* Klonk jaloers isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef remlof het volgende:
Het plenst hier nu in Arnhem en ik zit bijna in het donker te typen
Wat een verschil! Hier (Heerde, ook Gelderland) schijnt de zon nog als een malle.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
het onweer durft niet in de buurt van Venlo te komen...
die heb ik ook nog, bizarre verschillen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef joko90 het volgende:
ik kwam deze net tegen op m'n computer, ff 50 graden verschil met nu!
[ afbeelding ]
Mooi, dan duurt het niet lang meer voor 't in Lelystad is. 14.gif.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
Onweer en regen hiero in Almere.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Prowl het volgende:
30 graden nog steeds, staat wel een windje nu
N-Brabant word overgeslagen
kijk maar eens naar het zuiden, komt wat aan voor jouwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef joko90 het volgende:
[..]
Wat een verschil! Hier (Heerde, ook Gelderland) schijnt de zon nog als een malle.
Inderdaad:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Estofex heeft de voorspelling nu aangepast. Nu krijgt het noorden en oosten ook een 1
quote:The level-1 is scaled up, now including also W-/S-Germany and all of the Netherlands. 00Z sounding of Stuttgart already sketched the environment very well with a tongue of somewhat steeper lapse rates over the level-1 area. Although lapse rates start to weaken over S-Germany during the day, they remain ath the current magnitude over W-Germany , Belgium, Luxembourg and the Netherlands. Coupled with a very warm/moist boundary layer with surface dewpoints in the upper tens, lower twenties, abundant CAPE release is forecast. 1000 J/kg MLCAPE over S-Germany increases to probably 1500J/kg over the Netherlands and parts of Belgium.
Ik zie alleen een waarschuwing...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Klonk het volgende:
het regent en het KNMI heeft een weeralarm afgekondigd...
Ik heb er al zin in!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Party_P het volgende:
[..]
kijk maar eens naar het zuiden, komt wat aan voor jouw
Vind het wel meevallen nu.. zit lekker met m'n bakkes in een waaier met het raam open. Niets te klagenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou heel jammer, ik kan haast in deze benauwdheid zwemmen
Hmmm:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
Mmm laat het noorden en oosten maar lekker kapot gaan en verzuipen (boeren willen toch graag regen?), zolang het in A'dam maar niet te heftig wordt en de treinen blijven rijden.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef Zipportal het volgende:
Tijd dat we hier in het noorden eens flink wat bliksem gaan krijgen.
Spul boven Flevoland gaat richting Friesland en Groningen. Kom maar op.
Code oranje: Groot gevaar, waakzaamheid gevraagd van iedereen (Weeralarmsituaties)quote:ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
HAH jouw avatar...ik dacht dat er een vliegje op mijn beeld zat en probeerde het weg te wrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Straks maar even de tuinslang afrollen om de tuin te besproeien...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef panda1980 het volgende:
[..]
HAH jouw avatar...ik dacht dat er een vliegje op mijn beeld zat en probeerde het weg te wrijven
Bij Breda ook weer helemaal niets aan de hand, het waait alleen wat harderquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Gijsje het volgende:
Dus de hele boel is een stuk noordelijker uitgevallen ?? Even een onweersbui gezien in de verte toen we aan het water lagen in Volkel. Nu is het hier in Uden wel bewolkt maar geen donkere wolken... Kut voorspellingen.
huh? Er goed van af? Nu eindelijk eens weer een keertje kans op een mooi onweer!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]anders kwamen we er altijd goed van af. Nu een keer niet.
Eindhoven ook, beetje wind en wat wolken, maar de zon schijnt gewoon volop door.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij Breda ook weer helemaal niets aan de hand, het waait alleen wat harder.
Rot eens op, wat ben je voor nerd als je het leuk vindt om gevangen in je huis te zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat we deze status niet hebben
[ afbeelding ]
Ja pffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Asgard het volgende:
Buienradar die elke keer wanneer het nodig is te weinig bandbreedte heeft
Heeft Wouter nog wat "geld" opzij gezet voor Chinese technologie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Goed op welke politieke partij moet ik stemmen.
Lol, idd, deze doet het nog wel: http://www.weathernews.nl/radar/quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef Shoombak het volgende:
Half Nederland zit nu op buienradar ofzo?
Blijkbaar wel dus: The service is unavailable.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef Shoombak het volgende:
Half Nederland zit nu op buienradar ofzo?
Volgens mij nu ook niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, deze doet het nog wel: http://www.weathernews.nl/radar/
Lol, nee idd....quote:
Ohja?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef LightLuke het volgende:
He psst http://www6.buienradar.nl doet het altijd, ook als het druk is.
Lol, ehm....: Internet Explorer cannot display the webpagequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef LightLuke het volgende:
Nou ja toen ik dat bericht stuurde deed hij het nog wel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef LightLuke het volgende:
quote:Connection Interrupted
The connection to the server was reset while the page was loading.
Er zijn nog meer radar'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef panda1980 het volgende:
Dit is echt niet leuk voor buienradarverslaafden zoals mij! Ik wil erop kunnen kijken NU.
Ik denk dat ik maar effe ga liggen want van me hierover op te naaien krijg ik het nog warmer hah.
Misschien werktie over een uurtje wel weer.
Inderdaad ook : http://www.sat24.nl/quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn nog meer radar's
http://www.weathernews.nl/radar/
Dat is heel vaak zo, maar valt eigenlijk altijd tegen, veel minder dan in het zuiden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef aloa het volgende:
Friesland krijgt nog wat onweer![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik hoop het voor je, dat is hier al een uur aan de gang. Nu is er hier in Lelystad alleen een simpel zomerbuitje aan de gang.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef IkWilbert het volgende:
In Deventer gaat het zo ook los, het begint steeds harder te waaien en gerommel in de verte
Ik durf het bijna niet te posten maar de .com versie werkt(e) beter.quote:
Klopt écht voor geen fuck. Het regent hier in Lelystad maar magertjes, bliksem is er nauwelijks, en donder is ook niet je van het.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij is die bui echt een beest
[ afbeelding ]
Jullie zijn zo aan de beurt.quote:
Beloofd?!quote:
Beloofdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beloofd?!Het mag wel, zelfs mijn vogels hebben het warm en die behoren tropische temperaturen aan te kunnen.
Woohoo!quote:
nou, ik woon tegen de IJssel aan en het lijkt erop alsof het richting deventer gaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
Helaas, alles trekt langs Deventer... weer een gemiste kans.
Een hoop gedoe om niks, wederom.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:31 schreef Frankz0rz het volgende:. Zuid-Holland krijgt natuurlijk weer niks.
Wat is er met de ijssel danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:30 schreef INViCTuS het volgende:
Die ijssel is wel vaak spelbreker moet ik zeggen, of dat denk ik iig wel is. Hier in Zutphen zie ik genoeg donkere luchten om me heen en het rommelt redelijk veel maar het trekt hier allemaal langs en niet over. Het spettert een beetje en ik denk dat strax de zon weer schijnt.
Het kan zijn dat de ijssel invloed heeft op de buien, het kan zo zijn dat de buien nier over het water kunnen al klinkt dat wel raar of dat ze maar deels erover kunnen of in kracht juist toe of afnemen.quote:
Heb ik zojuist gedaan, werkt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Sj0rSz het volgende:
Straks maar even een frisse douche. Stomme benauwdheid
Juist, fuck de ijssel die verziekt het altijd, we gooien hem vol met zand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de ijssel invloed heeft op de buien, het kan zo zijn dat de buien nier over het water kunnen al klinkt dat wel raar of dat ze maar deels erover kunnen of in kracht juist toe of afnemen.
Daarom. Het is hier (omg. Tilburg) echt een beetje téveel van het goede.quote:
Yep, die volg ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Weerstation niet ver van mijn woonplaats af. Met goede onweersdetector:
http://www.weerstation-grootegast.nl/
En dan onweersradar in hoge resolutie.
Ik wacht met spanning af, het valt nu nog mee.quote:
Nou wat flauw.. Nijverdal ligt hoger dan Neede. Hier blijft het alleen maar donker en windvlagen, en wat gedonder in de vertequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef ACT-F het volgende:
En hozen maar!
Ik woon tegen het Paterswoldsemeer aan, als het er is dan roep ik wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Onweer komt langzaam naar de provincie Groningen.
[ afbeelding ]
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
Ja, hier in Zuidhorn zowel stapelwolken als wolken die grijs zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Yep, die volg ik ook![]()
Oosterwolde nu dikke druppels en flink gerommel op de achtergrond.
Sterf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wie blaast dit even naar het westen?
Da's gekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef taxibabe het volgende:
Nou wat flauw.. Nijverdal ligt hoger dan Neede. Hier blijft het alleen maar donker en windvlagen, en wat gedonder in de verte![]()
Het is waarschijnlijk weer langs ons heen getrokken.
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:58 schreef Angelcakes het volgende:
Hier in Boekel ( zo brabant ) begint het een klein beetje bewolkter te worden en wat harder te waaien... zou het dan toch zo beginnen ??
Je hebt gelijk, de zon schijnt alweerquote:
quote:
ik ben ondertussen overgegaan op biddenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf ook tegen beter weten in hopen...
Die hoop zal ijdel zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf ook tegen beter weten in hopen...
Ja he, gebeurt wel vaker...quote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef Logician het volgende:
GEROMMEL IN ENSCHEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Inmiddels zijn hier de hoosbuien alweer afgezwakt, lucht wordt al lichter maar het rommelt nog steeds.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:59 schreef Klonk het volgende:
check de temp verschillen tussen waar het regent en het stuk waar het niet regent, op korte afstand gewoon een graad of 10 verschil
Helaas wel, voelt alleen wat frisser dan straks maar het onweer is echt langsgetrokken bij Boekel/ Gemert, bij Boxmeer/Cuijk moet wel wat zijn geweest (waarschijnlijk ook niet echt spectaculair).quote:
Nou, in Brabant hebben we ook niet bepaald wateroverlastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
ik geloof er geen fuck meer van dat limburg nog regen krijgt, volgens mij smelten we weg en komt er een strand ter hoogte van de grens met brabant en gelderland...
Kan nog komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:11 schreef taxibabe het volgende:
Het wordt alweer lichter boven ons.... en geen drup regen gehad.
Hier is het onverminderd warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef Pupp3t het volgende:
en hoppa..de temperatuur is met bijna 10 graden gedaald in ruim 1uur. Man..wat voelt dat toch lekker !!
en 't regent nu ook lekker hier ( hengelo)
Om 19:30 nieuw KMNI actueel bericht.quote:Rond de lijn Hoorn-Emmeloord-Venlo komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noordoosten. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten tot zo'n 75 km/uur.
Oh? Hier in Groot-Driene is het nog droogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Pupp3t het volgende:
komt nu met bakken uit de lucht hier in Hengelo !!!
Laat een bom afgaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Studiotje het volgende:
Heb hier echt niets gezienIk wil keihard geknal en schreeuwende mensen... (Amersfoort)
Het is hier in Hengelo nog altijd droogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Pupp3t het volgende:
Zo te zien krijgen Hengelo en Enschede nog een beetje meer water..
waar zit jij dan in hengelo ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is hier in Hengelo nog altijd droog
hier ook, incl.flits en rommel!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Pupp3t het volgende:
komt nu met bakken uit de lucht hier in Hengelo !!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:26 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Lol..Klein-Driene hier....en daar is net best veel regen gevallen..en regent nog steeds
Ik denk het niet meer:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan nog komen![]()
Wat is het hier heerlijk afgekoeldMaar binnen was dat al de hele tijd zo in de airco
Dan is het er hier langsgetrokken. Het gedonder begint ook af te nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef DJKoster het volgende:
Zeer zware regen in Enschede-Zuid.. Al 10 minuten
Hehe, erg lokale regen dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:26 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Lol..Klein-Driene hier....en daar is net best veel regen gevallen..en regent nog steeds
Foto'squote:Piratentent door windhoos vernield
WATERLAND, vrijdag - Het noodweer waarvoor het KNMI eerder op de dag waarschuwde heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het geplande megapiratenfestival van Waterland niet door kan gaan. Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield. De schade loopt in de tonnen. De tent is door het plotseling invallende noodweer omgewaaid en platgelegs en daarbij totalloss geraakt. Gelukkig vielen er geen gewonden.
Ik hoop het!! Dan maken we toch nog een kans op regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. na deze buienlijn komt er nog 1?
Dat is het enige goede op dit moment.... geen zonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
de zon is weg, het waait eindelijk frisse lucht in huis, warme frisse lucht dat dan weer wel...
iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef DJKoster het volgende:
Die 2e lijn is wel erg rood aan het worden![]()
Idd... Het belooft goed los te gaan (Drachten)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef miss-piggy het volgende:
het regent hier best wel - zuidoost friesland
en het rommelt al dik half uur
Normaal heb ik mijn dig videocamera altijd op een statiefje in de richting van de bui draaien... Alleen hij is sinds gisteren kapot.... Er komt een hoop getik uit en stelt niet meer scherp...quote:
Niet door een blikseminslag ofzo toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal heb ik mijn dig videocamera altijd op een statiefje in de richting van de bui draaien... Alleen hij is sinds gisteren kapot.... Er komt een hoop getik uit en stelt niet meer scherp...
mwah.... het is nu droog in Drachtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... Het belooft goed los te gaan (Drachten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |