quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Dat is speculaas!
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvingerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
lullig als het wel vrouwen handen zijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvinger![]()
Maar het is wel een spekhand/arm
Of het is een man met heel weinig testosteron.
Daarom ook die drang naar Bolognese chips om half 1 's nachts!quote:
Hi-laa-risch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
Wel groot genoeg om goed te trekken lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
pfff...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Echt een vrouw.Alleen maar denken aan de eventueel gratis chips.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Altijd die maar/hoewel bij vrouwenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
uhu is de enige chips die lekker isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
Je tong begint te branden? Waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
uhu is de enige chips die lekker is
hoewel je tong na een tijdje wel begint te branden
Stop daar eens mee.Mannen horen het laatste woord te hebben!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natuurlijk is er altijd een maarhoe kun je anders ooit het laatste woord krijgen?!
Nee, het zijn wél handen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het kip nuggets waren
die chips is best wel pittigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je tong begint te branden? Waarvan dan wel?
quote:
Echt onzin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:44 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Wel jammer van je hand TS, dat verraad veel over je gehele uiterlijk.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef Myraela het volgende:
Eerst wel de zak leegeten, en daarna klagen.
Fout.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:41 schreef Pacmaniac het volgende:
Lol die handen , beetje overgewicht zo te zien TS?
*Checkt fobo*quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Biefstuk het volgende:
Helden, 7 van de 10 mensen die nu TS lopen te bashen hebben amper een foto of uberhaupt een fobo.
Post jullie handen dan
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:04 schreef Maikuuul het volgende:
Maar nieuwe chips zal je wel krijgen waarschijnlijk.
1x hadden wij in een pakje boter een pleister zitten
Kregen een doos vol boter en dingen van Blueband =]
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:34 schreef neo2000 het volgende:
Ik zou gewoon dipsaus bij m'n chipsklonten maken, en dan bij een verjaardag gewoon op tafel zetten. Succes gegarandeerd!
Nee, nog niet! Ga ik straks wel even doen nogquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Heb je nu al een klaagbrief geschreven?
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat het kruidklonten zijn.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
Mensen die tijd nemen om een klaagbrief te schrijven en de rotzooi in te pakken en terug op te sturen
Alsof dat zoveel werk isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
Mensen die tijd nemen om een klaagbrief te schrijven en de rotzooi in te pakken en terug op te sturen
Bedanktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
So hee, jij krijgt van mij de originaliteitsprijs...
Dat dus!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel werk is
Je kunt de hele dag hier rondslingeren of even 5-10 minuutjes een klachtenmail sturen met het vooruitzicht op chips
Na het bakken en voor het kruiden worden de slechte stukken er al uit gesorteerd (heb ik gezien bij de Lays fabriek in Veurne....in Broek op Langedijk heb ik nog geen rondleiding gehad maar daar zal het wel net zo wezen)quote:
"Bolognese" van Lay'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:25 schreef Lindytje het volgende:
Gatverdamme. Zit ik zo vanavond lekker chips te eten (bolognese), proef ik ineens iets heeeeeeel erg goors in mijn chips...![]()
Ik kijken, blijken er hele brokken kruiden in de zak te zitten!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:08 schreef 16meter het volgende:
Ruwe handpalm met diepe groeven erin. Stevige vingers en een dikke, harige pols.
Bouwvakker misschien?
Dus ze hebben allemaal gelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, wat kunnen jullie veel info halen uit 1 snel genomen foto van een hand.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:08 schreef 16meter het volgende:
Ruwe handpalm met diepe groeven erin. Stevige vingers en een dikke, harige pols.
Bouwvakker misschien?
Slechts 18 xquote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Fortitudo het volgende:
Is er al melding gemaakt van de afzichtelijke gorilla handen van de TS?
Tja als je zoveel als TS vreet is het natuurlijk een lastige zaak de hondenbrokken en de chips uit elkaar te houdenquote:
Gebruik mijn post eens niet op zo'n manier, kutjong.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tja als je zoveel als TS vreet is het natuurlijk een lastige zaak de hondenbrokken en de chips uit elkaar te houden
Hoezo , heb je ook zulke apeklauwen dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebruik mijn post eens niet op zo'n manier, kutjong.
Lindytje.
Met mijn handen is niks mis.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hoezo , heb je ook zulke apeklauwen dan?
O maar met je reet dus wel?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
O maar met je reet dus wel?![]()
Breek je lul man
Huillie!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.
En serieus, gast, zoek een leven of zo.
NEE EEN MANNENHAND!1!1!1!111!!1!1quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
OMG IS DAT EEN VROUWENHAND !?!??!?!?!?!?!
quote:
why so handious?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebruik mijn post eens niet op zo'n manier, kutjong.
Lindytje.
Hand Ledgerquote:
Wanna know how I got these hands?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hand Ledger
Why Such Big Hands
HAHAHAHAHAHAHAndssssss!
Come on, I want you to do it, I want you to do it. Come on, hand me. *Hand me!*quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little hand!
Zat dat allemaal in een zak chips?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef Walter81 het volgende:
Zit ik laatst ook chips te eten. Vond al zo weinig smaak aan die chips zitten.
Dus ik goed kijken:
[ afbeelding ]
Inclusief map jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat dat allemaal in een zak chips?
Die reacties hierquote:
Dat is zo'n metalen Ikea kastje, en een Ikea wasmand ;-))))quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:50 schreef fyah het volgende:
Vorig jaar postte TS wel eens mee in USpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
Waarom heb jij een gat in je kin?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:44 schreef MamsX het volgende:
Mijn hand is echt 2x zo klein als de hand van TS
pff zoek de userfoto topics van begin 2008 maar effe af via dr posthistoryquote:
Vorig jaar postte TS wel eens mee in USIn een jaar kan veel veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat liev is bij vrouwen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:58 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een gat in je kin?![]()
Kilo'tje of 40..quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In een jaar kan veel veranderen.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:06 schreef fyah het volgende:
[..]
pff zoek de userfoto topics van begin 2008 maar effe af via dr posthistoryik sta niet garant voor de spoiler btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 22% gewijzigd door 9611Niels op 16-08-2009 18:54:07 ]Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Teezie het volgende:
HAHA GOEDE GRAP. TS POST IETS OVER CHIPS EN WIJ PRATEN OVER DE HANDEN:p (die btw kk groot zijn)
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef pindaplukker het volgende:
Godsamme, 1 keer graaien met die hand en heel die chipszak is al leeg
Doen ze dat nog tegenwoordig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef pindaplukker het volgende:
Is dat kenmerkend voor vrouwen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvinger![]()
[...]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef pindaplukker het volgende:
Testosteron bepaalt de lengte van de ringvinger heb ik ooit ergens gelezen.Deze handen zijn dus van een dikke vrouw of van een man met weinig testosteronquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat kenmerkend voor vrouwen?
Vorig jaar postte TS wel eens mee in USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wauw,voor degene die dit topic weer uit de mottenballen heeft getrokken...
Don't come closer, I might hurt you
Kutkloonquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Chuck.Norris het volgende:
1 post over slechte chips
8bladzijden over haar handen![]()
Post eens een nieuwe foto van je handen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wauw,voor degene die dit topic weer uit de mottenballen heeft getrokken...
Van de echte Chuck Norris hierquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef Chuck.Norris het volgende:
lol?
en van wie zou ik dan een kloon moeten zijn
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Post eens een nieuwe foto van je handen.
Bron: http://www.evmi.nl/nieuws(...)bolognese-chips.htmlquote:Recall Lay's Bolognese-chips
Voedselveiligheid & kwaliteit
MAARSSEN - Consumenten die onlangs Lay's Bolognese chips hebben gekocht doen er goed aan te kijken of de zakjes geen harde stukjes bevatten die er niet in horen. Lay's heeft een recall gedaan van de Bolognese chips.
Dat liet Lay's donderdag weten. Consumenten worden vrijdag in advertenties in kranten opgeroepen de chips terug te brengen en ze niet op te eten.
Het gaat specifiek om Bolognese-verpakkingen van 200 gram, 225 gram, 300 gram en die van 27,5 gram als onderdeel van de uitdeelverpakking '5 smaken' met vijf zakjes. De uiterste houdbaarheidsdatum van de betreffende zakken is 3 oktober 2009.
Het gaat volgens een woordvoerster om enkele duizenden zakken chips, meldt het ANP.
Omruilactie
In juni organiseerde Lay's nog een omruilactie van chips. Bij een grote actiecaravan die voor de lokale supermarkt staat geparkeerd, konden consumenten hun zojuist gekochte zak chips van een ander merk inruilen...
Nee hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
Is het te laat om nog te walgen om TS' handen?
quote:
1,50quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef Lindytje het volgende:
Ja.
En al antwoord met hun nederige excuses en een bon van 1,50
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
Maare TS heb je al geprobeerd ze op te knabbelen?
shit dat is magerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef Lindytje het volgende:
Ja.
Ik denk het wel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef fyah het volgende:
[..]
shit dat is mager
je had dit topic erbij moeten vermelden. of misschien gaat het wat te veel over die handen. tja
Haha, een pakje boter in een pleisterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:04 schreef Maikuuul het volgende:
1x hadden wij in een pakje boter in een pleister zitten
9 pagina,s gelul over der handen en dan krijgen we antwoord waar de OP over gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef Lindytje het volgende:
Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |