Is het wat, dat win7?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt nog mee moest win7 installen, dacht dat ik na 3 weken en een nieuwe PC wel weer online zou zijn
Komop man, een wereld vol met bommies!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal het maar (belevings)wereld noemen
Yeps...rude!quote:
Een open haard om precies te zijn.quote:
Ik heb een Porsche uit 1989. Die is niet echt zuinig.quote:Er zijn tegenwoordig zuinige auto's
Nope, zijn vorige eigenaar was een man.quote:Papegaaien praten mensen na:vloek jij zoveel"frustratie ?
Beter dan een blaffende of bijtende toch?quote:Grommende hond.arme beest
Een kat van Lieke loopt altijd weg als hij ergens moet logeren. Met zo'n lief vrouwtje wil je toch niet ergens anders logeren?quote:Kat weg ,ha ha ,toch niet die van Lieke die je te logeren had lolll
Krijg je die dan?quote:Nooit een echte vent gehad ha ha![]()
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenquote:
Fijn!! Ik heb zo'n elektrische!!quote:
Die zware gaat lukken, maar mag het ook een colaatje zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan rook je nog een zware en neem je borrel
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb een Porsche uit 1989. Die is niet echt zuinig.
Waarom dan eromheen draaien en ja een man krijg je als ie je leuk genoeg vindt,Daar hoef je als een echte vrouw geen moeite voor te doen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een open haard om precies te zijn.
[..]
[..]
Nope, zijn vorige eigenaar was een man.
[..]
Beter dan een blaffende of bijtende toch?
[..]
Een kat van Lieke loopt altijd weg als hij ergens moet logeren. Met zo'n lief vrouwtje wil je toch niet ergens anders logeren?
[..]
Krijg je die dan?
Niet doen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenje bent echt ziek!
nen 911 Carrera??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou sorry hoor, maar jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarom dan eromheen draaien en ja een man krijg je als ie je leuk genoeg vindt,Daar hoef je als een echte vrouw geen moeite voor te doen..![]()
Jammer..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL![]()
Als je het zo brengt zo ik bijna overstag gaan, maar nee ik heb wel is wat geprobeerd maar is niet aan mij besteed, helaas
Anders was ik er echt wel ingesprongen.
Bij mij ben je ook veilig hoor. Ik kan kickboksenquote:Ik hou juist van de man die lekker naast me ligt te snurken, daarbij voel ik me veilig.
Dat siert je dan wel weer.quote:Ik kan er niks aan doen, ik vind het heerlijk juist zo'n grote vent waar je weer een klein meisje mag voelen.
En ik val zeker niet op de 1e de beste man daarom dat ik nog vrij ben ik neem geen genoegen met minder dan dat ik wil.
Uiteraard, da's logisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de rest moet hij wel z'n muil houden natuurlijk
Dank jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer..![]()
[..]
Bij mij ben je ook veilig hoor. Ik kan kickboksen![]()
[..]
Dat siert je dan wel weer.
Wat is ziek..iedereen heeft wel wat en wat is bejaard.Vrouwen willen graag jonger geschat worden..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, als het om mijn kind zou gaan en een bejaarde retarded vrouw zou mijn kind claimen zoals jij doet bij huub.. dan zou ik je dood laten schietenje bent echt ziek!
op mijn oprit ja! maar dan moet het wel een 911 Carrera Cabriolet zijn ..en zwart graag ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een plekje waar ze hem kan parkeren
ooops nanananananaaaquote:
Dan pakt die site je ip niet denk ik? Maar dat lijkt mij weer vreemd, want die site ziet alleen je routertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het wel lachen, ik na elke refresh gewoon weer stemmen op twitter
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar jij spoort echt niet.
Een vrouw kan altijd neuken als ze dat wilt, bijna elke man steekt hem er makkelijk een keer in voor een veeg.
Waaruit haal jij dat zij geen echte vrouw is, omdat ze niet naar een snikkel snakt.
Ik vind dit de grootste kul die je maar kan neerzetten.
Doe toch met iets goeds komen, ga lekker plussen ofzo
Ik weet niet hoe, maar het is zwaar kickenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan pakt die site je ip niet denk ik? Maar dat lijkt mij weer vreemd, want die site ziet alleen je routertje
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig hoe zij het brengt, echt als ik het niet had geprobeerd was ik nu wel om geweest.
Wat jij?
En jij nog niet de juiste manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.
Weet je zoals jij alles brengt krijg ik z'n naar smaakje van in mijn mond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Meid windt je niet zo op ha ha ,maar dat doe je constant ha ha lees terug.Ook zonder korte rokjes lukt je dat,Je kan ut
Ja, nog één peuk en ik ga achter ja aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
mensen ik moet over mijn nek door die mooiiiii, arme Huub! ik ben weg !
Sowieso nog niet de juiste persoon, lijkt mij sterk dat het ooit een vrouw wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, misschien komt het wel omdat je gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden hebt.
Truste Bomsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
Yeps. Een zwarte.quote:
Hij is inderdaad zwart ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
op mijn oprit ja! maar dan moet het wel een 911 Carrera Cabriolet zijn ..en zwart graag ...
Geleerd van een andere bom.Ooit..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je zoals jij alles brengt krijg ik z'n naar smaakje van in mijn mond.
Vraag me af hoe je dat toch elke keer weer lukt
Zou het zijn door de verkapte sneers die je geeft of wat.
Ik wil niet weten en niet aandenken hoe jij in het echt bent
Klopt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij nog niet de juiste man
Goh.. 'k blijf 't zonde vinden..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sowieso nog niet de juiste persoon, lijkt mij sterk dat het ooit een vrouw wordt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |