Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, bijgelezen!
Ik heb gister zalig gegeten bij DE en haar meneerBeetje veel gedronken, wel
Gelukkig krijg ik zelden katers als ik enkel wijn drink
Helaas, spierpijn in m'n bovenbenen van gister, dus ik ga niet hardlopen. Wat met deze hitte misschien wel zo verstandig is
Lijst voor vandaag:
O: blueberry pancakes
L: bruschetta's met tomaat, olijf en basilicum
D: gegrillde kabeljauwhaasjes met aioli en butter beans, een tamelijk spannend recept van Rick Stein. Ben benieuwd! Erbij een fles rose.
Ik heb net ook jam gemaakt. Van kruisbessen, banaan en appel. ERg lekker geworden.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben verdorie gister al de halve dag en vandaag de hele en misschien morgen ook nog wel bezig met jam maken. Lekker pruttelen in de keuken, met dit weer.
Ik ben erg hittebestendig, dat scheelt.
Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zoquote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook gewoon trek hoor! Hier is het een graad of 25 trouwens, dat is toch niet echt heet??
Dat vind ik een superidee!! Ik heb ook nog komkommer, dus dan maak ik een soort gado gado!! Thnx!!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zo![]()
De varkensfiletlapjes grillen en dan met satehsaus eten? Ook lekker bij de boontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 05-07-2009 17:48:45 ]Ja doei.
Hoeft ook niet meerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
zo schiet dat niet op met afvallen dames![]()
de guacamole is
En weet je wel hoeveel kcal er in guacamole stekenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
zo schiet dat niet op met afvallen dames![]()
de guacamole is
pff waar hang jij uit? Wij zweten hier anders flinkquote:Op zondag 5 juli 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
Bij ons is het helemaal niet zo warm meer! We twijfelen nu zelfs of we nog naar de zee gaan, vrijdag was er ook al een ijzige snijdende wind.
Amsterdamquote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar? Ik wil ook![]()
Heb echt last van die hitte.
Sow ik zou echt buiten gaan zitten dan!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam
Het regent hier echt pijpenstelenHet lijkt net alsof er een drumband in de tuin staat, zo hard roffelt de regen op de prullenbak en potten
![]()
ik weet 'tquote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En weet je wel hoeveel kcal er in guacamole stekenBijna net zoveel als in een handje noten Of in een paar biertjes
Nou dat ging me een beetje ver, maar de deur staat hier wijd open om de regengeur naar binnen te latenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sow ik zou echt buiten gaan zitten dan!
Het is toch discriminerend dat 'ie alleen maar op donkere vrouwen valt? [/Aaf Brandt Corstius-modus]quote:Op zondag 5 juli 2009 18:10 schreef sigme het volgende:
Ik ging op vakantie en ik nam mee:
"Alleen maar nette mensen" Robbert Vuijstje
Nu jij het over pijpenstelen hebt moet ik denken aan dat suffe liedje van Herman van Veen (sorry Greys!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam
Het regent hier echt pijpenstelenHet lijkt net alsof er een drumband in de tuin staat, zo hard roffelt de regen op de prullenbak en potten
![]()
Als je nog tips nodig hebt moet je maar even bij mij aan kloppen. Van wat voor boeken houd je?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil ook nieuwe boeken voor in de vakantie.
Ik ken het niet, maar de tekst;quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu jij het over pijpenstelen hebt moet ik denken aan dat suffe liedje van Herman van Veen (sorry Greys!):
Het regent pijpenstelen
en regent het geen pijpenstelen
dan gaat het
pijpenstelen regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |