Hoi Gertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Ah rellen! Bans dus ! Sieg Heil! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Inclusief die klonen tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Ja maar dat zei Nizno toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze naait hem op en dan voelt hij zich genaaid
Als je dat maar laatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
HOHOquote:
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!quote:
goed excuusquote:
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....quote:
dan mot ze stoppen met mn twitter vol te spammen!!quote:
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he! Echt het zag er goed uit,,,, maar zo'n domper
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.quote:
zo raak je followers kwijt als je dat doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aan
nee idd, je deed een goede gooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij heeft het niet gelegen
Zinloos, die zwarte longen van jou, dat gaat nul beeld gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godver de Godver, ik dacht dat ik al weekend had, maar moet morgen om 08:00 uur bij röntgen zijn.
Begon net gezellig te worden.
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.
maar, laat maar misschien mis ik iets hoor.
Nou heb ik hem, sorry het werkt nu niet zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed excuus
[..]
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....
en hij wil 2 letters minder... de o en de p wil hij weg laten.
Zat jij niet op zo'n verlaten rots in Calpe, waar alleen maar mensen komen die geen leven hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!
Zeg ik ben sinds dotteygate al onderhand nonstop aan het reldragen.. op sho , ONZ , hier... mag ik ook ff een dagje nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij viel mij wat tegen deze keer
tis je vergeven dit keer...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou heb ik hem, sorry het werkt nu niet zoals het hoort
Nee ik zag het gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.
maar, laat maar misschien mis ik iets hoor.
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaretquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!
Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnen
Als je echt óp die rots zit, heb je inderdaad weinig te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat jij niet op zo'n verlaten rots in Calpe, waar alleen maar mensen komen die geen leven hebben?
Ik heb haar net unfollowedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo raak je followers kwijt als je dat doet
Same here bro!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaret
ACh je hebt gewoon je dag niet zullen we maar denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik zag het gewoon niet![]()
Nu eindelijk wel, helemaal uitgekauwd moest die worden
Ja ja maakt niet uit, ga nog even door johquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnen
ook....... had wel lol in dr haardag... maar ik houd niet van spamquote:
same here ... ze doet nix alleen spammenquote:
Hier ook. drink nog ff mijn biertje leeg en ga dan maar eens poging wagen te slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe niks, maar ik neem nog een biertje en een sigaret
doe ik toch... je houdt toch wel van me...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja maakt niet uit, ga nog even door joh
Nee waar is die maat dan van jou gebleven, die zou het toch eventjes overnemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg ik ben sinds dotteygate al onderhand nonstop aan het reldragen.. op sho , ONZ , hier... mag ik ook ff een dagje niet
nee heur, die komt maar heel sporadisch buurtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee waar is die maat dan van jou gebleven, die zou het toch eventjes overnemen
Nog zo'n loser die denkt iemand te kunnen pakken om zijn kinderen. Velen gingen je voor, zowel bij mij als recent bij ene slechterik, die ze ook wel bommie noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je echt óp die rots zit, heb je inderdaad weinig te doen.
Maar het is een erg mooi plekje Europa, waar dat mannetje van je opgroeit.
En dat is een feitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef marsan het volgende:
[..]
ACh je hebt gewoon je dag niet zullen we maar denken
Zelfs dat heb ik niet gevolgdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook....... had wel lol in dr haardag... maar ik houd niet van spam
Ik moest m'n eigen post eerst teruglezen om na te gaan waar je in godsnaam over zou kunnen zijn gevallen. Maar ik snap het geloof ik: je zoontje groeit niet bij jou op maar bij iemand anders, en dat zou ik dan gemeen bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog zo'n loser die denkt iemand te kunnen pakken om zijn kinderen. Velen gingen je voor, zowel bij mij als recent bij ene slechterik, die ze ook wel bommie noemen.
Jij als MOD zou moeten weten dat dit soort provocaties meer zeggen over je eigen capaciteiten om een discussie aan te gaan dan dat je ook zal moeten weten dat betreffende persoon er alleen maar om kan lachen.
Ik noem ze gemakshalve... "zwaktebod-opmerkingen"
Krijg ik nu weer een note? Want sta nu op 89 en zeker weten dat ik binnenkort op 90 sta, omdat jij een kutmod bent. Die Noch tegen kritiek kan, noch enige nuttige dingen te zeggen heeft.
Misbruik maken van je blauwe kleurtje en persoonlijke aanvallen mag doen en vervolgens een ban als een NSB'er weet uit te delen aan iemand die zijn mening geeft.
tja ik vind dat wel mooi om te zien... damesquote:
Nou het is dan echt over met de love van FOK!ers, stom hoor van haar ze had nog wat aan ons kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 juli
2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here ... ze doet nix alleen spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |