* Klonk jaloers isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef remlof het volgende:
Het plenst hier nu in Arnhem en ik zit bijna in het donker te typen
Wat een verschil! Hier (Heerde, ook Gelderland) schijnt de zon nog als een malle.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
het onweer durft niet in de buurt van Venlo te komen...
die heb ik ook nog, bizarre verschillen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef joko90 het volgende:
ik kwam deze net tegen op m'n computer, ff 50 graden verschil met nu!
[ afbeelding ]
Mooi, dan duurt het niet lang meer voor 't in Lelystad is. 14.gif.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
Onweer en regen hiero in Almere.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Prowl het volgende:
30 graden nog steeds, staat wel een windje nu
N-Brabant word overgeslagen
kijk maar eens naar het zuiden, komt wat aan voor jouwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef joko90 het volgende:
[..]
Wat een verschil! Hier (Heerde, ook Gelderland) schijnt de zon nog als een malle.
Inderdaad:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Estofex heeft de voorspelling nu aangepast. Nu krijgt het noorden en oosten ook een 1
quote:The level-1 is scaled up, now including also W-/S-Germany and all of the Netherlands. 00Z sounding of Stuttgart already sketched the environment very well with a tongue of somewhat steeper lapse rates over the level-1 area. Although lapse rates start to weaken over S-Germany during the day, they remain ath the current magnitude over W-Germany , Belgium, Luxembourg and the Netherlands. Coupled with a very warm/moist boundary layer with surface dewpoints in the upper tens, lower twenties, abundant CAPE release is forecast. 1000 J/kg MLCAPE over S-Germany increases to probably 1500J/kg over the Netherlands and parts of Belgium.
Ik zie alleen een waarschuwing...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Klonk het volgende:
het regent en het KNMI heeft een weeralarm afgekondigd...
Ik heb er al zin in!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Party_P het volgende:
[..]
kijk maar eens naar het zuiden, komt wat aan voor jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |