abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71021178
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
Opkomst met Kayne West .
Jammer van de uitslag .
Is normaal gesproken niet echt mijn muziek, maar dat nummer is wel vet om mee op te komen.
Ik zocht 't ff op youtube naar dat nummer, in de comments gaat het vrijwel alleen over Brock vs Mir
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_71021350
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.
DIt had ik daags voor UFC 100 hierover gepost:
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:41 schreef Unstoppable het volgende:
Nog even heel iets anders. Steroids en doping

Wat ik kwa testen kon vinden is dat alleen de main(-co) event + wat random mensen getest worden door NSAC tijdens het event. Dan wil ik bij deze even duidelijk maken aan alle UFC fighters dat het idioten zouden zijn als ze niet gebruiken. Alleen de allergrootste idioten zonder enige begeleiding worden gepakt. 100% effect van doping word bereikt tijdens de training naar een piek toe. Sneller herstellen, meer spiermassa aanmaken etc. Juiste begeleiding dan is het uit je systeem als je 2 weken voor het testen stopt. Bloeddoping voor cardio. Je neemt enkele maanden vooraf een hoeveelheid bloed af, bewerken zodat je enkel de rode bloedcellen overhoud (die zorgen voor het opnemen van zuurstof). Lichaam herstelt inmiddels de normale hoeveelheid bloed en bloedcellen. Even aan het infuus enkele dagen voor fight (of op fightday zelf) en je hebt een enorm verhoogde opname van zuurstof = cardio.

De mensen die nu worden gepakt en bestraft zou je kunnen vergelijken met een voetbalelftal dat word bestraft omdat ze 33 spelers opstellen...
Dopingcontrole zonder out of competition testen is een farce.

Ook voor GSP, doping betekent niet dat je er als een WWE freak uit moet zien. Ook kwa cardio en herstel is er heel veel voordeel te halen (kijk oa. maar naar het wielrennen).
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:27:26 #178
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_71026235
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Is normaal gesproken niet echt mijn muziek, maar dat nummer is wel vet om mee op te komen.
Ik zocht 't ff op youtube naar dat nummer, in de comments gaat het vrijwel alleen over Brock vs Mir
Ik vind het normaal ook bagger muziek.. Maar dit nummer is wel goed Amazing van Kanye West.
Bla Bla Bla :P
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:16:36 #179
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71031347
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Hoop dat dat toch niet zo veelvuldig voorkomt (doping) als bij wielrennen..
Blijven hopen. Gelukkig kan het mij niets schelen en zal het voor mij niets afdoen aan een gevecht. Ik denk dat je jezelf in de voet schiet als athleet in deze competities als je niet bereid bent om niet te snoepen van de 'magische' snoeppot die er tegenwoordig is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:31:29 #180
76625 Blackviper
pi_71031844
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Blijven hopen. Gelukkig kan het mij niets schelen en zal het voor mij niets afdoen aan een gevecht. Ik denk dat je jezelf in de voet schiet als athleet in deze competities als je niet bereid bent om niet te snoepen van de 'magische' snoeppot die er tegenwoordig is.
Het gaat er dus eigenlijk om wie de beste doping gebruikt? natuurlijk doet het wel af voor het gevecht... De persoon met superieure doping zal ws winnen..

Ik denk dat het lastig is het er 100% uit te krijgen maar anders ben ik daar echt wel een voorstander van. Mensen die doping gebruiken...
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:47:51 #181
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71032383
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Het gaat er dus eigenlijk om wie de beste doping gebruikt? natuurlijk doet het wel af voor het gevecht... De persoon met superieure doping zal ws winnen..

Ik denk dat het lastig is het er 100% uit te krijgen maar anders ben ik daar echt wel een voorstander van. Mensen die doping gebruiken...
`

Ja, tegenstanders gooien altijd 'eerlijkheid' als iets in de strijd alsof daar zonder doping per definitie sprake van zou zijn. Maar eerlijkheid is een illusie. Er zal altijd ongelijkheid bestaan. Een dikke sponsor, een goed team die je anders niet zou kunnen betalen, genetische aanleg waar eerlijkheid totaal niet om de hoek komt kijken, een matchmaker die in het begin precies de juiste tegenstander voor je uitzoekt en ga zo maar door.

Als je trouwens zo fanatiek tegen bent, dan moet je toch de conclusie trekken dat het neigt naar hypocrisie als je toch blijft kijken naar zulke evenementen waarbij mensen hun lichaam echt naar hun maximale bereik trekken. Maar stiekem vind iedereen het toch weer geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten. Maar wel na afloop roepen dat doping voor 'losers' is. Ben ik even blij dat ik geen last heb van zo'n dubbele identiteit.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:19:42 #182
76625 Blackviper
pi_71035481
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef TheVotary het volgende:

[..]

`

Ja, tegenstanders gooien altijd 'eerlijkheid' als iets in de strijd alsof daar zonder doping per definitie sprake van zou zijn. Maar eerlijkheid is een illusie. Er zal altijd ongelijkheid bestaan. Een dikke sponsor, een goed team die je anders niet zou kunnen betalen, genetische aanleg waar eerlijkheid totaal niet om de hoek komt kijken, een matchmaker die in het begin precies de juiste tegenstander voor je uitzoekt en ga zo maar door.

Als je trouwens zo fanatiek tegen bent, dan moet je toch de conclusie trekken dat het neigt naar hypocrisie als je toch blijft kijken naar zulke evenementen waarbij mensen hun lichaam echt naar hun maximale bereik trekken. Maar stiekem vind iedereen het toch weer geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten. Maar wel na afloop roepen dat doping voor 'losers' is. Ben ik even blij dat ik geen last heb van zo'n dubbele identiteit.
Er is een verschil tussen het hebben van goede sponsors en dus trainingsmogelijkheden en het opvoeren van lichamelijke functies of wat dan ook middels chemische troep. Daarmee komt het neer op het feit niet wie het beste kan trainen en daar het doorzettingsvermogen voor heeft (en dus een echte sportman) maar op wie de beste chemische samenstelling kan bereiken..

Eerlijk gezegd was ik niet op de hoogte van het doping gebruik, weet dat er een aantal gewoon eruit gegooid zijn voor steroids ed.. En dat vind ik terecht. Als dadelijk blijkt dat deze sport ook zo vergeven is van de doping en het er dus om draait wie de beste middelen naar binnen werkt ipv wie de beste sportman / vrouw is haak ik ook af.. Net als bij wielrennen. En ik vind het geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten ZONDER doping ja. Met vind ik het gewoon niet titel waardig of wat dan ook. En heb nergens gezegd dat je dan een loser bent klaarblijkelijk ben je helemaal het mannetje als je t doet . Geef mij dan maar goede prestaties op lager niveau zonder doping . Maar vooralsnog is er geen rede om aan te nemen dat het grootschalig gebruikt wordt dus hoef ik geen last te hebben van een dubbele identiteit die jij dan aandraagt
pi_71036199
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen het hebben van goede sponsors en dus trainingsmogelijkheden en het opvoeren van lichamelijke functies of wat dan ook middels chemische troep. Daarmee komt het neer op het feit niet wie het beste kan trainen en daar het doorzettingsvermogen voor heeft (en dus een echte sportman) maar op wie de beste chemische samenstelling kan bereiken..

Eerlijk gezegd was ik niet op de hoogte van het doping gebruik, weet dat er een aantal gewoon eruit gegooid zijn voor steroids ed.. En dat vind ik terecht. Als dadelijk blijkt dat deze sport ook zo vergeven is van de doping en het er dus om draait wie de beste middelen naar binnen werkt ipv wie de beste sportman / vrouw is haak ik ook af.. Net als bij wielrennen. En ik vind het geweldig als mensen uitzonderlijke prestaties neerzetten ZONDER doping ja. Met vind ik het gewoon niet titel waardig of wat dan ook. En heb nergens gezegd dat je dan een loser bent klaarblijkelijk ben je helemaal het mannetje als je t doet . Geef mij dan maar goede prestaties op lager niveau zonder doping . Maar vooralsnog is er geen rede om aan te nemen dat het grootschalig gebruikt wordt dus hoef ik geen last te hebben van een dubbele identiteit die jij dan aandraagt
Zou een Brock Lesnar toen hij bezig wat met show-worstelen, zichzelf dan niet volgepompt hebben met doping? Kun je dit daarna overigens jarenlang bijhouden door goed trainen, of moet je telkens weer nieuwe doping toevoegen? Ik kan namelijk maar moeilijk geloven dat hij puur natuur is. Dat lichaam van hem is te gespierd, vooral als je zijn nek bekijkt bijvoorbeeld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:40:23 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_71036291
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zou een Brock Lesnar toen hij bezig wat met show-worstelen, zichzelf dan niet volgepompt hebben met doping? Kun je dit daarna overigens jarenlang bijhouden door goed trainen, of moet je telkens weer nieuwe doping toevoegen? Ik kan namelijk maar moeilijk geloven dat hij puur natuur is. Dat lichaam van hem is te gespierd, vooral als je zijn nek bekijkt bijvoorbeeld.
Kijk voor de grap eens naar filmpjes toen hij nog geen NCAA champ was. Toen was hij al gigantisch en daar deden ze wel belachelijk veel testen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:58:39 #185
76625 Blackviper
pi_71036908
Plus dat lesnar gewoon zijn bouw ook wel mee heeft denk is.. die gast is al gigantisch van zichzelf!
1.91 m 120 kg.. Wil zijn vet percentage wel eens weten
pi_71043781
Idd in die oude filmpjes van lesnar zie je al zijn zieke bouw. Neemt niet weg dat ws het gros van de UFC fighters weleens doping (heeft) gebruikt.

En terecht btw ik kan er ook niet mee zitten.
pi_71043835
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:58 schreef Blackviper het volgende:
Plus dat lesnar gewoon zijn bouw ook wel mee heeft denk is.. die gast is al gigantisch van zichzelf!
1.91 m 120 kg.. Wil zijn vet percentage wel eens weten
Dan krijg ik toch telkens weer het Obelix idee, dat hij in zijn jeugd in de pot met toverdrank is gevallen hehe.

Misschien is een mooie vergelijking Semmy Schilt. DIe is ook zo groot en stevig gebouwd, echter hij heeft heel wat minder opvallende spieren.

[ Bericht 10% gewijzigd door mediaconsument op 16-07-2009 20:03:11 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:16:38 #188
76625 Blackviper
pi_71044504
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan krijg ik toch telkens weer het Obelix idee, dat hij in zijn jeugd in de pot met toverdrank is gevallen hehe.

Misschien is een mooie vergelijking Semmy Schilt. DIe is ook zo groot en stevig gebouwd, echter hij heeft heel wat minder opvallende spieren.
HaHa en wie is Asterix? Die los gaat met beetje toverdrank ieder pot
pi_71044549
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef Blackviper het volgende:

[..]

HaHa en wie is Asterix? Die los gaat met beetje toverdrank ieder pot
Machida, die drinkt met regelmaat zijn eigen pis. Is daardoor erg wendbaar!

[ Bericht 2% gewijzigd door mediaconsument op 16-07-2009 20:27:34 ]
pi_71053071
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Idd in die oude filmpjes van lesnar zie je al zijn zieke bouw. Neemt niet weg dat ws het gros van de UFC fighters weleens doping (heeft) gebruikt.

En terecht btw ik kan er ook niet mee zitten.

Hij was als kleine knul niet zo groot maar had schijnbaar een stevige eetlust.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:47:39 #191
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_71055326
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:46 schreef Fokski het volgende:

[..]

Hij was als kleine knul niet zo groot maar had schijnbaar een stevige eetlust.
dat was voor hij volwassen werd.

Lesnar @ 285 @ wrestling champ:

[ Bericht 25% gewijzigd door Paxlie op 17-07-2009 07:55:23 ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:48:06 #192
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_71055876
jongens.. niet zo naïef zijn..

UFC is MMA op top niveau... jullie willen niet weten hoeveel daar gebruikt wordt. En het is helemaal niet zo dat er gebruikt wordt om massa op te bouwen.. dat komt vanzelf wel... de steroids die hun gebruiken zijn er eigenlijk voor gemaakt om sneller te herstellen van trainingen.

Niet dat ik dat goed wil praten... maar het algemene beeld van anabolen bobbies is niet helemaal waar (uitzonderingen daargelaten.... lesnar/overeem etc)

Anyways... ik hoorde iemand hier zeggen dat als de vechters doping gebruiken dat ie het dan niet zou volgen...

nou.. hou dan maar op met het kijken naar top sport in het algemeen... want geloof me... gebruiken doen ze veel.

En dat verhaal over het vele testen bij de NCAA... geloof het maar niet al te veel...jeugd wordt namelijk niet getest. Er zijn zat zaken bekend van trainers die hun pupillen anabolen gaven (tabletvorm of wat dan ook) zonder dat de pupillen het zelf wisten... En dan hebben we het over mannetjes van tussen de 12 en de 18.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:48:46 #193
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_71055891
DE MMA/K1 KALENDER

20-7 Dream 10 Aoki-Manhoef

1-8 Affliction 3 Fedor, Barnett, mousasi, Yvel

2-8 K1 WGP Seoul- Asia Gp

8-8 UFC 101 Penn, Anderson Silva, Griffin

11-8 K1 Tokyo Aerts, Verhoeven, Maeda, Ghita

15-8 Strikeforce Overeem, Coenen, Carano

15-8 It's Showtime Istanbul Direcki, buakaw, Kaas, Petrosyan

15 en 16-8 M1 Challenge in NL !

29-8 UFC 102 Couture, Nogueira, Jardine

29-8 It's Showtime Budapest Manhoef, Drago, Karacs, Shakuta

30-8 The Return of the Iron lady in Paramarib
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:04:36 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71057752
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71059175
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Dacide het volgende:
DE MMA/K1 KALENDER

20-7 Dream 10 Aoki-Manhoef

1-8 Affliction 3 Fedor, Barnett, mousasi, Yvel

2-8 K1 WGP Seoul- Asia Gp

8-8 UFC 101 Penn, Anderson Silva, Griffin

11-8 K1 Tokyo Aerts, Verhoeven, Maeda, Ghita

15-8 Strikeforce Overeem, Coenen, Carano

15-8 It's Showtime Istanbul Direcki, buakaw, Kaas, Petrosyan

15 en 16-8 M1 Challenge in NL !

29-8 UFC 102 Couture, Nogueira, Jardine

29-8 It's Showtime Budapest Manhoef, Drago, Karacs, Shakuta

30-8 The Return of the Iron lady in Paramarib
Manhoef ook gewoon weer 2 keer in een maand tijd he

Wel mooie vooruitzichten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71061492
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Dacide het volgende:
En dat verhaal over het vele testen bij de NCAA... geloof het maar niet al te veel...jeugd wordt namelijk niet getest. Er zijn zat zaken bekend van trainers die hun pupillen anabolen gaven (tabletvorm of wat dan ook) zonder dat de pupillen het zelf wisten... En dan hebben we het over mannetjes van tussen de 12 en de 18.
De NCAA gaat niet over de middelbare school. Er wordt verder wel degelijk getest op de middelbare school al gebeurd dat niet overal even veel. In een aantal staten is het verplicht en veel scholen doen er vrijwillig aan mee. Ik heb gelezen dat Brock sinds de 10th grade (15-16 jaar) wordt gecontroleerd.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:41:02 #197
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_71067360
en jij gelooft ook dat Lesnar nooit roids gebruikt heeft?
pi_71075023
Lesnar is overal waar hij geweest is gecontroleerd. NCAA/ WWE/NFL en UFC. En nog NOOIT teste hij positief. Hij is gewoon zo groot.

Leuk training filmpje van Lesnar voor de WWE:

vrijdag 17 juli 2009 @ 20:31:24 #199
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71077509
Gelijk heb je Brahma

Ik ben blij voor BJ dat hij tenminste nog ergens in kan uitblinken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71078721
Net UFC100 zitten kijken, prachtige overwinningen van GSP en Lesnar. Waarom is het publiek zo negatief over Lesnar? Hij is een echte personality die ze zouden moeten omarmen. Ik stoorde me behoorlijk, alleen was zijn reactie denk ik niet zo slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')