Een hoop gedoe om niks, wederom.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:31 schreef Frankz0rz het volgende:. Zuid-Holland krijgt natuurlijk weer niks.
Wat is er met de ijssel danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:30 schreef INViCTuS het volgende:
Die ijssel is wel vaak spelbreker moet ik zeggen, of dat denk ik iig wel is. Hier in Zutphen zie ik genoeg donkere luchten om me heen en het rommelt redelijk veel maar het trekt hier allemaal langs en niet over. Het spettert een beetje en ik denk dat strax de zon weer schijnt.
Het kan zijn dat de ijssel invloed heeft op de buien, het kan zo zijn dat de buien nier over het water kunnen al klinkt dat wel raar of dat ze maar deels erover kunnen of in kracht juist toe of afnemen.quote:
Heb ik zojuist gedaan, werkt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Sj0rSz het volgende:
Straks maar even een frisse douche. Stomme benauwdheid
Juist, fuck de ijssel die verziekt het altijd, we gooien hem vol met zand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de ijssel invloed heeft op de buien, het kan zo zijn dat de buien nier over het water kunnen al klinkt dat wel raar of dat ze maar deels erover kunnen of in kracht juist toe of afnemen.
Daarom. Het is hier (omg. Tilburg) echt een beetje téveel van het goede.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |