Wederom welterustenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
nee...ik ga lekker aandachthoeren in mn bedben dr weg van
quote:
Nou hoer ze maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
En ik doe zo mijn best hequote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwen
voor bellen wil ik me wel lenen hoor.... ik naai hem op en dan voelt ie zich genaaid na de tijdquote:
Yeps zo ben ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Je doet t er gewoon om. je zit m toch alleen maar te teasen las ik net
whehehe Pietje zei vanmorgen nog zoiets als : "Bommie weer een topic crap en iedereen vind het leuk, hoe doe je dat toch"quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd, volgens mij zijn er ergens streams Topics vliegen voorbij. IK ZIE NIKS
Oow ik vraag me af of Rudy dat wilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
voor bellen wil ik me wel lenen hoor.... ik naai hem op en dan voelt ie zich genaaid na de tijd
Vandaar dat je al jaren droogstaat, want ergens schreef je ooit dat er bij jou in de buurt geen molshopen voorkwamen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, kom op, spijkers met koppen, wie wil er nu met wie naar bed en wanneer
Edit: En ik zelf hang hem liever in een molshoop, dan heb ik alvast de hele wereld er aanhangen![]()
idd.. heb me afgelopen dagen de rsi getiept!quote:
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leendequote:
we weten eik niet eens of Rudy wel op vrouwen valt! Ik bedoel we zijn nu wel heel erg voorbarig aan het lullen zonder aan die jongen zijn gevoelens te denken!quote:
Nou ga je nou ook al tegen mij beginnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leende
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat je al jaren droogstaat, want ergens schreef je ooit dat er bij jou in de buurt geen molshopen voorkwamen.
ik zou niet durven schatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ga je nou ook al tegen mij beginnen
Als ik het goed begrepen doet hij wel op vrouwelijk schoon vallenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
we weten eik niet eens of Rudy wel op vrouwen valt! Ik bedoel we zijn nu wel heel erg voorbarig aan het lullen zonder aan die jongen zijn gevoelens te denken!
slaap lekker meneerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Ik houd het ook voor gezien voor vandaag deze avond
Voor straks, allemaal lekker slapen, en morgen later vandaag gezond weer op
Dag D.tje slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal wordenquote:
Sleep well D'tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leende
Begin er niet eens aan schat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef evaxsis het volgende:
Ik mag niet meer openen doe het steeds verkeerd zonder nummertje plaatsen en zo
Ik zie het niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal worden
Heyyy, daar had ik last van he? Niet mijn script jatten he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]En gebrek aan buurvrouwen ook
zo zonde he! Echt het zag er goed uit,,,, maar zo'n domperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Het leek een rel in wording maar denk niet dat hij doorzet![]()
Mensen, welterusten en lees morgen verder, ik ga plakken of ik dat nu leuk vind of niet
tja daar doe ik dan weer nie aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal worden
hoezo stel ik me aan?? Ik zeg toch dak m wel op wil naaien zodat ie zich genaaid voelt achteraf?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..
En hoe denk jij mij in godesnaam te bannen, waterboy?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Ah rellen! Bans dus ! Sieg Heil! [ afbeelding ]
Eerst laten proeven en dan niet meer willen, dan stap ik over (mss)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..
blond he laiverdquote:
Ze naait hem op en dan voelt hij zich genaaidquote:
Trustequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, welterusten en lees morgen verder, ik ga plakken of ik dat nu leuk vind of niet
Hee daar is ie weer ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Hey Gert,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hoe denk jij mij in godesnaam te bannen, waterboy?
Hoi Gertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Inclusief die klonen tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Ja maar dat zei Nizno toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze naait hem op en dan voelt hij zich genaaid
Als je dat maar laatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
HOHOquote:
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!quote:
goed excuusquote:
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....quote:
dan mot ze stoppen met mn twitter vol te spammen!!quote:
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he! Echt het zag er goed uit,,,, maar zo'n domper
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.quote:
zo raak je followers kwijt als je dat doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aan
nee idd, je deed een goede gooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij heeft het niet gelegen
Zinloos, die zwarte longen van jou, dat gaat nul beeld gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godver de Godver, ik dacht dat ik al weekend had, maar moet morgen om 08:00 uur bij röntgen zijn.
Begon net gezellig te worden.
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.
maar, laat maar misschien mis ik iets hoor.
Nou heb ik hem, sorry het werkt nu niet zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed excuus
[..]
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....
en hij wil 2 letters minder... de o en de p wil hij weg laten.
Zat jij niet op zo'n verlaten rots in Calpe, waar alleen maar mensen komen die geen leven hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!
Zeg ik ben sinds dotteygate al onderhand nonstop aan het reldragen.. op sho , ONZ , hier... mag ik ook ff een dagje nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij viel mij wat tegen deze keer
tis je vergeven dit keer...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou heb ik hem, sorry het werkt nu niet zoals het hoort
Nee ik zag het gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.
maar, laat maar misschien mis ik iets hoor.
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaretquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!
Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnen
Als je echt óp die rots zit, heb je inderdaad weinig te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat jij niet op zo'n verlaten rots in Calpe, waar alleen maar mensen komen die geen leven hebben?
Ik heb haar net unfollowedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo raak je followers kwijt als je dat doet
Same here bro!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaret
ACh je hebt gewoon je dag niet zullen we maar denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik zag het gewoon niet![]()
Nu eindelijk wel, helemaal uitgekauwd moest die worden
Ja ja maakt niet uit, ga nog even door johquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnen
ook....... had wel lol in dr haardag... maar ik houd niet van spamquote:
same here ... ze doet nix alleen spammenquote:
Hier ook. drink nog ff mijn biertje leeg en ga dan maar eens poging wagen te slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaret
doe ik toch... je houdt toch wel van me...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja maakt niet uit, ga nog even door joh
Nee waar is die maat dan van jou gebleven, die zou het toch eventjes overnemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg ik ben sinds dotteygate al onderhand nonstop aan het reldragen.. op sho , ONZ , hier... mag ik ook ff een dagje niet
nee heur, die komt maar heel sporadisch buurtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee waar is die maat dan van jou gebleven, die zou het toch eventjes overnemen
Nog zo'n loser die denkt iemand te kunnen pakken om zijn kinderen. Velen gingen je voor, zowel bij mij als recent bij ene slechterik, die ze ook wel bommie noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je echt óp die rots zit, heb je inderdaad weinig te doen.
Maar het is een erg mooi plekje Europa, waar dat mannetje van je opgroeit.
En dat is een feitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef marsan het volgende:
[..]
ACh je hebt gewoon je dag niet zullen we maar denken
Zelfs dat heb ik niet gevolgdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook....... had wel lol in dr haardag... maar ik houd niet van spam
Ik moest m'n eigen post eerst teruglezen om na te gaan waar je in godsnaam over zou kunnen zijn gevallen. Maar ik snap het geloof ik: je zoontje groeit niet bij jou op maar bij iemand anders, en dat zou ik dan gemeen bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog zo'n loser die denkt iemand te kunnen pakken om zijn kinderen. Velen gingen je voor, zowel bij mij als recent bij ene slechterik, die ze ook wel bommie noemen.
Jij als MOD zou moeten weten dat dit soort provocaties meer zeggen over je eigen capaciteiten om een discussie aan te gaan dan dat je ook zal moeten weten dat betreffende persoon er alleen maar om kan lachen.
Ik noem ze gemakshalve... "zwaktebod-opmerkingen"
Krijg ik nu weer een note? Want sta nu op 89 en zeker weten dat ik binnenkort op 90 sta, omdat jij een kutmod bent. Die Noch tegen kritiek kan, noch enige nuttige dingen te zeggen heeft.
Misbruik maken van je blauwe kleurtje en persoonlijke aanvallen mag doen en vervolgens een ban als een NSB'er weet uit te delen aan iemand die zijn mening geeft.
tja ik vind dat wel mooi om te zien... damesquote:
Nou het is dan echt over met de love van FOK!ers, stom hoor van haar ze had nog wat aan ons kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 juli
2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here ... ze doet nix alleen spammen
Dan neem ik nog een flesje waterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Hier ook. drink nog ff mijn biertje leeg en ga dan maar eens poging wagen te slapen
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoelde?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moest m'n eigen post eerst teruglezen om na te gaan waar je in godsnaam over zou kunnen zijn gevallen. Maar ik snap het geloof ik: je zoontje groeit niet bij jou op maar bij iemand anders, en dat zou ik dan gemeen bedoeld hebben.
Zo was het dus totaal niet bedoeld. Heb een mooie vakantie gehad in een prachtig gebied.
Maar goed, te laat voor dit soort gezeik, ik ga slapen.
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.quote:
Zekers van welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik toch... je houdt toch wel van me...
Ik ga morgen wel weer aan t water.quote:
Ik zag het venijn nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoeld?
Sorry maar ik ken LS niet eens en kon de sneer verdomde goed voelen in je woorden.
Hmmm, ik totaal niet. Las gewoon over mooie omgeving.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoeld?
Sorry maar ik ken LS niet eens en kon de sneer verdomde goed voelen in je woorden.
Dat is dooddoenerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee heur, die komt maar heel sporadisch buurten
dan ligt t aan mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het venijn niet![]()
En ik ben toch redelijk scherp bij sommigen
same for this.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Hmmm, ik totaal niet. Las gewoon over mooie omgeving.
Misschien zie ik alles alleen maar vanuit t positieve.
Wat vast niet zo bedoelt LS. Niet dat ik het perse op hoef of wil nemen voor Gert, maar hij komt van vakantie, is nog lekker ontspannen en vast niet in de mood om dit nu te doen. (my 2 cents)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.
zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is dooddoener![]()
Eerst sfeer maken en dan weer weggaan
Jij gaat nog nergens hè, eerst nog een biertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, vermits er nog commentaar van mij verwacht wordt
Tja en dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja ik vind dat wel mooi om te zien... dames
Ciaoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef marsan het volgende:
Mijn glas is leeg, tijd om te kijken of ik beetje snel slaap kan vatten.
Tot de volgende keer
Nee joh denk aan de kerst lieverd alles komt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.
Mooi, dan neem ik nog een peuk en zet ik weer een streepje op de kalender. Nog acht dagen werken en dan vakantiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
@NMNS Nog eentje dan, en daarna KONIEC
Morgen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer aan t water.
Overdag dan, na t eten ga ik maar lekker terras opzoeken en aan wat anders
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vast niet zo bedoelt LS. Niet dat ik het perse op hoef of wil nemen voor Gert, maar hij komt van vakantie, is nog lekker ontspannen en vast niet in de mood om dit nu te doen. (my 2 cents)
Truste meisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag... gisteren.... nou ja voor nu in elk geval.... even lekker slapen..... veel beter dan vermoeid raken
Trustequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
LS niet zo zeiken Ik vond het gezellig vanavond en heb genoten. Ben er weg van, vermits er nog commentaar van mij verwacht wordt
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd
Doegie slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef marsan het volgende:
Mijn glas is leeg, tijd om te kijken of ik beetje snel slaap kan vatten.
Tot de volgende keer
Met deze opmerking maak je me blij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh denk aan de kerst lieverd alles komt goed
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.
Hij zat op een heuveltje ergens ver buiten het dorp waar mijn zoontje woont.
En misschien bedoelde hij het niet zo verkeerd en heeft mogen uitkijken waar mijn zoontje woont.
Maar het verleden van hem, om mij een ban aan te smeren als blauwe en notes geven, geeft geen vertrouwen in hem.
En dat zal hij ook never nooit niet krijgen van mij.
Dus als hij over mijn zoontje begint zie ik dat als een sneer, omdat hij mijn situatie kent.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met deze opmerking maak je me blij.
Laat ik hem foto zien waar die blauwe zat.
Ik weet nu zijn antwoord al....
"En la zona donde los pobres se quieren sentir como ricos"
Niemand is altijd alleen maar slecht of alleen maar goed hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.
En misschien bedoelde hij het niet zo verkeerd en heeft mogen uitkijken waar mijn zoontje woont.
Maar het verleden van hem, om mij een ban aan te smeren als blauwe en notes geven, geeft geen vertrouwen in hem.
Dus als hij over mijn zoontje begint zie ik dat als een sneer, omdat hij mijn situatie kent.
Nog beter en dan weer zon maar dan iets minder warm graagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou regenen, het gaat HAGELEN!!!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet meer kotsenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog beter en dan weer zon maar dan iets minder warm graag
Daarom zeg ik dat ook, ik wil niet dat je in dat negatieve blijft hangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met deze opmerking maak je me blij.
Laat ik hem foto zien waar die blauwe zat.
Ik weet nu zijn antwoord al....
"En la zona donde los pobres se quieren sentir como ricos"
Hey pseudo oma!quote:
Ey pik maak je niet zo dik... heb je vandeweek gezien wat dat tuig op Huubs blog onder aanvoering van Mooiii en consorten over mij en mijn kinderen dacht te mogen zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere Hollandse vent wil ik
Om voor je te werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar heb ik dan een man voor nodig?
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!![]()
Ik heb vanavond wel weer genoeg mannen de revue zien passeren op Scheveningen. Echt een overschot aan testosteron. Zal wel door het warme weer komen.
Ik beredeneer het altijd nuchter:
Ik heb een kachel die rookt, een auto die zuipt, een papegaai die vloekt, een hond die gromt, en een kat die de hele nacht van huis is.
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?
da's nog zoiets... die tampons moeten toch ergens in en als ze te lui zijn, wie doet dan verdomme de plee repareren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?
Jullie allebei niet toch?quote:
Gewoon zwanger maken, dan ben je negen maanden van die zooi af. Tegen de tijd dat ze gaan jongen ruil je ze inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's nog zoiets... die tampons moeten toch ergens in en als ze te lui zijn, wie doet dan verdomme de plee repareren?
Nou als je een berg brood de richting in gooit en je word gebeten Ach !!!! Vergassenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?
Die zijn ook niet wijs, en (wat) dan nog meer over jou.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ey pik maak je niet zo dik... heb je vandeweek gezien wat dat tuig op Huubs blog onder aanvoering van Mooiii en consorten over mij en mijn kinderen dacht te mogen zeggen
Een kachel??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!![]()
Ik heb vanavond wel weer genoeg mannen de revue zien passeren op Scheveningen. Echt een overschot aan testosteron. Zal wel door het warme weer komen.
Ik heb een kachel die rookt, een auto die zuipt, een papegaai die vloekt, een hond die gromt, en een kat die de hele nacht van huis is.
Ik waardeer het dan weer wel hoe je het brengt, maar ik mis toch wat dan...nee er moet toch iets tot stand komen, mijn ideequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet Souryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je een berg brood de richting in gooit en je word gebeten Ach !!!! Vergassen
Zoals jij het nu brengt overtuig je niks en niemand mooiiiii!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een kachel??
Er zijn tegenwoordig zuinige auto's
Papegaaien praten mensen na:vloek jij zoveel"frustratie ?
Grommende hond.arme beest
Kat weg ,ha ha ,toch niet die van Lieke die je te logeren had lolll
Nooit een echte vent gehad ha ha![]()
Sleep well LSquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu etage hoger.... pfffffffffff.... ik weet dat ik niet genoeg rust heb genomen, maar febulakop knelt geen zenuwen meer af, dus denk wel dat er geen schroeven, platen of gips omheen moet.
En als dat wel moet, dan vermoord ik hondje van ex, want die liep er vanmiddag frontaal tegenop. Ok, tegen mijn voet met volle snelheid en onderbeen maakte toen een draai die die beter niet kan doen nu.
Ach, zolang ik nog geen drain hoef te hebben , hoef ik ook geen kloon aan te maken.
Maar gips krijgen ze never never nooit niet om mijn been. Ik heb last van claustrofobie en heb al eens een ring van mijn vinger geknipt die ik 25 jaar had gedragen.
Dus kom mij niet met gips aan.
Dat zal dan vanaf de enkel tot aan de lies moeten. NOOOOOOOOOOOOOO WAYYYYYYYYYYYY
Ik heb een weekje rust genomen, deze week halve dagen gewerkt en ik kan gewoon lopen.
Lopen juist de wijven van CWI, UWV en reïntegratiebureau te zeiken dat ik het rustig aan moet doen.
Die zitten er toch om iemand aan het werk te houden?
Nederland is zo krom als de neten, als je wilt werken en een breukje hebt, maar wel kan werken, dan adviseren ze je om thuis te blijven. En die nutteloze kut******* houden handje op.
Ik mocht deze week niet eens werken, maar ze zijn zo dom bij reïntegratiebureau en de soos, dat ze me op mijn woord geloofden, omdat ik zei dat ik ook op het werk rust kan houden met mijn been, wat ik thuis ook doe.
Dat namen ze voor zoete koek.
Dus er is totaal geen controle. Enige is dat als ik wel te veel heb belast, dat ze dan kunnen zeggen dat ik tegen medisch advies ben ingegaan. So Be It!!!!
Ik welquote:
Nee, we kunnen het nu eenmaal niet allemaal Huub doen, al doet hij daar dan meestal weer niet zo moeilijk overquote:
Pak je vliegenmepper, dan zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hebben we godver alles gehad, krijgen we dit weer, een Huubsopper alert
Een paar iiii tjes erbij en je hebt het tegen mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zoals jij het nu brengt overtuig je niks en niemand mooiiiii!
Jij mag het deze keer doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pak je vliegenmepper, dan zijn ze zo weg.
Da's een goeie! Die houden we d'r in!quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor de rest moet hij wel z'n muil houden natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's een goeie! Die houden we d'r in!
No TY, ben niet zo volgzaam.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een paar iiii tjes erbij en je hebt het tegen mij.
Nee zie bovenquote:
Ja ja vooral van dattumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat van die vuilniszak spreekt me wel aan ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon zwanger maken, dan ben je negen maanden van die zooi af. Tegen de tijd dat ze gaan jongen ruil je ze in
Ben net op tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger maken
Ha ha ,helaas,dus stiekem wil je wel,prima hoor .vrouwen zijn coolquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL![]()
Als je het zo brengt zo ik bijna overstag gaan, maar nee ik heb wel is wat geprobeerd maar is niet aan mij besteed, helaas
Anders was ik er echt wel ingesprongen.
Ik hou juist van de man die lekker naast me ligt te snurken, daarbij voel ik me veilig.
Ik kan er niks aan doen, ik vind het heerlijk juist zo'n grote vent waar je weer een klein meisje mag voelen.
En ik val zeker niet op de 1e de beste man daarom dat ik nog vrij ben ik neem geen genoegen met minder dan dat ik wil.
Ik vind het ook geweldig hoe zij het brengt, echt als ik het niet had geprobeerd was ik nu wel om geweest.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik waardeer het dan weer wel hoe je het brengt, maar ik mis toch wat dan...nee er moet toch iets tot stand komen, mijn idee
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger maken
Neeequote:
Ja maar ergens denk ik dat de wereld dan een betere plek gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?
Nee kut!quote:
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?
Wat heeft die rudeboy me nu weer geflikt?quote:
Ik zal het maar (belevings)wereld noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ergens denk ik dat de wereld dan een betere plek gaat worden
Dat scheelt idd een paar parkeergaragesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha ha
Nou is dat het enige wat je daar uithaaltquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ha ha ,helaas,dus stiekem wil je wel,prima hoor .vrouwen zijn cool
Valt nog mee moest win7 installen, dacht dat ik na 3 weken en een nieuwe PC wel weer online zou zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee slome, je doet te lang over inlezen
Die liktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft die rudeboy me nu weer geflikt?
Joh schei toch uit, met je verzuurde eierstokken.. Ik zie je nog lullen over jouw kleinkind. Als Huub hersens had dan zou die in jou een gevaar voor zijn kind zien en een joego inhuren om je hersens in te schieten, debiel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha ha
Dan rook je nog een zware en neem je borrelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar heb de zenuwen...
Is het wat, dat win7?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt nog mee moest win7 installen, dacht dat ik na 3 weken en een nieuwe PC wel weer online zou zijn
Komop man, een wereld vol met bommies!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal het maar (belevings)wereld noemen
Yeps...rude!quote:
Een open haard om precies te zijn.quote:
Ik heb een Porsche uit 1989. Die is niet echt zuinig.quote:Er zijn tegenwoordig zuinige auto's
Nope, zijn vorige eigenaar was een man.quote:Papegaaien praten mensen na:vloek jij zoveel"frustratie ?
Beter dan een blaffende of bijtende toch?quote:Grommende hond.arme beest
Een kat van Lieke loopt altijd weg als hij ergens moet logeren. Met zo'n lief vrouwtje wil je toch niet ergens anders logeren?quote:Kat weg ,ha ha ,toch niet die van Lieke die je te logeren had lolll
Krijg je die dan?quote:Nooit een echte vent gehad ha ha![]()
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenquote:
Fijn!! Ik heb zo'n elektrische!!quote:
Die zware gaat lukken, maar mag het ook een colaatje zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan rook je nog een zware en neem je borrel
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb een Porsche uit 1989. Die is niet echt zuinig.
Waarom dan eromheen draaien en ja een man krijg je als ie je leuk genoeg vindt,Daar hoef je als een echte vrouw geen moeite voor te doen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een open haard om precies te zijn.
[..]
[..]
Nope, zijn vorige eigenaar was een man.
[..]
Beter dan een blaffende of bijtende toch?
[..]
Een kat van Lieke loopt altijd weg als hij ergens moet logeren. Met zo'n lief vrouwtje wil je toch niet ergens anders logeren?
[..]
Krijg je die dan?
Niet doen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenje bent echt ziek!
nen 911 Carrera??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou sorry hoor, maar jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarom dan eromheen draaien en ja een man krijg je als ie je leuk genoeg vindt,Daar hoef je als een echte vrouw geen moeite voor te doen..![]()
Jammer..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL![]()
Als je het zo brengt zo ik bijna overstag gaan, maar nee ik heb wel is wat geprobeerd maar is niet aan mij besteed, helaas
Anders was ik er echt wel ingesprongen.
Bij mij ben je ook veilig hoor. Ik kan kickboksenquote:Ik hou juist van de man die lekker naast me ligt te snurken, daarbij voel ik me veilig.
Dat siert je dan wel weer.quote:Ik kan er niks aan doen, ik vind het heerlijk juist zo'n grote vent waar je weer een klein meisje mag voelen.
En ik val zeker niet op de 1e de beste man daarom dat ik nog vrij ben ik neem geen genoegen met minder dan dat ik wil.
Uiteraard, da's logisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de rest moet hij wel z'n muil houden natuurlijk
Dank jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer..![]()
[..]
Bij mij ben je ook veilig hoor. Ik kan kickboksen![]()
[..]
Dat siert je dan wel weer.
Wat is ziek..iedereen heeft wel wat en wat is bejaard.Vrouwen willen graag jonger geschat worden..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenje bent echt ziek!
op mijn oprit ja! maar dan moet het wel een 911 Carrera Cabriolet zijn ..en zwart graag ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een plekje waar ze hem kan parkeren
ooops nanananananaaaquote:
Dan pakt die site je ip niet denk ik? Maar dat lijkt mij weer vreemd, want die site ziet alleen je routertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het wel lachen, ik na elke refresh gewoon weer stemmen op twitter
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar jij spoort echt niet.
Een vrouw kan altijd neuken als ze dat wilt, bijna elke man steekt hem er makkelijk een keer in voor een veeg.
Waaruit haal jij dat zij geen echte vrouw is, omdat ze niet naar een snikkel snakt.
Ik vind dit de grootste kul die je maar kan neerzetten.
Doe toch met iets goeds komen, ga lekker plussen ofzo
Ik weet niet hoe, maar het is zwaar kickenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan pakt die site je ip niet denk ik? Maar dat lijkt mij weer vreemd, want die site ziet alleen je routertje
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig hoe zij het brengt, echt als ik het niet had geprobeerd was ik nu wel om geweest.
Wat jij?
En jij nog niet de juiste manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.
Weet je zoals jij alles brengt krijg ik z'n naar smaakje van in mijn mond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Meid windt je niet zo op ha ha ,maar dat doe je constant ha ha lees terug.Ook zonder korte rokjes lukt je dat,Je kan ut
Ja, nog één peuk en ik ga achter ja aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
mensen ik moet over mijn nek door die mooiiiii, arme Huub! ik ben weg !
Sowieso nog niet de juiste persoon, lijkt mij sterk dat het ooit een vrouw wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.
Truste Bomsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
Yeps. Een zwarte.quote:
Hij is inderdaad zwart ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
op mijn oprit ja! maar dan moet het wel een 911 Carrera Cabriolet zijn ..en zwart graag ...
Geleerd van een andere bom.Ooit..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je zoals jij alles brengt krijg ik z'n naar smaakje van in mijn mond.
Vraag me af hoe je dat toch elke keer weer lukt
Zou het zijn door de verkapte sneers die je geeft of wat.
Ik wil niet weten en niet aandenken hoe jij in het echt bent
Klopt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij nog niet de juiste man
Goh.. 'k blijf 't zonde vinden..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sowieso nog niet de juiste persoon, lijkt mij sterk dat het ooit een vrouw wordt
quote:
Die komt vanmiddagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook moggels, waar is de relllllllllllllllllllll!?
Meer info heb ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oké, geef me even de locatie, exacte tijd en wie doen ermee?
De sms rel service ligt plat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Meer info heb ik ook niet
Gewoon ff ''rel aan'' sms'en naar 2020
Mijn beltegoed is op, nu kan ik niet meerellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Meer info heb ik ook niet
Gewoon ff ''rel aan'' sms'en naar 2020
Bommie was wat voorbarigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi wel hoor! Anders heet het geen reltopic!
Nee jij bent gewoon een enorme tease.. Ik denk die trekt het vel over NMNS zijn oren en castreert hem en public met een stormvloed aan woorden maar je trok zo je schulp inquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn beltegoed is op, nu kan ik niet meerellen
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Toverheks het volgende:
maar waar is de rel, toch niet op plopperdeplop he, daar zitten ze zich de kolere te twitteren en posten weinig wat ik net las
hele rel dus gemist, nou ja de bijnanetnietrel, lees kaat wil ook al niet relluh want die gaat het strand onveilig maken, nou dan ga ik maar wat anders doen vanmiddag, maar kom wel af en toe hier lezen want als er echt gerelt wordt wil ik er natuurlijk bij zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasen.....zelfs hier ben ik te moe voor
kep zelf ook niet zo'n zin in rellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasen.....zelfs hier ben ik te moe voor
Met dit weer sporten? pfffffff......enige wat ik doe is bikinie aansleuren en aanloop nemen en plons de zee in! Dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef Laysa het volgende:
ja maar...ik ben heul geen teaser...en Nmns.....ik moest heel de tijd denken aan het feit dat ik vandaag voor 12 uur moet sporten......en verders
![]()
![]()
...nwe dag nwe kansen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep zelf ook niet zo'n zin in rellen
ja is een moet in mijn gevalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Met dit weer sporten? pfffffff......enige wat ik doe is bikinie aansleuren en aanloop nemen en plons de zee in! Dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag.
Nou, als jij ook al niet wil relluh begin ik er ook niet aan hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep zelf ook niet zo'n zin in rellen
ja nouquote:
en wat voor sport gaat het worden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja is een moet in mijn geval....veel plezier aan zee
en jij veel plezier in de sportschool en doe je best hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja is een moet in mijn geval....veel plezier aan zee
ja, dat is maf Kaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat voor sport gaat het worden?
ik ben trouwens zo maf dat ik al in maart in zee lag haha.
maar vanavond onweer en bliksem...dus dan ben jij gewoon weer relbaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouBeetje teveel rel gehad laatste dagen... ik wil nu weer vrede en liefde enzo
fitness....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat voor sport gaat het worden?
ik ben trouwens zo maf dat ik al in maart in zee lag haha.
nee, dat was gaaf! eeeeeeeh ja wel ietwat koud en heel kort!quote:
mij te koud, en ik hou wel van strand maar kan niet in de zon, dus ga liever in de winter er naar toe lekker vissie etenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee, dat was gaaf! eeeeeeeh ja wel ietwat koud en heel kort!
ach, ben een zeemens alhoewel ik echt niet uren op een handdoekje ga bakken, heb ik een zonnebankje voor.
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te werenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
nieuwe titel straks...............
waar niemand zin heeft om te Relluhhhhhhhhhhhhh
ik vind alles bestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te weren
echt waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te weren
Nee, ik ben extreem aaibaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar vanavond onweer en bliksem...dus dan ben jij gewoon weer relbaar
Lekkerste tijd is als al die duitsers uit die kuilen klimmen en huiswaarts gaan, lekker terrasje pakken we dan. Of lopen in een vette storm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mij te koud, en ik hou wel van strand maar kan niet in de zon, dus ga liever in de winter er naar toe lekker vissie eten
Zie je wel, wat zei ik gister, veel beloven maar.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Toverheks het volgende:
hoor net wordt 24 a 28 graden vandaag niks over onweer, hagel, storm en regen. P Paulusma houd ons voor de gek.
zullen we knuffelen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |