Vind het wel meevallen nu.. zit lekker met m'n bakkes in een waaier met het raam open. Niets te klagenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou heel jammer, ik kan haast in deze benauwdheid zwemmen
Hmmm:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
Mmm laat het noorden en oosten maar lekker kapot gaan en verzuipen (boeren willen toch graag regen?), zolang het in A'dam maar niet te heftig wordt en de treinen blijven rijden.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef Zipportal het volgende:
Tijd dat we hier in het noorden eens flink wat bliksem gaan krijgen.
Spul boven Flevoland gaat richting Friesland en Groningen. Kom maar op.
Code oranje: Groot gevaar, waakzaamheid gevraagd van iedereen (Weeralarmsituaties)quote:ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
HAH jouw avatar...ik dacht dat er een vliegje op mijn beeld zat en probeerde het weg te wrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Straks maar even de tuinslang afrollen om de tuin te besproeien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |