SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:26 schreef Rica het volgende:Hé, een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik mijdt het internet zowat als ik het echt "schoon" wil zien maar soms kijk ik alleen als ik de uitslag ken omdat ik niet 15 of 25 minuten lang naar een gevecht die naar een decision gaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef Dacide het volgende:
Ik vond het een top event!
Normaal houden we de spoilertags er een aantal dagen in... Maar volgens mij hebben de echte fans het event live gekeken of gisteren gedownload...
Is er iemand die het nog niet gezien heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
Machtig event
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.quote:
Ik ben benieuwd... Nooit zo erg als Stefan Struve door Denis Stojnic op UFC 99quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar heeft iemand flink liggen bloeden als ik zo de staat van de Octagon aan het begin van de eerste main card fight zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Het viel mij inderdaad ook al opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
Machtig event
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is op de mma-tracker te vinden met 1 seed op het moment.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:49 schreef Blackviper het volgende:
Vond de prelims niet zo goed...
Heeft iemand nog ergens het event Bushido Europe-Rotterdam Rumble liggen? oa event waar Mark Coleman aan mee deed.. ben wel nieuwsgierig hoe zo een NL event er aan toe gaat..
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:36 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEREen deel van het publiek jouwt hem uit en daar reageert hij op en een deel die vind het gewoon geweldig. Het is een beetje vanuit het pro-worstelen mee genomen natuurlijk maar het is gewoon weer wat anders. Feit blijft dat Brock zich ontwikkeld en op het moment gewoon erg moeilijk af te stoppen is. Als hij Carwin verslaat, iemand die net zo groot is en ook een worstelachtergrond heeft dan weet ik niet wie hem kan afstoppen.
Brock beseft ook dat het publiek belangrijk is.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef Fokski het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Blackviper op 13-07-2009 20:45:26 ]Bla Bla Bla :P
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Upcoming Events
04/07/2009 M-1 Challenge 6 Korea
11/07/2009 UFC 100
13/07/2009 K-1 WORLD MAX 2009 FINAL 8
15/07/2009 Shooto
20/07/2009 Dream.10
01/08/2009 Affliction III: Trilogy
02/08/2009 Sengoku 9
08/08/2009 UFC 101
MMA News:
www.sherdog.com
www.mmajunkie.com
www.mmamania.com
www.cagepotato.com
www.mmaweekly.com
www.fiveouncesofpain.com
Previous Topics:
Pride Fight
PRIDE fight II
Pride Fight III[(of maar gewoon MMA?)
Pride Fight # Four! [ of houden we t nog steeds bij MMA? ]
MMA topic #5 GSP vs Hughes
[Centraal] MMA topic #6 Couture Returns
[Centraal] MMA topic #7 UFC's PRIDE
[Centraal] MMA topic #8 The Biggest Fights of the Summer
[Centraal] MMA topic #9 Its all about respect
[Centraal] MMA topic #10 The Undisputed Champion
[Centraal] MMA topic #11 The Ultimate Knockout
[Centraal] MMA topic #12 Without Fedor & Couture
[Centraal] MMA topic #13 Breaking Point
[Centraal] MMA topic #14 Pride of a Champion
[Centraal] MMA topic #15 Dream
[Centraal] MMA topic #16 Mainstream MMA
[Centraal] MMA topic #17 With a new lightweight champion?
[Centraal] MMA topic #18 Banned
[Centraal] MMA topic #19 It's Time!!
[Centraal] MMA topic #20 Seek and Destroy
[Centraal] MMA topic #21 Couture Returns (Again)
[Centraal] MMA topic #22 Kimbo Got Smoked
[Centraal] MMA topic #23 Couture vs. Lesnar
[Centraal] MMA topic #24 Dynamite!!
[Centraal] MMA topic #25 Dutch Pride
[Centraal] MMA topic #26 St. Pierre vs. Penn 2
[Centraal] MMA topic #27 Knockout
[Centraal] MMA topic #28 Showtime
[Centraal] MMA topic #29 The Road to Germany
Maakt niet uit hoor! Hier zitten niet van die zeikers die er een groot punt van maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef makoez het volgende:Die vorige post was niet de bedoeling, en ik kan hem ook niet verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de prelims vond ik wel OK, alleen veel finishes viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Couture heeft maar weinig klappen gehad gedurende zijn carriere en als hij klappen kreeg was het eentje die er doorheen ging waarna hij KO ging. Nog heeft vele malen een pak slaag gekregen maar ging niet neer. Dat begint nu te tellen. Hij is niet meer zo snel, kan niet meer zoveel hebben. Ik denk dat hij Couture kan verslaan omdat Couture geen echte KO-kracht heeft en technisch kan Nogueria goed mee met zijn boksen wanneer hij in goede doen is. Op de grond denk ik dat Couture gewoon te pakken is met een submissie.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd hoe Nog in zijn volgende fight voor de dag gaat komen.. ik bedoel Randy versla je niet zomaar ook al is hij op leeftijd.. je zou het trouwens niet zeggen maar Nogueira is gewoon 13! jaar jonger dan The Natural
Wat denken jullie, future title contender?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:12 schreef Dacide het volgende:
Crocop signs 3 fight deal with UFC --> Het is nu geen rumour meer.. tis officieel.
Nevernooitnietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat denken jullie, future title contender?
I don't think so..
Als hij naar 205 gaat wellicht of als Couture op miraculeuze wijze de titel weer weet te krijgen (Brock die de UFC verlaat of zo en hij de eerste kans krijgt). Tegen Cain, Carwin, Congo, Mir, Brock zie ik hem niet winnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat denken jullie, future title contender?
I don't think so..
CC zou opgegeten worden door Brock. Brock is niet met een enkele stoot of kick neer te krijgen. Hij kreeg me een knie van Mir en wist zich snel te herstellen en CC is te licht om Brock van zich af te houden en Brock te snel. CC gaat KO en Overeem ligt direct op zijn kont en binnen no time tapt hij af door stoten of gooit zijn corner de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:20 schreef Dacide het volgende:
tja... im still riding the Crocop bandwagon...
dus ja.. ik zeg ja :p
Nee laat ik het zo zeggen.. ik denk serieus dat CC iemand als Lesnar kan hebben. Het zijn alleen de jongens die eerder aan de beurt komen (velasquez/carwin) die voor grotere problemen gaan zorgen.
Als er 2 dingen zijn waar een CC in shape te goed in is.. dat is het wel:
-striking
-Tegenstander ontwijken
Ik denk ook dat de enige dreiging voor Lesnar een goeie striker is met top takedown defence.
Goeie BJJ mannetjes zijn leuk.. maar daar trapt lesnar niet meer in (zie mir)... alhoewel Mir altijd al slecht vocht vanuit half guard....
een goeie worstelaar wordt outclassed in zijn eigen spelletje tegen Lesnar
Maar een echte goeie striker... dat gaat nog een probleem worden voor Lesnar...
Trouwens.. als er 1 partij is die ik op dit moment zou willen zien.. dan is het wel Overeem-Lesnar...
Dikke KO winst voor Overeem...
Lol.. hoe erg kan je een vechter onderschattenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:36 schreef Paxlie het volgende:
Overeem ligt binnen 0,2 seconden op zijn rug en daar komt hij niet meer vandaan.
Ik ben ook niet zo heel overtuigd van het feit dat dat een walkover voor Lesnar zou zijn. Maar ik geef Overeem in de stand-up zeker een kans.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:20 schreef Dacide het volgende:
[..]
Lol.. hoe erg kan je een vechter onderschatten
Ik denk echt serieus dat Overeem een KO of Submission winst pakt tegen een Lesnar.
Never ever gonna happen. Zowel Henderson als Machida hebben ook totaal niet de bouw om ooit een stuk zwaarder tegen Lesnar aan te treden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:
Wat zou Dan Henderson te zeggen hebben tegen Brock?
Een karateka met de kwaliteiten van Machida, maar iets zwaarder uiteraard, zou Brock ook met gemak kunnen verslaan denk ik.
Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:
Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
Ok, wist niet dat er 2 gewichtsklasses tussen zaten. Ben dan ook nog niet erg lang into UFC enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.
Anderson vs GSP is realistischer! GSP heeft binnenkort de welterweight divisie geschoond, er is serieus niemand meer over die een bedreiging voor GSP in zijn gewichtsklasse vormt. En een rematch met BJ Penn zit ik ook niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |