Ja, wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitjequote:Op maandag 6 juli 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vrees dat 't een saaie salade wordtmet gerookte kip (om maar even bij de kip) te blijven... met rucola en tomaatjes enzo? En dan nog een lekkere dressing erbij
honing mosterd ofzo?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
augurk! bah!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Augurkjes erdoor! En een gekookt eitje
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Het gesprek gooi ik even in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerktquote:Op maandag 6 juli 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
XM, dat klinkt alsof je goed terecht bent gekomen daar!
Muizelientje, voel je je al wat beter mop?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah ja! Heb gisteren ook weer even gewerkt. Moet nog t/m zondag doorgaan met de P en dan ben ik er vanaf. Ik ben nog wel steeds een beetje wazig
Thnxquote:Op maandag 6 juli 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
XM, gefeliciteerd met jullie jubileum en wat lief dat jullie ook de halve jaren vieren!![]()
Welke films heb je gezien?
Ja, wazig ben ik altijdquote:Op maandag 6 juli 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fijn dat je je in elk geval wat beter voelt.
En een béétje wazig zal je altijd wel blijven, dat komt door de McArmy luuuuuuuuuuuuuv, dat maakt je wat afwezig soms. Heb ik ook
Ik moet nog bijlezen, maar ik heb de fimpjes die erbij horenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt goed XM! Ben trots op je!
Nog even terug komen op het cellulitesverhaal: afvallen helpt op zich niet. Wat wel helpt is gezond eten, weinig alchohol, niet roken en regelmatig sporten. En toevallig val je daar ook nog van af
Haha leukquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
ChicoIk zie het tafereel voor me, jij uit het raam bungelend! En poes kijken van 'wat doe jij nou moeilijk'!
Oh Vik, mijn ouders waren ook naar The Proposal geweest en ze vonden het superleuk! Zelfs mijn vader vond hem grappig, vooral het stukje met de hond en die vogel
Ik denk dat er 3 stadia zijn in cellulitus. Namelijk:quote:Op maandag 6 juli 2009 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat recept volg ik nu toch ook al wel een tijdje. Matig met alcohol, niet roken, over gezond eten valt te twisten natuurlijk, maar op mijn billen kan je nog steeds poffertjes bakken als je dat zou willen. Het wordt ook echt nog niet minder ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey XM, wat fijn en goed dat je bent gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Auwquote:Op maandag 6 juli 2009 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh,
Eenvoor hen die het nodig hebben.
Struikelen over je kat en dan je pols breken kan ik niemand aanraden
![]()
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar katquote:
Dudequote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze is gestruikeld over haar kat![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |