jij volgt die shit echt nietquote:
dan stalk je me nog niet voldoendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
Eh jewel.
Ik wist alleen niet dat er zo'n topic reeks was.
Ben wel pro BJ in dit gevecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Brook het volgende:
Filmpjes van B.J. al gezien? Hij heeft een 'message' voor Florian! Je kan ze alleen zien op www.bjpenn.com
Ziet er ripped uit, Kenny gaat pakkie krijgen!
Female TUF version on the horizonquote:Just when you think you’re out they draw you back in.
It appears as though Mirko “Cro Cop” Filipovic may very well be making his return to the UFC after all.
Shockwaves were sent through the MMA community after it was reported that the feared Croatian knockout artist had plans of signing with the DREAM promotion in Japan following his recent stoppage of Mustapha al Turk at UFC 99. UFC president Dana White had reportedly done a verbal agreement for three fights with Cro Cop prior to his return to the UFC.
It has been reported on the Croatian website Index.hr that UFC owner Lorenzo Fertitta flew out to Croatia this morning on a private jet to have a two hour conversation with Filipovic on his own turf.
The article goes on to state that both Mirko and Lorenzo were all smiles following the meeting and it is reported that Cro Cop was made an offer that would be difficult to refuse.
DREAM has yet to announce a bout for Filipovic, and it now appears very likely that Mirko will pick up where he left off in the UFC.
quote:FightLife bases a group of eight professional female fighters in one house where they live, breathe and make their money off the sport of Mixed Martial Arts fighting. The series will focus on the girls' real lives ⤓ hardcore partying, the drama, catfights, relationships, owning and operating fight shop, intense physical training led by Ken Shamrock, and their professional MMA fights.
FightLife (wt), starring popular and outspoken fighter Tonya Evinger, combines some of the biggest names in MMA with the drama and extreme lifestyles these female fighters experience on a day-to-day basis. It's a complete picture of what goes on inside and outside the octagon.
The show also has co-stars Ken Shamrock, Ultimate Fighting Championship (UFC) World Champion and UFC Hall of Famer, as the fighters' coach and trainer; female coach Kelley Weatherford from Freestyle Gym in Reno; and female MMA promoter Mario Horta.
The series will follow the girls from their hardcore training to their wild partying and showcase each of the girls in a full MMA match throughout the series, organized by Horta.. The group of eight girls each have unique backgrounds, which will provide for compelling storylines throughout the series.
Fight Girls was only Muay Thai and hier zal de nadruk zo te horen veel meer komen te liggen op het drama om de trainingen en fights heenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:28 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zoiets is toch al geweest. Fight Girls op Oxygen.
Hehe.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef n00cL30n het volgende:
Vette OP!
En Houniet, je verbaast mij iedere keer weer.
Moet alleen even netjes geresized wordenquote:
Mooi dat je er weer bent!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Dacide het volgende:
TVP
Voor de mensen die me een paar weken gemist hebben (sinds ufc 99)
zaterdag 13 juni ben ik naar ufc99 geweest... zondag 14e was mijn vriendin jarig en maandag 15e kreeg ik sleutel van mijn/ons nieuwe huis en begon mijn vakantie 3 weken...
In die tijd geen pc/internet gehad en was veel en veel te druk bezig met alles. Nu zit ik weer op kantoor..
blegh eerste werkdag![]()
Dus zal wel weer meer komen posten...
Oh enne.. UFC99 live meemaken was echt werkelijk fantastisch.. wat een fokking goed event was dat.
Ik ben druk aan het klussen in mijn nieuwbouwhuis dus weinig tijd voor gaming maar het is idd een bruut spelquote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef Dacide het volgende:
wie van jullie spelen er allemaal UFC 2009 undisputed?
Heb hem nu een goeie week.. bevalt goed.. tof spel.
Hij ziet er wel uit alsof hij alweer flink aan het trainen isquote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Tito Ortiz has a lot on his mind these days
Ik sta nu de eerste ep binnen te halen, helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
The Ultimate 100 is trouwens té gek man!!!
Je zou helemaal opnieuw verliefd worden op de sport na het kijken van de eerste ep
quote:Liddell and Mask are the two newest inductees into the UFC Hall of Fame Thomas Gerbasi, UFC - One was perhaps the greatest light heavyweight of all-time, a feared striker who ruled the 205-pound weight class with an iron right hand and in doing so became mixed martial arts’ first crossover superstar. The other was his close friend, a visionary who helped create a brand that is now synonymous with the sport, but who did it not with a ruthless business sense, but with an infectious enthusiasm and an attitude that could light up a room.
On Friday, July 10th, the UFC Hall of Fame inducts its two newest members, former UFC light heavyweight champion Chuck “The Iceman” Liddell and TapouT co-founder Charles “Mask” Lewis.
Bevalt zeker goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef Dacide het volgende:
wie van jullie spelen er allemaal UFC 2009 undisputed?
Heb hem nu een goeie week.. bevalt goed.. tof spel.
Ik zie hem ook net staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
http://www.cagepotato.com(...)ting-female-reporter
HAHAHAH
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
HAHAHAH
MUAHAHHAquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
HAHAHAH
Prachtig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:55 schreef Brook het volgende:
Main Bouts:quote:Dong Hyun Kim vs. TJ Grant
Matt Grice vs. Shannon Gugerty
Tom Lawler vs. CB Dollaway
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar
Mac Danzig vs. Jim Miller
Jon Jones vs. Jake O’Brien
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.quote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Paulo Thiago vs. Jon Fitch
Michael Bisping vs. Dan Henderson
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre (UFC Welterweight Champion)
Frank Mir (Interim UFC Heavyweight Champion) vs. Brock Lesnar (UFC Heavyweight Champion)
Hahaha ik hoop juist dat Bisping wintquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
UFC 100![]()
Preliminary Bouts:
[..]
Main Bouts:
[..]
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.
Ik hoop dat Henderson die arrogante Bisping zwaar KO slaat. Heb niet snel een hekel aan vechters, maar bij Bisping heb ik dat dus wel. Vind hem sowieso een beetje overrated en hoop dat Dan dit gaat blootleggen. Thiago Alves pakt de upset van de avond, Alves via TKO. Mir denkt dat ie de beste van de wereld is nadat hij (een staph infected...) Nogueira TKO sloeg. Brock via brutal strikes to the head, round 1. Denk dat hij genoeg geleerd heeft van hun eerste gevecht en niet gesubmit gaat worden.
Ik heb in ieder geval veel zin in zondag!
Preliminary Bouts:quote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Akiyama komt duidelijk wat te vroeg voor Belcher die absoluut over het nodige talent (no pun intended) beschikt.. denk dat hij wel een aller aardigste gate keeper is. Akiyama met een 3th round submission
The most evenly matched fight on this card.. die gaat een absolute WAR worden, kan bijna niet anders. Beide heren beschikken over prima standup en ground game dus het kan alle kanten op. Tis dat ik wel een beetje fan ben van Jon Fitch anders ging ik keihard voor de upset hoor!! Fitch by JD.
Vreemd genoeg vind ik die een van de minste fights op de main card
Eerst was ik écht anti Bisping, zeker na zijn stomme gewauwel na de Hamill fight maar ik vind hem wel meevallen nu al kwam hij soms wel wat kinderachtig over op TUF. Denk dat Henderson deze 'gewoon' moet kunnen pakken en onze Britse vriend een lesje leren via (T)KO
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre
Ook Alves is wat aan me gegroeid, vond het eerst maar een buffed up sukkeltje maar ik vind dat hij een stuk rustiger qua doen is geworden tijdens/na de Hughes fight. Hij vormt absoluut een bedreiging voor GSP maar ik kan me niet voorstellen dat GSP deze gaat verliezen, of hij moet al met de domste game plan ever op de proppen komen. A 4 round WAR die beslist wordt door GnP van GSP
Frank Mir vs. Brock Lesnar
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe een grote hekel ik heb aan Frank Mir.. wat een tool die gast. Of hij is gewoon hartstikke dom of hij is zo arrogant dat hij niet ziet in wat voor kut situatie hij zich bevindt. Die dingen die hij allemaal roept tijdens de countdown.. really? Mir's legende als je daar uberhaupt van kunt spreken is na UFC 100 helemaal dood. Verliezen van Lesnar.. vervolgens verliezen van Kongo/Valezquez of Carwin en we zien hem nooit meer in een high profile match terug. Mark my words. You gonna get owned by a former WWE superstar Frankie boy
quote:Dong Hyun Kim vs. TJ Grant
TJ Grant by JD
Matt Grice vs. Shannon Gugerty
Gugerty > grice
Tom Lawler vs. CB Dollaway
CBD I guess
Mark Coleman vs. Stephan Bonnar
Bonnar by domination nation
Mac Danzig vs. Jim Miller
Hmmz.. tricky.. Miller by JD
Jon Jones vs. Jake O’Brien
Beide heren kunnen deze pot winnen, ik neig naar Jake maar ik denk dat Jones de beter voorbereide fighter zal zijn die avond.. Jones by 2nd round KO
Sexyama ftw!!!quote:
Ik ga met jou mee kwa voorspellingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Fyodor het volgende:
Main Bouts:
[..]
Ik denk dat The Hammer het nog steeds in zicht heeft! Z'n cardio schijnt drastisch verbeterd te zijn.
Ik hoop dat Henderson die arrogante Bisping zwaar KO slaat. Heb niet snel een hekel aan vechters, maar bij Bisping heb ik dat dus wel. Vind hem sowieso een beetje overrated en hoop dat Dan dit gaat blootleggen. Thiago Alves pakt de upset van de avond, Alves via TKO. Mir denkt dat ie de beste van de wereld is nadat hij (een staph infected...) Nogueira TKO sloeg. Brock via brutal strikes to the head, round 1. Denk dat hij genoeg geleerd heeft van hun eerste gevecht en niet gesubmit gaat worden.
Ik heb in ieder geval veel zin in zondag!
Thanks,quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik gok:
http://www.mmazone.nl/200(...)school-in-amsterdam/
Dit denk ik over Mir vs Lesnarquote:Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher
Akiyama komt duidelijk wat te vroeg voor Belcher die absoluut over het nodige talent (no pun intended) beschikt.. denk dat hij wel een aller aardigste gate keeper is. Akiyama met een 3th round submission
The most evenly matched fight on this card.. die gaat een absolute WAR worden, kan bijna niet anders. Beide heren beschikken over prima standup en ground game dus het kan alle kanten op. Tis dat ik wel een beetje fan ben van Jon Fitch anders ging ik keihard voor de upset hoor!! Fitch by JD.
Eerst was ik écht anti Bisping, zeker na zijn stomme gewauwel na de Hamill fight maar ik vind hem wel meevallen nu al kwam hij soms wel wat kinderachtig over op TUF. Denk dat Henderson deze 'gewoon' moet kunnen pakken en onze Britse vriend een lesje leren via (T)KO
Thiago Alves vs. Georges St-Pierre
Ook Alves is wat aan me gegroeid, vond het eerst maar een buffed up sukkeltje maar ik vind dat hij een stuk rustiger qua doen is geworden tijdens/na de Hughes fight. Hij vormt absoluut een bedreiging voor GSP maar ik kan me niet voorstellen dat GSP deze gaat verliezen, of hij moet al met de domste game plan ever op de proppen komen. A 4 round WAR die beslist wordt door GnP van GSP
quote:Uiteraar zijn er twee uitwegen mogelijk.
Lesnar die gewoon te goed getraind heeft. (En ja, het is een trainingsbeest en heeft nu hulp gehad uit de Couture stal)
Of Mir, de technicus die door iedereen hier verguisd wordt.
Net als de eerste wedstrijd, denk ik dat Mir gaat winnen. Dat MIr geluk heeft gehad met zijn Interim title, misschien, maar zelfs een Nog in goede doen had, wat mij betreft, ook op punten gaan verliezen. Gameplan zat te goed in elkaar voor Mir.
Ik denk dat Mir 60% kans op submission heeft, 30% kans op points en 10% op knockout.
Ga niet gelijk uit jullie dak mensen, maar dit is alleen hoe ik 100% voor Mir in zou delen.
10% knockout baseer ik op het feit dat Couture ook een paar keer een punch had die Lesnar goed rockte.
Als ik 100% in zou moeten delen tussen Mir en Lesnar, zou het 65% Mir en 35% Lesnar.
Met links ook nog eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
sloeg hij nou trouwens zijn deur eruit in de countdown?
Denk dat het in scene gezet was en die deur al los stondquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
sloeg hij nou trouwens zijn deur eruit in de countdown?
quote:Sluggers Patrick Barry (4-1 MMA, 1-1 UFC) and Antoni Hardonk (8-5 MMA, 4-3 UFC) will look to rebound from disappointing losses when the pair meets in a heavyweight contest at UFC 104.
Jarenlang pro-wrestling dan kun je wel een kort filmpje in scene zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat het in scene gezet was en die deur al los stond![]()
Maakt het filmpje natuurlijk extra leuk. Maar maakt mij verder niet uit, ik heb er sowieso zin in![]()
(voor de zoveelste keer hehe)
quote:I'm a proven athlete, i'm the best of the best at amateur wrestling. He's a glorified karate-kid that won a few fights and here he is. With a golden horseshoe up his ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de gevechten heb ik nog niet gezien, maar de main card heeft in ieder geval niet teleur gesteld!
En gelukkig was het 'Fedor Fedor Fedor' te horen tijdens de main event!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Fyodor het volgende:
Zo, heb vannacht voor het eerst live gekeken! Ben nu net weer wakker, was een beetje een brak nachtje![]()
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk een internetstream (MMA-TV bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:24 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Fokski het volgende:Akyama, maar het zij je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb idd via een internetstream gekeken (mma-tv, beetje gedoneerd) wat een acceptabele kwaliteit had. Alleen de tijd is zo belabberd... 04:00 uur 's ochtends
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt eens tijd voor een UFC event in NL
Bla Bla Bla :P
[ Bericht 82% gewijzigd door Tazmaniac op 12-07-2009 19:02:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
DammmmmmnnnnIs niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenminste, thats what i'm guessingAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ja maar dan laten ze prelims op het einde zien. Niet nog een live gevecht na de main event.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef mediaconsument het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
[ Bericht 4% gewijzigd door Fokski op 13-07-2009 01:44:47 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |