Ik denk het niet meer:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan nog komen![]()
Wat is het hier heerlijk afgekoeldMaar binnen was dat al de hele tijd zo in de airco
Dan is het er hier langsgetrokken. Het gedonder begint ook af te nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef DJKoster het volgende:
Zeer zware regen in Enschede-Zuid.. Al 10 minuten
Hehe, erg lokale regen dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:26 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Lol..Klein-Driene hier....en daar is net best veel regen gevallen..en regent nog steeds
Foto'squote:Piratentent door windhoos vernield
WATERLAND, vrijdag - Het noodweer waarvoor het KNMI eerder op de dag waarschuwde heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het geplande megapiratenfestival van Waterland niet door kan gaan. Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield. De schade loopt in de tonnen. De tent is door het plotseling invallende noodweer omgewaaid en platgelegs en daarbij totalloss geraakt. Gelukkig vielen er geen gewonden.
Ik hoop het!! Dan maken we toch nog een kans op regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef DJKoster het volgende:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
Hmm.. na deze buienlijn komt er nog 1?
Dat is het enige goede op dit moment.... geen zonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
de zon is weg, het waait eindelijk frisse lucht in huis, warme frisse lucht dat dan weer wel...
iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef DJKoster het volgende:
Die 2e lijn is wel erg rood aan het worden![]()
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
Idd... Het belooft goed los te gaan (Drachten)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef miss-piggy het volgende:
het regent hier best wel - zuidoost friesland
en het rommelt al dik half uur
Normaal heb ik mijn dig videocamera altijd op een statiefje in de richting van de bui draaien... Alleen hij is sinds gisteren kapot.... Er komt een hoop getik uit en stelt niet meer scherp...quote:
Niet door een blikseminslag ofzo toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal heb ik mijn dig videocamera altijd op een statiefje in de richting van de bui draaien... Alleen hij is sinds gisteren kapot.... Er komt een hoop getik uit en stelt niet meer scherp...
mwah.... het is nu droog in Drachtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... Het belooft goed los te gaan (Drachten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |