Een kachel??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!![]()
Ik heb vanavond wel weer genoeg mannen de revue zien passeren op Scheveningen. Echt een overschot aan testosteron. Zal wel door het warme weer komen.
Ik beredeneer het altijd nuchter:
Ik heb een kachel die rookt, een auto die zuipt, een papegaai die vloekt, een hond die gromt, en een kat die de hele nacht van huis is.
Waar heb ik dan een man voor nodig?
Ik waardeer het dan weer wel hoe je het brengt, maar ik mis toch wat dan...nee er moet toch iets tot stand komen, mijn ideequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!![]()
Ik heb vanavond wel weer genoeg mannen de revue zien passeren op Scheveningen. Echt een overschot aan testosteron. Zal wel door het warme weer komen.
Ik heb een kachel die rookt, een auto die zuipt, een papegaai die vloekt, een hond die gromt, en een kat die de hele nacht van huis is.
Ik snap 'm niet Souryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je een berg brood de richting in gooit en je word gebeten Ach !!!! Vergassen
Zoals jij het nu brengt overtuig je niks en niemand mooiiiii!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een kachel??
Er zijn tegenwoordig zuinige auto's
Papegaaien praten mensen na:vloek jij zoveel"frustratie ?
Grommende hond.arme beest
Kat weg ,ha ha ,toch niet die van Lieke die je te logeren had lolll
Nooit een echte vent gehad ha ha![]()
Sleep well LSquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu etage hoger.... pfffffffffff.... ik weet dat ik niet genoeg rust heb genomen, maar febulakop knelt geen zenuwen meer af, dus denk wel dat er geen schroeven, platen of gips omheen moet.
En als dat wel moet, dan vermoord ik hondje van ex, want die liep er vanmiddag frontaal tegenop. Ok, tegen mijn voet met volle snelheid en onderbeen maakte toen een draai die die beter niet kan doen nu.
Ach, zolang ik nog geen drain hoef te hebben , hoef ik ook geen kloon aan te maken.
Maar gips krijgen ze never never nooit niet om mijn been. Ik heb last van claustrofobie en heb al eens een ring van mijn vinger geknipt die ik 25 jaar had gedragen.
Dus kom mij niet met gips aan.
Dat zal dan vanaf de enkel tot aan de lies moeten. NOOOOOOOOOOOOOO WAYYYYYYYYYYYY
Ik heb een weekje rust genomen, deze week halve dagen gewerkt en ik kan gewoon lopen.
Lopen juist de wijven van CWI, UWV en reïntegratiebureau te zeiken dat ik het rustig aan moet doen.
Die zitten er toch om iemand aan het werk te houden?
Nederland is zo krom als de neten, als je wilt werken en een breukje hebt, maar wel kan werken, dan adviseren ze je om thuis te blijven. En die nutteloze kut******* houden handje op.
Ik mocht deze week niet eens werken, maar ze zijn zo dom bij reïntegratiebureau en de soos, dat ze me op mijn woord geloofden, omdat ik zei dat ik ook op het werk rust kan houden met mijn been, wat ik thuis ook doe.
Dat namen ze voor zoete koek.
Dus er is totaal geen controle. Enige is dat als ik wel te veel heb belast, dat ze dan kunnen zeggen dat ik tegen medisch advies ben ingegaan. So Be It!!!!
Ik welquote:
Nee, we kunnen het nu eenmaal niet allemaal Huub doen, al doet hij daar dan meestal weer niet zo moeilijk overquote:
Pak je vliegenmepper, dan zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hebben we godver alles gehad, krijgen we dit weer, een Huubsopper alert
Een paar iiii tjes erbij en je hebt het tegen mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zoals jij het nu brengt overtuig je niks en niemand mooiiiii!
Jij mag het deze keer doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pak je vliegenmepper, dan zijn ze zo weg.
Da's een goeie! Die houden we d'r in!quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor de rest moet hij wel z'n muil houden natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's een goeie! Die houden we d'r in!
No TY, ben niet zo volgzaam.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een paar iiii tjes erbij en je hebt het tegen mij.
Nee zie bovenquote:
Ja ja vooral van dattumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?
Dat van die vuilniszak spreekt me wel aan ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon zwanger maken, dan ben je negen maanden van die zooi af. Tegen de tijd dat ze gaan jongen ruil je ze in
Ben net op tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik vind kinderen leuk... ik wil gewoon alle vrouwen zwanger maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |