quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Dat is speculaas!
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvingerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
lullig als het wel vrouwen handen zijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvinger![]()
Maar het is wel een spekhand/arm
Of het is een man met heel weinig testosteron.
Daarom ook die drang naar Bolognese chips om half 1 's nachts!quote:
Hi-laa-risch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
Wel groot genoeg om goed te trekken lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
pfff...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Echt een vrouw.Alleen maar denken aan de eventueel gratis chips.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Altijd die maar/hoewel bij vrouwenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
uhu is de enige chips die lekker isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
Je tong begint te branden? Waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
uhu is de enige chips die lekker is
hoewel je tong na een tijdje wel begint te branden
Stop daar eens mee.Mannen horen het laatste woord te hebben!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natuurlijk is er altijd een maarhoe kun je anders ooit het laatste woord krijgen?!
Nee, het zijn wél handen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het kip nuggets waren
die chips is best wel pittigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je tong begint te branden? Waarvan dan wel?
quote:
Echt onzin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:44 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Wel jammer van je hand TS, dat verraad veel over je gehele uiterlijk.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef Myraela het volgende:
Eerst wel de zak leegeten, en daarna klagen.
Fout.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:41 schreef Pacmaniac het volgende:
Lol die handen , beetje overgewicht zo te zien TS?
*Checkt fobo*quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Biefstuk het volgende:
Helden, 7 van de 10 mensen die nu TS lopen te bashen hebben amper een foto of uberhaupt een fobo.
Post jullie handen dan
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:04 schreef Maikuuul het volgende:
Maar nieuwe chips zal je wel krijgen waarschijnlijk.
1x hadden wij in een pakje boter een pleister zitten
Kregen een doos vol boter en dingen van Blueband =]
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:34 schreef neo2000 het volgende:
Ik zou gewoon dipsaus bij m'n chipsklonten maken, en dan bij een verjaardag gewoon op tafel zetten. Succes gegarandeerd!
Nee, nog niet! Ga ik straks wel even doen nogquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Heb je nu al een klaagbrief geschreven?
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat het kruidklonten zijn.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
Mensen die tijd nemen om een klaagbrief te schrijven en de rotzooi in te pakken en terug op te sturen
Alsof dat zoveel werk isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
Mensen die tijd nemen om een klaagbrief te schrijven en de rotzooi in te pakken en terug op te sturen
Bedanktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
So hee, jij krijgt van mij de originaliteitsprijs...
Dat dus!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel werk is
Je kunt de hele dag hier rondslingeren of even 5-10 minuutjes een klachtenmail sturen met het vooruitzicht op chips
Na het bakken en voor het kruiden worden de slechte stukken er al uit gesorteerd (heb ik gezien bij de Lays fabriek in Veurne....in Broek op Langedijk heb ik nog geen rondleiding gehad maar daar zal het wel net zo wezen)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |