Dan neem ik nog een flesje waterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Hier ook. drink nog ff mijn biertje leeg en ga dan maar eens poging wagen te slapen
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoelde?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moest m'n eigen post eerst teruglezen om na te gaan waar je in godsnaam over zou kunnen zijn gevallen. Maar ik snap het geloof ik: je zoontje groeit niet bij jou op maar bij iemand anders, en dat zou ik dan gemeen bedoeld hebben.
Zo was het dus totaal niet bedoeld. Heb een mooie vakantie gehad in een prachtig gebied.
Maar goed, te laat voor dit soort gezeik, ik ga slapen.
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.quote:
Zekers van welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik toch... je houdt toch wel van me...
Ik ga morgen wel weer aan t water.quote:
Ik zag het venijn nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoeld?
Sorry maar ik ken LS niet eens en kon de sneer verdomde goed voelen in je woorden.
Hmmm, ik totaal niet. Las gewoon over mooie omgeving.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu beweren dat je het niet zo bedoeld?
Sorry maar ik ken LS niet eens en kon de sneer verdomde goed voelen in je woorden.
Dat is dooddoenerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee heur, die komt maar heel sporadisch buurten
dan ligt t aan mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het venijn niet![]()
En ik ben toch redelijk scherp bij sommigen
same for this.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Hmmm, ik totaal niet. Las gewoon over mooie omgeving.
Misschien zie ik alles alleen maar vanuit t positieve.
Wat vast niet zo bedoelt LS. Niet dat ik het perse op hoef of wil nemen voor Gert, maar hij komt van vakantie, is nog lekker ontspannen en vast niet in de mood om dit nu te doen. (my 2 cents)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.
zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is dooddoener![]()
Eerst sfeer maken en dan weer weggaan
Jij gaat nog nergens hè, eerst nog een biertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, vermits er nog commentaar van mij verwacht wordt
Tja en dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja ik vind dat wel mooi om te zien... dames
Ciaoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef marsan het volgende:
Mijn glas is leeg, tijd om te kijken of ik beetje snel slaap kan vatten.
Tot de volgende keer
Nee joh denk aan de kerst lieverd alles komt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt. het wás een mooie dag, tot ik weer opmerkingen las van die ene hypocriete blauwe NSB'er.
Mooi, dan neem ik nog een peuk en zet ik weer een streepje op de kalender. Nog acht dagen werken en dan vakantiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
@NMNS Nog eentje dan, en daarna KONIEC
Morgen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer aan t water.
Overdag dan, na t eten ga ik maar lekker terras opzoeken en aan wat anders
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vast niet zo bedoelt LS. Niet dat ik het perse op hoef of wil nemen voor Gert, maar hij komt van vakantie, is nog lekker ontspannen en vast niet in de mood om dit nu te doen. (my 2 cents)
Truste meisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag... gisteren.... nou ja voor nu in elk geval.... even lekker slapen..... veel beter dan vermoeid raken
Trustequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
LS niet zo zeiken Ik vond het gezellig vanavond en heb genoten. Ben er weg van, vermits er nog commentaar van mij verwacht wordt
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd
Doegie slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef marsan het volgende:
Mijn glas is leeg, tijd om te kijken of ik beetje snel slaap kan vatten.
Tot de volgende keer
Met deze opmerking maak je me blij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh denk aan de kerst lieverd alles komt goed
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.
Hij zat op een heuveltje ergens ver buiten het dorp waar mijn zoontje woont.
En misschien bedoelde hij het niet zo verkeerd en heeft mogen uitkijken waar mijn zoontje woont.
Maar het verleden van hem, om mij een ban aan te smeren als blauwe en notes geven, geeft geen vertrouwen in hem.
En dat zal hij ook never nooit niet krijgen van mij.
Dus als hij over mijn zoontje begint zie ik dat als een sneer, omdat hij mijn situatie kent.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met deze opmerking maak je me blij.
Laat ik hem foto zien waar die blauwe zat.
Ik weet nu zijn antwoord al....
"En la zona donde los pobres se quieren sentir como ricos"
Niemand is altijd alleen maar slecht of alleen maar goed hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef er geen ¤4.50 euro voor neer te leggen dat van de 89 notes de meesten van die kutmod komen.
En misschien bedoelde hij het niet zo verkeerd en heeft mogen uitkijken waar mijn zoontje woont.
Maar het verleden van hem, om mij een ban aan te smeren als blauwe en notes geven, geeft geen vertrouwen in hem.
Dus als hij over mijn zoontje begint zie ik dat als een sneer, omdat hij mijn situatie kent.
Nog beter en dan weer zon maar dan iets minder warm graagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou regenen, het gaat HAGELEN!!!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet meer kotsenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog beter en dan weer zon maar dan iets minder warm graag
Daarom zeg ik dat ook, ik wil niet dat je in dat negatieve blijft hangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met deze opmerking maak je me blij.
Laat ik hem foto zien waar die blauwe zat.
Ik weet nu zijn antwoord al....
"En la zona donde los pobres se quieren sentir como ricos"
Hey pseudo oma!quote:
Ey pik maak je niet zo dik... heb je vandeweek gezien wat dat tuig op Huubs blog onder aanvoering van Mooiii en consorten over mij en mijn kinderen dacht te mogen zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere Hollandse vent wil ik
Om voor je te werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar heb ik dan een man voor nodig?
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach meis, laat toch 'ns een nieuwe wereld voor je open gaan en probeer het 'ns met een leuke meid. Je weet niet wat je meemaakt!![]()
Ik heb vanavond wel weer genoeg mannen de revue zien passeren op Scheveningen. Echt een overschot aan testosteron. Zal wel door het warme weer komen.
Ik beredeneer het altijd nuchter:
Ik heb een kachel die rookt, een auto die zuipt, een papegaai die vloekt, een hond die gromt, en een kat die de hele nacht van huis is.
Waar heb ik dan een man voor nodig?
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een kerel die je kehard neukt en ook nog de vuilniszak wegbrengt?
da's nog zoiets... die tampons moeten toch ergens in en als ze te lui zijn, wie doet dan verdomme de plee repareren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?
Jullie allebei niet toch?quote:
Gewoon zwanger maken, dan ben je negen maanden van die zooi af. Tegen de tijd dat ze gaan jongen ruil je ze inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's nog zoiets... die tampons moeten toch ergens in en als ze te lui zijn, wie doet dan verdomme de plee repareren?
Nou als je een berg brood de richting in gooit en je word gebeten Ach !!!! Vergassenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij d'r altijd een vuilniszak omheen?
Die zijn ook niet wijs, en (wat) dan nog meer over jou.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ey pik maak je niet zo dik... heb je vandeweek gezien wat dat tuig op Huubs blog onder aanvoering van Mooiii en consorten over mij en mijn kinderen dacht te mogen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |