quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Dat is speculaas!
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvingerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
lullig als het wel vrouwen handen zijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok ,het zijn wel vrouwenhanden want de ringvinger is veel korter dan de wijsvinger![]()
Maar het is wel een spekhand/arm
Of het is een man met heel weinig testosteron.
Daarom ook die drang naar Bolognese chips om half 1 's nachts!quote:
Hi-laa-risch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
Wel groot genoeg om goed te trekken lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh ja.... dit is Fok! What was I thinking....
Mijn handen zijn idd af-schu-we-lijk
pfff...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Echt een vrouw.Alleen maar denken aan de eventueel gratis chips.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stuur t terug met die zooi erin. Misschien krijg je wel een hele doos chips als excuus
Altijd die maar/hoewel bij vrouwenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
uhu is de enige chips die lekker isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet eens van chips
hoewel die tomaten ketchupchips idd wel smaakt
Je tong begint te branden? Waarvan dan wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
uhu is de enige chips die lekker is
hoewel je tong na een tijdje wel begint te branden
Stop daar eens mee.Mannen horen het laatste woord te hebben!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natuurlijk is er altijd een maarhoe kun je anders ooit het laatste woord krijgen?!
Nee, het zijn wél handen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het kip nuggets waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |