jij volgt die shit echt nietquote:
dan stalk je me nog niet voldoendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
Eh jewel.
Ik wist alleen niet dat er zo'n topic reeks was.
Ben wel pro BJ in dit gevecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Brook het volgende:
Filmpjes van B.J. al gezien? Hij heeft een 'message' voor Florian! Je kan ze alleen zien op www.bjpenn.com
Ziet er ripped uit, Kenny gaat pakkie krijgen!
Female TUF version on the horizonquote:Just when you think you’re out they draw you back in.
It appears as though Mirko “Cro Cop” Filipovic may very well be making his return to the UFC after all.
Shockwaves were sent through the MMA community after it was reported that the feared Croatian knockout artist had plans of signing with the DREAM promotion in Japan following his recent stoppage of Mustapha al Turk at UFC 99. UFC president Dana White had reportedly done a verbal agreement for three fights with Cro Cop prior to his return to the UFC.
It has been reported on the Croatian website Index.hr that UFC owner Lorenzo Fertitta flew out to Croatia this morning on a private jet to have a two hour conversation with Filipovic on his own turf.
The article goes on to state that both Mirko and Lorenzo were all smiles following the meeting and it is reported that Cro Cop was made an offer that would be difficult to refuse.
DREAM has yet to announce a bout for Filipovic, and it now appears very likely that Mirko will pick up where he left off in the UFC.
quote:FightLife bases a group of eight professional female fighters in one house where they live, breathe and make their money off the sport of Mixed Martial Arts fighting. The series will focus on the girls' real lives ⤓ hardcore partying, the drama, catfights, relationships, owning and operating fight shop, intense physical training led by Ken Shamrock, and their professional MMA fights.
FightLife (wt), starring popular and outspoken fighter Tonya Evinger, combines some of the biggest names in MMA with the drama and extreme lifestyles these female fighters experience on a day-to-day basis. It's a complete picture of what goes on inside and outside the octagon.
The show also has co-stars Ken Shamrock, Ultimate Fighting Championship (UFC) World Champion and UFC Hall of Famer, as the fighters' coach and trainer; female coach Kelley Weatherford from Freestyle Gym in Reno; and female MMA promoter Mario Horta.
The series will follow the girls from their hardcore training to their wild partying and showcase each of the girls in a full MMA match throughout the series, organized by Horta.. The group of eight girls each have unique backgrounds, which will provide for compelling storylines throughout the series.
Fight Girls was only Muay Thai and hier zal de nadruk zo te horen veel meer komen te liggen op het drama om de trainingen en fights heenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:28 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zoiets is toch al geweest. Fight Girls op Oxygen.
Hehe.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef n00cL30n het volgende:
Vette OP!
En Houniet, je verbaast mij iedere keer weer.
Moet alleen even netjes geresized wordenquote:
Mooi dat je er weer bent!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Dacide het volgende:
TVP
Voor de mensen die me een paar weken gemist hebben (sinds ufc 99)
zaterdag 13 juni ben ik naar ufc99 geweest... zondag 14e was mijn vriendin jarig en maandag 15e kreeg ik sleutel van mijn/ons nieuwe huis en begon mijn vakantie 3 weken...
In die tijd geen pc/internet gehad en was veel en veel te druk bezig met alles. Nu zit ik weer op kantoor..
blegh eerste werkdag![]()
Dus zal wel weer meer komen posten...
Oh enne.. UFC99 live meemaken was echt werkelijk fantastisch.. wat een fokking goed event was dat.
Ik ben druk aan het klussen in mijn nieuwbouwhuis dus weinig tijd voor gaming maar het is idd een bruut spelquote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef Dacide het volgende:
wie van jullie spelen er allemaal UFC 2009 undisputed?
Heb hem nu een goeie week.. bevalt goed.. tof spel.
Hij ziet er wel uit alsof hij alweer flink aan het trainen isquote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Tito Ortiz has a lot on his mind these days
Ik sta nu de eerste ep binnen te halen, helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
The Ultimate 100 is trouwens té gek man!!!
Je zou helemaal opnieuw verliefd worden op de sport na het kijken van de eerste ep
quote:Liddell and Mask are the two newest inductees into the UFC Hall of Fame Thomas Gerbasi, UFC - One was perhaps the greatest light heavyweight of all-time, a feared striker who ruled the 205-pound weight class with an iron right hand and in doing so became mixed martial arts’ first crossover superstar. The other was his close friend, a visionary who helped create a brand that is now synonymous with the sport, but who did it not with a ruthless business sense, but with an infectious enthusiasm and an attitude that could light up a room.
On Friday, July 10th, the UFC Hall of Fame inducts its two newest members, former UFC light heavyweight champion Chuck “The Iceman” Liddell and TapouT co-founder Charles “Mask” Lewis.
Bevalt zeker goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef Dacide het volgende:
wie van jullie spelen er allemaal UFC 2009 undisputed?
Heb hem nu een goeie week.. bevalt goed.. tof spel.
Ik zie hem ook net staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
http://www.cagepotato.com(...)ting-female-reporter
HAHAHAH
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
HAHAHAH
MUAHAHHAquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
HAHAHAH
Prachtig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
Main Bouts:quote:Dong Hyun Kim vs. TJ Grant
Matt Grice vs. Shannon Gugerty
Tom Lawler vs. CB Dollaway
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar
Mac Danzig vs. Jim Miller
Jon Jones vs. Jake O’Brien
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.quote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Paulo Thiago vs. Jon Fitch
Michael Bisping vs. Dan Henderson
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre (UFC Welterweight Champion)
Frank Mir (Interim UFC Heavyweight Champion) vs. Brock Lesnar (UFC Heavyweight Champion)
Hahaha ik hoop juist dat Bisping wintquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
UFC 100![]()
Preliminary Bouts:
[..]
Main Bouts:
[..]
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.
Ik hoop dat Henderson die arrogante Bisping zwaar KO slaat. Heb niet snel een hekel aan vechters, maar bij Bisping heb ik dat dus wel. Vind hem sowieso een beetje overrated en hoop dat Dan dit gaat blootleggen. Thiago Alves pakt de upset van de avond, Alves via TKO. Mir denkt dat ie de beste van de wereld is nadat hij (een staph infected...) Nogueira TKO sloeg. Brock via brutal strikes to the head, round 1. Denk dat hij genoeg geleerd heeft van hun eerste gevecht en niet gesubmit gaat worden.
Ik heb in ieder geval veel zin in zondag!
Preliminary Bouts:quote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Akiyama komt duidelijk wat te vroeg voor Belcher die absoluut over het nodige talent (no pun intended) beschikt.. denk dat hij wel een aller aardigste gate keeper is. Akiyama met een 3th round submission
The most evenly matched fight on this card.. die gaat een absolute WAR worden, kan bijna niet anders. Beide heren beschikken over prima standup en ground game dus het kan alle kanten op. Tis dat ik wel een beetje fan ben van Jon Fitch anders ging ik keihard voor de upset hoor!! Fitch by JD.
Vreemd genoeg vind ik die een van de minste fights op de main card
Eerst was ik écht anti Bisping, zeker na zijn stomme gewauwel na de Hamill fight maar ik vind hem wel meevallen nu al kwam hij soms wel wat kinderachtig over op TUF. Denk dat Henderson deze 'gewoon' moet kunnen pakken en onze Britse vriend een lesje leren via (T)KO
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre
Ook Alves is wat aan me gegroeid, vond het eerst maar een buffed up sukkeltje maar ik vind dat hij een stuk rustiger qua doen is geworden tijdens/na de Hughes fight. Hij vormt absoluut een bedreiging voor GSP maar ik kan me niet voorstellen dat GSP deze gaat verliezen, of hij moet al met de domste game plan ever op de proppen komen. A 4 round WAR die beslist wordt door GnP van GSP
Frank Mir vs. Brock Lesnar
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe een grote hekel ik heb aan Frank Mir.. wat een tool die gast. Of hij is gewoon hartstikke dom of hij is zo arrogant dat hij niet ziet in wat voor kut situatie hij zich bevindt. Die dingen die hij allemaal roept tijdens de countdown.. really? Mir's legende als je daar uberhaupt van kunt spreken is na UFC 100 helemaal dood. Verliezen van Lesnar.. vervolgens verliezen van Kongo/Valezquez of Carwin en we zien hem nooit meer in een high profile match terug. Mark my words. You gonna get owned by a former WWE superstar Frankie boy
quote:Dong Hyun Kim vs. TJ Grant
TJ Grant by JD
Matt Grice vs. Shannon Gugerty
Gugerty > grice
Tom Lawler vs. CB Dollaway
CBD I guess
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar
Bonnar by domination nation
Mac Danzig vs. Jim Miller
Hmmz.. tricky.. Miller by JD
Jon Jones vs. Jake O’Brien
Beide heren kunnen deze pot winnen, ik neig naar Jake maar ik denk dat Jones de beter voorbereide fighter zal zijn die avond.. Jones by 2nd round KO
Sexyama ftw!!!quote:
Ik ga met jou mee kwa voorspellingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Fyodor het volgende:
Main Bouts:
[..]
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.
Ik hoop dat Henderson die arrogante Bisping zwaar KO slaat. Heb niet snel een hekel aan vechters, maar bij Bisping heb ik dat dus wel. Vind hem sowieso een beetje overrated en hoop dat Dan dit gaat blootleggen. Thiago Alves pakt de upset van de avond, Alves via TKO. Mir denkt dat ie de beste van de wereld is nadat hij (een staph infected...) Nogueira TKO sloeg. Brock via brutal strikes to the head, round 1. Denk dat hij genoeg geleerd heeft van hun eerste gevecht en niet gesubmit gaat worden.
Ik heb in ieder geval veel zin in zondag!
Thanks,quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik gok:
http://www.mmazone.nl/200(...)school-in-amsterdam/
Dit denk ik over Mir vs Lesnarquote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Akiyama komt duidelijk wat te vroeg voor Belcher die absoluut over het nodige talent (no pun intended) beschikt.. denk dat hij wel een aller aardigste gate keeper is. Akiyama met een 3th round submission
The most evenly matched fight on this card.. die gaat een absolute WAR worden, kan bijna niet anders. Beide heren beschikken over prima standup en ground game dus het kan alle kanten op. Tis dat ik wel een beetje fan ben van Jon Fitch anders ging ik keihard voor de upset hoor!! Fitch by JD.
Eerst was ik écht anti Bisping, zeker na zijn stomme gewauwel na de Hamill fight maar ik vind hem wel meevallen nu al kwam hij soms wel wat kinderachtig over op TUF. Denk dat Henderson deze 'gewoon' moet kunnen pakken en onze Britse vriend een lesje leren via (T)KO
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre
Ook Alves is wat aan me gegroeid, vond het eerst maar een buffed up sukkeltje maar ik vind dat hij een stuk rustiger qua doen is geworden tijdens/na de Hughes fight. Hij vormt absoluut een bedreiging voor GSP maar ik kan me niet voorstellen dat GSP deze gaat verliezen, of hij moet al met de domste game plan ever op de proppen komen. A 4 round WAR die beslist wordt door GnP van GSP
quote:Uiteraar zijn er twee uitwegen mogelijk.
Lesnar die gewoon te goed getraind heeft. (En ja, het is een trainingsbeest en heeft nu hulp gehad uit de Couture stal)
Of Mir, de technicus die door iedereen hier verguisd wordt.
Net als de eerste wedstrijd, denk ik dat Mir gaat winnen. Dat MIr geluk heeft gehad met zijn Interim title, misschien, maar zelfs een Nog in goede doen had, wat mij betreft, ook op punten gaan verliezen. Gameplan zat te goed in elkaar voor Mir.
Ik denk dat Mir 60% kans op submission heeft, 30% kans op points en 10% op knockout.
Ga niet gelijk uit jullie dak mensen, maar dit is alleen hoe ik 100% voor Mir in zou delen.
10% knockout baseer ik op het feit dat Couture ook een paar keer een punch had die Lesnar goed rockte.
Als ik 100% in zou moeten delen tussen Mir en Lesnar, zou het 65% Mir en 35% Lesnar.
Met links ook nog eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
sloeg hij nou trouwens zijn deur eruit in de countdown?
Denk dat het in scene gezet was en die deur al los stondquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
sloeg hij nou trouwens zijn deur eruit in de countdown?
quote:Sluggers Patrick Barry (4-1 MMA, 1-1 UFC) and Antoni Hardonk (8-5 MMA, 4-3 UFC) will look to rebound from disappointing losses when the pair meets in a heavyweight contest at UFC 104.
Jarenlang pro-wrestling dan kun je wel een kort filmpje in scene zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat het in scene gezet was en die deur al los stond![]()
Maakt het filmpje natuurlijk extra leuk. Maar maakt mij verder niet uit, ik heb er sowieso zin in![]()
(voor de zoveelste keer hehe)
quote:I'm a proven athlete, i'm the best of the best at amateur wrestling. He's a glorified karate-kid that won a few fights and here he is. With a golden horseshoe up his ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de gevechten heb ik nog niet gezien, maar de main card heeft in ieder geval niet teleur gesteld!
En gelukkig was het 'Fedor Fedor Fedor' te horen tijdens de main event!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Fyodor het volgende:
Zo, heb vannacht voor het eerst live gekeken! Ben nu net weer wakker, was een beetje een brak nachtje![]()
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk een internetstream (MMA-TV bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:24 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Fokski het volgende:Akyama, maar het zij je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb idd via een internetstream gekeken (mma-tv, beetje gedoneerd) wat een acceptabele kwaliteit had. Alleen de tijd is zo belabberd... 04:00 uur 's ochtends
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt eens tijd voor een UFC event in NL
Bla Bla Bla :P
[ Bericht 82% gewijzigd door Tazmaniac op 12-07-2009 19:02:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
DammmmmmnnnnIs niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenminste, thats what i'm guessingAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja maar dan laten ze prelims op het einde zien. Niet nog een live gevecht na de main event.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef mediaconsument het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
[ Bericht 4% gewijzigd door Fokski op 13-07-2009 01:44:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:26 schreef Rica het volgende:Hé, een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik mijdt het internet zowat als ik het echt "schoon" wil zien maar soms kijk ik alleen als ik de uitslag ken omdat ik niet 15 of 25 minuten lang naar een gevecht die naar een decision gaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef Dacide het volgende:
Ik vond het een top event!
Normaal houden we de spoilertags er een aantal dagen in... Maar volgens mij hebben de echte fans het event live gekeken of gisteren gedownload...
Is er iemand die het nog niet gezien heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
Machtig event
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.quote:
Ik ben benieuwd... Nooit zo erg als Stefan Struve door Denis Stojnic op UFC 99quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Het viel mij inderdaad ook al opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
Machtig event
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is op de mma-tracker te vinden met 1 seed op het moment.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:49 schreef Blackviper het volgende:
Vond de prelims niet zo goed...
Heeft iemand nog ergens het event Bushido Europe-Rotterdam Rumble liggen? oa event waar Mark Coleman aan mee deed.. ben wel nieuwsgierig hoe zo een NL event er aan toe gaat..
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:36 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEREen deel van het publiek jouwt hem uit en daar reageert hij op en een deel die vind het gewoon geweldig. Het is een beetje vanuit het pro-worstelen mee genomen natuurlijk maar het is gewoon weer wat anders. Feit blijft dat Brock zich ontwikkeld en op het moment gewoon erg moeilijk af te stoppen is. Als hij Carwin verslaat, iemand die net zo groot is en ook een worstelachtergrond heeft dan weet ik niet wie hem kan afstoppen.
Brock beseft ook dat het publiek belangrijk is.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef Fokski het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Blackviper op 13-07-2009 20:45:26 ]Bla Bla Bla :P
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Upcoming Events
04/07/2009 M-1 Challenge 6 Korea
11/07/2009 UFC 100
13/07/2009 K-1 WORLD MAX 2009 FINAL 8
15/07/2009 Shooto
20/07/2009 Dream.10
01/08/2009 Affliction III: Trilogy
02/08/2009 Sengoku 9
08/08/2009 UFC 101
MMA News:
www.sherdog.com
www.mmajunkie.com
www.mmamania.com
www.cagepotato.com
www.mmaweekly.com
www.fiveouncesofpain.com
Previous Topics:
Pride Fight
PRIDE fight II
Pride Fight III[(of maar gewoon MMA?)
Pride Fight # Four! [ of houden we t nog steeds bij MMA? ]
MMA topic #5 GSP vs Hughes
[Centraal] MMA topic #6 Couture Returns
[Centraal] MMA topic #7 UFC's PRIDE
[Centraal] MMA topic #8 The Biggest Fights of the Summer
[Centraal] MMA topic #9 Its all about respect
[Centraal] MMA topic #10 The Undisputed Champion
[Centraal] MMA topic #11 The Ultimate Knockout
[Centraal] MMA topic #12 Without Fedor & Couture
[Centraal] MMA topic #13 Breaking Point
[Centraal] MMA topic #14 Pride of a Champion
[Centraal] MMA topic #15 Dream
[Centraal] MMA topic #16 Mainstream MMA
[Centraal] MMA topic #17 With a new lightweight champion?
[Centraal] MMA topic #18 Banned
[Centraal] MMA topic #19 It's Time!!
[Centraal] MMA topic #20 Seek and Destroy
[Centraal] MMA topic #21 Couture Returns (Again)
[Centraal] MMA topic #22 Kimbo Got Smoked
[Centraal] MMA topic #23 Couture vs. Lesnar
[Centraal] MMA topic #24 Dynamite!!
[Centraal] MMA topic #25 Dutch Pride
[Centraal] MMA topic #26 St. Pierre vs. Penn 2
[Centraal] MMA topic #27 Knockout
[Centraal] MMA topic #28 Showtime
[Centraal] MMA topic #29 The Road to Germany
Maakt niet uit hoor! Hier zitten niet van die zeikers die er een groot punt van maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef makoez het volgende:Die vorige post was niet de bedoeling, en ik kan hem ook niet verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de prelims vond ik wel OK, alleen veel finishes viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Couture heeft maar weinig klappen gehad gedurende zijn carriere en als hij klappen kreeg was het eentje die er doorheen ging waarna hij KO ging. Nog heeft vele malen een pak slaag gekregen maar ging niet neer. Dat begint nu te tellen. Hij is niet meer zo snel, kan niet meer zoveel hebben. Ik denk dat hij Couture kan verslaan omdat Couture geen echte KO-kracht heeft en technisch kan Nogueria goed mee met zijn boksen wanneer hij in goede doen is. Op de grond denk ik dat Couture gewoon te pakken is met een submissie.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd hoe Nog in zijn volgende fight voor de dag gaat komen.. ik bedoel Randy versla je niet zomaar ook al is hij op leeftijd.. je zou het trouwens niet zeggen maar Nogueira is gewoon 13! jaar jonger dan The Natural
Wat denken jullie, future title contender?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:12 schreef Dacide het volgende:
Crocop signs 3 fight deal with UFC --> Het is nu geen rumour meer.. tis officieel.
Nevernooitnietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat denken jullie, future title contender?
I don't think so..
Als hij naar 205 gaat wellicht of als Couture op miraculeuze wijze de titel weer weet te krijgen (Brock die de UFC verlaat of zo en hij de eerste kans krijgt). Tegen Cain, Carwin, Congo, Mir, Brock zie ik hem niet winnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat denken jullie, future title contender?
I don't think so..
CC zou opgegeten worden door Brock. Brock is niet met een enkele stoot of kick neer te krijgen. Hij kreeg me een knie van Mir en wist zich snel te herstellen en CC is te licht om Brock van zich af te houden en Brock te snel. CC gaat KO en Overeem ligt direct op zijn kont en binnen no time tapt hij af door stoten of gooit zijn corner de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:20 schreef Dacide het volgende:
tja... im still riding the Crocop bandwagon...
dus ja.. ik zeg ja :p
Nee laat ik het zo zeggen.. ik denk serieus dat CC iemand als Lesnar kan hebben. Het zijn alleen de jongens die eerder aan de beurt komen (velasquez/carwin) die voor grotere problemen gaan zorgen.
Als er 2 dingen zijn waar een CC in shape te goed in is.. dat is het wel:
-striking
-Tegenstander ontwijken
Ik denk ook dat de enige dreiging voor Lesnar een goeie striker is met top takedown defence.
Goeie BJJ mannetjes zijn leuk.. maar daar trapt lesnar niet meer in (zie mir)... alhoewel Mir altijd al slecht vocht vanuit half guard....
een goeie worstelaar wordt outclassed in zijn eigen spelletje tegen Lesnar
Maar een echte goeie striker... dat gaat nog een probleem worden voor Lesnar...
Trouwens.. als er 1 partij is die ik op dit moment zou willen zien.. dan is het wel Overeem-Lesnar...
Dikke KO winst voor Overeem...
Lol.. hoe erg kan je een vechter onderschattenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:36 schreef Paxlie het volgende:
Overeem ligt binnen 0,2 seconden op zijn rug en daar komt hij niet meer vandaan.
Ik ben ook niet zo heel overtuigd van het feit dat dat een walkover voor Lesnar zou zijn. Maar ik geef Overeem in de stand-up zeker een kans.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:20 schreef Dacide het volgende:
[..]
Lol.. hoe erg kan je een vechter onderschatten
Ik denk echt serieus dat Overeem een KO of Submission winst pakt tegen een Lesnar.
Never ever gonna happen. Zowel Henderson als Machida hebben ook totaal niet de bouw om ooit een stuk zwaarder tegen Lesnar aan te treden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:
Wat zou Dan Henderson te zeggen hebben tegen Brock?
Een karateka met de kwaliteiten van Machida, maar iets zwaarder uiteraard, zou Brock ook met gemak kunnen verslaan denk ik.
Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:
Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
Ok, wist niet dat er 2 gewichtsklasses tussen zaten. Ben dan ook nog niet erg lang into UFC enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.
Anderson vs GSP is realistischer! GSP heeft binnenkort de welterweight divisie geschoond, er is serieus niemand meer over die een bedreiging voor GSP in zijn gewichtsklasse vormt. En een rematch met BJ Penn zit ik ook niet op te wachten.
Ja, GSP wil een gewichtsklasse naar boven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
Kan Anderson (neem aan dat je Anderson Silva bedoeld?) dan wel tegen GSP vechten? Ze verschillen volgens de statistieken van wikipedia (Anderson en GSP ) wel een klasse met elkaar.
Hij heeft gezegd dat als ze willen dat hij omhoog gaat dat hij tijd nodig heeft om groter te worden. Niets meer en niets minder. Hij heeft niet gezegd dat hij omhoog wilt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, GSP wil een gewichtsklasse naar boven.
Althans dat haalde ik uit zijn overwinningsspeech.
Dan interpreteerde ik het fout.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat als ze willen dat hij omhoog gaat dat hij tijd nodig heeft om groter te worden. Niets meer en niets minder. Hij heeft niet gezegd dat hij omhoog wilt.
QFT. Dit begreep ik er ook van. Ah joh groot worden is toch niet zo een probleem?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat als ze willen dat hij omhoog gaat dat hij tijd nodig heeft om groter te worden. Niets meer en niets minder. Hij heeft niet gezegd dat hij omhoog wilt.
Klopt, maar ik verwacht dat hij op een keer wel omhoog zal gaan. Misschien krijgt Fitch nog een rematch, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit gevecht weer hetzelfde zal verlopen als hun eerste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Een GSP ziet er niet uit alsof hij zou gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:
[..]
QFT. Dit begreep ik er ook van. Ah joh groot worden is toch niet zo een probleem?Paar spuitjes meer eten
Hoop dat dat toch niet zo veelvuldig voorkomt (doping) als bij wielrennen..
Tja die is gepaktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een GSP ziet er niet uit alsof hij zou gebruiken.
Een Sherk daarentegen
Aan elkaar gewaagd? Fitch kreeg een pak slaag van je welste. Het is dat hij wat kan hebben maar het was niet evenwichtig. Wellicht dat hij sinds die partij wat beter is geworden maar ik denk dat Swick nog het meest te bieden heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ok, wist niet dat er 2 gewichtsklasses tussen zaten. Ben dan ook nog niet erg lang into UFC enzo.
Ik heb overigens het gevecht van GSP tegen Jon Fitch gezien en moet zeggen dat zij erg aan elkaar gewaagd zijn! Het laatste gevecht van Fitch vond ik dan ook erg leuk om te zien.
GSP is ideaal voor 170. 185 is nou niet een gewichtsklasse waar hij nu direct ideaal voor zou zijn. Hij zou een beetje aan de onderkant zijn van de gemiddelde lengte van de vechters terecht komen en er zijn een paar monsters tussen die in de zwaargewichtsklasse niet zouden misstaan. Ik ben benieuwd hoe GSP eruit zou zien als hij van 200lbs naar 185lbs zou moeten gaan ipv 185 naar 170. Hij is toch al behoorlijk groot voor zijn frame. Kan hij net zo goed zijn worstelvoordeel doorzetten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:
[..]
QFT. Dit begreep ik er ook van. Ah joh groot worden is toch niet zo een probleem?Paar spuitjes meer eten
Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Tja die is gepaktMaar dat is toch de truc .. Niet gepakt worden.. Schijnt als je goede begeleiding hebt daarin dat je moeilijk te pakken bent..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.
Dat mag volgens mij niet in de VS. De meeste MW-vechters zouden nog best op 205 of meer kunnen inwegen maar zelfs dan heb je in sommige plekken problemen. Jammer maar gelukkig kan je in Japan het voor elkaar krijgen om Brock Lesnar tegen twee lichtgewichten te zien. Welke twee lichtgewichten zouden de meeste kans maken?quote:
Gelijk heeft hij! Nu er ineens wel gecashed kan worden is EA er als de kippen bij. Hij beschermt gewoon zijn eigen investering.. EA heeft zijn kans gehad. Ben het niet vaak eens met hem maar in deze wel.quote:The reason for this animosity? White wanted to create UFC games with EA in the past, before the UFC's current success. By his accounts, EA shunned both his company and the sport itself.
---
"EA Sports told us, 'You're not a real sport, we wouldn't touch this thing. We want nothing to do with this.'"
Ik heb ergens de uitleg gelezen voor dei statements. Blijkbaar heeft de UFC geprobeerd om met EA in zee te gaan. EA vond echter dat MMA geen sport was en ze vonden het ziekelijk dat de UFC te zien was. Vervolgens gaan ze naar THQ, scoren een verkoophit en dan heeft EA in ene wel zin om een game te makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk artikel op arstechnica gevonden vanochtend;
Ultimate threat: appear in EA's game, lose your UFC contract
As head of the Ultimate Fighting Championship, Dana White controls most Mixed Martial Arts in the United States. Now that EA wants to cash in on the sport's popularity, White has made a clear and public threat: sign with EA and you're done in the UFC.@ Dana White. Ernstig om zoiets te zeggen
Nog meer leesvoer;
http://www.bloodyelbow.co(...)-mma-banned-from-ufc
http://www.sportingnews.c(...)ea_mma,_face_ufc_ban
http://www.sportingnews.c(...)_mmas_cover_athlete?
Juist zoals er al stond in de quote die ik net neergezet had.. Jammer voor EA hadden ze maar eerder moeten zijn. BTW Randy Couture heeft wel getekend .. Maar dat schijnt iets te maken te hebben met een rechtszaak die hij had tegen de UFC.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb ergens de uitleg gelezen voor dei statements. Blijkbaar heeft de UFC geprobeerd om met EA in zee te gaan. EA vond echter dat MMA geen sport was en ze vonden het ziekelijk dat de UFC te zien was. Vervolgens gaan ze naar THQ, scoren een verkoophit en dan heeft EA in ene wel zin om een game te maken
HaHa Mooi stukje proza..quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Paxlie het volgende:
Dit is overigens pas echt leuk leesvoer:
http://heymanhustle.crave(...)ltimate-heel-for-ufc
Ik las het inderdaad laterquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij! Nu er ineens wel gecashed kan worden is EA er als de kippen bij. Hij beschermt gewoon zijn eigen investering.. EA heeft zijn kans gehad. Ben het niet vaak eens met hem maar in deze wel.
hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=60519320
quote:In addition to his many talents, Bruce has a "signature move" many call the "Buffer 180". It will also go down in history at UFC 100 Bruce attempted and completed the one and only "Buffer 360". Although extremely technical, Bruce has stated he will never perform this move again.
Is normaal gesproken niet echt mijn muziek, maar dat nummer is wel vet om mee op te komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
Opkomst met Kayne West.
Jammer van de uitslag.
DIt had ik daags voor UFC 100 hierover gepost:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.
Dopingcontrole zonder out of competition testen is een farce.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:41 schreef Unstoppable het volgende:
Nog even heel iets anders. Steroids en doping
Wat ik kwa testen kon vinden is dat alleen de main(-co) event + wat random mensen getest worden door NSAC tijdens het event. Dan wil ik bij deze even duidelijk maken aan alle UFC fighters dat het idioten zouden zijn als ze niet gebruiken. Alleen de allergrootste idioten zonder enige begeleiding worden gepakt. 100% effect van doping word bereikt tijdens de training naar een piek toe. Sneller herstellen, meer spiermassa aanmaken etc. Juiste begeleiding dan is het uit je systeem als je 2 weken voor het testen stopt. Bloeddoping voor cardio. Je neemt enkele maanden vooraf een hoeveelheid bloed af, bewerken zodat je enkel de rode bloedcellen overhoud (die zorgen voor het opnemen van zuurstof). Lichaam herstelt inmiddels de normale hoeveelheid bloed en bloedcellen. Even aan het infuus enkele dagen voor fight (of op fightday zelf) en je hebt een enorm verhoogde opname van zuurstof = cardio.
De mensen die nu worden gepakt en bestraft zou je kunnen vergelijken met een voetbalelftal dat word bestraft omdat ze 33 spelers opstellen...
Ik vind het normaal ook bagger muziek.. Maar dit nummer is wel goed Amazing van Kanye West.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Is normaal gesproken niet echt mijn muziek, maar dat nummer is wel vet om mee op te komen.
Ik zocht 't ff op youtube naar dat nummer, in de comments gaat het vrijwel alleen over Brock vs Mir
Blijven hopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Het gaat er dus eigenlijk om wie de beste doping gebruikt? natuurlijk doet het wel af voor het gevecht... De persoon met superieure doping zal ws winnen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Blijven hopen.![]()
Gelukkig kan het mij niets schelen en zal het voor mij niets afdoen aan een gevecht.
Ik denk dat je jezelf in de voet schiet als athleet in deze competities als je niet bereid bent om niet te snoepen van de 'magische' snoeppot die er tegenwoordig is.
`quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Het gaat er dus eigenlijk om wie de beste doping gebruikt? natuurlijk doet het wel af voor het gevecht... De persoon met superieure doping zal ws winnen..
Ik denk dat het lastig is het er 100% uit te krijgen maar anders ben ik daar echt wel een voorstander van. Mensen die doping gebruiken...
Er is een verschil tussen het hebben van goede sponsors en dus trainingsmogelijkheden en het opvoeren van lichamelijke functies of wat dan ook middels chemische troep. Daarmee komt het neer op het feit niet wie het beste kan trainen en daar het doorzettingsvermogen voor heeft (en dus een echte sportman) maar op wie de beste chemische samenstelling kan bereiken..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef TheVotary het volgende:
[..]
`
Ja, tegenstanders gooien altijd 'eerlijkheid' als iets in de strijd alsof daar zonder doping per definitie sprake van zou zijn. Maar eerlijkheid is een illusie. Er zal altijd ongelijkheid bestaan. Een dikke sponsor, een goed team die je anders niet zou kunnen betalen, genetische aanleg waar eerlijkheid totaal niet om de hoek komt kijken, een matchmaker die in het begin precies de juiste tegenstander voor je uitzoekt en ga zo maar door.
Als je trouwens zo fanatiek tegen bent, dan moet je toch de conclusie trekken dat het neigt naar hypocrisie als je toch blijft kijken naar zulke evenementen waarbij mensen hun lichaam echt naar hun maximale bereik trekken. Maar stiekem vind iedereen het toch weer geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten. Maar wel na afloop roepen dat doping voor 'losers' is. Ben ik even blij dat ik geen last heb van zo'n dubbele identiteit.![]()
Zou een Brock Lesnar toen hij bezig wat met show-worstelen, zichzelf dan niet volgepompt hebben met doping? Kun je dit daarna overigens jarenlang bijhouden door goed trainen, of moet je telkens weer nieuwe doping toevoegen? Ik kan namelijk maar moeilijk geloven dat hij puur natuur is. Dat lichaam van hem is te gespierd, vooral als je zijn nek bekijkt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het hebben van goede sponsors en dus trainingsmogelijkheden en het opvoeren van lichamelijke functies of wat dan ook middels chemische troep. Daarmee komt het neer op het feit niet wie het beste kan trainen en daar het doorzettingsvermogen voor heeft (en dus een echte sportman) maar op wie de beste chemische samenstelling kan bereiken..
Eerlijk gezegd was ik niet op de hoogte van het doping gebruik, weet dat er een aantal gewoon eruit gegooid zijn voor steroids ed.. En dat vind ik terecht. Als dadelijk blijkt dat deze sport ook zo vergeven is van de doping en het er dus om draait wie de beste middelen naar binnen werkt ipv wie de beste sportman / vrouw is haak ik ook af.. Net als bij wielrennen. En ik vind het geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten ZONDER doping ja. Met vind ik het gewoon niet titel waardig of wat dan ook. En heb nergens gezegd dat je dan een loser bent klaarblijkelijk ben je helemaal het mannetje als je t doet. Geef mij dan maar goede prestaties op lager niveau zonder doping
. Maar vooralsnog is er geen rede om aan te nemen dat het grootschalig gebruikt wordt dus hoef ik geen last te hebben van een dubbele identiteit die jij dan aandraagt
Kijk voor de grap eens naar filmpjes toen hij nog geen NCAA champ was. Toen was hij al gigantisch en daar deden ze wel belachelijk veel testen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zou een Brock Lesnar toen hij bezig wat met show-worstelen, zichzelf dan niet volgepompt hebben met doping? Kun je dit daarna overigens jarenlang bijhouden door goed trainen, of moet je telkens weer nieuwe doping toevoegen? Ik kan namelijk maar moeilijk geloven dat hij puur natuur is. Dat lichaam van hem is te gespierd, vooral als je zijn nek bekijkt bijvoorbeeld.
Dan krijg ik toch telkens weer het Obelix idee, dat hij in zijn jeugd in de pot met toverdrank is gevallen hehe.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:58 schreef Blackviper het volgende:
Plus dat lesnar gewoon zijn bouw ook wel mee heeft denk is.. die gast is al gigantisch van zichzelf!
1.91 m 120 kg.. Wil zijn vet percentage wel eens weten
HaHa en wie is Asterix?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch telkens weer het Obelix idee, dat hij in zijn jeugd in de pot met toverdrank is gevallen hehe.
Misschien is een mooie vergelijking Semmy Schilt. DIe is ook zo groot en stevig gebouwd, echter hij heeft heel wat minder opvallende spieren.
Machida, die drinkt met regelmaat zijn eigen pis. Is daardoor erg wendbaar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef Blackviper het volgende:
[..]
HaHa en wie is Asterix?Die los gaat met beetje toverdrank ieder pot
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Idd in die oude filmpjes van lesnar zie je al zijn zieke bouw. Neemt niet weg dat ws het gros van de UFC fighters weleens doping (heeft) gebruikt.
En terecht btw ik kan er ook niet mee zitten.
dat was voor hij volwassen werd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij was als kleine knul niet zo groot maar had schijnbaar een stevige eetlust.
Manhoef ook gewoon weer 2 keer in een maand tijd hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Dacide het volgende:
DE MMA/K1 KALENDER
20-7 Dream 10 Aoki-Manhoef
1-8 Affliction 3 Fedor, Barnett, mousasi, Yvel
2-8 K1 WGP Seoul- Asia Gp
8-8 UFC 101 Penn, Anderson Silva, Griffin
11-8 K1 Tokyo Aerts, Verhoeven, Maeda, Ghita
15-8 Strikeforce Overeem, Coenen, Carano
15-8 It's Showtime Istanbul Direcki, buakaw, Kaas, Petrosyan
15 en 16-8 M1 Challenge in NL !
29-8 UFC 102 Couture, Nogueira, Jardine
29-8 It's Showtime Budapest Manhoef, Drago, Karacs, Shakuta
30-8 The Return of the Iron lady in Paramarib
De NCAA gaat niet over de middelbare school. Er wordt verder wel degelijk getest op de middelbare school al gebeurd dat niet overal even veel. In een aantal staten is het verplicht en veel scholen doen er vrijwillig aan mee. Ik heb gelezen dat Brock sinds de 10th grade (15-16 jaar) wordt gecontroleerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Dacide het volgende:
En dat verhaal over het vele testen bij de NCAA... geloof het maar niet al te veel...jeugd wordt namelijk niet getest. Er zijn zat zaken bekend van trainers die hun pupillen anabolen gaven (tabletvorm of wat dan ook) zonder dat de pupillen het zelf wisten... En dan hebben we het over mannetjes van tussen de 12 en de 18.
Mir is uit Vegas en de fans trekken het niet dat iemand uit pro-wrestling zo snel de titel heeft. Dat Brock de heel is (in pro-wrestling termen) is alleen maar goed voor de portemonneequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:17 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Net UFC100 zitten kijken, prachtige overwinningen van GSP en Lesnar. Waarom is het publiek zo negatief over Lesnar? Hij is een echte personality die ze zouden moeten omarmen. Ik stoorde me behoorlijk, alleen was zijn reactie denk ik niet zo slim.
In zijn wwe tijd was hij toch wel een stuk groter en ik geloof niet alleen van de broodjes pindakaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lesnar is overal waar hij geweest is gecontroleerd. NCAA/ WWE/NFL en UFC. En nog NOOIT teste hij positief. Hij is gewoon zo groot.
Leuk training filmpje van Lesnar voor de WWE:
Dat verklaard wel ietsquote:
Ja, hij heeft erg snel zijn titelshot gekregen, maar neemt niet weg dat hij de terechte kampioen is in deze klasse. Hij is met overmacht de beste.quote:en de fans trekken het niet dat iemand uit pro-wrestling zo snel de titel heeft
Tja, ik weet niet of Bud-light blij is met zijn opmerkingen. Weet jij dat waar die beef vandaan kwam?quote:Dat Brock de heel is (in pro-wrestling termen) is alleen maar goed voor de portemonnee
Nee, van hard trainenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:51 schreef Semargofni het volgende:
[..]
In zijn wwe tijd was hij toch wel een stuk groter en ik geloof niet alleen van de broodjes pindakaas.
En Ortiz gaat dus misschien terug naar UFCquote:The Nevada State Athletic Commission is reporting that all 13 of the fighters required to submit a drug test following their UFC 100 fights this past weekend have all come up clean.
Among those asked to pee in a cup were headliners Brock Lesnar and Frank Mir, co-headliners Georges St-Pierre and Thiago Alves, as well as Jon Fitch, Dan Henderson, Yoshihiro Akiyama, Mark Coleman, Tom Lawlor, Jon Jones, Dong Hyun Kim, Dan Miller and Shannon Gugerty.
Ortiz had toch verklaard nooit meer voor de UFC te vechten, vanwege zijn beef met Dana White.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, van hard trainen
[..]
En Ortiz gaat dus misschien terug naar UFCGeld nodig zeker
Inmiddels op terug gekomen zo blijkt, beide heren hebben via Twitter (:r) laten weten dat ze het strijdbijl begraven hebben. Ik hoop dat Ortiz de UFC screwed en het alleen heeft gedaan om een extra miljoen los te krijgen bij Strikeforcequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:01 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Ortiz had toch verklaard nooit meer voor de UFC te vechten, vanwege zijn beef met Dana White.
Dana had dat ook gezegd. Ortiz zal nooit meer voor UFC vechten ooit. Maar nu weer toch welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:01 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Ortiz had toch verklaard nooit meer voor de UFC te vechten, vanwege zijn beef met Dana White.
Dana krijgt ws ook weer Dollar tekens in zijn ogenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dana had dat ook gezegd. Ortiz zal nooit meer voor UFC vechten ooit. Maar nu weer toch wel
Dat geloof ik inderdaad. Maar het belangrijkste is dat ik niet als enig argument wil hebben dat hij groot is. Hij is gewoon nooit gesnapt en om dat ook als jonge knul gedaan te krijgen en zo lang vol te houden met alle controles zou erg knap zijn indien hij wel gebruikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:41 schreef Dacide het volgende:
en jij gelooft ook dat Lesnar nooit roids gebruikt heeft?
Een hoop zijn allemaal broekjes die op Fedor geilen en Lesnar maar een WWE-sul vinden en menen dat hij enkel succes heeft omdat hij zo groot is. Nadat Mir opstond en ineens oog in oog stond met Lesnar en toen Lesnar hem aansprak begon het echte boeien echter, alsof Lesnar daar veel aan kon doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:17 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Net UFC100 zitten kijken, prachtige overwinningen van GSP en Lesnar. Waarom is het publiek zo negatief over Lesnar? Hij is een echte personality die ze zouden moeten omarmen. Ik stoorde me behoorlijk, alleen was zijn reactie denk ik niet zo slim.
quote:
quote:Franklin vs. Henderson II to headline UFC 103
http://www.inquisitr.com/(...)opoldo-dead-aged-41/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef Dacide het volgende:
cro cop vs dos santos.... is zo goed als rond trouwens.
breaking news (maar heb nog geen goeie bron):
KIMO Leopoldo is gestorven aan een hart aanval.
not my cup of tea.. maar t blijft een van de grote UFC <5 pioniers.
Simpel. Goed cyclen en HGH ( niet te detecteren ). Beetje naieve reactie dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:26 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad. Maar het belangrijkste is dat ik niet als enig argument wil hebben dat hij groot is. Hij is gewoon nooit gesnapt en om dat ook als jonge knul gedaan te krijgen en zo lang vol te houden met alle controles zou erg knap zijn indien hij wel gebruikt.
Punt is dat dan een Mir of GSP dat net zo goed kunnen doen. De enige reden waarom Lesnar wordt beschuldigd is dat hij zo groot is en dat als enige argument aanvoeren is ook behoorlijk naief.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef Brook het volgende:
[..]
Simpel. Goed cyclen en HGH ( niet te detecteren ). Beetje naieve reactie dit.
Je hoort mij ook nergens zoiets zeggen dan. Ik ben er van overtuigd dat meer dan 50% van de topsporters in wat voor tak van sport dan ook gebruikt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Punt is dat dan een Mir of GSP dat net zo goed kunnen doen. De enige reden waarom Lesnar wordt beschuldigd is dat hij zo groot is en dat als enige argument aanvoeren is ook behoorlijk naief.
quote:Overeem not able to fight Werdum for the title
Ja nog steeds vanwege complicatie's met zijn hand, die hij opliep toen hij 5 uitsmijters in elkaar sloeg samen met zijn broer(tje) Valentijn.quote:
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja nog steeds vanwege complicatie's met zijn hand, die hij opliep toen hij 5 uitsmijters in elkaar sloeg samen met zijn broer(tje) Valentijn.
quote:Bobby Lashley will fight for fifth time on October 3rd in Denver, CO.
The mother f*cker is alive!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Fokski het volgende:
Kimo schijnt trouwens gewoon in leven te zijn.
http://sports.yahoo.com/mma/news;_ylt=As_n8CQqOTG6t6VYz_OhCTE9Eo14?slug=ki-kimo072109&prov=yhoo&type=lgns
Hey, Dream 10 op de mma-tracker?![]()
Monson > Rogers any damn day hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Fokski het volgende:
Waardeloos maar Belfort of Monson zijn geen goede graadmeters, dan zie ik nog liever Brett Rogers.
Dat zou kunnen maar ik denk dat Fedor Monson makkelijker pakt dan Rogers. Rogers is groter en ik denk dat je Fedor alleen kan pakken via stoten en niet zo zeer op de grond. Verder zie Monson Fedor niet op de grond krijgen om zijn sterke punten te tonen en dan krijg je een standup gevecht waar Monson gewoon tekort komt. Tegen Rogers moet Fedor uitkijken voor mokerslagen en de grotere reach.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk event waar de ervaren gokker heel wat centjes had kunnen winnen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zou wat zijn zeg, dalijk gaat het door en wint Lasleyquote:According to multiple reports, the Barnett vs. Fedor main event of the Affliction: Trilogy event, which is scheduled to take place on August 1, is in jeopardy. The report states that Josh Barnett tested positive for an unnamed substance in a pre-fight test. As a result of this, the California State Athletic Commission will not license Barnett for his scheduled bout against Fedor Emelianenko. Barnett has not been notified of any problems as of Tuesday night. He also noted the test was taken three weeks ago.
Just 11 days before the event is scheduled to take place, Vitor Belfort, who is currently slated to face Jorge Santiago in a middleweight bout, has agreed to take on Fedor Emelianenko, though that is not official. One source is cited as saying Emelianenko would have the choice of fighting either Belfort or 4-0 former WWE Superstar Bobby Lashley. However, Lashley has denied any knowledge of replacing Barnett, stating the following:
"I don't know if I would want it right now. Since the last fight, I haven't really been into training again. That fight is next week. That would be something I would really have to take a look at. To just jump in there probably wouldn't be the smartest thing for me right now. A lot of people would say that might be a money fight. They figure, 'If we give him enough money, will he do it?' That's what people tend to look at. I don't want to get into fighting for the money so much right now."
Fedor is being highly anticipated as the next opponent for Brock Lesnar.
Attencio heeft inmiddels alweer laten weten dat Belfort geen optie is aangezien hij al een fight op de card heeft. Ook Bobby Lashley aantrekken om het tegen Fyodor op te nemen was geen echte optie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef roepdeman het volgende:
Belfort...en het ging net zo goed op MW...
Ach ja, hij heeft ooit eerder als HW en LHW gevochten, dus een kans heeft hij sowieso. Ik ben nog geen fan van Rogers, maar hij en Werdum zijn op dit moment een veel betere keus. Rogers meer qua Marketing.
Verder nog HW's die vrij, in vorm en beschikbaar zijn? Jose Canseco anyone?
Tito neemt het niet want dan heeft hij maar een week om het gevecht te promoten, kans dat hij wint is minimaal en na zijn blessure zou het zakelijk gezien een enorm slechte beslissing zijn om het gevecht te nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:18 schreef Fyodor het volgende:
Tito lijkt me trouwens ook een reële optie... niet dat ik er blij mee ben, maar toch.
M'n dag is toch al verpest door het nieuws dat zowel Fedor - Barnett als Alistair - Werdum niet doorgaan
daar heeft de UFC echt helemaal niks aanquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:56 schreef pwned het volgende:
Laten ze dan maar even een Affliction vs UFC HW gevechtje doen dan inderdaadLesnar heeft toch geen flikker gedaan tegen Mir, dus die kan best op korte termijn een wedstrijdje doen. Affliction heeft echt geen fatsoenlijke HW's meer.
Dana White zal nu nog op de grond aant rond rollen zijn van het lachenquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar heeft de UFC echt helemaal niks aan
Kijk dan maar eens wat delen van UFC hehe, ben zelf begonnen vanaf UFC 91 (Couture vs. Lesnar). Heb nu dan al 10 afleveringen gezien, inclusief deel 100 die 2 weken geleden werd uitgezonden. Ze zijn overigens gemakkelijk binnen te trekken via torrent/irc/whatever.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
Damn, nu ben ik door die game (UFC 2009) + King of the Cage op het Extreme Sports Channel in MMA gerold. And I like it
Pro-Wrestling is leuk, maar dan puur vanwege de entertainment, maar dit, MMA, de techniek + de brute kracht + alles eromheen, is ontzettend vet
* Dragorius in fan-mode!
2.5/3 uur per stuk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Hoelang duren die afleveringen? Dan weet ik wat mijn vrouwtje vanavond maar moet "enduren"
Veel vrouwtjes vinden MMA (al dan niet stiekem) ook heel fijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Hoelang duren die afleveringen? Dan weet ik wat mijn vrouwtje vanavond maar moet "enduren"
Wellicht staat het er nog op.. maar je kan ufc 1 t/m 100 eraf halen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Hehe inderdaad wat bekende namen hier. Weet je wat het is, WWE is leuk enzo maar het blijft show. En dat valt de laatste tijd imho nogal tegen.
Dit, het MMA, daar zit echt een passie achter en techniek, en alles door elkaar!
Ik zal vanavond thuis eens ff "vissen" op "gebruikersnet"
Ik kon deze trouwens niet negeren...Telegraaf-fail
[ afbeelding ]
Mixed Material Arts in yo face!
De website van de Mixed Martial Artsquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Hehe inderdaad wat bekende namen hier. Weet je wat het is, WWE is leuk enzo maar het blijft show. En dat valt de laatste tijd imho nogal tegen.
Dit, het MMA, daar zit echt een passie achter en techniek, en alles door elkaar!
Ik zal vanavond thuis eens ff "vissen" op "gebruikersnet"
Ik kon deze trouwens niet negeren...Telegraaf-fail
[ afbeelding ]
Mixed Material Arts in yo face!
Teken dat we te vaak hier op het forum spreken, ik had namelijk zo'n donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
JammerIk had mijn "Hap hap" reactie al in mijn hoofd
(serious!)
Foksi what have you been smoking?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Fokski het volgende:
Brett Rogers mogelijk tegen Fedor. Fedor gaat zo vet KO!
Oh wat kan ik niet wachten tot ik die tranen van die Fedor knuffelaars zie. Fedor is een geweldige vechter maar behoorlijk overschat. Iedere vechter kan een partij verliezen en Fedor is geen uitzondering.
Werdum zie ik niet zitten, die kerel heeft gewoon 0,0 te bieden tegen Fedor.
http://mmajunkie.com/news(...)nst-brett-rogers.mma
Val misschien wat in de herhaling maar dit soort middelen helpen ook prima op het gebied van cardio en herstelvermogen (van trainingen, blessures etc) hoor..quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef Fokski het volgende:
Trouwens weer zo dom van Barnett om steroids te gebruiken nu blijkt. Het is niet dat zijn vechtstijl het nou zo duidelijk van fysieke kracht moet hebben. Hij heeft een slimme kop en neemt juiste beslissingen in een gevecht en in de meest belangrijke partij van zijn leven gaat hij toch over de streep.
vs. Sylviaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef Fokski het volgende:
Deal, ik wil een foto van je huilend als avatar.Als ik eerlijk ben denk ik dat Fedor Rogers natuurlijk wel zou moeten kunnen pakken maar Rogers is van de groep vechters dat als vervanger wordt overwogen degene die de meeste kans maakt om Fedor KO te slaan. Ik erger mij gewoon de laatste tijd over dat men denkt dat Fedor onverslaanbaar is terwijl hij zeker tekortkomingen heeft die kunnen worden uitgebuit (vooral door fysiek grotere vechters). Het speelt ook een beetje mee dat ik altijd een zwak heb voor een underdog.
vs Schilt heeft hij veel meer moeite dan bijv. Kharitonov had met Schilt. Verder is Schilt totaal geen top mma vechter. Hong Man Choi dat nemen we even niet serieus en Sylvia is wel groot maar ontiegelijk traag. Een athletische zwaargewicht die groter is dan hem zal hem in de problemen brengen. Arlovksi had Fedor kunnen pakken als hij niet een kin van een lichtgewicht had gehad. Barnett had goede kansen gemaakt en daarbij kan je ook de UFC contenders meetellen laat staan Brock Lesnar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:54 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Val misschien wat in de herhaling maar dit soort middelen helpen ook prima op het gebied van cardio en herstelvermogen (van trainingen, blessures etc) hoor..
[..]
vs. Sylvia
vs. Hong Man Choi
vs. Schilt
Hij zal zeker niet onverslaanbaar zijn, zeker nu niet meer. Hij is jarenlang de absolute top geweest, dus het zou niet meer dan logisch zijn dat het nu langzamerhand minder word. Ook is de competitie de laatste jaren natuurlijk niet echt geweldig geweest.
Dan nog, jarenlang op eenzame hoogte, dat blijft voor mij zo tot dat het tegendeel is bewezen. Maar dat zou niets af doen aan zijn resultaten en dominantie tot nu toe.
quote:Many of you are wondering what's happening. What I can say is that when applying for my license, the CSAC asked for me to submit a urine sample for testing prior to granting my license as they do with everyone, I believe. It was not a random test. I had no reason to believe there would be any issues and went in to submit my sample at the earliest possible opportunity on June 25th. I never once thought there would be a problem.
My representatives and I are working to gather as much info as possible and handle this situation as best as we can. I am embarrassed and want for nothing more than to resolve this issue and receive a license from the State of California as I have done many times already and for other states as well.
I am very thankful for all the great family, friends and fans that still support me.
Sincerely,
Josh
Lijkt er bijna op dat hij niet zo zeer ontkent dat hij gebruikt maar klaagt dat de test dat gebruikt was te goed was.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:09 schreef Blackviper het volgende:
haha bij dat dream komt er op een gegeven moment iets voorbij over een hulk toernooi...
Een of ander scharminkel die bob sapp gewoon ff submit
En dan die lange japaner.. Die andere gast lijkt er een dwerg bij.. Hilarisch..
Als het waar is, en dat lijkt me best logisch, is dat erg slecht voor hun hoorquote:Multiple sources have informed MMAWeekly.com that Affliction’s third show, “Triology,” has been cancelled. Fighters and managers were being notified of the situation early Friday morning.
The event was scheduled for Aug. 1 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
Details on the cancellation are few, but the loss of Josh Barnett, one half of the evening’s main event, undoubtedly contributed to the decision.
A source close to the situation also informed MMAWeekly.com that Affliction’s pay-per-view provider, Showtime, played a major factor in the cancellation.
if it is true could this be the beginning of the end for them also
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal door die @#%$@ Barnett!![]()
![]()
![]()
Affliction Cancels ‘Trilogy’Hier baal ik flink van. Had graag de rest van de partijen gezien, ondanks dat Fedor waarschijnlijk tegen Belfort ging. Is dit definitief het einde voor Affliction?quote:A week of misfortune turned to disaster for Affliction Entertainment on Friday, as the promotion canceled Affliction “Trilogy,” which had been scheduled for Aug. 1 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
SI.com reported the news Friday morning, and Sherdog.com has confirmed that Affliction is notifying fighters' camps.
The cancellation -- which could spell the end of Affliction's year-long run as a mixed martial arts promotion -- comes on the heels of heavyweight Josh Barnett's failed drug test, which forced him out of the “Trilogy” main event against Fedor Emelianenko on Wednesday. Barnett, 32, tested positive for a banned anabolic steroid and was denied licensure by the California State Athletic Commission.
Promoters scrambled to find a replacement opponent for Emelianenko and reportedly considered middleweight Vitor Belfort, light heavyweight prospect Muhammed Lawal and heavyweights Brett Rogers, Paul Buentello, Jeff Monson and Bobby Lashley.
Dana White zal z'n eigen rot lachen....Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Je ziet toch gewoon in je torrentprogramma wat je ratio per torrent is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef Blackviper het volgende:
Joh mooi kut..
Ga ik de uploads die nu bezig zijn ook uitzetten![]()
Hoe kan je je ratio op pijl houden dan.. snap er weinig van. seed alles weer terug.. weet niet hoeveel er weer van gedownload wordt natuurlijk..
Typisch, er lijkt wel een vloek te rusten op alle organisaties die het ook maar PROBEREN om te concurreren met de UFC!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Affliction 3 is gecancelled trouwens nu. Zijn denk ik nu zo goed als dood dan.
Aah dat wist ik dus niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon in je torrentprogramma wat je ratio per torrent is?
Nou die moet zoals gezegd minimaal 0.8 zijn
met andere woorden per 100MB download --> minimaal 80MB upload
Of je upload een keer niet en laat de volgende tot 2.0 ratio uploaden oid
Het moet 0.8 in totaal zijn... Dus al heb je bij wijze van spreken 10 torrents gedownload van 1 gigabyte per stuk, dan maakt het niet uit of je van 8 stuks elk 1 GB upload om van één torrent 8 GB. Uploaden betekent inderdaad dat iemand van jouw bestanden download.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Aah dat wist ik dus niet..
dacht als je het gewoon ff laat staan is t wel goedHet moet dus 0.8 per torrent zijn? en je ratio gaat alleen omhoog als iemand het download neem ik aan (delen van jou)?
Jup, dat is correct.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Aah dat wist ik dus niet..
dacht als je het gewoon ff laat staan is t wel goedHet moet dus 0.8 per torrent zijn? en je ratio gaat alleen omhoog als iemand het download neem ik aan (delen van jou)?
Nou ja tis al gebeurd hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jup, dat is correct.
Maar goed, als je nu bijvoorbeeld Affliction 3 UFC 101 download als het op de tracker komt zijn er tientallen mensen die van jou weer downloaden zodat jij dus een goeie ratio krijgt
Ik dacht trouwens ook gelezen te hebben dat Strikeforce niet meer bestond, weet niet meer waar of waarom. Of misschien hadden ze alleen problemen. Maar lees er verder nergens wat over dus zal wel nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Typisch, er lijkt wel een vloek te rusten op alle organisaties die het ook maar PROBEREN om te concurreren met de UFC!!![]()
Gelukkig is Strikeforce een solide company maar wat een ellende is er overal al geweest.
PRIDE
IFL
EliteXC
Affliction?
Fedor @ UFC 105?
Neej die zijn juist sterker dan ooit om het maar zo even te stellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens ook gelezen te hebben dat Strikeforce niet meer bestond, weet niet meer waar of waarom. Of misschien hadden ze alleen problemen. Maar lees er verder nergens wat over dus zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |