quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef makoez het volgende:
Die vorige post was niet de bedoeling, en ik kan hem ook niet verwijderen.
Maakt niet uit hoor! Hier zitten niet van die zeikers die er een groot punt van maken.
Anyway, ook leuk dat er een meid bij is
Verder kunnen de spoilertags wel achterwege blijven nu toch?! Dus als je de main card nog niet gezien hebt niet verder lezen! Over de finish van Bisping vs Henderson:
Ik betwijfel of wat Dan na afloop zei klopte (dat hij wist dat hij out was en dat hij die extra punch nog even deed om hem definitief te straffen). Toen hij Wanderlei KO sloeg deed hij precies hetzelfde. Het gaat zo snel, ik betwijfel of je op zo'n moment nadenkt dat hij KO is en je stopt.
Wat trouwens wel een beetje hypocriet is voor degene die er moeilijk over doen... wat ik zei tegen W. Silva gebeurde hetzelfde, Rampage deed ook tegen W. Silva hetzelfde en daar hoorde je niemand over. Alleen omdat Hendo na afloop zei dat hij hem extra wilde aanpakken schreeuwen sommigen moord en brand, anders was er niets aan de hand. Mij maakt het niet uit, ik kan een minuut lang naar een GIFje van de finish kijken en ik blijf genieten. Hendo kwam gewoon los van de grond
Wat is die Bisping lekker het zwijgen opgelegd

Over Coleman - Bonnar (in spoilertags voor wie dit nog niet gezien heeft, is tenslotte prelim)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de prelims vond ik wel OK, alleen veel finishes via
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Een extra OP op de 3e pagina kan nooit kwaad.
Tazmaniac
Mixed Martial Arts
UFC 100: In defense of Brock LesnarIk had het zelf niet beter kunnen verwoorden

.
..
...
....
Trouwens Rampage en Evans vlogen elkaar aan na afloop van UFC 100, niks ergs gebeurd though.. wat duw en trek werk geloof ik.. schijnt een normale zaak te zijn volgens Dana als beide heren in de buurt van elkaar komen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Tazmaniac
Mixed Martial Arts
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:12 schreef Dacide het volgende:Crocop signs 3 fight deal with UFC --> Het is nu geen rumour meer.. tis officieel.
Wat denken jullie, future title contender?
I don't think so..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Wel mooi trouwens dat Chuck Liddell in de HOF is opgenomen.
Wie is er dan wel goed genoeg om Brock te verslaan?
Cain en Carwin hebben meer kans dan Overeem of Crocop. Iemand die Brock's worstelen kan evenaren of afstoppen en hem staand kan verslaan. Ik denk dat Cain en Carwin minder kunnen hebben gezien de Congo en Gonzaga gevechten maar Brock's staand vechten is nou niet echt heel gerafineerd op het moment dus je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ik denk echter dat Brock te sterk is voor Cain en dat ook Carwin moeilijkheden gaat krijgen.
Wat zou Dan Henderson te zeggen hebben tegen Brock?
Een karateka met de kwaliteiten van Machida, maar iets zwaarder uiteraard, zou Brock ook met gemak kunnen verslaan denk ik.
Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
[ Bericht 68% gewijzigd door mediaconsument op 14-07-2009 11:59:03 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:Ben overigens benieuwd of Machida nog ooit tegen GSP zou gaan vechten!
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.
Anderson vs GSP is realistischer! GSP heeft binnenkort de welterweight divisie geschoond, er is serieus niemand meer over die een bedreiging voor GSP in zijn gewichtsklasse vormt. En een rematch met BJ Penn zit ik ook niet op te wachten.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef Fyodor het volgende:[..]
En dit gevecht gaan we ook nooit zien... Machida vecht 2 gewichtsklasses boven GSP.
Anderson vs GSP is realistischer! GSP heeft binnenkort de welterweight divisie geschoond, er is serieus niemand meer over die een bedreiging voor GSP in zijn gewichtsklasse vormt. En een rematch met BJ Penn zit ik ook niet op te wachten.
Ok, wist niet dat er 2 gewichtsklasses tussen zaten. Ben dan ook nog niet erg lang into UFC enzo.
Ik heb overigens het gevecht van GSP tegen Jon Fitch gezien en moet zeggen dat zij erg aan elkaar gewaagd zijn! Het laatste gevecht van Fitch vond ik dan ook erg leuk om te zien.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.