Ik wist ook niet dat dat kon. Maar ik mag niet klagen, zolang ik m'n kont niet aanspan zie je er niets van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik niet meer rook, minder drink, minder suiker eet, 10 kg ben afgevallen én meer sport heb ik bijna geen cellulites meerTenminste, in de winter. Want tijdens de zomermaanden eet ik te veel ijs.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef loveli het volgende:
Mijn lijstje:
L: stukje kip
S: middagdutje
T: 3 aardbeien
T: aspirine
Jammer dat ik het niet heb kunnen binnenhoudenVoel me nu gelukkig weer een stuk beter.
Is buienrader.nl niet meer nauwkeurig?!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
... oh enneh.... weeronline.nl mag ook de prullenbak in, want die site had gezegd dat er vanmorgen, vanmiddag én vanavond regen zou zijn in Bleiswijk en de hele dag en avond is er niet één druppel gevallenDus ik moest gewoon weer de tuinen sproeien net
Ja, maar ik kijk uit gewoonte vaak op Weeronline. Maar da's nu dus mooi afgelopenquote:
Buienradar werkt met een vrij grof 'grid', dat ik weet. En daarnaast zijn voorspellingen over hoe buien zich verplaatsen nooit zo nauwkeurig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |