Ha ha ,helaas,dus stiekem wil je wel,prima hoor .vrouwen zijn coolquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL![]()
Als je het zo brengt zo ik bijna overstag gaan, maar nee ik heb wel is wat geprobeerd maar is niet aan mij besteed, helaas
Anders was ik er echt wel ingesprongen.
Ik hou juist van de man die lekker naast me ligt te snurken, daarbij voel ik me veilig.
Ik kan er niks aan doen, ik vind het heerlijk juist zo'n grote vent waar je weer een klein meisje mag voelen.
En ik val zeker niet op de 1e de beste man daarom dat ik nog vrij ben ik neem geen genoegen met minder dan dat ik wil.
Ik vind het ook geweldig hoe zij het brengt, echt als ik het niet had geprobeerd was ik nu wel om geweest.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik waardeer het dan weer wel hoe je het brengt, maar ik mis toch wat dan...nee er moet toch iets tot stand komen, mijn idee
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger maken
Neeequote:
Ja maar ergens denk ik dat de wereld dan een betere plek gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?
Nee kut!quote:
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een ware kutklus, weet je wel hoeveel d'r zijn?
Wat heeft die rudeboy me nu weer geflikt?quote:
Ik zal het maar (belevings)wereld noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ergens denk ik dat de wereld dan een betere plek gaat worden
Dat scheelt idd een paar parkeergaragesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha ha
Nou is dat het enige wat je daar uithaaltquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ha ha ,helaas,dus stiekem wil je wel,prima hoor .vrouwen zijn cool
Valt nog mee moest win7 installen, dacht dat ik na 3 weken en een nieuwe PC wel weer online zou zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee slome, je doet te lang over inlezen
Die liktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft die rudeboy me nu weer geflikt?
Joh schei toch uit, met je verzuurde eierstokken.. Ik zie je nog lullen over jouw kleinkind. Als Huub hersens had dan zou die in jou een gevaar voor zijn kind zien en een joego inhuren om je hersens in te schieten, debiel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Min Huubs blog aanhangers,dus scheelt een hele hoop ha ha
Dan rook je nog een zware en neem je borrelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar heb de zenuwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |