 't maar een klein beetje, maar ik wil cellulitisvrije photoshopbenen!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
Je hebt cellulitus en cellulitus. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt cellulitis en cellulitis. Een klein beetje is niet erg vind ik. Bijna iedereen heeft dat wel. Het is wat anders als het een hele sinaasappelplantage betreft, dan zou ik het niet doen!
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Hiero ga ik eten Mariaatje: http://www.ouwebrandweer.nl
klein beetje:quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat serieus een hele tijd te turen naar het verschil tussen 'cellulitis' en 'cellulitis'.
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. (quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
klein beetje:
[ afbeelding ]
teveel:
[ afbeelding ]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gegeten maar die bediening vond ik echt sufIk had het vuurwerk toetje
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan heb ik ook cellulitis als dat al cellulitis is. ()
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
wandelen welquote:Op zondag 5 juli 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
@Mo: Wandelen in de Pyreneeën is echt relaxt. Maar wel als je naar de top gaat (hoeft geen eens een hoge te zijn), gewoon zomaar even wandelen is best suf.
Je zei toch dat je misschien ging wandelenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wandelen welik had 't over hardlopen waar ik écht niet aan ga beginnen
ah, ik zag geen quote, dus ik dacht dat je het over mn hardlopen daar hadquote:Op zondag 5 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zei toch dat je misschien ging wandelenDaar reageerde ik op..
Jij onthoudt ook alles.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, daar houdt DaD ook zo van.
Staat er op de kaart van alles wat er in het toetje zit en dan 'en ...' Ja puntje puntje puntje zegt al wel genoeg.
Ben je zwanger??quote:Op zondag 5 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
ER komt hier maar geen einde aan de honger. Naast het reeds geposte lijstje heb ik vanavond óók nog gegeten: een ei, een mini-magnum, een waterijsje, een augurk, een calvados, stukje choco
Ik hoop het nietquote:
Ik wist ook niet dat dat kon. Maar ik mag niet klagen, zolang ik m'n kont niet aanspan zie je er niets van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik niet meer rook, minder drink, minder suiker eet, 10 kg ben afgevallen én meer sport heb ik bijna geen cellulites meerTenminste, in de winter. Want tijdens de zomermaanden eet ik te veel ijs.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef loveli het volgende:
Mijn lijstje:
L: stukje kip
S: middagdutje
T: 3 aardbeien
T: aspirine
Jammer dat ik het niet heb kunnen binnenhoudenVoel me nu gelukkig weer een stuk beter.
Is buienrader.nl niet meer nauwkeurig?!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Ja, maar ik kijk uit gewoonte vaak op Weeronline. Maar da's nu dus mooi afgelopenquote:
Buienradar werkt met een vrij grof 'grid', dat ik weet. En daarnaast zijn voorspellingen over hoe buien zich verplaatsen nooit zo nauwkeurig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |